Pagina 28 van 80 EersteEerste ... 182425262728293031323878 ... LaatsteLaatste
De resultaten 676 tot 700 van 1982 worden weergegeven.

Discussie: Wielrennen

  1. #676

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Het zou toch wel een enorme blamage zijn als De Rooij er toch naast zat met zijn beschuldiging. Zo'n ontslag geeft toch te denken.
    Het is wel op zijn minst verdacht, nu er een grootschalig onderzoek is aangekondigd.

  2. #677

    Standaard

    Echt lachen gaan we als Rabobank Rasmussen weer aanneemt omdat het ontslag een solo aktie van De Rooij was
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  3. #678

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Echt lachen gaan we als Rabobank Rasmussen weer aanneemt omdat het ontslag een solo aktie van De Rooij was
    Als je de interviews ten tijde van de tour hebt gevolgd weet je dat de renners het in ieder geval niet helemaal snapten.

    Zoals ik ernaar kijk, is de Rooij onder de Franse druk bezweken. De Fransen vinden Rasmussen maar niks en hij "moest" weg!

    In dat geval zou de Rooij Rasmussen echt de gele trui ontstolen hebben want ik ben ervan overtuigd dat hij de gele trui tot aan Parijs om zijn schouders zou hebben gehouden. De ploeg heeft het gewoon wat dat betreft goed gedaan!

    De UCI is in ieder geval duidelijk geweest.Rasmussen was voor die tijd schoon, tijdens de tour schoon en had gewoon een start bewijs voor de tour de france. De fransen hebben net zolang zitten beschuldigen en druk zitten uitoefenen dat de rooij uiteindelijk rasmussen heeft ontslagen. frans chaufinisme! laten de fransen elf eens in eigen boezem kijken en betere opleidinen verzorgen. Een hele tijd zijn de fransen al niets meer, dit zou te wijten zijn dat ze te weinig buitenlandse koersen rijden en teveel tegen elkaar rijden, tja, dan krijg je geen groei en internationale hardheid.

    Deze laatste tour is een complete farce geweest en zeker geen reclame voor de APO of de fransen! Wat wel "positief" is het feit dat de controles werken. Echt lachen als er straks een fransman positief blijk te zijn. Wedden at ze dat dan zo snel mogelijk in de doofpot proberen te stoppen!
    Laatst aangepast door hstadman : 04-08-2007 om 13:04

  4. #679

    Standaard

    En er worden ook nog wedstrijden gereden

    Bertagnolli wint in San Sebastián

    Leonardo Bertagnolli heeft de 27ste editie van de Clásica San Sebastián op zijn naam geschreven. Na 225 km versloeg de Italiaan (Liquigas) z'n medevluchter Juan Manuel Gárate (Spa) in de sprint.

    Na 30 km ontstond een kopgroep van 23 renners, waarin Rabo en Discovery geen
    vertegenwoordiger hadden. Aan de voet van de Alto de Jaizkibel (1ste cat.) waren van die kopgroep nog vier man over: Arrieta, Albasini, López García en Vandewalle.

    López García sneuvelde op de Jaizkibel, de andere drie werden gegrepen op de
    Gurutze (3de cat.), waarna Bertagnolli en Gárate op 11 km van de finish hun
    beslissende demarrage plaatsten.

  5. #680

    Standaard

    Beste Nederlander 12de zag ik net. Verders alles moeten missen.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  6. #681

    Standaard

    Gelukkig is er nog meer dan alleen de tour de france!

  7. #682

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    De uci heeft duidelijk verklaard dat Rasmussen mocht fietsen en buiten en binnen de tour gewoon schoon was en is! De tour winnaar van nu is gewoon een bewezen gebruiker!
    Dus jij geloof dat Contador doping heeft gebruikt op basis van 1 papiertje dat naar buiten is gebracht door iemand die erom bekent staat dat hij alles en iedereen beschuldigd?

    En Rasmussen valt 3 weken lang van de kaart en ontloopt hiermee alle controles. Je weet toch wel dat er juist in die periode getest moet worden omdat ze tijdens de Tour niet meer de verhoogde waardes van doping gebruik hebben maar nog wel de voordelen er van voelen? Die 3 weken verstoppen en die controles ontlopen is het perfecte plan om doping te gebruiken, en toch negatief testen tijdens de Tour. En jij geloof dat dat allemaal maar toeval was?

    En over het ontslag van De Rooij: Ik denk dat het iedereen wel duidelijk was dat de Tour hem heel zwaar is gevallen. Je kon duidelijk zien dat hij erg aangeslagen was door het hele gebeuren. Ik vind het dan ook niet vreemd dat hij nu besloten heeft om wat anders te doen. Gebeurtenissen als deze kunnen natuurlijk al het plezier dat je beleefde aan het wielrennen flink overschaduwen.
    Laatst aangepast door Unstoppable : 05-08-2007 om 13:30

  8. #683

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Unstoppable Bekijk bericht
    Dus jij geloof dat Contador doping heeft gebruikt op basis van 1 papiertje dat naar buiten is gebracht door iemand die erom bekent staat dat hij alles en iedereen beschuldigd?

    En Rasmussen valt 3 weken lang van de kaart en ontloopt hiermee alle controles. Je weet toch wel dat er juist in die periode getest moet worden omdat ze tijdens de Tour niet meer de verhoogde waardes van doping gebruik hebben maar nog wel de voordelen er van voelen? Die 3 weken verstoppen en die controles ontlopen is het perfecte plan om doping te gebruiken, en toch negatief testen tijdens de Tour. En jij geloof dat dat allemaal maar toeval was?

    En over het ontslag van De Rooij: Ik denk dat het iedereen wel duidelijk was dat de Tour hem heel zwaar is gevallen. Je kon duidelijk zien dat hij erg aangeslagen was door het hele gebeuren. Ik vind het dan ook niet vreemd dat hij nu besloten heeft om wat anders te doen. Gebeurtenissen als deze kunnen natuurlijk al het plezier dat je beleefde aan het wielrennen flink overschaduwen.
    Onzin;

    de hoogste baas van de uci heeft duidelijk verklaard dat rasmussen vlak voor de tour een paar keer buiten de tour om is getest en was altijd schoon! Daarbij, doping kun je niet binnen 3 weken verhullen hoor, zeker niet testoteron. Als de apo nu iedereen 4 dagen voor de aanvang van de tour controleerd, heb je alles te pakken, epo is binnen 5 dagen te zien en testoteron zelfs vele weken na toediening!

    Wie gaat dan 3 weken van te voren testen, als je weet dat sommige doping binnen 5 dagen niet meer aan te tonen is! Dus, als je iemand in de eerste week van de 3 weken voor de tour test op doping, geef je hem daarna nog gewoon 2 weken de kans om te gebruiken en schoon te testen. Volgens mij is dit toch echt zelf te weiten aan de apo!

    Ja, we weten allemaal wel zo langzamerhand dat het peloton NIET schoon is. Daar heb ik die Duitse expert niet voor nodig!

    Er zijn geen bewijzen tegen rasmussen maar wel tegen contador en je gelooft dat rasmussen niet schoon is maar contador wel?!

    Er zijn zeer twijfelachtige meteorologische gegevens die die italiaan tegenspreken, overigens, net zo wazig als het papiertje van Contador.

    Ik denk dat men name door de uitspraken van de UCI(die ten gunste van rasmussen zijn), de aangekondigde grootschalige onderzoek en de druk van de fransen tijdens de tour heben doen besluiten om af te treden. Ik denk dat het wel eens zou kunnen omdat de rooij een inschattingsfout zou kunnen hebben gemaakt. We zullen het zien als de resultaten van het onderzoek naar boven komen. De Rooij is en was een ervaren tourman! dat het nu plotseling na vele tour de france edities allemaal te zwaar wordt is op zijn zachtst gezegd wel erg frappant.

    De fransen hebben gewoon een vies spelletje gespeeld nu er geen fransen meedoen met de top tien! Lance Armstrong blijft omstreden in frankrijk, de tourwinnaar van vorig jaar is niet schoon! Zolang er geen franse wielerheld is blijft de apo hakken op alles en iedereen wat niet frans is en voornamelijk met een vreselijk botte bijl!

    Ik lach me dood als er op een gegeven moment een fransman wordt gepakt op doping; dan zakt de apo zo ver door het ijs, dat wil je niet weten. Of het wordt zover de doofpot ingestopt! Alle fransen die toegegeven hebben gebruikt te hebben, waaronder firenque, hebben nog steeds hun trui, alle niet fransen konden meteen de truien inleveren, dit gedrag zegt mij al genoeg!

    Nog even over doping;

    Doping kan maanden nawerken, echter zijn de mensen die gepakt zijn op doping erg slecht geklasseerd in de tour. Een grote contradictie dus, alleen vinokoerov stond plotseling binnen een dag op vanuit de dood en won een zware bergetappe. Toen bleek later dat hij de dag ervoor bloeddoping had gebruikt, wat het lichaam schoon en weer fris maakt. Volgens mij was het vorig jaar hetzelfde als met Landis.

    Over Contador, ik citeer: "Contador zou weer van de lijst zijn geschrapt toen de jonge renner aangaf op te willen treden als kroongetuige voor de Spaanse politie." "het Spaanse gerecht belastende opnames heeft over Alberto Contador. Aangezien hij kroongetuige is, worden deze gesprekken met Fuentes niet naar buiten gebracht."

    Dus, contador mag fietsen omdat hij klikt over andere renners en zelf dus het meeste weet over fuentes(wat ntuurlijk al erg verdacht is), vandaar ook "kroongetuige".
    Ook vinokoerov's misstap wordt door de bond van kazachstan met de mantel der liefde bedekt! Waar sommige renners alles kunnen flikken, contador en vinokoerov, wordt een andere renner resoluut ontslagen op zeer bedenkelijke gronden. Landis had dan op dezelfde verdenkingen als Rasmussen ook niet mogen starten in de tour van vorig jaar!

    Uit alles blijkt dus dat er veel meer meespeeld dan alleen maar hard of schoon fietsen! Op de achtergrond worden zware politieke veldslagen uitgevochten! (uci vs apo, spanje vs frankrijk(twee grote wielerlanden).

    Hoe kun je het gebruik van doping verdoezelen?

    "Dat ligt aan het middel dat je gebruikt. Amfetaminen kun je maskeren door bicarbonaat te nemen. Door veel water te drinken kun je verdoezelen dat je epo hebt gebruikt. Je urine wordt dan dunner waardoor sporen van het middel moeilijker zijn te traceren. Het is echter de vraag of je daarmee wegkomt. Epo is na de laatste toediening nog een dag of vijf in het lichaam aanwezig, dus met een onaangekondigde controle kun je het middel alsnog opsporen. Testosteron is weken na het injecteren ervan nog aantoonbaar. Met behulp van de IRMS-analyse (isotopenratio massaspectrometrie) kun je tegenwoordig aantonen of het testosterongehalte lichaamseigen is of lichaamsvreemd."
    Laatst aangepast door hstadman : 05-08-2007 om 15:39

  9. #684

    Standaard

    Unstoppable

    een discussie aangaan met hstadman is net zoiets als dweilen met de kraan open, iemand die denkt alles het beste te weten...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  10. #685

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Unstoppable

    een discussie aangaan met hstadman is net zoiets als dweilen met de kraan open, iemand die denkt alles het beste te weten...
    Wat dat betreft verwijt de pot de ketel dat hij zwartziet, he Weissel.
    Het Duitse gerechtshof is niet voor niets een grootschalig onderzoek begonnen tegen contador e.d.:wink:

    Kom je nu in elke thread even binnenwippen om je ongenoegen even mede te delen of heb je nog wat zinnigs te zeggen.
    Meneer denkt dat ik maar een PM moet sturen, neen hoor, de titel is veranderd in een algemene wieler thread. Je zit er zoals gewoonlijk weer eens naast en we kunnen hier openlijk over alles wat met wielrennen te maken heeft discussieren. Daar heb ik de goedkeuring van ene weissel niet voor nodig, dank u!:wink:
    Laatst aangepast door hstadman : 05-08-2007 om 14:28

  11. #686

    Standaard

    Ik heb je hele verhaal op dit moment nog even niet gelezen maar feit is dat renners weken/maanden voor een tijdsperiode waarin ze willen pieken doping gebruiken. Tijdens die periode waarin ze doping gebruiken word het lichaam "verbeterd". Na die periode is de doping uit het lichaam verdwenen en zullen ze gewoon negatief testen. Maar de verbeteringen die de renner met behulp van doping en training heeft bereikt zijn nog wel een tijd merkbaar.

    Dat is juist waarom tienduizenden euro's worden uitgegeven door de UCI en de teams om buiten de wedstrijden te testen. Omdat deze wijze van doping gebruiken vaak voorkwam, en met die onverwachte testen buiten de wedstrijden en rondes de enigste manier was op deze aanpak te bestrijden.

    Dus ja, als Rasmussen 3 weken lang voor de Tour spoorloos is, vind ik dat bewijs genoeg om hem uit te sluiten van de Tour.

    Als ik vanavond tijd heb zal ik eens op jouw post ingaan, daar staan zoveel kromme redeneringen in..
    Laatst aangepast door Unstoppable : 05-08-2007 om 19:01

  12. #687

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht

    Onzin;

    de hoogste baas van de uci heeft duidelijk verklaard dat rasmussen vlak voor de tour een paar keer buiten de tour om is getest en was altijd schoon!
    Precies, dat is juist het mooie van die manier van doping gebruiken die ik eerder beschreef. Vlak voor en tijdens de Tour ben je schoon en is er alleen nog de positieve verbeterde lichaamseigenschappen wat er is.

    Daarbij, doping kun je niet binnen 3 weken verhullen hoor, zeker niet testoteron.

    Hoelang bepaalde doping opspoorbaar is hangt af van verschillende dingen. Zoals de doses waarin het is gebruikt, hoelang je het hebt gebruikt etc

    Als de apo nu iedereen 4 dagen voor de aanvang van de tour controleerd, heb je alles te pakken, epo is binnen 5 dagen te zien en testoteron zelfs vele weken na toediening!

    Onzin. Dat is eigenlijk zeggen dat iedereen gerust doping mag gebruiken zolang er maar niemand positief test tijdens de wedstrijden. Jij begrijpt het principe van dopinggebruik als voorbereiding op wedstrijden en de lichamelijke effecten die als resultaat nog overblijft niet volgens mij.

    Wie gaat dan 3 weken van te voren testen, als je weet dat sommige doping binnen 5 dagen niet meer aan te tonen is! Dus, als je iemand in de eerste week van de 3 weken voor de tour test op doping, geef je hem daarna nog gewoon 2 weken de kans om te gebruiken en schoon te testen. Volgens mij is dit toch echt zelf te weiten aan de apo!

    Weer een erg krom verhaal wat nergens op slaat.Je zegt dus weer laat ze maar gebruiken zolang ze tijdens de wedstrijd maar “schoon” zijn?

    Ja, we weten allemaal wel zo langzamerhand dat het peloton NIET schoon is. Daar heb ik die Duitse expert niet voor nodig!
    Er zijn geen bewijzen tegen rasmussen maar wel tegen contador en je gelooft dat rasmussen niet schoon is maar contador wel?!
    De bewijzen tegen Rasmussen heb ik nu duidelijk uitgelegd. Dat jij die feiten niet zo vreemd beredeneerd en er kromme verhalen omheen verzint zodat het geen bewijs lijkt is natuurlijk heel wat anders.

    Het enige wat er tegen Contador als bewijs is, zijn beschuldigen van een man die er blijkbaar zijn werk heeft van gemaakt om zoveel mogelijk renners zwart te maken. En natuurlijk de Tour nadert zijn ontknoping en dan komt hij opeens met een document op de proppen die als bewijs tegen Contador zouden moeten dienen.

    Voor de zaak Rasmussen hoef je alleen maar je verstand te gebruiken en na te denken over doping, de reden waarom ze testen buiten de wedstrijden en waarom hij het nodig vond om 3 weken te verdwijnen. Dan kun je niet anders dan zeggen dat dat verdacht is.

    -knip-


    Nog even over doping;
    Doping kan maanden nawerken, echter zijn de mensen die gepakt zijn op doping erg slecht geklasseerd in de tour. Een grote contradictie dus, alleen vinokoerov stond plotseling binnen een dag op vanuit de dood en won een zware bergetappe. Toen bleek later dat hij de dag ervoor bloeddoping had gebruikt, wat het lichaam schoon en weer fris maakt. Volgens mij was het vorig jaar hetzelfde als met Landis.
    Eindelijk je geeft toe dat doping maanden kan nawerken. Maar dan volg je met de bewering dat de dopingrenners slecht geklasseerd staan in de Tour. Bedoel je dat doping niet werkt?

    De rest reageer ik maar niet eens op. Alleen maar meer beschuldigen gebaseerd op die uitlatingen van die Duitser en vreemde uitspraken en gedachtes van jou.
    Laatst aangepast door Unstoppable : 05-08-2007 om 19:55

  13. #688

    Standaard

    Thomas Dekker mist NK tijdrijden

    Thomas Dekker neemt niet deel aan de NK tijdrijden,die op 15 augustus in Zaltbommel worden gehouden. De kampioen van 2004 en 2005 heeft last van zijn heup als hij op een tijdritfiets traint en laat uit voorzorg de titelstrijd schieten.

  14. #689

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Unstoppable Bekijk bericht

    De rest reageer ik maar niet eens op. Alleen maar meer beschuldigen gebaseerd op die uitlatingen van die Duitser en vreemde uitspraken en gedachtes van jou.
    Lachwekkend, er is zelfs een officiele link naar een krant die bericht over de bewezen affaire met die Fuentes en Contador. Zelfs de Spaanse rechtbank heeft tapes van Contador die met fuentes spreekt. Alleen omdat hij als kroongetuige optreedt, laten ze de aanklacht tegen contador vallen, valt het kwartje nu nog niet?! Anders was hij zeker een paar jaar geschorst en had hij dit jaar niet in de tour kunnen rijden! Dus, door een deal met de rechtbank, geeft hij informatie over renners en fuentes, zodat hij zelf buiten schot blijft!

    Nu zijn het opeens hersenspinsels van mij. lees alle krantenberichten op het web er nog maar eens over na!

    Ja, een nederlandse doping expert beweert dat epo e.d. niet eens zo effectief is als men altijd wil beweren. Zie de doping zondaars en hun klasseringen in de tour. Als het al zo effectief is, dan zouden alle gepakte doping zondaars zonder meer in de top 10 moeten staan, toch?!

    Je begrijpt mijn verhaal over doping zelf niet;

    de toediening van doping is in alle gevallen slechts binnen 5 dagen te achterhalen(epo, testosteron kan na weken nog achterhaald worden), dus zeg ik, test alle tourrenners binnen 4 dagen voor het begin van de tour, dan weet je zeker dat je alle soorten doping pakt voor het begin van de tour. Het heeft geen zin om 3 weken van te voren, voordat de tour begint op doping te controleren, omdat je 5 dagen voor de tour, als je 2 weken voor de tour zou zijn gecontroleerd, nog gewoon epo zou kunnen gebruiken en wel op de eerste dag van de tour schoon test! De APO en de UCI moeten dus gewoon korter op de tour testen op doping! Dan heb je geen speling van weken meer om als je dat wilt, alsnog voor de tour te willen gebruiken.

    Voor alle duidelijkheid; ik zeg nergens dat ik openlijk dopinggebruik tolereer, ik zeg alleen dat de UCI en APO door midden van hun slechte dopingcontrole gaten laten aan slechtwillende renners voor de tour!
    Laatst aangepast door hstadman : 08-08-2007 om 13:06

  15. #690

    Standaard

    het is toch zo dat in de zaak fuentes er 2 kroongetuigen zijn?

    ene JJ en een andere AC
    ...oftewel Jorg Jaksche en Alberto Contador...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #691

    Standaard

    Contador niet welkom bij Cyclassics

    Tourwinnaar Alberto Contador is op 19 augustus niet welkom bij de wielerwedstrijd Hamburg Cyclassics. De organisatie van de race uit de ProTour heeft dit woensdag laten weten.
    "Ons standpunt is dat we hier geen renners willen die op de lijst van Fuentes staan", aldus Frank Bertling namens de organisatie.

    Dopingschandaal
    Fuentes is de spil in het Spaanse dopingschandaal. Al eerder werd bekend dat Contador tot de renners zou behoren die samenwerkten met de arts, maar zijn naam zou weer van de lijst zijn afgehaald.
    De organisatie maakte ook bekend dat de dopingcontroles tijdens de race fors worden uitgebreid.

  17. #692

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20 Bekijk bericht
    Thomas Dekker mist NK tijdrijden

    Thomas Dekker neemt niet deel aan de NK tijdrijden,die op 15 augustus in Zaltbommel worden gehouden. De kampioen van 2004 en 2005 heeft last van zijn heup als hij op een tijdritfiets traint en laat uit voorzorg de titelstrijd schieten.
    Jammer, was zeker een van de grootste kanshebber. In de tour heeft hij ook prima gepresteerd in de tijdritten.
    Laatst aangepast door hstadman : 08-08-2007 om 13:09

  18. #693

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Jammer, was zeker een van de grootste kanshebber. In de tour heeft hij ook prima gepresteerd in de tijdritten.
    Tja hij zal nog wel een aantal titels halen in de toekomst, maar het blijft jammer voor die jongen natuurlijk.

  19. #694

    Standaard

    Ook Kasjetsjkin prutste met zijn bloed

    ASTANA - Andrej Kasjetsjkin is positief getest op het gebruik van bloeddope. Dat heeft zijn team - Astana - woensdag bekendgemaakt. Zeer waarschijnlijk gaat het net als bij zijn oud-collega Vinokourov om homologe bloeddoping, waarbij het bloed van een ander mens is toegediend.


    Contador leest vrijdag verklaring voor

    MADRID - Tourwinnaar Alberto Contador zal vrijdag in Madrid een verklaring voor de pers voorlezen. Dat heeft de 24-jarige Spanjaard woensdag bekendgemaakt. Waarschijnlijk zal de winnaar van de gele trui nogmaals zijn betrokkenheid in de zaak Fuentes ontkennen.

    Ze vallen bij bosjes,
    Zelfs m'n favo Kasheshkin, potverdikkie.
    En Contador houdt z'n poot stijf
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  20. #695

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    de toediening van doping is in alle gevallen slechts binnen 5 dagen te achterhalen(epo, testosteron kan na weken nog achterhaald worden), dus zeg ik, test alle tourrenners binnen 4 dagen voor het begin van de tour, dan weet je zeker dat je alle soorten doping pakt voor het begin van de tour. Het heeft geen zin om 3 weken van te voren, voordat de tour begint op doping te controleren, omdat je 5 dagen voor de tour, als je 2 weken voor de tour zou zijn gecontroleerd, nog gewoon epo zou kunnen gebruiken en wel op de eerste dag van de tour schoon test! De APO en de UCI moeten dus gewoon korter op de tour testen op doping! Dan heb je geen speling van weken meer om als je dat wilt, alsnog voor de tour te willen gebruiken.
    Hahaha, dat is echt te krom voor woorden.

    Jij zegt dus laat ze maar gebruiken zolang de doping een paar dagen voor de ronde uit het lichaam is. Jij snapt echt helemaal niks van het onverwacht testen buiten de westrijden en het voorbereiden voor een Tour mbv doping.

    Voor alle duidelijkheid; ik zeg nergens dat ik openlijk dopinggebruik tolereer, ik zeg alleen dat de UCI en APO door midden van hun slechte dopingcontrole gaten laten aan slechtwillende renners voor de tour!
    Dat is dus precies wat je wel doet. Als je de onverwachte testen buiten de wedstrijden weghaalt en alleen een paar dagen voor de Tour zou testen, dan geeft je renners alle gelegenheid zich in alle rust voor te bereiden met doping. Ze moeten alleen zorgen dat hun lichaam een paar dagen eerder schoon is dan normaal. Dat zou pas door slechte dopingcontrole gaten laten vallen zijn en gelegenheid geven tot meer dopinggebruikt.

    En je kunt wel leuk vertellen dat doping 5 dagen lang opspoorbaar is, maar dat hangt natuurlijk gewoon af van de hoeveelheden en de duur dat het gebruikt word. Ze nemen heus niet even op een dag 1 shotje, maar een kuur van meerdere dagen/weken.

    En ook zou het echt maar binnen 5 dagen op te sporen zijn, dan nog is het een debiel idee om alleen maar een paar dagen voor de Tour te controleren en de onaangekondige dopingcontroles weken van tevoren niet meer te doen. Dan kunnen ze in alle rust gebruiken en weten ze wanneer ze schoon moeten zijn.

  21. #696

    Standaard

    Het einde van Astana lijkt me.
    Wel benieuwd naar de persconferentie van Contador, maar zal inderdaad wel gewoon ontkennen van zijn betrokkenheid zijn.

  22. #697

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Unstoppable Bekijk bericht
    Hahaha, dat is echt te krom voor woorden.

    Jij zegt dus laat ze maar gebruiken zolang de doping een paar dagen voor de ronde uit het lichaam is. Jij snapt echt helemaal niks van het onverwacht testen buiten de westrijden en het voorbereiden voor een Tour mbv doping.



    Dat is dus precies wat je wel doet. Als je de onverwachte testen buiten de wedstrijden weghaalt en alleen een paar dagen voor de Tour zou testen, dan geeft je renners alle gelegenheid zich in alle rust voor te bereiden met doping. Ze moeten alleen zorgen dat hun lichaam een paar dagen eerder schoon is dan normaal. Dat zou pas door slechte dopingcontrole gaten laten vallen zijn en gelegenheid geven tot meer dopinggebruikt.

    En je kunt wel leuk vertellen dat doping 5 dagen lang opspoorbaar is, maar dat hangt natuurlijk gewoon af van de hoeveelheden en de duur dat het gebruikt word. Ze nemen heus niet even op een dag 1 shotje, maar een kuur van meerdere dagen/weken.

    En ook zou het echt maar binnen 5 dagen op te sporen zijn, dan nog is het een debiel idee om alleen maar een paar dagen voor de Tour te controleren en de onaangekondige dopingcontroles weken van tevoren niet meer te doen. Dan kunnen ze in alle rust gebruiken en weten ze wanneer ze schoon moeten zijn.
    Lezen is ook een vak;

    Precies hetzelfde als de drie weken voor de tour;

    zoals ik zeg, als ik in de eerste week van de drie weken wordt getest, heb ik nog gewoon 2 weken voor de tour de tijd om doping te nemen! Doe je ook nog eens 4 dagen van te voren een test, kunnen ze in iedergeval niet meer 5 dagen voor aanvang van de tour gebruiken! Simpel toch, of niet!

    Ze weten nu ook al wanneer ze schoon moeten zijn. 3 weken voor de tour, simple as that! Degenen die eerst worden getest hebben nog 2 weken de tijd om doping te gebruiken ten opzichte van de laatst geteste renners, tussen de eerste en de laatse zit dan tenminste 2 weken! Want, de laatste officiele controle is 3 weken voor de tour!

    Dat zeg ik niet maar een doping expert; binnen 5 dagen IS doping nog op te sporen, in welke hoedanigheid dan ook!

    Waar zeg ik dat er geen onverwachte dopingcontroles moeten komen?! Dat zijn jouw hersenspinsels!

    Wat ik zeg is dat ze ook nog een keer korter op de tour moeten testen VOOR de tour. Het liefst binnen 4 dagen, dan pak je elke spoor van doping! en kun je meteen zondaars uitsluiten van de tour. In de tour zelf zijn al voldoende controles, dus dan pakken ze sowieso wel de zondaars, zoals gebleken is in deze tour! Het liefst 2 weken voor de tour EN 4 dagen voor de tour controleren zou 100% pakkans moeten garanderen voordat de tour begint en kun je zondaars meteen uitsluiten van deelname!

    Een beetje genuanceerder taalgebruik is trouwens ook wel gepast!
    Laatst aangepast door hstadman : 08-08-2007 om 23:00

  23. #698

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20 Bekijk bericht
    Het einde van Astana lijkt me.
    Wel benieuwd naar de persconferentie van Contador, maar zal inderdaad wel gewoon ontkennen van zijn betrokkenheid zijn.
    Waarom is hij dan kroongetuige als hij niets weet?!
    Iemand die niets met Fuentes te maken wil hebben neemt GEEN contact met hem op!
    Er zijn geluidsbanden in het bezit van de spaanse rechtbank waar gesprekken opstaan tussen Contador en Fuentes! Die gesprekken gaan vast allemaal over het mooie weer!

    Hij krijgt in ruil voor informatie onschendbaarheid van de regering. Sinds Contador een van de meest getalenteerde wielrenners van spanje is spelen ze het slim, dan kan hij fietsen en de anderen zijn de klos. Zo pak je in iedergeval niet de wielrenners die kansen hebben.

    In het kort, als Ik(Contador) alles vertel over fuentes mogen jullie mij niets doen!

    Dit heet gewoon een deal sluiten en wordt veel toegepast in met name amerika waar een kroongetuige, mocht hijzelf ook niet schoon zijn, niet aangepakt kan worden en onschendbaar wordt!
    Laatst aangepast door hstadman : 08-08-2007 om 22:55

  24. #699

    Standaard

    Ach afwachten maar tot vrijdag wat hij gaat zeggen. Misschien komt er wel een volledige bekentenis

  25. #700

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20 Bekijk bericht
    Ach afwachten maar tot vrijdag wat hij gaat zeggen. Misschien komt er wel een volledige bekentenis
    Right....in dat geval kan hij meteen de gele trui inleveren. Denk je dat hij ZO dom is?!

Pagina 28 van 80 EersteEerste ... 182425262728293031323878 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •