Pagina 66 van 125 EersteEerste ... 165662636465666768697076116 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.626 tot 1.650 van 3121 worden weergegeven.
  1. #1626

    Standaard

    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  2. #1627

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    De Yakuza Papers ontvangen. Mooie stalen box!
    Waar heb je die gekocht Coen?
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  3. #1628

    Standaard

    Op aanraden van Kit Carson en Coen P eerste bestelling bij thehut.com gedaan.
    Deadwood S1-3
    Once upon a time in the Midlands
    Martin (special edition)
    Young indiana jones volume 3
    28 weeks later
    en bij bol:
    Amores perros / Last temptation of christ / The woodsman / Blade trilogy / Goodbye Lenin / The proposition / Paranoid park/ Twin peaks-fire walk with me

  4. #1629

    Standaard

    M'n aanschaf van vandaag:


    Tropa de elite


    Hunger


    Estomago
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  5. #1630

  6. #1631

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene Bekijk bericht
    Waar heb je die gekocht Coen?
    via www.amazon.com en dan de marketplace daarvan. Een tweedehands exemplaar, maar nieuw betaal je 2.5 keer zoveel
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #1632

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jediguardian Bekijk bericht
    Op aanraden van Kit Carson en Coen P eerste bestelling bij thehut.com gedaan.
    Deadwood S1-3
    Goede aanschaf , goede webwinkel!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #1633

    Standaard



    Laatst aangepast door DanielC. : 21-09-2009 om 10:31
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  9. #1634

    Standaard

    Waar heb je die Lone Wolf box vandaan Daan?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #1635

    Standaard

    pre-order bij amazon.co.uk Komt 16 november uit, heb hem voor 38 pond geloof ik. Stuk beter dan de prijs van die Amerikaanse box, en volgens mij heeft deze box (de Eureka dus) nog een film extra ook.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  11. #1636

    Standaard

    Klopt, de film Shogun Assassins zit erbij....is eigenlijk gewoon deel 1 en 2 samengevoegd tot 1 film voor de Amerikaanse markt, incl Engelse dub en andere muziek.

    Dit is voor mij echt DE box van 2009. Ik heb een andere UK-versie en die heb ik werkelijk verslonden. Echt een geweldige filmserie (misschien wel de leukste die er bestaat). Super nieuws dat ze deze films dus opnieuw hebben uitgebracht en met goede beeldkwaliteit! Deze gaat er dan ook 100% komen. Twijfel alleen of ik hem meteen al moet kopen of even moet wachten tot de prijs wat is gezakt.

    In ieder geval....een echte aanrader mensen! Vooral voor liefhebbers van Hanzo, Lady Snowblood en Female Prisoner.

  12. #1637

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    pre-order bij amazon.co.uk Komt 16 november uit, heb hem voor 38 pond geloof ik. Stuk beter dan de prijs van die Amerikaanse box, en volgens mij heeft deze box (de Eureka dus) nog een film extra ook.
    ok, thx!

    Heb die VS box gehad, maar verkocht om ff wat snelle cash te genereren
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #1638

    Standaard

    Gekocht:

    My Name is Nobody (Sergio Leone)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #1639

    Standaard



    Lelijke box, maar het was goedkoop voor 6 seizoenen.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  15. #1640

    Standaard

    Dishonored
    Song of Songs
    Foreign Affair
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  16. #1641

    Standaard

    @ Lorre:
    Wat is het voor een box?
    Denk er namelijk over om hem ook te halen, Monk is geweldig.
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  17. #1642

    Standaard

    Binnen:

    The Strangers
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #1643

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Klopt, de film Shogun Assassins zit erbij....is eigenlijk gewoon deel 1 en 2 samengevoegd tot 1 film voor de Amerikaanse markt, incl Engelse dub en andere muziek.

    Dit is voor mij echt DE box van 2009. Ik heb een andere UK-versie en die heb ik werkelijk verslonden. Echt een geweldige filmserie (misschien wel de leukste die er bestaat). Super nieuws dat ze deze films dus opnieuw hebben uitgebracht en met goede beeldkwaliteit! Deze gaat er dan ook 100% komen. Twijfel alleen of ik hem meteen al moet kopen of even moet wachten tot de prijs wat is gezakt.

    In ieder geval....een echte aanrader mensen! Vooral voor liefhebbers van Hanzo, Lady Snowblood en Female Prisoner.
    Mooie tip, bedankt!
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  19. #1644

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Trapman Bekijk bericht
    @ Lorre:
    Wat is het voor een box?
    Denk er namelijk over om hem ook te halen, Monk is geweldig.
    Flinterdun kartonnetje met allemaal kartonnen thins in. Echt lelijk. Zal later eens een foto posten op dit forum.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  20. #1645

  21. #1646

    Standaard


    Via een veiling hier op t forum...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  22. #1647

  23. #1648

    Standaard

    Laatst aangepast door Corneelh : 21-09-2009 om 21:37

  24. #1649

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Flinterdun kartonnetje met allemaal kartonnen thins in. Echt lelijk. Zal later eens een foto posten op dit forum.
    Dat zou fijn zijn!
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  25. #1650

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Trapman Bekijk bericht
    Dat zou fijn zijn!
    Net online geplaatst. Hopelijk heb je er wat aan!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

Pagina 66 van 125 EersteEerste ... 165662636465666768697076116 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •