Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 127 worden weergegeven.
  1. #101

  2. #102

    Standaard

    Misschien kun je 'm nog annuleren?

  3. #103

    Standaard

    Ik heb deze jaren geleden al besteld uit Amerika.
    Daar heb je de Pan & Scan versie én de Widescreen versie op een flipside dvd.
    Erg handig, maar de release is ook niet echt super.
    Ook de hoes is niet goed, maar wel een mooiere foto van de broers in ieder geval.
    Waarom pakken ze niet gewoon de filmposter?
    Die was erg mooi.
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  4. #104

    Standaard

    Jah idd de filmposter was goed. Ik zou die graag op de voorkant zien.

  5. #105

    Standaard

    Vanmiddag gekocht bij de blokker voor 4,99. Zojuist ook meteen bekeken. Natuurlijk geen fantastische uitgave met 2.0 stereo en 4:3, maar ik ben toch blij dat ik deze nostalgie eindelijk op dvd heb en met nl ondertiteling
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  6. #106
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Welke blokker was dat? Ben er nu al bij 2 binnen gelopen.. nix gezien :S

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin_W Bekijk bericht
    Welke blokker was dat? Ben er nu al bij 2 binnen gelopen.. nix gezien :S
    Ze liggen tussen de kinder-dvd's, in iedergeval in eindhoven centrum en winkel centrum woensel..

  8. #108
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Jaa! gevonden.. in Haarlem.. kassameisje stond me beetje vreemd aan te kijken toen ik zei dat t geen cadeautje was.. maar toch.. jeugdsentiment :P

  9. #109

    Standaard

    Ik heb vandaag de UK-release binnen gekregen. Die heeft 5.1 geluid en is wel anamorf. Deze heeft geen Nederlandse ondertitels, maar dat maakt me niet uit.

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik heb vandaag de UK-release binnen gekregen. Die heeft 5.1 geluid en is wel anamorf. Deze heeft geen Nederlandse ondertitels, maar dat maakt me niet uit.
    De UK versie is wel een goede release. Wel magere extra's mja, het is nog steeds wachten op DE special edition.

  11. #111

    Standaard

    Inderdaad magere extra's: wat trailers en tv spots en een tekstinterview met de Turtles. Beter iets dan niets zal ik maar zeggen.

  12. #112

    Standaard

    Mijn broertje had een Spaanse versie (engels gesproken geen subs) gedownload & heeft later deze NL uitgave gekocht. De download is 10x beter geluid en beeld...


  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kwhuisman Bekijk bericht
    Mijn broertje had een Spaanse versie (engels gesproken geen subs) gedownload & heeft later deze NL uitgave gekocht. De download is 10x beter geluid en beeld...
    Las Tortugas Ninja

  14. #114

    Standaard

    Iemand de regio 2 uitgave met NL subs nog ergens gezien? Ik kan em nergens meer vinden namelijk......
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  15. #115

    Standaard

    kijk eens bij de bartsmit/blokker/mediamarkt/whatever.. daar heb ik em nog zien liggen..

  16. #116

    Standaard

    Bij de FRS ligt ie tusen de dvd's van 2,50
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  17. #117

    Standaard

    Thanks... heb em na even zoeken gevonden. Zag bij de blokker alleen de animated TMNT film liggen.
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  18. #118

    Standaard

    ALs het goed is is deze week een Complete Collection in Amerika uitgekomen.

    Ook op Blu-Ray, een regio-vrije.
    **** me gently with a chainsaw.

  19. #119

    Standaard

    Das wel tof. Hoewel deel 1 eigenlijk de enige goeie film is.
    De animatiefilm van 2 jaar terug heb ik niet gezien trouwens.
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lagomorph Bekijk bericht
    Das wel tof. Hoewel deel 1 eigenlijk de enige goeie film is.
    De animatiefilm van 2 jaar terug heb ik niet gezien trouwens.
    Persoonlijk vind ik de eerste 2 films wel leuk hoor. Vooral die tweede is puur jeugdsentiment, zelfs in de bios gezien enzo met een kinderfeestje!

    Deel 3 heb ik eens gezien en vond ik dodelijk saai. De animatiefilm heb ik ook nog niet gezien. Gerucht gaat dat er nog een live-action film gaat komen.
    **** me gently with a chainsaw.

  21. #121

    Standaard

    Hier plaatjes van de boxsets die in Amerika zijn uitgebracht afgelopen week:

    DVD-versie
    DVD Collection Includes All 4 Films with Radical Extras and Collectibles! Teenage Mutant Ninja Turtles, Teenage Mutant Ninja Turtles II: The Secret of the Ooze, Teenage Mutant Ninja Turtles III: Turtles in Time, and TMNT. Plus Awesome Collector's Items: Tin DVD Travel Case, 4 Cloth Turtle Masks, Turtle Tattoos, All 4 Movies!
    BLU-RAY
    Blu-ray Collection Includes All 4 Films with Radical Extras and Collectibles! Teenage Mutant Ninja Turtles, Teenage Mutant Ninja Turtles II: The Secret of the Ooze, Teenage Mutant Ninja Turtles III: Turtles in Time, and TMNT. Plus Awesome Collector's Items: Comic Book, Sketch with Co-Creator Peter Laird's Autograph, Radical Beanie Hat, 8 TMNT Character Cards, All 4 Movies!
    **** me gently with a chainsaw.

  22. #122

    Standaard

    deel 1 van the turtles regio 2 is gewoon te koop bij free record shop van 2,50

  23. #123

    Standaard

    voor 2,50 bedoel ik

  24. #124

    Standaard

    Ik heb de eerste gewoon gekocht in engeland, veel betere uitgave dan wat we hier voorgeschoteld krijgen van DFW!!!
    BD (1243) What i Watch

  25. #125

    Standaard

    oerlelijke hoes ook, maarja, ik heb hem wel..

Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •