dat is fout, zijn gewoon de bekend gratis upload websites die je zonder problemen kunt gebruiken
dat is fout, zijn gewoon de bekend gratis upload websites die je zonder problemen kunt gebruiken
Dat mag voor jou dan wel een 'bekende' upload-site zijn (ik ken hem niet), maar waarom moet je dan eerst een 'download manager' installeren (met alle risico's van dien (malware, advertenties)) en kun je niet direct downloaden via je browser, zoals je normaal altijd doet?
Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 26-09-2012 om 19:50
Je begrijpt hem verkeerd Marcel, hij bedoelt dat je gewoon de 'bekende' sites er voor moet gebruiken.
DVDPROFILER
LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB
nee dat bedoel ik eigenlijk niet, ik gebruik zelf de nieuwsgroepen
maar op de website die jij noemt zie je urls van novafile en depositfiles (zelfde idee als rapidshare, megaupload etc.)
klik op de juiste knop, regular download is dit vaak en je moet een aantal seconden wachten en hij haalt hem binnen
niet klikken op knoppen als fast downloaden en dergelijk want die zorgen idd voor troep
Dat is idd net weer anders
DVDPROFILER
LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB
Creativity, it's all in the mind!
So much to do, so little time...
That's no moon, it's a spacestation!
We're gonna need a bigger boat!
www.electricdriver.eu
www.santulli.nl
Oktober-versie van FilmTab is uit
Momenteel zijn diverse recente (interactieve) back issues van het Engelse filmblad Total Film voor slechts € 0,89 per stuk te downloaden m.b.v. de iPad-app.
Ik vind de Empire en Total film echt heel handig voor de iPad! Goede alternatief!
Kent er iemand nog leuke links naar gratis filmbladen die je als pdf kan downloaden.
Bijvoorbeeld bladen zoals filmclub, unlimited entertainment, Preview, Filmtab.
Het mogen ook buitenlandse bladen zijn, total film en Empire die ken ik uiteraard.
Tevens ben ik op zoek naar bladen die ook aandacht schenken aan tv series.
Een (Buitenlands) blad dat veel aandacht schenkt aan TV-Series is SFX.
My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
The Swede in Hell On Wheels
Een hele tijd geleden heb ik eens gekeken of Empire ook voor Android beschikbaar zou zijn. Ik vond het even schrikken zojuist toen ik ontdekte dat het nog altijd het geval is. Erg jammer!
TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach
Momenteel zijn wederom diverse recente (interactieve) back issues van het Engelse filmblad Total Film voor slechts € 0,89 per stuk te downloaden m.b.v. de iPad-app.
Deze maand in het Britse blad Empire de top 301 gekozen door de lezers zelf.
http://www.empireonline.com/301/
Ik ken enkel maar http://issuu.com (of download de Android app).
Daar kan je iig enkele filmbladen gratis online lezen. O.a. Filmclub magazine, Preview, Disney newsletter, Unlimited Entertainment, Kinoaktuell, Moviemagic, enz.
Helaas niet als PDF te downloaden.
Een groot aantal digitale versies van recente uitgaven van Empire Magazine voor o.a.de iPad zijn nu tijdelijk 0,99 per stuk i.p.v. 5,49.
TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max
Ook dit weekeinde zijn alle oude digitale nummers van Empire Magazine voor o.a. de iPad voor slechts 0,99 euro per stuk te koop.
TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max
Vandaag in de Bruna het september-nummer van het Engelse filmtijdschrift Empire in mijn handen gehad en doorgebladerd, maar gauw teruggelegd toen ik de prijs zag: € 13,99! En dat terwijl er op de omslag een losse verkoopprijs van £ 5.50 vermeld stond. Te belachelijk voor woorden! Voor € 9,95 had ik het blad waarschijnlijk wel gekocht. De afgelopen maanden kostte het blad volgens de Bruna-verkoper al € 11.99 en nu uit het niets maar liefst € 2,00 prijsverhoging. Tel uit je winst! Nee, geen Engelse filmtijdschriften meer voor mij.
001_emp_418_sep.jpg
Empire...... tot een jaar of 20 geleden haalde ik die maandelijks. Een goed blad destijds. Nu een woke zooitje getuige deze passage in hun review van Indiana Jones 5:
Dat bedrag voor een magazine slaat overigens nergens op. Gevolg van de Brexit?It doesn’t escape the sometimes-wobbly politics that the series has sometimes been accused of; the return of John Rhys-Davies, a white Welshman, as the Egyptian character Sallah, feels a needlessly thoughtless choice in 2023.
Ik ben al jaren geabonneerd op Empire, kost me momenteel ongeveer 7 euro per nummer (afhankelijk van de wisselkoers, £ 5,85). Als abonnee krijg je speciale covers. De laatste maanden waren er wat problemen met de bezorging, maar twee weken geleden ontving ik er drie te gelijk en de dag erna zelfs het nieuwste nummer ruim op tijd.
IMG_4344.jpg
Ik kocht vroeger nog wel een de Empire of the Total Film, maar met alle info op internet zie ik de meerwaarde niet meer van film magazines, en dan zeker ook nog eens vanwege de prijs.
In België kan je zowel Empire als Total Film vinden bij IMS tijdschriften in Antwerpen en Hasselt
Empire voor de prijs van €9,95 en Total Film voor €10,95
Total Film 355.jpg
Total Film 355 - Oktober 2024
EDITORIALS
The Penguin
The Making of Anora
The Making of Super/Man: the Christopher Reeve Story
The Making of Napoleon - The Director's Cut
Spotlight: Himesh Patel
The Making of Salem's Lot
Stephen King Films
INTERVIEW
Emily Watson
MOVIE & BLU-RAY/4K REVIEWS
Speak No Evil
A Different Man
His Three Daughters
Megalopolis
Apollo 13: Revival
Joker: Folie à Deux
Strange Darling
Hellboy: The Crooked Man
Lee
Alien: Romulus
Interstellar
Single White Female
The Chronicles of Riddick
Mean Girls
Shaun of the Dead
Young Frankenstein
American Pie
Mildred Pierce
CLASSIC TV
Farscape
CLASSIC SOUNDTRACK
The Third Man
BOOK REVIEWS
Total Recall: the Official Story of the Film
DC Cinematic Universe
The De Palma Decade
Marvel Studios: 100 Objects
10 OF THE BEST
Fourth-Wall Breakers
FLOP CULTURE
The Lovely Bones
FILM BUFF
Sharon Stone
Gena Rowlands
Verkrijgbaar bij de betere tijdschriftenzaak/boekenwinkel