Pagina 5 van 21 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 525 worden weergegeven.
  1. #101
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Idd, Ik heb gelukkig een exemplaar weten te bemachtigen van Amazon UK, jij ook Pieter?
    Ja, ben ook voorzien.

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Ja, ben ook voorzien.
    Das mooi

  3. #103

    Standaard

    Positief nieuws voor degenen die te laat waren bij de pre-order van Amazon.co.uk!

    In tegenstelling tot de Franse editie (met Franse belettering), heb ik zojuist een Tsjechisch exemplaar besteld. De retailer verzekerde me bovendien dat zowel de box als het fotoboek Engelse belettering bevat.

    Inclusief verzending +/- €70,- (alleen via creditcard).

    http://www.filmarena.cz/blu-ray-tita...ectors-edition

  4. #104

    Standaard

    Dat ziet er weer uit als een uiterst betrouwbare site...

  5. #105

    Standaard

    Tot op heden geen problemen mee gehad.
    Laatst aangepast door DVDman : 26-06-2012 om 21:08

  6. #106

    Standaard

    Box komt ook in Duitsland uit, maar dan zal het boek vast in het Duits zijn.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Box komt ook in Duitsland uit, maar dan zal het boek vast in het Duits zijn.
    Waar in Duitsland? Krijg je daar ook buiten het boek de overige items bij?

  8. #108
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #109
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Hoop dat Nederland ook één krijgt voor een leuk prijsje. Dan kan ik mijn Amazon order annuleren.
    Laatst aangepast door Pieter V : 27-06-2012 om 11:05

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Hoop dat Nederland ook één krijgt voor een leuk prijsje. Dan kan ik mijn Amazon order annuleren.
    Dat denk ik niet Pieter.

    Deze Titanic boxen zijn echt iets van Amazon alleen dacht ik, en aangezien we hier geen Amazon hebben geloof ik niet dat we hier een box krijgen.

    In Nederland zal waarschijnlijk alleen de gewone verpakking uitgebracht worden verwacht ik.

    Ik cancel mijn UK order niet, zal wel gek zijn als ik dat zou doen.

    Heb zoiets liever met de originele tekst, dan met Tjechische of Duitse tekst erop.

  11. #111
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dat denk ik niet Pieter.

    Deze Titanic boxen zijn echt iets van Amazon alleen dacht ik, en aangezien we hier geen Amazon hebben geloof ik niet dat we hier een box krijgen.

    In Nederland zal waarschijnlijk alleen de gewone verpakking uitgebracht worden verwacht ik.

    Ik cancel mijn UK order niet, zal wel gek zijn als ik dat zou doen.

    Heb zoiets liever met de originele tekst, dan met Tjechische of Duitse tekst erop.
    De Duitse geen Amazon exclusief. De Franse ook niet. Overige landen, als Zweden, Finland, Brazilie krijgen deze box ook. Dus er is nog hoop.

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    De Duitse geen Amazon exclusief. De Franse ook niet. Overige landen, als Zweden, Finland, Brazilie krijgen deze box ook. Dus er is nog hoop.
    Aha, hoe het ook zij : Ik hoef echt geen boxset met talen op de box van de landen die je opnoemt.

    Ik ga voor de oorspronkelijke versie (Engels dus, en heb zeker een engelse box), en een andere wil ik niet.

  13. #113

    Standaard

    Er is meer informatie bekend gemaakt over de Amerikaanse release:

    We've got some early news from Paramount concerning the 3D release of James Cameron's Titanic, along with a new 2D release that promises hours of extra material.

    Four-Disc Blu-ray/DVD Combo Pack:
    The Titanic Blu-ray containing the feature film is presented in 1080p high definition with English 5.1 DTS-HD Master Audio, English 2.0 Dolby Digital, French 5.1 Dolby Digital, Spanish 5.1 Dolby Digital and English Audio Description and English, English SDH, French and Spanish subtitles. The DVDs are presented in widescreen enhanced for 16:9 televisions with English 5.1 Dolby Digital, English 2.0 Dolby Digital, French 5.1 Dolby Digital, Spanish 5.1 Dolby Digital and English Audio Description and English, French and Spanish subtitles.

    The disc breakdown is as follows:
    Disc 1 (Blu-ray):

    • Feature film in high definition
    • Commentary by director James Cameron
    • Cast and Crew Commentary
    • Historical Commentary by Don Lynch and Ken Marschall

    Disc 2 and 3 (DVD):

    • Feature film in standard definition (Part 1)
    • Feature film in standard definition (Part 2)

    Disc 4 Extras (Blu-ray):

    • Reflections on Titanic — NEW!
    • Titanic: The Final Word with James Cameron — NEW!
    • Deleted Scenes with commentary by James Cameron
    • Behind-the-Scenes Featurettes
    • Construction Timelapse
    • Deep Dive Presentation—Narrated by James Cameron
    • $200,000,001: A Ship’s Odyssey—the Titanic Crew Video
    • Videomatics
    • Visual Effects
    • Music Video—“My Heart Will Go On” by Celine Dion
    • Trailers
    • TV Spots
    • Still Galleries
    • Titanic Scriptment by James Cameron
    • Storyboard Sequences
    • Production Artwork
    • Photographs
    • Ken Marshall’s Painting Gallery
    • Concept Posters and One Sheets
    • By the Numbers
    • Bibliography
    • MTV’s 1998 Movie Awards skit
    • Saturday Night Live skit
    • Titanic in 30 Seconds

    Four-Disc Blu-ray 3D Combo Pack:
    The Titanic Blu-ray 3D and Blu-ray containing the feature film are presented in 1080p high definition with English 5.1 DTS-HD Master Audio, English 2.0 Dolby Digital, French 5.1 Dolby Digital, Spanish 5.1 Dolby Digital and English Audio Description and English, English SDH, French and Spanish subtitles.

    The disc breakdown is as follows:
    Discs 1 and 2 (Blu-ray 3D):

    • Feature film in high definition and 3D (Part 1)
    • Feature film in high definition and 3D (Part 2)

    Disc 3 (Blu-ray):

    • Feature film in high definition
    • Commentary by director James Cameron
    • Cast and Crew Commentary
    • Historical Commentary by Don Lynch and Ken Marschall

    Disc 4 (Blu-ray):

    • Reflections on Titanic—NEW!
    • Titanic: The Final Word with James Cameron—NEW!
    • Deleted Scenes with commentary by James Cameron
    • Behind-the-Scenes Featurettes
    • Construction Timelapse
    • Deep Dive Presentation—Narrated by James Cameron
    • $200,000,001: A Ship’s Odyssey—the Titanic Crew Video
    • Videomatics
    • Visual Effects
    • Music Video—“My Heart Will Go On” by Celine Dion
    • Trailers
    • TV Spots
    • Titanic Scriptment by James Cameron
    • Storyboard Sequences
    • Production Artwork
    • Photographs
    • Ken Marshall’s Painting Gallery
    • Concept Posters and One Sheets
    • By the Numbers
    • Bibliography
    • MTV’s 1998 Movie Awards skit
    • Saturday Night Live skit
    • Titanic in 30 Seconds

    Two-Disc DVD:
    The Titanic DVDs are presented in widescreen enhanced for 16:9 televisions with English 5.1 Dolby Digital, English 2.0 Dolby Digital, French 5.1 Dolby Digital, Spanish 5.1 Dolby Digital and English Audio Description and English, French and Spanish subtitles.

    The disc breakdown is as follows:
    Discs 1 and 2 (DVD):

    • Feature film in standard definition (Part 1)
    • Feature film in standard definition (Part 2)
    • Deleted Scenes with commentary by James Cameron


    The digital download includes the following:

    • Feature film in standard or high definition
    • Deleted Scenes
    • Still Galleries
    www.dvdactive.com

  14. #114

    Standaard

    Titanic 3D Limited Collector's Edition September 14 Pre-order Amazon Germany

    http://www.blu-ray.com/news/?id=9068

  15. #115

    Standaard

    Wat ik wel erg raar vind :

    Hier http://www.amazon.fr/Titanic-Coffret...bluraycom05-21 is het maximaal aantal wat je kan bestellen 30 stuks .

    Beetje erg vreemd en jammer.

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Wat ik wel erg raar vind :

    Hier http://www.amazon.fr/Titanic-Coffret...bluraycom05-21 is het maximaal aantal wat je kan bestellen 30 stuks .

    Beetje erg vreemd en jammer.

    Ik ga mijn eigen winkel beginnen en dit ook beginnen doen. Heb hierdoor al vaak gelimiteerde versies door mijn vingers laten glippen. Tijd om ook zo'n gluiperd te worden

    Maar goed dat ik toch nog de UK versie heb kunnen bemachtigen deze keer.

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ik ga mijn eigen winkel beginnen en dit ook beginnen doen. Heb hierdoor al vaak gelimiteerde versies door mijn vingers laten glippen. Tijd om ook zo'n gluiperd te worden

    Maar goed dat ik toch nog de UK versie heb kunnen bemachtigen deze keer.
    Ik heb gelukkig ook een UK set, maar vind het zwaar belachelijk, want hierdoor helpt Amazon wel de handelaren steviger in het zadel.

    Dat je er 2 of 3 kan bestellen, das nog tot daar aan toe, maar 30 stuks?

    Nou zou ik zo'n franse set nog niet voor niks willen hebben, maar dan nog.

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Wat ik wel erg raar vind :

    Hier http://www.amazon.fr/Titanic-Coffret...bluraycom05-21 is het maximaal aantal wat je kan bestellen 30 stuks .

    Beetje erg vreemd en jammer.
    wat moet je met meer dan 30 stuks, 1tje niet genoeg?

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Russo Bekijk bericht
    wat moet je met meer dan 30 stuks, 1tje niet genoeg?
    Als jij goed gelezen hebt, weet je dat ik die box uitvoering nog niet gratis wil hebben.

    Ik heb al zo'n UK box, maar ik vind het jammer dat Amazon er niet maximaal 2 van maakt, want dit maakt het wel erg makkelijk voor mensen die opkopen en mensen willen afzetten voor tig hogere prijs.

    Zo groot aantal wat te bestellen is, onbegrijpelijk.

  20. #120

    Standaard

    Waarschijnlijk heeft Amazon wijselijk besloten om in Frankrijk en Duitsland geen aantallen mee te geven van beschikbaarheid. Nu kan Amazon op elk moment zijn order aanpassen bij de producent en een druk bijbestellen.

    Amazon.co.uk heeft wél een cijfer gegeven en kon natuurlijk niet anders dan stoppen met verkopen als al deze boxen verkocht waren, als ze plots nu weer deze set gaan verkopen is dat niet eerlijk tov de eerste kopers.

    Dus waarschijnlijk kan je in Frankrijk en Duitslands gerust enkele tientallen sets bestellen zonder anderen te benadelen.

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Dus waarschijnlijk kan je in Frankrijk en Duitslands gerust enkele tientallen sets bestellen zonder anderen te benadelen.
    Mensen doen dat alleen om geld te verdienen en veel meer te vragen dan ze kosten.

    Die dingen gebeuren, maar wel jammer.

  22. #122

    Standaard

    Waarschijnlijk wordt in september de Nederlandse Amazon site gelanceerd!Dit houdt in dat het mogelijk is dat Nederland ook zijn eigen speciale Amazon editie zou kunnen krijgen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dat denk ik niet Pieter.

    Deze Titanic boxen zijn echt iets van Amazon alleen dacht ik, en aangezien we hier geen Amazon hebben geloof ik niet dat we hier een box krijgen.

    In Nederland zal waarschijnlijk alleen de gewone verpakking uitgebracht worden verwacht ik.

    Ik cancel mijn UK order niet, zal wel gek zijn als ik dat zou doen.

    Heb zoiets liever met de originele tekst, dan met Tjechische of Duitse tekst erop.

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Mensen doen dat alleen om geld te verdienen en veel meer te vragen dan ze kosten.

    Die dingen gebeuren, maar wel jammer.
    Wanneer de uitgave niet gelimiteerd is en Amazon is van mening dat ze iedereen kunnen geven wat ze vragen is iedereen vrij om te kopen hoeveel hij wil en deze aan te bieden tegen het dubbele als hij wil op ebay en andere websites, het is de koper die moet beslissen of hij ingaat op een prijs of niet.

    Ik ga er geen 30 van kopen, eigenlijk zelfs geen want ik moet niet hebben van dozen die niet in mijn blu-ray kast passen. Maar ik begrijp de commotie niet zo dat mensen zaken kopen om te verkopen als het product, op het eerste zicht, niet gelimiteerd is.

  24. #124

    Standaard

    Heel simpel toch. Dat zijn geen verzamelaars maar mensen die hun eigen exemplaar minstens terugbetaald willen zien en er nog winst bovenop willen maken. Maar het zijn zeker geen filmverzamelaars in mijn ogen.

  25. #125

    Standaard

    Daar hebben ze toch een andere naam voor? Woekeraar.....
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Heel simpel toch. Dat zijn geen verzamelaars maar mensen die hun eigen exemplaar minstens terugbetaald willen zien en er nog winst bovenop willen maken. Maar het zijn zeker geen filmverzamelaars in mijn ogen.

Pagina 5 van 21 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •