Pagina 5 van 61 EersteEerste 1234567891555 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 1522 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Van Gaal wil Kluivert als assistent


    Als het aan Louis van Gaal ligt gaat hij weer samenwerken met
    Patrick Kluivert. Ditmaal als bondscoach en assistent bij het
    Nederlands elftal.

    Louis van Gaal heeft Patrick Kluivert gevraagd zijn assistent te worden bij het Nederlands elftal. Van Gaal werd onlangs benoemd tot bondscoach van Oranje. Hij volgt Bert van Marwijk op, die zijn contract inleverde na een belabberd EK in Polen en Oekraïne.

    Kluivert is momenteel trainer bij Jong FC Twente. "Wij denken dat dit een mooie ervaring voor hem is en bieden hem daarvoor graag de ruimte”, aldus FC Twente-voorzitter Joop Munsterman. "De werkzaamheden bij Oranje kan hij combineren met zijn functie bij FC Twente.”

    Kluivert en Van Gaal

    Van Gaal loopt als een rode draad door de carrière van Kluivert. Het was Van Gaal die de spits op 18-jarige leeftijd de kans gaf om door te breken in het grote Ajax van midden jaren negentig, dat de Champions League wist te winnen door een goal van Kluivert in de finale tegen AC Milan. Later haalde Van Gaal de spits naar FC Barcelona, terwijl Kluivert ook onder Van Gaal diende bij het Nederlands elftal.

    Toen Van Gaal in het seizoen 2008/2009 trainer was bij AZ, liep Kluivert bij hem stage in het kader van zijn cursus Coach Betaald Voetbal. Met Kluivert krijgt de begeleidingsstaf van Van Gaal verder vorm. Eerder werd Danny Blind, aanvoerder van het grote Ajax van midden jaren negentig, al als assistent aangesteld.

    Oranje

    Kluivert kwam 79 keer uit voor het Nederlands Elftal en is met veertig doelpunten nog altijd topscorer aller tijden van het team. Hij was op vier eindtoernooien aanwezig met Oranje.

    Bron : Telegraaf.nl

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Van Gaal wil Kluivert als assistent
    Bron : Telegraaf.nl
    Dit interview zegt alles over de persoon Kluivert, zo iemand (Moordenaar en verkrachter) moet je toch niet willen als assistent!:

    http://www.youtube.com/watch?v=C416WZcxrFc
    http://www.youtube.com/watch?v=VWzr4RcKceE

    Mooi filmpje ook over hoe er op de persoon Kluivert gereageerd word:

    http://www.youtube.com/watch?v=KjBSG6QjKNs

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    zo iemand (Moordenaar en verkrachter) moet je toch niet willen als assistent!

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Dit interview zegt alles over de persoon Kluivert, zo iemand (Moordenaar en verkrachter) moet je toch niet willen als assistent!:

    http://www.youtube.com/watch?v=C416WZcxrFc
    http://www.youtube.com/watch?v=VWzr4RcKceE

    Mooi filmpje ook over hoe er op de persoon Kluivert gereageerd word:

    http://www.youtube.com/watch?v=KjBSG6QjKNs
    Lees dit aangrijpende verhaal eens : http://maartentrompadvocaten.wordpre...ivert-vertelt/

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Dit interview zegt alles over de persoon Kluivert, zo iemand (Moordenaar en verkrachter) moet je toch niet willen als assistent!:
    Wat ben jij toch een uilskuiken (ik druk me nog zacht uit)...


  6. #106

    Standaard

    Ehhmm...dat kunnen jullie allemaal wel zeggen maar het is wel gedeeltelijk de waarheid....hij is veroordeeld voor dood door schuld. Dus het klinkt misschien niet vriendelijk maar het is wel waar....
    Goed interview trouwens, hij heeft echt de kans gekregen om er nu 1op1 op te reageren en dan nog laat hij geen emotie zien. Een waardeloos figuur IMO.

    Het laatst genoemde filmpje vind ik wel weer dieptriest, net als de meeste "supporters", en de mensen die het zingen zijn geen spat meer waard dan degene waar ze het over hebben....
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 21-07-2012 om 09:57

  7. #107

    Standaard

    Het verleden is het verleden, kijkend naar de situatie nu lijkt me Kluivert een prima toevoeging!

  8. #108

    Standaard

    Ik denk dat Kluivert vrij weinig verstand van voetbal heeft. Daarbij komt ook dat zijn meerwaarde voor de spelers volgens mij minimaal zal zijn. Daarentegen zal van Gaal wel een probleem hebben omdat ik me niet kan voorstellen dat er rijen dik voor z'n huis staan om met hem samen te werken. Dus misschien grijpt hij daarom Kluivert wel aan.

  9. #109

    Standaard

    erg grappig

    dit is gewoon een anti ajax discussie met rtl boulevard argumentjes

    waarom moet de buitenwereld precies weten en kluivert opperen wat hij moet doen? stelletje zigeuners bij elkaar

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    erg grappig

    dit is gewoon een anti ajax discussie met rtl boulevard argumentjes

    waarom moet de buitenwereld precies weten en kluivert opperen wat hij moet doen? stelletje zigeuners bij elkaar
    Afgezien van je Calimerogedrag (en dat voor een Ajax supporter) is een functie bij het Nederlands Elftal er een van hoge waarde voor de buitenwereld. Het is ook een uithangbord, een etalage of hoe je het ook wilt noemen. Daarom lijkt het velen (waaronder ik ook trouwens) niet verstandig om Kluivert erbij te halen. We hebben die schreeuwlelijk al als bondscoach, nu krijgen we die hardrijder er ook nog bij. Het staat gewoon allemaal niet zo goed op je cv dit soort dingen. Ik vind het in ieder geval een blamage als hij erbij zou worden gehaald. En ik denk dat geen speler onder de indruk is van Patrick Kluivert eerlijk gezegd.

  11. #111

    Standaard

    Ik heb nog m'n twijfels aan de trainerskwaliteiten van Kluivert. Zoals hij zich in zijn voetbalperiode heeft gepresenteerd lijkt hij mij niet de persoon die iemand iets kan leren, maar goed dat is van afstand.

    Wat het verleden betreft, dat incident is een litteken die hij voor de rest van zijn leven zal meedragen, maar ik vind niet dat je hem daar ook voor de rest van zijn leven moet straffen, dat litteken is al straf genoeg.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #112

    Standaard

    Kluivert is nog steeds topscoorder allertijden van het Nederlands elftal. Hij doet het momenteel erg goed bij FC Twente (afgelopen jaar kampioen met de beloften). En hij heeft een hele goede klik met van Gaal. Lijkt me geen slechte keuze.

    En btw: Iedereen heeft een verleden........
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Wat het verleden betreft, dat incident is een litteken die hij voor de rest van zijn leven zal meedragen, maar ik vind niet dat je hem daar ook voor de rest van zijn leven moet straffen, dat litteken is al straf genoeg.
    Klopt, enigzins mee eens, al denk ik wel dat dat meisje dat verkracht is, en dat het gezin van die man die doodgereden is, er toch wat anders over denken.

    Maar ik geloof niet dat van Persie of Sneijder alles aannemen van Kluivert, om er 2 te noemen.

  14. #114

    Standaard

    Kluivert is juist de perfecte balans met de extroverte van Gaal. Kluivert is rustig, zal zich met name gaan richten op het middenveld en voorhoede (spitsencoach) en zal gezien zijn leeftijd en status als voetballer wel degelijk binnen die groep passen.

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Kluivert is juist de perfecte balans met de extroverte van Gaal. Kluivert is rustig, zal zich met name gaan richten op het middenveld en voorhoede (spitsencoach) en zal gezien zijn leeftijd en status als voetballer wel degelijk binnen die groep passen.
    Misschien wel Jordy, maar zou persoonlijk dan liever Ruud van Nistelrooy zien.

    Hij heeft zover ik weet dan wel geen diploma's, en weet niet of ie zo'n functie zou willen, maar denk dat Ruud dichter bij de spelers staat dan Patrick.

    En buiten dat is Ruud een fijner mens dan Patrick mijn inziens.

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Misschien wel Jordy, maar zou persoonlijk dan liever Ruud van Nistelrooy zien.

    Hij heeft zover ik weet dan wel geen diploma's, en weet niet of ie zo'n functie zou willen, maar denk dat Ruud dichter bij de spelers staat dan Patrick.

    En buiten dat is Ruud een fijner mens dan Patrick mijn inziens.
    Kluivert heeft een Ajax verleden en Ruud niet, daar hech van Gaal denk ik ook veel waarde aan.


  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht

    En btw: Iedereen heeft een verleden........
    Dit kan zo op een wc-tegeltje.

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Dit kan zo op een wc-tegeltje.
    Ja, maar het is toch zo of niet?
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  19. #119

    Standaard

    Tuurlijk heeft iedereen een verleden. Maar niet iedereen heeft een publieke functie, laat staan een dermate belangrijke publieke functie zoals een lid van de staf bij Oranje dat heeft (voorbeeldfunctie, uithangbord, etc.).

    Kluivert heeft zich vaak van een belabberde egoistische kant laten zien. Niet alleen door zijn privé handel en wandel, maar vooral door hoe hij hier mee om is gegaan in de daaropvolgende jaren. Hij heeft geheel niets van zich laten horen na die dodelijke aanrijding, en pas de dag voor zijn boekpresentaie stuurt hij even snel een smsje. En dan vervolgens ook nog in de slachtofferrol kruipen zodra Holland Sport de kant van de échte slachtoffers (de nabestaanden) kiest ....
    Zijn houding en gedrag is om je kapot te schamen. Zodra hij heeft aangetoond (eindelijk!) verantwoordelijkheid te kunnen dragen voor zijn eigen daden, dan mag hij van mij weer eens aanschuiven op nivo. Tot die tijd mag hij verder wegkwijnen in zelfmedelijden.

    Van Gaal heeft een zwak voor Kluivert, dat is nooit een geheim geweest. Maar het feit dat Van Gaal ook maar overweegt om Kluivert op te nemen in zijn staf, getuigt eens te meer van het megagrote bord dat hij voor zijn zelfingenomen kop heeft.
    Mooi koppel hebben we straks in de dugout staan in Brazilie ...

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bogart-Fan Bekijk bericht
    Maar het feit dat Van Gaal ook maar overweegt om Kluivert op te nemen in zijn staf, getuigt eens te meer van het megagrote bord dat hij voor zijn zelfingenomen kop heeft....
    Om met de woorden van Rene van der Gijp te spreken : ''Van Gaal heeft geen bord voor zijn kop, maar 3 Appartementencomplexen''

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bogart-Fan Bekijk bericht
    Tuurlijk heeft iedereen een verleden. Maar niet iedereen heeft een publieke functie, laat staan een dermate belangrijke publieke functie zoals een lid van de staf bij Oranje dat heeft (voorbeeldfunctie, uithangbord, etc.).
    Over het algemeen is dat toch alleen de hoofdtrainer die de pers en dus het Nederlandse volk aanspreekt. Een assistent mag dat doen, maar hoeft dat niet en kan kiezen om dat uit de luwte op de achtergrond te doen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Over het algemeen is dat toch alleen de hoofdtrainer die de pers en dus het Nederlandse volk aanspreekt. Een assistent mag dat doen, maar hoeft dat niet en kan kiezen om dat uit de luwte op de achtergrond te doen.
    Klopt Lex, maar ik denk met zijn geschiedenis dat ze dat nooit zullen vergeten, want je weet hoe de nederlanders zijn.

    Al moet hij beoordeeld worden bij Oranje om Patrick Kluivert de voetbalmens, en niet als Patrick kluivert de Privemens.

    Al blijf ik het erg raar vinden dat ze juist hem gekozen hebben, gezien zijn achtergrond.

    Want zijn slachtoffers zullen hem wel kunnen afschieten denk ik.

    Maar goed, voor hem zelf vind ik het fijn dat ie de functie heeft, al vind ik het wel onbegrijpelijk.

    Maar we zullen zien hoe het uitpakt.

  23. #123

    Standaard

    Als het jou familie zou zijn geweest die door het gedrag van hem overleden zijn dan ga je toch door een hel als je hem tijdens het volgende wk lekker in dat bankje ziet zitten ?
    Alleen al uit respect voor die mensen zou je niet eens moeten overwegen om hem in die functie te zetten!
    this is my boomstick!!!

  24. #124

    Standaard

    Maar wel allemaal juichen toen hij ons op het WK 98 en Euro 2000 rondes verder schopte, enigszins hypocriet is het allemaal wel dat nu enkel naar die 2 gebeurtenissen gekeken wordt bij zijn mogelijke aanstelling. (niet dat ik daarmee zijn fouten goedkeur).
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 22-07-2012 om 12:36

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Maar wel allemaal juichen toen hij ons op het WK 98 en Euro 2000 rondes verder schopte, enigszins hypocriet is het allemaal wel dat nu enkel naar die 2 gebeurtenissen gekeken wordt bij zijn mogelijke aanstelling. (niet dat ik daarmee zijn fouten goedkeur).
    Hoe weet jij dat we toen allemaal hebben staan juichen? Soms doe je echt net alsof je alles van en alles over iedereen weet. En afgezien van dat, waarom zouden er geen kritieken mogen worden geleverd op iemand die nog nooit wat als trainer of assistent heeft gepresteerd? Dat jij fan bent van Kluivert hoeft nog niet te betekenen dat anderen dat ook meteen moeten zijn lijkt me. En als er dan commentaar wordt gegeven over ga je suggestieve opmerkingen maken waardoor de critici hier voor hypocriet worden uitgemaakt.

Pagina 5 van 61 EersteEerste 1234567891555 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •