Pagina 9 van 11 EersteEerste ... 567891011 LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 272 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Film staat op een 9,6 na iets van 4600 votes op IMDB. Ben benieuwd wat dit gaat worden.
    Hellboy : I'm fireproof, you're not.
    Goldtrader op DVDforum.nl

  2. #202
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Afgaand op de hype vooraf zegt dat toch nog wel iets. Meestal valt het dan tegen, maar eerlijk gezegd ben ik daar ook geheel niet bang voor. Ik kijk echt uit naar donderdag.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AgentSmith Bekijk bericht
    Film staat op een 9,6 na iets van 4600 votes op IMDB. Ben benieuwd wat dit gaat worden.
    Dat zegt natuurlijk nog helemaal niets. Bij zulke films zijn er altijd mensen die ongezien de film een 10 of een 1 geven, helaas.

  4. #204

    Standaard

    Ik kijk echt nooit naar die IMDB ratings. Rotten Tomatoes vind ik een vele betere graadmeter, en ook stuk serieuzer.

    Heb er ook zin in, kan niet wachten tot donderdag. Heerlijk onderdompelen in de actie.

  5. #205

    Standaard

    Ben ook wel benieuwd want de films van Snyder staan er nu niet bekend om dat ze hoog staan bij Rotten.
    Laatst aangepast door jeroeni : 22-03-2016 om 07:44

  6. #206

  7. #207

    Standaard

    Pers heeft de film grotendeels afgemaakt. Reviews liegen er niet om. Nog 1 nachtje slapen.

  8. #208

  9. #209

    Standaard

    Haha, Zack Snyder, you managed to do it once again... Watchmen all over again. Dragging along between action sequences....

  10. #210

    Standaard

    Ik heb de reviews niet gelezen, maar als het maar in de buurt van het briljante Watchmen komt, ben ik al tevreden. Maar ik verwacht het niet.

  11. #211

    Standaard

    Vorm je eigen oordeel toch, en hou je niet vast aan recensies door anderen. Als iedereen hem afkraakt (of velen), en jij vind het een super film, dan is dat toch het allerbelangrijkste???. Dat mensen kijken naar reviews, ga hem gewoon zelf onbevangen kijken en vorm zelf je conclusie denk ik dan.

  12. #212

    Standaard

    Batman v Superman: Dawn of Justice
    Het idee van een film waarin twee van mijn favoriete superhelden het tegen elkaar opnemen vond ik geweldig. Maanden keek ik er dan ook naar uit, mede natuurlijk aangewakkerd door de trailers. Vanavond was het dan eindelijk zo ver en konden we het eindresultaat in de bioscoop aanschouwen. Maar als er dan twee woorden zijn om deze film mee te omschrijven is het "langzaam" en "saai".

    Het duurt ruim een uur voordat het allemaal een beetje op gang komt, alhoewel het begin anders doet verwachten. Dat is dan ook meteen het beste deel van de hele film. Daarna gaat het alleen maar bergafwaarts en lukt het Snyder maar niet om een goed ritme te vinden waardoor ook Affleck en vooral Cavill er niet in slagen iets van de film te maken. Het echte gevecht duurt veeeeeel te lang en de ommekeer in het verhaal komt totaal niet geloofwaardig over.

    Maar de met afstand grootste miskleun is toch wel Jesse Eisenberg in de rol van Lex Luthor. Wat een irritant personage zet hij neer. Het lijkt wel alsof hij een kinderlijke parodie op de rol van Gene Hackman wil maken en daar jammerlijk in faalt. Iedere keer als hij in beeld komt krijg je de neiging `m op z`n gezicht te slaan, zo irritant is hij.

    De enige waardoor de film nog net een voldoende scoort is de heerlijk muzikale omlijsting van onze eigen Junkie XL, die ver boven de rest van de film uitsteekt.

    Nee, het jaar is pas drie maanden oud maar nu is al duidelijk wie de award voor de grootste tegenvaller van het jaar gaat winnen. Helaas, want wat had ik het graag anders gezien.


    6,0/10
    Laatst aangepast door TheGodfather : 23-03-2016 om 23:25
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #213

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Vorm je eigen oordeel toch, en hou je niet vast aan recensies door anderen. Als iedereen hem afkraakt (of velen), en jij vind het een super film, dan is dat toch het allerbelangrijkste???. Dat mensen kijken naar reviews, ga hem gewoon zelf onbevangen kijken en vorm zelf je conclusie denk ik dan.
    Eens, en ik trek zeker mijn eigen conclusie. Maar reviews vind ik wel een belangrijke graadmeter. En als je nu al leest dat fanboys de film zwaar teleurstellend vinden, dan is dat wel teken aan de wand. RT staat momenteel op maar 33%, en dat is gewoon zwaar teleurstellend voor een film met zo'n groot budget en fanbase. Ze zullen toch zeker 700-800 miljoen dollar moeten gaan maken om uit de totale kosten te komen. Ik hoop op een goed weekend voor ze, want 'word of mouth' reclame is dodelijk voor dit soort films. Nou is uit de kosten komen een ding, maar als je met passie aan zo'n groot project werk enkele jaren, en dan wordt afgemaakt door de pers, dan blijft een bittere smaak over. Niet alleen voor de acteurs en hele productie, maar ook voor de filmstudio's. Dit heeft dan ook weer consequenties voor financiering volgende projecten. Nou heb ik wel een zwak voor Snyder, en kan zijn films waarderen, dus ik laat me vanavond verrassen.

  14. #214

    Standaard

    Ik trek nog nergens conclusies en wil deze film zeker graag zien, maar het lijkt alsof Snyder of zijn mojo van 300 kwijt is of dat hij daarmee een one-hit-wonder had en eigenlijk niet de goede man is voor dit soort films.

  15. #215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Vorm je eigen oordeel toch, en hou je niet vast aan recensies door anderen. Als iedereen hem afkraakt (of velen), en jij vind het een super film, dan is dat toch het allerbelangrijkste???. Dat mensen kijken naar reviews, ga hem gewoon zelf onbevangen kijken en vorm zelf je conclusie denk ik dan.
    Ik ben iemand die me bij films niet al te veel aantrekt van reviews maar je bent toch met me eens dat als een film het goed doet op Rotten dat je met een heel ander gevoel naar de bios gaat of zelfs de film koopt.
    Bij een game houd ik me iets meer vast aan reviews want daar heb jij als speler veel invloed op zaken [Game kan mooi zijn maar ruk spelen] en bij een film zo goed als niets.

    Ben trouwens ook groot muziek liefhebber maar album reviews lees ik dan weer totaal niet.
    Laatst aangepast door jeroeni : 24-03-2016 om 09:58

  16. #216

    Standaard

    Zojuist gezien, en was niet best. Poeh wat een teleurstelling. Zal morgen wat meer toelichten.

  17. #217

    Standaard

    'BATMAN v SUPERMAN' needs $800 million -- to break even! https://t.co/MUjXuE4DEb

  18. #218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik ben iemand die me bij films niet al te veel aantrekt van reviews maar je bent toch met me eens dat als een film het goed doet op Rotten dat je met een heel ander gevoel naar de bios gaat of zelfs de film koopt...
    Nee, die reviews interesseren me helemaal niks, ik ga echt onbevangen naar films toe, en ik vorm zelf een mening.

    Al is ie 0,0 op Rotten of waar dan ook, en ik geniet er van, dan vind ik dat het allerbelangrijkste.

    Laatste Terminator vonden velen ook erg slecht, of bijvoorbeeld Pompeii 3D, die werd ook afgekraakt, nou ik heb er van genoten.

    Overigens heb ik vandaag BvS gezien, en ik vond het een redelijk tussendoortje.

    Je kan het niet vergelijken met deze tijd, maar geef mij maar de films met Christopher Reeve als Superman bijvoorbeeld.

    Deze was echt geen topper voor mij althans.

  19. #219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Eens, en ik trek zeker mijn eigen conclusie. Maar reviews vind ik wel een belangrijke graadmeter. En als je nu al leest dat fanboys de film zwaar teleurstellend vinden, dan is dat wel teken aan de wand. RT staat momenteel op maar 33%, en dat is gewoon zwaar teleurstellend voor een film met zo'n groot budget en fanbase. Ze zullen toch zeker 700-800 miljoen dollar moeten gaan maken om uit de totale kosten te komen. Ik hoop op een goed weekend voor ze, want 'word of mouth' reclame is dodelijk voor dit soort films. Nou is uit de kosten komen een ding, maar als je met passie aan zo'n groot project werk enkele jaren, en dan wordt afgemaakt door de pers, dan blijft een bittere smaak over. Niet alleen voor de acteurs en hele productie, maar ook voor de filmstudio's. Dit heeft dan ook weer consequenties voor financiering volgende projecten. Nou heb ik wel een zwak voor Snyder, en kan zijn films waarderen, dus ik laat me vanavond verrassen.
    Tuurlijk kunnen reviews belangrijk zijn, maar vergeet niet dat er ook gemanipuleerd wordt. Hoe kan het anders dat lang voor de film uitkomt bijv. op imdb de film al zo'n positieve beoordeling heeft (gebeurt bij meer films). En dan nog: niet iedere review is even objectief. Plus: mensen hebben vaak een verschillende mening over wat een goede film is.

  20. #220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Tuurlijk kunnen reviews belangrijk zijn, maar vergeet niet dat er ook gemanipuleerd wordt. Hoe kan het anders dat lang voor de film uitkomt bijv. op imdb de film al zo'n positieve beoordeling heeft (gebeurt bij meer films).
    Iedereen kan stemmen op IMDb, ook als een film niet uit is. De score van de reviews komen terecht bij Rotten Tomatoes en bij Metacritic.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    En dan nog: niet iedere review is even objectief. Plus: mensen hebben vaak een verschillende mening over wat een goede film is.
    Hoe kan een review objectief zijn? Je geeft zelf aan de mensen vaak een verschillende meningen hebben. Dus geen enkele review is daarmee objectief. Wel kunnen mensen dingen beargumenteren waarom het wel/niet werkt.

  21. #221

    Standaard

    De film vond ik helaas tegenvallen. Ik wilde deze film goed vinden, maar ik moest erdoorheen worstelen. Het eerste uur a anderhalf uur maak je kennis met de personages, en probeert men een verhaal te leggen. Maar dit gebeurd op een rommelige en onoverzichtelijke wijze. Net als een scene begint te lopen, wordt er gesprongen naar een nieuwe scene. Dit kan een flashback zijn, of een scene die niet goed aansluit op voorgaande. Ook worstelen Affleck en Cavill duidelijk met hun personages. Ze zijn constant woedend en serieus, en als er al een grappig momentje komt, dan voelt dat geforceerd. Ik kreeg voor beide personages geen sympahtie of inlevingsvermogen. Dit zorgde ervoor dat de uiteindelijk clash tussen de twee lomp en wreed aanvoelde, bijna ongemakkelijk. Dan heb je nog Amy Adams die met grote ogen en verbaasde blik maar wat door de film heen loopt. Ook Eisenberg komt als Luther niet geloofwaardig over. Zeer irritant personage! Als de clash en finale dan gaat beginnen verlang je naar het einde. Het verhaal is dan op klungelige wijze ontpopt, met een cgi-eindmonster dat lachwekkend is. De laatste 30 minuten zijn overdreven luid mede door de absurde soundtrack. Ik kreeg bijna pijn aan mijn oren. Ook de introductie van de andere superhelden via de mail die Wonder Woman krijgt had veel beter gemoeten.

    Zack Snyder valt dit niet allemaal te verwijten. Deels is het script slecht, en ik vermoed dat Snyder strenge regels heeft gekregen van WB tijdens het filmen. De hand en stijl van Snyder is aanwezig, maar vele malen minder dan bij 300 of Watchmen. Er zijn paar erg gave scenes in de film, maar ook scenes die te lang zijn, of niet goed uitgewerkt. Het gevecht met het monster vond ik niet goed, het gevecht tussen Batman en Superman wel, dat was bruut. Ik vind het sneu voor Snyder die met 300 en Watchmen klassiekers heeft gemaakt, maar met MOS en deze film ver is afgegleden. Ook de kritiek is zeer zwaar en dat gaat je niet in de koude kleren zitten http://www.vulture.com/2016/03/zack-...n-reviews.html

    Ik miste ook wat humor, en niet zoveel als bij Avengers, maar wat luchtiger had af en toe wel gemogen. Ik begrijp dat het een donkere film is, maar hier hadden ze meer rekening mee moeten houden, zeker omdat film voor breed publiek is (veel vrouwen en kinderen in de zaal, alhoewel ik de film wat te heftig vind voor kinderen onder de 12).

    Ook de rol van Wonder Woman was slecht uitgewerkt, en had een betere introductie moeten krijgen. Op einde toen ze los ging was wel gaaf, denk dat die losse film van haar wel tof gaat worden. Ook zij liep wat door de film heen, onduidelijk en na de hack van Lexcorp harde schijf kwam wat meer aan licht.

    Benieuwd of Snyder nog de JL films mag doen, en wie scripts gaat schrijven. WB heeft heel veel om over na te denken om dit nog recht te trekken.
    Laatst aangepast door Tyler_Durden : 25-03-2016 om 10:57

  22. #222

    Standaard

    Helaas vond ik het ook enorm tegenvallen. Met name lex luthor verpest de hele film, echt een randdebiel karakter. Hij probeert de joker na te doen denk ik, met zijn rare maniertjes. Van Batman begrijp ik de motivatie om Superman te stoppen, van Lex totaal niet. Hij wilt iedereen doodhebben geen idee waarom. Ook stoor ik mij enorm aan "droom/nachtmerrie" scenes. Een paar zijn overduidelijk dromen en soms weet je het niet helemaal. Affleck vind ik een prima Batman en waarom doet er een orc mee in de film, reclame voor world of warcraft waarschijnlijk.

  23. #223

    Standaard

    Heb echt nog maar weinig goeds gehoord over de film. Was hier al bang voor als ik de trailers zag. Dit zie ik later wel op blu-ray. Benieuwd of de Director's Cut er een betere film van kan maken.

  24. #224

  25. #225
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik laat even in het midden of ik de film juist goed of slecht vond, want de beiden helden zijn jeugdidolen van mij, waardoor ik er enorm gekleurd in sta. Kortom ik vond het geen topper, maar ook niet zo slecht als hij hier en daar wordt afgeschilderd. Dat is ook het gekke aan alle reviews. De meningen lopen enorm uiteen. Sommige vinden hem goed, anderen redelijk, maar de overheersende tendens is dat men vooral teleurgesteld is. In de zaal werd evengoed geapplaudisseerd, wat ik sowieso altijd maar een rare gewaarwording vindt.

    Wat ik goed en slecht vond zet ik even in spoilertags

    Goed:


    • Batman vond ik eindelijk goed in beeld gebracht en alle commotie over Ben Affleck vond ik ongegrond. Hij is voor mij de beste Batman en Bruce Wayne. Bruce Wayne is hier het hoofdkarakter en Batman komt op het tweede plan. Batman ziet er eindelijk uit zoals ik hem graag zie. Niet de Nolan-versie die ik qua uiterlijk elke film er steeds minder uit vond zien. Misschien een logische ontwikkeling gezien de tijdspan en de technische moderne ontwikkelingen, maar ik zie liever een Batman die dicht bij Frank Miller ligt en Batman Hush. Prima geslaagt. Zowel Batman en Bruce doen het goed. De film voelt ook letterlijk als een Batmanfilm. Geen superman en geen Justice League, maar een Batmanfilm.
    • Het eindgevecht was wel indrukwekkend en alles zag er natuurlijk flitsend uit.
    • Ik vond de verwerkte scenes uit MOS wel leuk om vanuit Bruce oogpunt te zien. Dat maakte dat de films wel een soort verbintenis hadden.



    Slecht



    • Het begint al bij het begin. Weer de ouders die vermoord worden. Ik hoef dit eigenlijk niet meer te zien en had dit ook niet verwacht. Ik snap dat dit moest om de namen van beide moeder aan te dikken, omdat anders de vredespijp niet gerookt kan worden tussen de twee, maar kom op, weer en dan direct aan het begin…
    • Toen ik de trailer zag was ik erg benieuwd hoe men die feiten zou gaan introduceren. Wonder Woman, het gevecht, het stalen Batmanpak, de introductie van de J.L.-leden. Maar tot mijn grote verbazing werd vrijwel niks echt geïntroduceerd en leek het er maar een beetje tussen gepropt. Alles werd net zoveel uitgelegd als in de trailer, zeg maar geheel niet dus. Boem, het was er opeens. Het pak had hij opeens aan. Het gevecht begon met een hele andere instelling als ik had verwacht en Doomsday liet ook geen verassingen over het einde van de film en het lot van een karakter. Het was wat dat betreft een grote gatenkaas.
    • Het leek wel of de man van de montage iets te laat naar bed was gegaan. Ik vond het een aaneenschakeling van losse scènes die maar geen geheel wilden worden en de verrassingen die er waren werden al door de trailers blootgelegd. Daarnaast begon de film zo traag als een slak en de hele film kon ik geen echte lijn of cohesie vinden.
    • Superman was een bijfiguur, naief, koud, cool en een beetje een sukkel.
    • Lex Luthor kon mij geen seconde bekoren, wat een irritante rol, maar ik vond de keuze voor Jessie al vanaf dag één erg opmerkelijk. Totaal geen charisma en die rare stemkronkels stoorde me echt. Ik begrijp ook weinig van zijn motivatie om de dingen te doen zoals hij deed.
    • Ik had in de trailer enkele Batman-gevechten gezien die in de film opeens veel minder mooi waren. Heel anders gemonteerd.
    • Ik heb de film gezien in Vue (JT) Hilversum in de Dolby Cinemazaal, maar in tegenstelling tot Star Wars vond ik de ervaring veel minder. De brillen waren inmiddels flink beschadigd en iets te klein en ik zag een groenige rand aan de zijkanten. Wel moet ik zeggen dat ik op de vijfde rij van voren zat. Daarnaast had deze film een forse dosis grain. Ik weet niet waardoor het kwam, maar ik vond dat strontvervelend. Wellicht dat de grotere beeldscherpte minder verhullend is en averrechts werkt bij bepaalde films met grain. Het was ook in 3D en de grain leek voor de film te zweven alsof het sneeuwde en irriteerde gewoon bij sommige scènes. Jammer.
    • Ook het geluid vond ik niet opvallend, maar dat kan ook zijn omdat ik het thuis meer en meer gewend ben. Misschien mis het ik meer als het er niet is.




    Meer slecht dan goed zou je zeggen, maar uiteindelijk liep ik zeker niet met een teleurstellend gevoel de bioscoop uit. Ik ben een zwaar fan en een keer de film zien zegt mij nog weinig. Maar hé, ik ben echt een zware nerd wat dat betreft en ik ben sowieso wat positief aangelegd, films die ik echt niks vind kijk ik ook niet in de bioscoop. Het was op en top Batman en compenseert bij mij een boel en de actie was top. Ik zou hem een 6.5 moeten geven, maar aangezien mijn gevoel niet helemaal teleurgesteld is toch gewoon een 7.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 25-03-2016 om 17:56
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 9 van 11 EersteEerste ... 567891011 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •