Pagina 66 van 487 EersteEerste ... 165662636465666768697076116166 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.626 tot 1.650 van 12160 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #1626

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmfan Leroy Bekijk bericht
    Oh je bedoelt deeltje 3, ja ik vind games van rond de €60 te duur.

    In de nieuwe folder staan trouwens goede acties van de MM!
    Zoals Alan Wake voor maar €19
    Da's een actie alleen vandaag tussen 12.00 en 15.00 uur.

    Ik heb hem gehaald, samen met Bioshock 2 (beiden 19 euro) en New Super Mario Wii (29 euro). Zowel Alan Wake als Bioshock 2 betrof de collectors edition, wat ik helemaal een koopje vond.

    Niet dat ik er voorlopig aan toekom om ze te spelen.

  2. #1627

    Standaard

    Jammer, mijn eerste generatie XBOX360 heeft het nu pas opgegeven en ik kreeg een RROD.

    Ik heb van mijn vrouw al toestemming om een nieuwe te gaan halen.
    Nu twijfel ik enigszins over welke... de huidige 120GB Elite of de nieuwe 250GB Slim die er over 3 weken aan zit te komen.

    Ik neig een beetje naar de 120GB Elite, deze is nu €50,- goedkoper en ik krijg er 4 games bij.
    Daarnaast heb ik nu aan 20GB ook al genoeg en gebruik ik die 250GB toch niet. Bij de huidige 120GB Elite kan ik mijn Wifi-adapter gebruiken en krijg ik dan ook nog eens 4 games. En voor Kinect loop ik nog niet echt warm.

    Ook de stilte van de nieuwe 250GB Slim maakt mij niet veel uit. Nu staat het geluid van mijn reciever altijd hard genoeg dat ik geen last heb van het zoemen.

    Iemand hier die mij toch op andere gedachten kan brengen om alsnog overstag te gaan en te wachten op de 250GB Slim?

  3. #1628

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht

    Iemand hier die mij toch op andere gedachten kan brengen om alsnog overstag te gaan en te wachten op de 250GB Slim?
    tja, je geeft het zelf al aan, lijkt me voor jou geen extra meerwaarde om te wachten.

    daar komt nog bij dat je de games die je het meest speelt kan installeren op de 120 schijf, zodat je al helemaal geen last hebt van zoemen.

    en ik zeg maar zo, een dag niet gamen is een dag niet leven
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  4. #1629
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Tja wat is wijsheid. Ik zou geen drie weken zonder willen zitten. Aan de andere kant weet je nooit wat voor stabiliteits verbeteringen doorgevoerd zijn. Ik installeer alle games op schijf, dan is hij ook nagenoeg stil. Ook wel fijn is de betere hdmi en optische audio layout. voorheen moest je dan weer een adapter kopen. Bij de nieuwe niet meer.
    Succes met kiezen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #1630

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Tja wat is wijsheid. Ik zou geen drie weken zonder willen zitten. Aan de andere kant weet je nooit wat voor stabiliteits verbeteringen doorgevoerd zijn. Ik installeer alle games op schijf, dan is hij ook nagenoeg stil. Ook wel fijn is de betere hdmi en optische audio layout. voorheen moest je dan weer een adapter kopen. Bij de nieuwe niet meer.
    Succes met kiezen.
    Bedoel je dat ik bij de 120GB Elite een mindere HDMI uitgang heb dan bij de 250GB versie? Ik volg je hier niet helemaal.

  6. #1631

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Iemand hier die mij toch op andere gedachten kan brengen om alsnog overstag te gaan en te wachten op de 250GB Slim?
    Ik niet. Ik denk dat het wel een verstandige keuze is. 120Gb is al genoeg om flink wat spellen op te kunnen installeren, en de huidige Elite is gewoon heel betrouwbaar. Je zult zien dat die nieuwe 360 weer wat kinderziektes blijkt te hebben, en dan is het huidige model een veel safere en zeker goedkopere keuze.

    Eigenlijk vind ik het nieuwe model helemaal niet zo mooi. Hij doet me (met z'n rechte lijnen) wat aan de eerste Xbox denken, en dat vond ik al een oerlelijk ding.

  7. #1632

    Standaard

    Ik had mijn ps3 schijf van 250 al bijna vol met alleen maar gameinstalls.
    Met mn xbox laat ik het maar gewoon draaien, heb m trouwens zelden aan staan

  8. #1633
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Bedoel je dat ik bij de 120GB Elite een mindere HDMI uitgang heb dan bij de 250GB versie? Ik volg je hier niet helemaal.
    Nee dat bedoel ik niet.
    Als je op de oude Elite of bij de huidige 360 een hdmi uitgang wilt gebruiken, dan past het originele blok waar de optische audio uitgang opzit niet meer. Die overlapt de hdmi ingang. daarvoor moest je dan een ander blok/adapter kopen die smaller was en niet meer over de hdmi port valt.
    Dat hebben ze bij de slim verbeterd.

    Persoonlijk vind ik de slim ook niet echt mooi, en aan 120 GB heb je echt meer dan genoeg. Kinderziektes verwacht ik niet, ik denk dat de hardware en zeker de software in grote lijnen hetzelfde blijven. Maar de eerste versies kenden de RROD (ik heb er twee, en alle twee heb ik dit fenomeen drie keer gehad. Ik heb er toen één vervangen voor een nieuwe jasperchip versie die is al een stuk stiller, en heeft geen last van de RROD. Althans die hebben weer last van E75, maar dat hoor je een stuk minder dan de RROD, daar kon je echt op wachten. Mijne is te jong om daar wat zinnigs over te zeggen. Vandaar mijn opmerking over stabiliteits verbeteringen. Aan de andere kant alle RROD die ik heb ervaren waren steeds binnen een week kosteloos opgelost. Wat dat betreft mag ik niet klagen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #1634

    Standaard

    Ik denk dat ik morgen (dan is het hier koopzondag) een nieuwe haal, de 120GB zwarte Elite incl. 4 games.

    Leuk:


  10. #1635

    Standaard

    Trouwens nog twee nieuwe aanwinsten erbij vandaag:



    Beetje vreemd hoe Overlord 2 heel makkelijk te krijgen is, maar dat het origineel bijna nergens te vinden is. Die Sega-set bevat trouwens zo'n beetje alle retro-titels die Sega op Live Arcade heeft uitgebracht.

  11. #1636

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Ik kan helaas geen NL country selecteren, dus volgens mij gaat het hem niet worden
    Vreemd, ik kan ook geen NL selecteren. Jammer, want volgens mij zijn zij de enige die de Mac versie aanbieden. Steam heeft alleen maar de PC versie.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  12. #1637

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Vreemd, ik kan ook geen NL selecteren. Jammer, want volgens mij zijn zij de enige die de Mac versie aanbieden. Steam heeft alleen maar de PC versie.


  13. #1638

    Standaard

    Is hier iemand met een neo geo die nog king of fighters 2001 zoekt? of kent iemand met een neo geo, kwam het spel tegen op zolder
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  14. #1639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Ik denk dat ik morgen (dan is het hier koopzondag) een nieuwe haal, de 120GB zwarte Elite incl. 4 games.

    Leuk:

    Als je ff wacht koop je de slim versie vanaf 16 juli.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  15. #1640

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky Bekijk bericht
    Als je ff wacht koop je de slim versie vanaf 16 juli.
    Als je iets verder terug leest zie je dat ik daar nog niet echt op zit te wachten en alle voors en tegens goed heb afgewogen .
    Voor mij is de 120GB Elite de komende jaren voldoende om gewoon lekker te kunnen gamen

    Het bleek trouwens te gaan om een internetaanbieding, in de winkels is hij overal €249,- : http://www.bartsmit.com/xbox-360-eli...dst-en-forza-3

  16. #1641

    Standaard

    Wat zijn bij jou de tegens dan?
    Denk eerst de prijs maar wat verder?
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  17. #1642

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky Bekijk bericht
    Wat zijn bij jou de tegens dan?
    Denk eerst de prijs maar wat verder?
    1) Forza 3 (bij de meeste winkels nog steeds €60,-) heb ik eens geleend van mijn zwager en vind ik een prachtig spel om te spelen, nu zit hij er dus bij. Daarnaast zit ik Halo er ook bij, en deze is nieuw voor mij.

    2) Ik zit niet te wachten op Kinect, de spellen die ik leuk vind (Gears of War, Forza 3, Guitar Hero e.d.) horen in mijn belevenis gewoon met een controller besteld te worden.

    3) 120GB is voor mij ruimte zat, ik heb het de afgelopen haren prima kunnen redden met mijn 20GB'tjes.

    4) Ik vind de nieuwe slim er niet mooier uit zien en het stillere geluid kan mij gestolen worden omdat mijn reciever toch hard genoeg staat en de vent overstemt.

    5) Had ik voor de Slim gekozen dan had ik nog 3 weken moeten wachten en was ik €50,- duurder uitgeweest.

  18. #1643

    Standaard

    Fair enough maar Kinect is nog steeds een optie he en geen verplichting.
    Die zit ook niet standaard bij de slim en is ook niet alleen voor de slim versie.

    Kinect ga ik nooit kopen,als ik wil zwaaien voor de tv koop ik liever een Wii.

    Imo vind ik de 50 euro meer wel waard aangezien hij idd muisstil zou zijn,build in wifi en nog minder stroom verbruikt.
    Tevens vind ik hem wel mooi qua uiterlijk
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  19. #1644

    Standaard

    De tweede prijsvraag op Adventure-Island.nl ter ere van het zes jarig bestaan. Naast de Darkness Within 2 prijsvraag maak je momenteel kans op één van de vijf exemplaren van de komische piraten adventure Jolly Rover.

    Wat moet je doen om hierop kans te maken? Niet veel, stuur een mail naar het adres op deze pagina en vertel ons je piratennaam.

    Meedoen kan nog tot en met 11 Juli.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  20. #1645

    Standaard

    Ugh, laatste tijd weer een beetje Bad Company 2 aan het spelen, maar er zijn gewoon teveel mongolen/randdebielen. (pardon my French)

    Echt van die mensen die niet alleen slecht zijn, maar ook totaal geen tactisch inzicht hebben. Fucking hatelijk.

  21. #1646

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht
    Ugh, laatste tijd weer een beetje Bad Company 2 aan het spelen, maar er zijn gewoon teveel mongolen/randdebielen. (pardon my French)

    Echt van die mensen die niet alleen slecht zijn, maar ook totaal geen tactisch inzicht hebben. Fucking hatelijk.
    Daarom speel ik persoonlijk liever COD. Puur omdat ik te weinig vrienden op Xbox Live heb om eens een fatsoenlijk potje te spelen. In COD eindig ik wel keer op keer bovenaan in de lobby, omdat je niet overal tactisch hoeft te spelen.

    Leuke nieuwe spelmodus in COD:MW2 is overigens de MP zonder killstreaks. Gewoon lekker oldskool knallen. Dan pas kun je zien wie de beste is (uhgge uhgge, ikke dus :P)
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  22. #1647

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Daarom speel ik persoonlijk liever COD. Puur omdat ik te weinig vrienden op Xbox Live heb om eens een fatsoenlijk potje te spelen. In COD eindig ik wel keer op keer bovenaan in de lobby, omdat je niet overal tactisch hoeft te spelen.

    Leuke nieuwe spelmodus in COD:MW2 is overigens de MP zonder killstreaks. Gewoon lekker oldskool knallen. Dan pas kun je zien wie de beste is (uhgge uhgge, ikke dus :P)
    Terwijl BF het betere spel is, want MW, zoals je het zelf al zegt is gewoon kansloos raggen. Ik baal er wel van dat er gewoon te weinig tactische spelers zijn Snipen terwijl je verliest met Rush..


  23. #1648

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Jammer, mijn eerste generatie XBOX360 heeft het nu pas opgegeven en ik kreeg een RROD.

    Ik heb van mijn vrouw al toestemming om een nieuwe te gaan halen.
    Nu twijfel ik enigszins over welke... de huidige 120GB Elite of de nieuwe 250GB Slim die er over 3 weken aan zit te komen.

    Ik neig een beetje naar de 120GB Elite, deze is nu €50,- goedkoper en ik krijg er 4 games bij.
    Daarnaast heb ik nu aan 20GB ook al genoeg en gebruik ik die 250GB toch niet. Bij de huidige 120GB Elite kan ik mijn Wifi-adapter gebruiken en krijg ik dan ook nog eens 4 games. En voor Kinect loop ik nog niet echt warm.

    Ook de stilte van de nieuwe 250GB Slim maakt mij niet veel uit. Nu staat het geluid van mijn reciever altijd hard genoeg dat ik geen last heb van het zoemen.

    Iemand hier die mij toch op andere gedachten kan brengen om alsnog overstag te gaan en te wachten op de 250GB Slim?
    Mijn 1e generatie Xbox360 speelt nog prima. Ik ga echter wél voor de Xbox360 Slim die op de 16e uitkomt. Ik vind em er helemaal te gek uitzien. 250GB is daarnaast erg handig om wat muziek op te zetten en natuurlijk installs en downloadable content. De 20GB schijf die nu op mijn Xbox zit is echt veel en veel te klein sinds je kunt installeren. Daarnaast is de 20GB ook slechts 13GB effectief.

    De hoofdreden voor mijn keuze om 50 euro meer uit te geven dan aan de Xbox Elite is wel het geluidsniveau. Ook al heb ik regelmatig het geluid best hard staan, dan nog overstemd die stofzuiger alles. Daarnaast is de warmte produktie van de 1e generatie belachelijk (en de reden voor RROD).

    Verder is het een prima vooruitgang met ingebouwde Wifi-N adapter, kleinere voeding, HDMI aansluiting (want die heb ik nu niet) en de warme lucht gaat er aan de bovenkant uit ipv de achterkant. Enige wat ze echt hadden moeten aanpakken is de luidruchtige drive (naar verluid), maar goed, ik installeer toch alles. Ik kan iig niet wachten tot mijn verjaardag
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  24. #1649

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Snipen terwijl je verliest met Rush..
    Snipen moet altijd als support zijn, maar de helft gaat snipen om punten te kunnen scoren met die mortarstrikes. Met als gevolg te veel snipers in je team. Eigenlijk zouden er van elke 'klasse' maar een max aantal spelers mogen zijn.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  25. #1650

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Ik baal er wel van dat er gewoon te weinig tactische spelers zijn Snipen terwijl je verliest met Rush..
    Precies. Vanmiddag joinde ik een game in Port Valdez (die demo map, met het sneeuw):

    Ons team (Attackers) had nog iets van 30 tickets over, en er gebeurde vrij weinig verder. Ik was meteen gequad naar A en zat daar beetje de pimp uit te hangen.. armen > wegrennen > disarmed > armen > wegrennen > disarmed, ondertussen flink wat kills maken en hopen op versterking.

    Toen ging ik dood en spawnde ik weer op de main-spawn (met de parachute dus) zitten er 11 fucking snipers en 2 assaults voor ammo-supplies op die heuvel waar je overheen moet. Schandalig slecht. Dus ik start een scheldbarrage tegen m'n team, maar alles wordt natuurlijk gecensored..

    Af en toe zo frustrerend. Ik weet van mezelf dat ik een prima teamspeler ben en dat ik behoorlijk goed ben, maar met sommige teams is er gewoon niet aan te beginnen.

    Ook vervelend als je defend en je MCOMS worden vernietigd dat dan sommige mensen van je team blijven hangen in (dan dus) de nieuwe spawn van de vijand. Ten eerste is dat lame-ass spawncampen en ten tweede, áls er spelers doorbreken is de defensie bij de nieuwe MCOMS veel minder.

    Kenny, koop jij anders ff BC2 voor de PC, dan is er eens iemand met wie ik prettig kan samenspelen

    /rant

Pagina 66 van 487 EersteEerste ... 165662636465666768697076116166 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •