Club van Sinterklaas & De Race tegen de Klok, De

05-12-2022

8.5

Club van Sinterklaas & De Race tegen de Klok, De (Bioscoop)

Sint en zijn Pieten komen in een ware race tegen de tijd terecht wanneer Pietje Fernando de klok van Sinterklaas kapot laat vallen waardoor alle Sintmagie verdwijnt. Sint en zijn Pieten komen in een ware race tegen de tijd terecht wanneer Pietje Fernando de klok van Sinterklaas kapot laat vallen. Een ware ramp, want zo lang die stil blijft staan, is de Sintmagie verdwenen. Zal pakjesavond wel kunnen doorgaan dit jaar?

De Sinterklaas-films van De Club van Sinterklaas zijn al jaren erg succesvol. Begonnen als een soapserie op TV in 1999 is dit format uitgegroeid tot iets groots met elk jaar een bioscoopfilm en live-concerten. Voorbeelden hiervan zijn Sinterklaas & Het Gouden HoefijzerSinterklaas en de Vlucht door de LuchtDe Club van Sinterklaas & Het Grote Pietenfeest en vorig jaar De Club van Sinterklaas & Het Vergeten Pietje. De films hebben grofweg twee types van opzet: meer filmgericht en meer muziekgericht. De eerste twee genoemde films zijn meer opgezet als films met een nadrukkelijke focus op de verhaallijn, met bijna geen liedjes, Daarna, toen de benaming De Club van Sinterklaas werd toegevoegd, kregen de films meer focus op zang en dans, om de kleinsten onder ons lekker te kunnen laten bewegen. De Club van Sinterklaas & de Race tegen de Klok is de nieuwste film van de Club en alle bekende ingrediënten zitten er weer in: een probleem vlak voor Sinterklaasavond, de Club die het oplost en allerlei vrolijke liedjes tussendoor. De productie zit er mooi gemaakt uit met mooie aangeklede locaties en decors. De cast heeft er overduidelijk lol in en er zitten zelfs ook wat aardige visuele effecten in. De kleinsten onder ons zullen het verhaal soms best spannend vinden, en de papa's en de mama's kunnen ook genieten van het verhaal en de de aanstekelijke en moderne Sinterkaas liedjes. Sinterklaas & De Race tegen de Klok is een leuk nieuw avontuur van de Club en is een uitstekende film om lekker in de Sinterklaas-sfeer te komen.

Genre: Familie, Jeugd
Jaar: 2022
Speelduur: 73 min

Sint en zijn Pieten komen in een ware race tegen de tijd terecht wanneer Pietje Fernando de klok van Sinterklaas kapot laat vallen waardoor alle Sintmagie verdwijnt. Sint en zijn Pieten komen in een ware race tegen de tijd terecht wanneer Pietje Fernando de klok van Sinterklaas kapot laat vallen. Een ware ramp, want zo lang die stil blijft staan, is de Sintmagie verdwenen. Zal pakjesavond wel kunnen doorgaan dit jaar?  De Club van Sinterklaas & de Race tegen de Klok is de nieuwste film van de Club en alle bekende ingrediënten zitten er weer in: een probleem vlak voor Sinterklaasavond, de Club die het oplost en allerlei vrolijke liedjes tussendoor. De productie zit er mooi gemaakt uit met mooie aangeklede locaties en decors. Sinterklaas & De Race tegen de Klok is een leuk nieuw avontuur van de Club en is een uitstekende film om lekker in de Sinterklaas-sfeer te komen.