De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.

Discussie: Amphibious

  1. #1

    Standaard Amphibious

    http://www.amphibious.nl/

    Nederlandse 3D horror van Bryan Yuzna en de producent van Zwartboek. Nog nooit van gehoord en blijkbaar in post-productie. Ik ben benieuwd, maar afgaande op die 3D schorpioenstaart verwacht ik dat het precies gaat worden waar ik niet op zit te wachten.

  2. #2

    Standaard

    ik wilde Nederlandse filmindustrie best steunen en dan ook helemaal voor een 3D horrorfilm, maar jammer dat dit er dan zo ongeinspireerd uitziet. Maar goed, ik wacht nog even met m'n mening totdat ik in ieder geval een teaser of trailer gezien heb.

  3. #3

    Standaard

    iemand deze film gezien?
    zo ja,hoe is de 3d kwaliteit?
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    iemand deze film gezien?
    zo ja,hoe is de 3d kwaliteit?
    Heb hem thuis liggen op de 3D blu-ray. De 3D is opzich redelijk, soms goed en soms slecht of wazig. De film is zelf stelt weinig voor. De film word leuk opgebouwd totdat de schorpioen in beeld komt. Dan is er niks meer aan! Het beest blijft maar zitten als ze proberen te ontsnappen. Kan je beter een keer huren of kopen als hij in de uitverkoop bak ligt. Voorkant van het hoesje vind ik trouwens wel een beetje gejat van Piranha 3D, dat shot zie je geen eens in de film!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arriejj Bekijk bericht
    Heb hem thuis liggen op de 3D blu-ray. De 3D is opzich redelijk, soms goed en soms slecht of wazig. De film is zelf stelt weinig voor. De film word leuk opgebouwd totdat de schorpioen in beeld komt. Dan is er niks meer aan! Het beest blijft maar zitten als ze proberen te ontsnappen. Kan je beter een keer huren of kopen als hij in de uitverkoop bak ligt. Voorkant van het hoesje vind ik trouwens wel een beetje gejat van Piranha 3D, dat shot zie je geen eens in de film!
    ik zag hem staan bij bol.com voor 8 euro of zo.
    Is dat te veel voor deze?

    Zitten er wel wat leuke 3d effecten in?
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    ik zag hem staan bij bol.com voor 8 euro of zo.
    Is dat te veel voor deze?

    Zitten er wel wat leuke 3d effecten in?
    8 euro gaat wel voor deze film. Er zitten momenten in dat het heel mooi zou kunnen zijn, zoals als die staart van de schorpioen uit de tv komt, maar dan is het beeld weer wat vaag, dat is dan wel jammer. Zoals ik al zei is de opbouw leuk, totdat het beest in beeld komt, daarna is het niks meer. Keertje kijken als je 1,5 uur niks te doen hebt kan geen kwaad.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arriejj Bekijk bericht
    8 euro gaat wel voor deze film. Er zitten momenten in dat het heel mooi zou kunnen zijn, zoals als die staart van de schorpioen uit de tv komt, maar dan is het beeld weer wat vaag, dat is dan wel jammer. Zoals ik al zei is de opbouw leuk, totdat het beest in beeld komt, daarna is het niks meer. Keertje kijken als je 1,5 uur niks te doen hebt kan geen kwaad.
    bedankt voor de info!
    voor die 8 euro ga ik hem wel halen denk ik.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •