PDA

Bekijk de volledige versie : Voetbal seizoen 2004 / 2005 (2)



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

Eric van Ballegoie
04-03-2005, 09:09
De tweede helft is inmiddels aangebroken...

starbuck
04-03-2005, 09:35
Wat een lekker debuut van Robert, oke oke het is tegen Top Os, maar toch is het een lekkere binnenkomer en goed voor zijn zelfvertrouwen.

Geniale zet van Hiddink :D

John Sital
04-03-2005, 09:36
Wat een lekker debuut van Robert, oke oke het is tegen Top Os, maar toch is het een lekkere binnenkomer en goed voor zijn zelfvertrouwen.

Geniale zet van Hidding :D

spelling was zeker nooit geniaal bij jou? :lol: wie is hidding? :twisted: :lol: :lol:

starbuck
04-03-2005, 09:41
Wat een lekker debuut van Robert, oke oke het is tegen Top Os, maar toch is het een lekkere binnenkomer en goed voor zijn zelfvertrouwen.

Geniale zet van Hidding :D

spelling was zeker nooit geniaal bij jou? :lol: wie is hidding? :twisted: :lol: :lol:

Als slimme PSV-ers maken wij af en toe van dit soort fouten, dan kunnen die paar armzalige ajax fans ook eens een ECHT leuke opmerking posten.

:twisted:

John Sital
04-03-2005, 09:49
slimme mensen zouden nooit voor psv kiezen :lol:

Pascal Heister
04-03-2005, 09:59
Alleen domme mensen kiezen voor ajax 8-)

Oscar P.
04-03-2005, 10:01
Nu er toch een nieuwe thread is gestart vraag ik me oprecht iets af...

Er zijn hier zoveel mensen voor Ajax, PSV of Feyenoord maar in (heel) veel gevallen komen deze mensen niet uit (de direct omgeving van) Amsterdam, Eindhoven of Rotterdam. Mijn vraag: Waarom een van deze "top-drie" clubs en niet de club van je woonplaats/geboorteplaats (of daar heel dicht in de buurt natuurlijk)? Het kan natuurlijk zijn dat je in de loop der jaren verhuisd bent en daarom voor de club van je geboorteplaats bent maar ik geloof niet dat dat in alle gevallen opgaat... ;)

Mijn logische conclusie is dat je voor een club uit de "top-drie" bent omdat je vindt dat ze het mooiste voetbal spelen of een mooie uitstraling hebben. Of omdat ze gewoon beter zijn dan de club uit de eigen regio....

Als het inderdaad zo'n reden heeft, dan komt gelijk mijn volgende vraag:

Op een WK, zijn jullie dan ook niet voor Nederland maar voor een beter land of een land met een mooiere uitstraling?

:twisted: :twisted:

John Sital
04-03-2005, 10:05
ik heb 10 jaar in amsterdam gewoond en ging met mijn vader geregeld naar de thuiswedstrijden van ajax toe.
daarna naar den bosch verhuisd maar altijd ajax trouw gebleven, in goede en slechte tijden.

Oscar P.
04-03-2005, 10:06
In een dergelijk geval kan ik het prima begrijpen maar zoals ik al zei, dat gaat vast niet in alle gevallen op... :):):)

John Sital
04-03-2005, 10:07
nee idd, mensen die voor psv kiezen hebben een hekel aan voetbal :lol:
las iets over een schuld van 113 miljoen van psv :lol: :lol:

Pascal Heister
04-03-2005, 10:37
nee idd, mensen die voor psv kiezen hebben een hekel aan voetbal :lol:
las iets over een schuld van 113 miljoen van psv :lol: :lol: hekel aan voetbal ???:roll:
welke onzin kranten lees jij dan :lol:

John Sital
04-03-2005, 10:40
wij hebben tenminste kranten pascal, en in zeewolde? :lol:

b_cru
04-03-2005, 10:40
nee idd, mensen die voor psv kiezen hebben een hekel aan voetbal :lol:
las iets over een schuld van 113 miljoen van psv :lol: :lol: hekel aan voetbal ???:roll:
welke onzin kranten lees jij dan :lol:

Dat is een feit... ze moeten investeerders terug betalen, wat neer komt op deze schuld. Alleen staat in de overeenkomst dat ze het geld pas kunnen opeisen bij de verkoop van die spelers...

Pascal Heister
04-03-2005, 10:43
begin jaren negentig liep er een topspits bij PSV, na een paar wedstrijden te hebben gezien was ik verkocht. Toen is mijn PSV hart gegroeid. Bezoek af en toe een wedstrijd, ook omdat het stadion niet even om de hoek ligt.

Pascal Heister
04-03-2005, 10:47
nee idd, mensen die voor psv kiezen hebben een hekel aan voetbal :lol:
las iets over een schuld van 113 miljoen van psv :lol: :lol: hekel aan voetbal ???:roll:
welke onzin kranten lees jij dan :lol:

Dat is een feit... ze moeten investeerders terug betalen, wat neer komt op deze schuld. Alleen staat in de overeenkomst dat ze het geld pas kunnen opeisen bij de verkoop van die spelers...dat is onzin stond vorige week in de nrc, Door de inkomsten van dit jaar is die paar miljoen al weer weg, zelfs door de aankoop van Robert. Enigste schuld is nog van de hypotheek van het stadion, maar die is in 2015 afbetaald. En dan heeft PSV als enigste club in Nederland het stadion in eigen bezit.

Pascal Heister
04-03-2005, 10:48
wij hebben tenminste kranten pascal, en in zeewolde? :lol:zeewolde :confused:

John Sital
04-03-2005, 10:58
boeiend dat gat waar jij in de stal woont :twisted:

Pascal Heister
04-03-2005, 11:20
boeiend dat gat waar jij in de stal woont :twisted:oh den bosch bedoel je 8)

b_cru
04-03-2005, 11:22
begin jaren negentig liep er een topspits bij PSV, na een paar wedstrijden te hebben gezien was ik verkocht. Toen is mijn PSV hart gegroeid. Bezoek af en toe een wedstrijd, ook omdat het stadion niet even om de hoek ligt.

Vaag, om een spits werd jij fan van psv... Mij gaat het meer om de manier van voetballen en de bluf. Ik ben dus AJAXIED, maar heb toch wel respect voor andere clubs met een eigen opleiding. clubs als psv vergooien hun opleiding en dat blijft me altijd tegen staan. Ach, als ooit de regel komt dat je minimaal 3 spelers van je eigen jeugd in de basis moet ehbben...

John Sital
04-03-2005, 11:29
boeiend dat gat waar jij in de stal woont :twisted:oh den bosch bedoel je 8)

nee nerd :twisted:

Oscar P.
04-03-2005, 11:40
begin jaren negentig liep er een topspits bij PSV, na een paar wedstrijden te hebben gezien was ik verkocht. Toen is mijn PSV hart gegroeid. Bezoek af en toe een wedstrijd, ook omdat het stadion niet even om de hoek ligt.

Vaag, om een spits werd jij fan van psv... Mij gaat het meer om de manier van voetballen en de bluf. Ik ben dus AJAXIED, maar heb toch wel respect voor andere clubs met een eigen opleiding. clubs als psv vergooien hun opleiding en dat blijft me altijd tegen staan. Ach, als ooit de regel komt dat je minimaal 3 spelers van je eigen jeugd in de basis moet ehbben...

Ik heb het helemaal niet op ajax maar volgens mij schrijf je het als volgt:
Ajacied.

Toch???

Pascal Heister
04-03-2005, 11:43
begin jaren negentig liep er een topspits bij PSV, na een paar wedstrijden te hebben gezien was ik verkocht. Toen is mijn PSV hart gegroeid. Bezoek af en toe een wedstrijd, ook omdat het stadion niet even om de hoek ligt.

Vaag, om een spits werd jij fan van psv... Mij gaat het meer om de manier van voetballen en de bluf. Ik ben dus AJAXIED, maar heb toch wel respect voor andere clubs met een eigen opleiding. clubs als psv vergooien hun opleiding en dat blijft me altijd tegen staan. Ach, als ooit de regel komt dat je minimaal 3 spelers van je eigen jeugd in de basis moet ehbben... PSV vergooit het niet maar er komen minder spelers uit de jeugdopleiding, dat is wat anders.
Wat ik erger vind is hoeveel nederlanders er in de basis staan o.a. bij ajax en feyenoord dat is bedroefender

John Sital
04-03-2005, 11:49
hoeveel buitenlanders staan er bij psv in de basis? :twisted:
het is een trend om zoveel mogelijk buitenlanders op te stellen lijkt het soms.

Oscar P.
04-03-2005, 11:49
begin jaren negentig liep er een topspits bij PSV, na een paar wedstrijden te hebben gezien was ik verkocht. Toen is mijn PSV hart gegroeid. Bezoek af en toe een wedstrijd, ook omdat het stadion niet even om de hoek ligt.

Vaag, om een spits werd jij fan van psv... Mij gaat het meer om de manier van voetballen en de bluf. Ik ben dus AJAXIED, maar heb toch wel respect voor andere clubs met een eigen opleiding. clubs als psv vergooien hun opleiding en dat blijft me altijd tegen staan. Ach, als ooit de regel komt dat je minimaal 3 spelers van je eigen jeugd in de basis moet ehbben... PSV vergooit het niet maar er komen minder spelers uit de jeugdopleiding, dat is wat anders.
Wat ik erger vind is hoeveel nederlanders er in de basis staan o.a. bij ajax en feyenoord dat is bedroefender

Het mooiste was nog in de tijd dat er maar drie buitenlanders tegelijk in het veld mochten staan. Die tijdens zullen helaas nooit meer terugkomen...

Utrecht speelt gemiddeld met 1 Fransman en 1 of 2 Belgen....

[spoiler:9680d31135]en die marokkanen die erin staan eigenlijk ook, maar die zal ik gemakshalve niet meetellen alszijnde buitenlanders[/spoiler:9680d31135]


:twisted: :twisted: :twisted:

Pascal Heister
04-03-2005, 11:53
hoeveel buitenlanders staan er bij psv in de basis? :twisted:
het is een trend om zoveel mogelijk buitenlanders op te stellen lijkt het soms. PSV speelde gisteren met 7 nederlanders :wink:

b_cru
04-03-2005, 12:07
[/quote] PSV vergooit het niet maar er komen minder spelers uit de jeugdopleiding, dat is wat anders.
Wat ik erger vind is hoeveel nederlanders er in de basis staan o.a. bij ajax en feyenoord dat is bedroefender[/quote]

Daar ben ik het ook mee eens. Helemaal als het geen directe aanwinsten zijn. Dat is (naar mijn mening) ook een grote fout van koeman. Het leek of hij de buitenlanders meer krediet gaf dan de jeugd. Maar daar gaat eht even niet om, vind dat elk team moet proberen de jeugd goed te laten doorstromen tenzij er echt niets meer aanwezig is wat het niveau haalt. Bij psv kan ik geen naam noemen die het gehaald heeft of een eerlijke kans heeft gekregen... Ze halen Sibon en laten Huntelaar gaan....

Pascal Heister
04-03-2005, 12:26
Sibon is voor de breedte en ervaring gehaald, niet als topspits. Huntelaar speelt goed bij Heerenveen, maar denk nog steeds dat PSV te hoog voor hem is .

b_cru
04-03-2005, 12:31
Sibon is voor de breedte en ervaring gehaald, niet als topspits. Huntelaar speelt goed bij Heerenveen, maar denk nog steeds dat PSV te hoog voor hem is .

Eijkelkamp is net 3 jaar gestopt of zo??? En dat was een zelfde speler als Sibon... praat die dan niet??

starbuck
04-03-2005, 12:46
Ik heb die buitenlanders discussie nooit begrepen :?

Ik ben gewoon liefhebber van het spelletje voetbal en zie dan ook graag de beste voetballers in actie, of die nu uit Sao Paulo of uit Oude Pekela komen.

Oscar P.
04-03-2005, 12:51
Ik heb die buitenlanders discussie nooit begrepen :?

Ik ben gewoon liefhebber van het spelletje voetbal en zie dan ook graag de beste voetballers in actie, of die nu uit Sao Paulo of uit Oude Pekela komen.

Ik kan me niet voorstellen dat, wanneer je supporter van een club bent, je je met je club kunt identificeren als er negen buitenlanders in de basisopstelling staan.

Hoe meer Utrechters (al dan niet uit de regio) er in het veld staan bij FC Utrecht, hoe mooier ik het vind!

John Sital
04-03-2005, 12:51
wat hebben die psv supporters eigenlijk tegen sibon? :?

b_cru
04-03-2005, 13:07
Ik heb die buitenlanders discussie nooit begrepen :?

Ik ben gewoon liefhebber van het spelletje voetbal en zie dan ook graag de beste voetballers in actie, of die nu uit Sao Paulo of uit Oude Pekela komen.

De discussie is er, omdat er veel buitenlandse voetballers worden gehaald, waardoor de eigen opleiding minder kans krijgt en (te) vroeg verkast naar andere clubs... Voorbeelden ten over zou ik zeggen...

starbuck
04-03-2005, 13:27
Ik heb die buitenlanders discussie nooit begrepen :?

Ik ben gewoon liefhebber van het spelletje voetbal en zie dan ook graag de beste voetballers in actie, of die nu uit Sao Paulo of uit Oude Pekela komen.

De discussie is er, omdat er veel buitenlandse voetballers worden gehaald, waardoor de eigen opleiding minder kans krijgt en (te) vroeg verkast naar andere clubs... Voorbeelden ten over zou ik zeggen...

Ja, die argumenten hoor je al jaren, maar nogmaals, mij persoonlijk zal het een worst zijn wie er in het veld staan, als er maar goed wordt gespeeld.

En dat je je beter kan indentificeren met je club als er meer spelers uit je regio in staan, daar kan ik me persoonlijk niks bij voorstellen. Als er elf Eindhovenaren in het veld staan juich ik net zo hard als dat er 4 brazilianen , 3 belgen , een zweed en drie engelsen in het veld staan.

kortom

Ik juich net zo hard voor een doelpunt van Vennegoor als van Robert.

b_cru
04-03-2005, 13:48
Ja, die argumenten hoor je al jaren, maar nogmaals, mij persoonlijk zal het een worst zijn wie er in het veld staan, als er maar goed wordt gespeeld.

En dat je je beter kan indentificeren met je club als er meer spelers uit je regio in staan, daar kan ik me persoonlijk niks bij voorstellen. Als er elf Eindhovenaren in het veld staan juich ik net zo hard als dat er 4 brazilianen , 3 belgen , een zweed en drie engelsen in het veld staan.

kortom

Ik juich net zo hard voor een doelpunt van Vennegoor als van Robert.[/quote]

Ben ik het niet helemaal mee eens. Als je kijkt naar Chelsea, dan vind ik dat een verlies voor de voetballerij. Als je maar genoeg geld hebt, dan koop je gewoon alle spelers en win je prijzen...

Wat dat betreft vind ik de mix van AJAX in 1995 heel mooi. Hopelijk komt die mix er weer helemaal....

El-Jorge
04-03-2005, 14:41
Alleen domme mensen kiezen voor ajax 8-)

Dit is een domme opmerking!

Oscar P.
04-03-2005, 14:54
Ja, die argumenten hoor je al jaren, maar nogmaals, mij persoonlijk zal het een worst zijn wie er in het veld staan, als er maar goed wordt gespeeld.

En dat je je beter kan indentificeren met je club als er meer spelers uit je regio in staan, daar kan ik me persoonlijk niks bij voorstellen. Als er elf Eindhovenaren in het veld staan juich ik net zo hard als dat er 4 brazilianen , 3 belgen , een zweed en drie engelsen in het veld staan.

kortom

Ik juich net zo hard voor een doelpunt van Vennegoor als van Robert.

Ik heb het ook niet over net zo hard juichen, ik heb het erover dat je je beter kunt identificeren met een team waarin voornamelijk voetballers spelen die hun "roots" hebben in de directe omgeving.

Dat maakt het een stuk leuker om naar een stadion te gaan...

De kenmerken van de stad cg. regio komen dan echt bovendrijven. En je gaat natuurlijk ook voor de sfeer naar een stadion, anders kun je net zo goed alles vanaf canal+ bekijken...

Het probleem is echter dat het zo goed als alle Nederlandse clubs veel "succes-supporters" hebben, helaas hoort Utrecht daar ook bij. Ik heb dan ook graag dat het weer wat slechter gaat (klinkt heel stom, ik weet het) en dat de "echte" supporters overblijven, de supporters die echt komen voor de club en niet voor het succes. Ook bij Utrecht is de supporters-schare in een paar jaar bijna verdrievoudigd...

Liever een hele goede sfeer met echte supporters dan goede prestaties en een stadion vol succes-supporters!!!

Maar goed, ik dwaal helemaal af... :wink:

Joost v.d. Ham
04-03-2005, 17:01
Dirk Scheringa hecht klaarblijkelijk veel belang bij het meereizen van de AZ-supporters naar Oekraïne. De AZ-voorzitter wil zijn fans tegemoet schieten bij de kosten voor de reis het stadion van tegenstander Shakhtar Donetsk.

AZ speelt volgende week donderdagavond het uitduel in de UEFA Cup en iedere seizoenclubcardhouder of sponsor die meegaat krijgt 250 euro van de gulle voorzitter. Dit alles omdat de reis- en overnachtingskosten erg hoog zijn. Enkele aanhangers waren daarom van plan om niet mee te gaan.

best netjes!

Oscar van Sambeek
04-03-2005, 18:27
liever 1 goeie scout dan 35 goeie jeugdopleidingen,
en je ziet het, psv is gewoon niet te verslaan door een
nederlandse club, en al helemaal niet door dat clubje met
die veel te grote ego :twisted: :twisted:

starbuck
04-03-2005, 18:35
liever 1 goeie scout dan 35 goeie jeugdopleidingen,


Dat zijn wijze en ware woorden. (y)

Joost v.d. Ham
04-03-2005, 18:36
liever 1 goeie scout dan 35 goeie jeugdopleidingen,


Dat zijn wijze en ware woorden. (y)

Daar zijn Heerenveen en Roda toch duidelijk de meester in.
Het besteede bedrag ligt bij eigen opleiding toch duidelijk lager als het aankopen.

Wat aankopen is PSV ook niet erg gelukkig (net als Ajax en Feyenoord), de winst die Ajax maakt in het verkopen van spelers heeft PSV niet gehaald tot vorig jaar. Bij Feyenoord kunnen ze van zulke tranfers alleen maar dromen....

Oscar van Sambeek
04-03-2005, 18:40
liever 1 goeie scout dan 35 goeie jeugdopleidingen,


Dat zijn wijze en ware woorden. (y)

Daar zijn Heerenveen en Roda toch duidelijk de meester in.
Het besteede bedrag ligt bij eigen opleiding toch duidelijk lager als het aankopen.

Wat aankopen is PSV ook niet erg gelukkig (net als Ajax en Feyenoord), de winst die Ajax maakt in het verkopen van spelers heeft PSV niet gehaald tot vorig jaar. Bij Feyenoord kunnen ze van zulke tranfers alleen maar dromen....


je moet ook geen winst maken op je transfers,
spelers koop je met de bedoeling dat ze je team versterken
en zorgen voor punten! niet voor geld

Joost v.d. Ham
04-03-2005, 19:58
liever 1 goeie scout dan 35 goeie jeugdopleidingen,


Dat zijn wijze en ware woorden. (y)

Daar zijn Heerenveen en Roda toch duidelijk de meester in.
Het besteede bedrag ligt bij eigen opleiding toch duidelijk lager als het aankopen.

Wat aankopen is PSV ook niet erg gelukkig (net als Ajax en Feyenoord), de winst die Ajax maakt in het verkopen van spelers heeft PSV niet gehaald tot vorig jaar. Bij Feyenoord kunnen ze van zulke tranfers alleen maar dromen....

je moet ook geen winst maken op je transfers,
spelers koop je met de bedoeling dat ze je team versterken
en zorgen voor punten! niet voor geld


Helaas is dat al niet meer helemaal waar, geld (door transfers) is wat de grote van de kleine clubs scheidt. Natuurlijk is het uitgangspunt om een zo sterk mogelijk team te maken. Een grote transfer is absoluut goed voor een club, iemand die juist daar altijd over praat is Harry van Raaij.
Trouwens PSV heeft een zeker zo'n grote/intensieve jeugdopleiding als Ajax hoor....alleen breken de spelers van PSV vaak eerst bij een andere eredivisie club door.

Tom L.
04-03-2005, 20:03
Om even terug te komen op die voetbalfan-woonplaats discussie.
Ik ben geboren in Brunssum, en toch ben ik Ajax-supporter.
Brunssum kent geen professionele profclub (Limburgia, club die ooit met 6-1 van Ajax won, speelde daar wel trouwens), en club die het dichtste bij is Roda JC. Nou was ik vroeger nooit echt een voetbalsupporter, en de eerste wedstrijd die ik volledig uit heb gekeken was Nederland - Brazilië in 1994. Ik wist toen totaal niks van voetbal, en kende maar 1 club in Nederland en dat was Ajax. Daar is het oorspronkelijk vandaan gekomen, en toen had ik klasgenoten die Ajax-supporter waren, en daardoor ben ik me steeds meer in voetbal gaan verdiepen. In 1995 waren er best veel wedstrijden van Ajax op tv, en daardoor ben ik steeds meer geinteresseerd geraakt in voetbal.

Mijn eerste wedstrijd waar ik heen ben gegaan was Roda - Ajax in 1996 (2-0). Was een van de weinige wedstrijden die Ajax dat seizoen verloor. En met de jaren is mijn liefde voor Ajax steeds meer toegenomen. Heb inmiddels 14 wedstrijdshirtjes, alle jaarboeken, jubileumboeken etc.

Nu woon ik trouwens wel in Amsterdam :P

Joost v.d. Ham
04-03-2005, 20:16
Ik als Ajacied in Utrecht heb het niet altijd even makkelijk :) Kom hier oorspronkelijk ook niet vandaan. Ben mn hele leven al Ajax-fan dankzij o.a.: mn broer ;), Marco van Basten en Jari Litmanen. Mijn broer was al fan en liet mij zien dat het Geweldig voetbal is om te zien en een heerlijke club om naar toe te gaan. Heb jaren een seizoenskaart gehad, ben zelfs drie seizoen lang fanatiek naar alle uitwedstrijden geweest. Maar heb dat mede door studie (belachelijke doordeweekse avondwedstrijden) stopgezet....IK ben nu wel weer aan het kijken om volgend seizoen weer te gaan elke twee-weken. Helaas is het nu meer geld dat tegen werkt.....:(

John Sital
04-03-2005, 21:09
liever 1 goeie scout dan 35 goeie jeugdopleidingen,


Dat zijn wijze en ware woorden. (y)

Daar zijn Heerenveen en Roda toch duidelijk de meester in.
Het besteede bedrag ligt bij eigen opleiding toch duidelijk lager als het aankopen.

Wat aankopen is PSV ook niet erg gelukkig (net als Ajax en Feyenoord), de winst die Ajax maakt in het verkopen van spelers heeft PSV niet gehaald tot vorig jaar. Bij Feyenoord kunnen ze van zulke tranfers alleen maar dromen....


je moet ook geen winst maken op je transfers,
spelers koop je met de bedoeling dat ze je team versterken
en zorgen voor punten! niet voor geld

door zulke uitspraken besef ik weer wat voort soort supporters psv heeft :lol: :lol: :lol:

Joost v.d. Ham
05-03-2005, 20:23
Ajax - AZ is afgelast.....

Oscar P.
07-03-2005, 08:18
Ajax - AZ is afgelast.....

Wegens gevaar voor de volksgezondheid.... :twisted: :twisted:

Rob Klooster
07-03-2005, 15:44
Ajax - AZ is afgelast.....

Wegens gevaar voor de volksgezondheid.... :twisted: :twisted:

En daar komen ze nu mee, ze bezorgen mij de laatste maanden al minstens 3x per wedstrijd een hartverzakking....

Oscar van Sambeek
08-03-2005, 23:44
en Chelsea is door!! :P :P :P

Coen Vermeer
09-03-2005, 00:00
en Chelsea is door!! :P :P :P

Wel grappig dat juist een psver hier blij mee is. Het mooiste team is nu uit de champions leaugue en het meest laffe team heeft gewonnen. Resultaat voetbal is leuk bij een ploeg met weing capaciteiten maar chelsea kan iedereen kopen. Zo jammer dat ik Ronaldinho niet meer live zal zien spelen. Wat een wereldgoal!

Daniël van Zanten
09-03-2005, 00:07
en Chelsea is door!! :P :P :P

Wel grappig dat juist een psver hier blij mee is. Het mooiste team is nu uit de champions leaugue en het meest laffe team heeft gewonnen. Resultaat voetbal is leuk bij een ploeg met weing capaciteiten maar chelsea kan iedereen kopen. Zo jammer dat ik Ronaldinho niet meer live zal zien spelen. Wat een wereldgoal!

Inderdaad. Ik had ook veel liever Barcelona door gezien. Zij spelen veel mooier voetbal. Chelsea is een vieze counterploeg. Maar ja , de verdediging van Barcelona is niet veel soeps. Iets wat je wel vaker tegenkomt bij aanvallend ingestelde ploegen. Ik gun het die arrogante Mourinho al helemaal niet. Pluspuntje: Nu krijgen we waarschijnlijk nog wel Robben in de CL te zien.

Oscar van Sambeek
09-03-2005, 00:09
Het was gewoon een prachtige wedstrijd met een terechte winnaar!
En die coach heeft wel een grote mond maar het geeft wel een mooi schouwspel!

John Sital
09-03-2005, 07:39
Het was gewoon een prachtige wedstrijd met een terechte winnaar!
En die coach heeft wel een grote mond maar het geeft wel een mooi schouwspel!

nerd :twisted:

chaos
09-03-2005, 08:18
Ik als PSVer vind het ook bijzonder jammer dat Barça eruit ligt :(

Lex v/d Moolen
09-03-2005, 13:46
Ajax - AZ is afgelast.....Beters, want nu kan ik er alsnog heen 8)

Heerlijke wedstrijd gisteren op Stanford Bridge, helaas geen terechte winnaar uiteindelijk. Chelsea speelde laf en berekenend, maar het werkt voor hun, dus ik kan ze geen ongelijk geven. Terwijl ze toch ook in goed voetbal in staat zijn, maar dan dienen wel Robben en Drogba mee te doen..

Oscar P.
09-03-2005, 13:56
Ajax - AZ is afgelast.....Beters, want nu kan ik er alsnog heen 8)

Heerlijke wedstrijd gisteren op Stanford Bridge, helaas geen terechte winnaar uiteindelijk. Chelsea speelde laf en berekenend, maar het werkt voor hun, dus ik kan ze geen ongelijk geven. Terwijl ze toch ook in goed voetbal in staat zijn, maar dan dienen wel Robben en Drogba mee te doen..

Ik hoor van heel veel mensen dat Chelsea onterecht de winnaar is en laf heeft gespeeld...

Sorry hoor maar Barcelona is toch geen kleine ploeg, als je er dan vier om je oren krijgt heb je gewoon terecht verloren...

:twisted: :twisted:

Pascal Heister
09-03-2005, 14:22
Als je 4 doelpunten maakt ben je gewoon de terechte winaar. Barcelona maakte veel fouten, had meer balbezit maar deed er niet al te veel mee

Lex v/d Moolen
09-03-2005, 14:31
Sorry hoor maar Barcelona is toch geen kleine ploeg, als je er dan vier om je oren krijgt heb je gewoon terecht verloren...

:twisted: :twisted:Daar heb je misschien gelijk in, maar desondanks vind ik Barca beter voetbal spelen, ze nemen misschien veel risico, maar daar houd ik wel van.

Oscar P.
09-03-2005, 15:00
Sorry hoor maar Barcelona is toch geen kleine ploeg, als je er dan vier om je oren krijgt heb je gewoon terecht verloren...

:twisted: :twisted:Daar heb je misschien gelijk in, maar desondanks vind ik Barca beter voetbal spelen, ze nemen misschien veel risico, maar daar houd ik wel van.

Barca speelt inderdaad erg goed voetbal. Ook ik houd van het nemen van risico's natuurlijk, dat hoort erbij. Maar er is uiteindelijk één ding dat telt; Winnen! En dat doe je door het maken van doelpunten. Risico nemen is zeker te waarderen maar er moet dan achteraf geen gezeik krijgen bij vier tegendoelpunten.
Twee hele verdachte goals tegen krijgen en zelf alles op de lat schieten en afgekeurd zien, dat had een reden geweest om te zeiken... ;)

starbuck
09-03-2005, 15:23
En nu maar hopen dat Monaco met "de franse slag" speelt vanavond.

mijn voorspelling 1-1 .

Joost v.d. Ham
09-03-2005, 21:32
Hele knappe overwinning voor PSV, het is ze gegund. Zoals gezegd dwing je geluk af en wat dat betrefd zat het vanavond wel goed bij PSV. De eerste helft waren ze echt niet goed, de tweede helft waren ze stukken rustiger en beter.

GRappig dat de Eindhovense fans (ineens massaal op komen dagen) zich richten op Ajax.....iets wat andersom echt nooit gebeurd. Kunnen jullie niet lekker met NAC gaan rellen ofzo? :P

theThinWhiteDuke
09-03-2005, 21:41
Kunnen jullie niet lekker met NAC gaan rellen ofzo? :P
Nee, wij jagen liever op de neuzen (6)

Pascal Heister
09-03-2005, 21:46
kwartfinalist 8)

chaos
09-03-2005, 22:09
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, dat wordt weer een dure aprilmaand :shock: :shock:

Geweldig dit :bier: :bier:

Lex v/d Moolen
09-03-2005, 22:19
GRappig dat de Eindhovense fans (ineens massaal op komen dagen) zich richten op Ajax.....iets wat andersom echt nooit gebeurd. Dat blijft het eeuwige minderwaardigheidscomplex :mrgreen:

Maar gefeliciteerd hoor Philips, mooie overwinning :bier:

Net nog even een leuke verlenging van Juve-Real gezien, met de thuisclub als overwinnaar.

Daniël van Zanten
10-03-2005, 01:51
PSV over 2 wedstrijden terecht door, hoewel het de 1e helft af en toe nog wel even billen knijpen was.

Wat kreeg die Farfan trouwens een doodschop zeg, wat een smeerlap die Givet. :evil:

PSV fans gefeliciteerd. :bier:

Oscar van Sambeek
10-03-2005, 07:55
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Wat een jaar voor PSV :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Joost v.d. Ham
10-03-2005, 07:56
Kunnen jullie niet lekker met NAC gaan rellen ofzo? :P
Nee, wij jagen liever op de neuzen (6)

wij? Ik wist niet dat je ook in het stadion zat :twisted:

John Sital
10-03-2005, 08:51
dennis gaat alleen als ie gratis kaarten heeft gewonnen :twisted: :lol:

Oscar van Sambeek
10-03-2005, 08:52
van zo'n seizoen kan 020 alleen maar dromen :twisted: :twisted:

Oscar P.
10-03-2005, 09:57
van zo'n seizoen kan 020 alleen maar dromen :twisted: :twisted:

En ik maar denken dat ze vooral in amsterdam arrogant zijn...

8)

Joost v.d. Ham
10-03-2005, 11:19
van zo'n seizoen kan 020 alleen maar dromen :twisted: :twisted:

Kan me herinneren dat we 2 jaar geleden ook nog kwartfinale speelden hoor....Wij maken dit wel vaker mee.

Iemand die plannen heeft om de kwartfinale uit te gaan bezoeken? Of ligt dat aan de loting..?? Milan was een ervaring destijds 8) ondanks het resultaat.

Joost v.d. Ham
10-03-2005, 11:49
AMSTERDAM - Van alle kandidaat-trainers die Ajax op het oog heeft, lijkt Martin Jol nog steeds de eerste keus te zijn. Maar het is de vraag of de Amsterdammers eruit komen met Tottenham Hotspur, de huidige club van Jol.

Jol was afgelopen zondag in Amsterdam, waar hij een gesprek had met de clubleiding van Ajax. Het onderhoud nam enkele uren in beslag. Afgesproken werd om eind van deze week opnieuw contact te hebben.

De Hagenaar werd enkele maanden geleden in Londen tot hoofdtrainer gepromoveerd na het vertrek van Jacques Santini. Jol tekende een contract tot 2007. Vanwege de kans die hij krijgt zich op het hoogste niveau te bewijzen, wil hij zijn bazen bij Tottenham Hotspur niet tegen de haren instrijken. Jol praat pas verder met Ajax als de clubs het eens worden.

Overigens is Ajax ook op zoek naar een technisch directeur, een functie die Jol op het lijf geschreven zou zijn. Maar dat is niet wat de voormalig trainer van RKC op dit moment ambieert.

De afkoopsom die Tottenham verlangt, kan voor Ajax een probleem zijn. Zeker als de Amsterdammers haast willen maken met de overgang. Ajax ziet de opvolger van de opgestapte Ronald Koeman liever nog vandaag dan morgen voor de groep staan.

Volgens zaakwaarnemer Mino Raiola heeft Jol in zijn contract clausules (ontbindende voorwaarden) laten opnemen voor een tussentijds vertrek, maar hij wil daarover niet in detail treden.

Als Ajax er met Tottenham en Jol niet uitkomt, lijkt Danny Blind de beste papieren te hebben voor de trainersfunctie. Dinsdag sprak Blind, hoofd opleidingen bij Ajax, met de clubleiding. Maar dat was volgens algemeen directeur Arie van Eijden een onderhoud met tal van Ajacieden en adviseurs (onder wie Johan Cruijff) over het te voeren technisch beleid.

Lijkt me een goede keuze, Blind de nieuwe technisch directeur of anders Michael Laudrup.

Oscar van Sambeek
10-03-2005, 11:59
van zo'n seizoen kan 020 alleen maar dromen :twisted: :twisted:

Kan me herinneren dat we 2 jaar geleden ook nog kwartfinale speelden hoor....Wij maken dit wel vaker mee.

Iemand die plannen heeft om de kwartfinale uit te gaan bezoeken? Of ligt dat aan de loting..?? Milan was een ervaring destijds 8) ondanks het resultaat.

ik ga mooi in de kroeg kijken op de markt in eindhoven,
gisteren ook gedaan en was prima bevallen!
voor die 40 euro die je anders voor een kaartje betaald kan je
mooi wat gele rakkers drinken :twisted: (die ze niet schenken in het stadion tijden CL)

chaos
10-03-2005, 13:46
Echte supporter jij :roll: :twisted:

Oscar van Sambeek
10-03-2005, 14:39
jazeker,
maar om voetbal te kijken zonder bier in de handen :P
en dat kan nou eenmaal niet in de CL

chaos
10-03-2005, 15:01
Als je van te voren maar genoeg zuipt ;) :bier: en erna :bier: :twisted:

Oscar van Sambeek
10-03-2005, 15:07
dan zit je toch bijna 2 uur met een droge mond....
waar je dan 40 euro voor betaald,
dan zit ik liever te kijken naar een scherm van 3x3 MET
en biertje in mijn hand :P

chaos
10-03-2005, 15:13
Tja voor een echte voetbalbeleving zul je toch naar het stadion moeten...
Daarnaast steun je de club waar je nu mee pimpt dan ook nog eens :twisted: :wink:

Oscar van Sambeek
10-03-2005, 15:15
heb er zo'n 2,5 jaar gewerkt waar ik iedere wedstrijd achter de bar stond,
ga zo nu en dan met wat vrienden mee dus ben maar niet bang,
ik ben geen teletekstsupporter :twisted:

Lex v/d Moolen
10-03-2005, 17:25
dan zit je toch bijna 2 uur met een droge mond....
waar je dan 40 euro voor betaald,
dan zit ik liever te kijken naar een scherm van 3x3 MET
en biertje in mijn hand :PNou ik niet, geen scherm in de wereld benadert de echte sfeer van een voetbalstadion. Dan maar een colaatje voor die twee uurtjes.

Joost v.d. Ham
10-03-2005, 17:52
dan zit je toch bijna 2 uur met een droge mond....
waar je dan 40 euro voor betaald,
dan zit ik liever te kijken naar een scherm van 3x3 MET
en biertje in mijn hand :PNou ik niet, geen scherm in de wereld benadert de echte sfeer van een voetbalstadion. Dan maar een colaatje voor die twee uurtjes.

De sfeer van een uitwedstrijd is nergens mee te vergelijken.....daar heb je echt geen bier voor nodig hoor.

R Klemkerk
10-03-2005, 17:54
dan zit je toch bijna 2 uur met een droge mond....
waar je dan 40 euro voor betaald,
dan zit ik liever te kijken naar een scherm van 3x3 MET
en biertje in mijn hand :PNou ik niet, geen scherm in de wereld benadert de echte sfeer van een voetbalstadion. Dan maar een colaatje voor die twee uurtjes.

De sfeer van een uitwedstrijd is nergens mee te vergelijken.....daar heb je echt geen bier voor nodig hoor.

Dat bedoel ik! Ik wil ook nog een keer graag een uitwedstrijd meemaken! :D

Lex v/d Moolen
10-03-2005, 17:57
dan zit je toch bijna 2 uur met een droge mond....
waar je dan 40 euro voor betaald,
dan zit ik liever te kijken naar een scherm van 3x3 MET
en biertje in mijn hand :PNou ik niet, geen scherm in de wereld benadert de echte sfeer van een voetbalstadion. Dan maar een colaatje voor die twee uurtjes.

De sfeer van een uitwedstrijd is nergens mee te vergelijken.....daar heb je echt geen bier voor nodig hoor.

Dat bedoel ik! Ik wil ook nog een keer graag een uitwedstrijd meemaken! :DMaar dan wel een Europese uitwedstrijd, een eredivisie uitwedstrijd hoeft van mij niet meer.

R Klemkerk
10-03-2005, 17:58
dan zit je toch bijna 2 uur met een droge mond....
waar je dan 40 euro voor betaald,
dan zit ik liever te kijken naar een scherm van 3x3 MET
en biertje in mijn hand :PNou ik niet, geen scherm in de wereld benadert de echte sfeer van een voetbalstadion. Dan maar een colaatje voor die twee uurtjes.

De sfeer van een uitwedstrijd is nergens mee te vergelijken.....daar heb je echt geen bier voor nodig hoor.

Dat bedoel ik! Ik wil ook nog een keer graag een uitwedstrijd meemaken! :DMaar dan wel een Europese uitwedstrijd, een eredivisie uitwedstrijd hoeft van mij niet meer.

Tuurlijk! europees lijkt me echt fantastisch! Lekker naar Italie, of naar Spanje, of zoiets :D

Joost v.d. Ham
10-03-2005, 18:00
Dat bedoel ik! Ik wil ook nog een keer graag een uitwedstrijd meemaken! :DMaar dan wel een Europese uitwedstrijd, een eredivisie uitwedstrijd hoeft van mij niet meer.

In de kuip is het elk jaar leuk ;)

Lex v/d Moolen
10-03-2005, 18:01
Tuurlijk! europees lijkt me echt fantastisch! Lekker naar Italie, of naar Spanje, of zoiets :DDat zijn de wedstrijden idd. 8)
Kost wel een paar duiten, maar een onvergetelijke ervaring.

Lex v/d Moolen
10-03-2005, 18:03
Dat bedoel ik! Ik wil ook nog een keer graag een uitwedstrijd meemaken! :DMaar dan wel een Europese uitwedstrijd, een eredivisie uitwedstrijd hoeft van mij niet meer.

In de kuip is het elk jaar leuk ;)Ja, daar wint Ajax meestal :lol:

Joost v.d. Ham
10-03-2005, 18:04
Dat bedoel ik! Ik wil ook nog een keer graag een uitwedstrijd meemaken! :DMaar dan wel een Europese uitwedstrijd, een eredivisie uitwedstrijd hoeft van mij niet meer.

In de kuip is het elk jaar leuk ;)Ja, daar wint Ajax meestal :lol:

Ik ga ook niet meer naar competitie uitwedstrijden hoor, ik vind het door de combi echt belachelijk duur.

Lex v/d Moolen
10-03-2005, 18:06
Ik ga ook niet meer naar competitie uitwedstrijden hoor, ik vind het door de combi echt belachelijk duur.En bovendien onhandig, het zou voor mij bijv veel handiger zijn om vanuit Den Haag direct naar de Kuip te gaan ipv een of ander verzamelpunt...

Lex v/d Moolen
10-03-2005, 18:10
Sjaktar - AZ 1-2! :)

Pascal Heister
10-03-2005, 18:12
PSV - Liverpool lijkt me ook een mooie loting, misschien dan is de uitwedstrijd meepakken :)

theThinWhiteDuke
10-03-2005, 18:30
AMSTERDAM - Bondscoach Marco van Basten heeft AZ-linksback Tim de Cler opgenomen in de voorlopige selectie van het Nederlands Elftal voor de WK-kwalificatieduels met Roemenië en Armenië. Dat meldt de website van AZ.

De Cler maakte nog nooit deel uit van de Oranje-selectie. Van Basten nam nog vijf AZ-spelers op in zijn voorselectie. Ook Jan Kromkamp, Denny Landzaat, Joris Mathijsen, Martijn Meerdink en Henk Timmer kregen bericht vanuit Zeist.

PSV meldt dat Jan Vennegoor of Hesselink wederom deel uitmaakt van de voorselectie. De spits viel voor de oefeninterland tegen Engeland af voor de definitieve selectie. Daarnaast zijn Mark van Bommel, Wilfred Bouma, Phillip Cocu en André Ooijer van PSV geselecteerd.

Maduro

Ook de jonge Ajacieden Hedwiges Maduro (20) en Ryan Babel (18) zijn door bondscoach Marco van Basten opgenomen in de voorlopige selectie, meldt Ajax. Met name de selectie van Maduro is verrassend. De middenvelder speelde pas drie officiële wedstrijden in het eerste elftal van Ajax.

De keuze voor Babel was te verwachten. Van Basten liet al diverse keren doorschemeren dat hij de aanvaller vanwege de blessure van Arjen Robben als mogelijkheid ziet voor de linkerkant. Naast Maduro en Babel werden ook Nigel de Jong, Maarten Stekelenburg, Rafael van der Vaart, John Heitinga en Wesley Sneijder opgenomen in de voorselectie.

Van Basten maakt op 18 maart zijn definitieve selectie bekend.

MADURO?????BABEL??????

Dit is het bewijs: van Basten en de KNVB zijn zwaar pro-ajax.

Ajax heeft de KNVB nodig om PSV te pakken (speelt zelf lekker op een gunstige dag de inhaalwedstrijd tegen AZ, terwijl PSV 3 dagen voor de wedstrijd tegen ajax voor een inhaalduel naar groningen toe moet....)

En dan dit: een spelertje uit het 2e elftal die tegen ADO mist voor een leeg doel selecteren voor het NL-elftal.

Heren van PSV: volg het voorbeeld van van Beveren en v/d Kuylen in de jaren 70 en bedank lekker voor dit kliekje.....

Tevens wil ik de heer van Basten melden dat ik ook niet beschikbaar ben voor oranje (tja, als Maduro kans maakt maakt iedereen kans...)

starbuck
10-03-2005, 18:35
Jaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh

sorry hoor, ik had hier nog niet gejuicht voor m'n cluppie.

Ik hoop op Chelsea, dan zien we straks alle echte europese topvoetballers in 1 wedstrijd.

8)

Lex v/d Moolen
10-03-2005, 18:41
Ajax heeft de KNVB nodig om PSV te pakken (speelt zelf lekker op een gunstige dag de inhaalwedstrijd tegen AZ, terwijl PSV 3 dagen voor de wedstrijd tegen ajax voor een inhaalduel naar groningen toe moet....)Agossie, zijn de heertjes uit Eindhoven nu ineens bang? (6)

theThinWhiteDuke
10-03-2005, 18:43
Ajax heeft de KNVB nodig om PSV te pakken (speelt zelf lekker op een gunstige dag de inhaalwedstrijd tegen AZ, terwijl PSV 3 dagen voor de wedstrijd tegen ajax voor een inhaalduel naar groningen toe moet....)Agossie, zijn de heertjes uit Eindhoven nu ineens bang? (6)
Nee hoor, wij gaan vol gas over ajax heen :twisted:

chaos
10-03-2005, 18:45
PSV - Liverpool lijkt me ook een mooie loting, misschien dan is de uitwedstrijd meepakken :)

Zeker weten 8)

Alleen Porto zou moeilijk worden, de rest is goed te doen 8)

Lex v/d Moolen
10-03-2005, 18:45
Ajax heeft de KNVB nodig om PSV te pakken (speelt zelf lekker op een gunstige dag de inhaalwedstrijd tegen AZ, terwijl PSV 3 dagen voor de wedstrijd tegen ajax voor een inhaalduel naar groningen toe moet....)Agossie, zijn de heertjes uit Eindhoven nu ineens bang? (6)
Nee hoor, wij gaan vol gas over ajax heen :twisted:Nou, zeur dan ook niet :twisted:
't zal wel ook nooit verdwijnen het minderwaardigheidscomplex :mrgreen:

chaos
10-03-2005, 18:46
Ajax heeft de KNVB nodig om PSV te pakken (speelt zelf lekker op een gunstige dag de inhaalwedstrijd tegen AZ, terwijl PSV 3 dagen voor de wedstrijd tegen ajax voor een inhaalduel naar groningen toe moet....)Agossie, zijn de heertjes uit Eindhoven nu ineens bang? (6)
Nee hoor, wij gaan vol gas over ajax heen :twisted:Nou, zeur dan ook niet :twisted:
't zal wel ook nooit verdwijnen het minderwaardigheidscomplex :mrgreen:

Ben je erbij in de Arena Lex ? 8)
Ik zit in het uitvak :twisted: :wink:

theThinWhiteDuke
10-03-2005, 18:47
Ajax heeft de KNVB nodig om PSV te pakken (speelt zelf lekker op een gunstige dag de inhaalwedstrijd tegen AZ, terwijl PSV 3 dagen voor de wedstrijd tegen ajax voor een inhaalduel naar groningen toe moet....)Agossie, zijn de heertjes uit Eindhoven nu ineens bang? (6)
Nee hoor, wij gaan vol gas over ajax heen :twisted:Nou, zeur dan ook niet :twisted:
't zal wel ook nooit verdwijnen het minderwaardigheidscomplex :mrgreen:
En de neuzen in amsterdam zullen altijd even groot en krom blijven :twisted:

Lex v/d Moolen
10-03-2005, 18:48
Ajax heeft de KNVB nodig om PSV te pakken (speelt zelf lekker op een gunstige dag de inhaalwedstrijd tegen AZ, terwijl PSV 3 dagen voor de wedstrijd tegen ajax voor een inhaalduel naar groningen toe moet....)Agossie, zijn de heertjes uit Eindhoven nu ineens bang? (6)
Nee hoor, wij gaan vol gas over ajax heen :twisted:Nou, zeur dan ook niet :twisted:
't zal wel ook nooit verdwijnen het minderwaardigheidscomplex :mrgreen:

Ben je erbij in de Arena Lex ? 8)
Ik zit in het uitvak :twisted: :wink:Ik zal naar je zwaaien, zit aan de overkant :wink: Ik ben degene met die rood-witte sjaal :mrgreen:

Lex v/d Moolen
10-03-2005, 18:50
Ajax heeft de KNVB nodig om PSV te pakken (speelt zelf lekker op een gunstige dag de inhaalwedstrijd tegen AZ, terwijl PSV 3 dagen voor de wedstrijd tegen ajax voor een inhaalduel naar groningen toe moet....)Agossie, zijn de heertjes uit Eindhoven nu ineens bang? (6)
Nee hoor, wij gaan vol gas over ajax heen :twisted:Nou, zeur dan ook niet :twisted:
't zal wel ook nooit verdwijnen het minderwaardigheidscomplex :mrgreen:
En de neuzen in amsterdam zullen altijd even groot en krom blijven :twisted:Oh ja? Nou ja, bij mij niet hoor, ik heb helemaal niets met dat j*dengedoe, ik kom voor het voetbal...

chaos
10-03-2005, 18:50
Ajax heeft de KNVB nodig om PSV te pakken (speelt zelf lekker op een gunstige dag de inhaalwedstrijd tegen AZ, terwijl PSV 3 dagen voor de wedstrijd tegen ajax voor een inhaalduel naar groningen toe moet....)Agossie, zijn de heertjes uit Eindhoven nu ineens bang? (6)
Nee hoor, wij gaan vol gas over ajax heen :twisted:Nou, zeur dan ook niet :twisted:
't zal wel ook nooit verdwijnen het minderwaardigheidscomplex :mrgreen:

Ben je erbij in de Arena Lex ? 8)
Ik zit in het uitvak :twisted: :wink:Ik zal naar je zwaaien, zit aan de overkant :wink: Ik ben degene met die rood-witte sjaal :mrgreen:

:twisted: :wink:

Oscar van Sambeek
10-03-2005, 18:52
Ajax heeft de KNVB nodig om PSV te pakken (speelt zelf lekker op een gunstige dag de inhaalwedstrijd tegen AZ, terwijl PSV 3 dagen voor de wedstrijd tegen ajax voor een inhaalduel naar groningen toe moet....)Agossie, zijn de heertjes uit Eindhoven nu ineens bang? (6)
Nee hoor, wij gaan vol gas over ajax heen :twisted:Nou, zeur dan ook niet :twisted:
't zal wel ook nooit verdwijnen het minderwaardigheidscomplex :mrgreen:

Ben je erbij in de Arena Lex ? 8)
Ik zit in het uitvak :twisted: :wink:Ik zal naar je zwaaien, zit aan de overkant :wink: Ik ben degene met die rood-witte sjaal :mrgreen:


weet je zeker dat je niet die witte zakdoek bedoeld???

Lex v/d Moolen
10-03-2005, 18:53
Ajax heeft de KNVB nodig om PSV te pakken (speelt zelf lekker op een gunstige dag de inhaalwedstrijd tegen AZ, terwijl PSV 3 dagen voor de wedstrijd tegen ajax voor een inhaalduel naar groningen toe moet....)Agossie, zijn de heertjes uit Eindhoven nu ineens bang? (6)
Nee hoor, wij gaan vol gas over ajax heen :twisted:Nou, zeur dan ook niet :twisted:
't zal wel ook nooit verdwijnen het minderwaardigheidscomplex :mrgreen:

Ben je erbij in de Arena Lex ? 8)
Ik zit in het uitvak :twisted: :wink:Ik zal naar je zwaaien, zit aan de overkant :wink: Ik ben degene met die rood-witte sjaal :mrgreen:


weet je zeker dat je niet die witte zakdoek bedoeld???Die bewaar ik na afloop voor chaos (6)

chaos
10-03-2005, 19:00
Ajax heeft de KNVB nodig om PSV te pakken (speelt zelf lekker op een gunstige dag de inhaalwedstrijd tegen AZ, terwijl PSV 3 dagen voor de wedstrijd tegen ajax voor een inhaalduel naar groningen toe moet....)Agossie, zijn de heertjes uit Eindhoven nu ineens bang? (6)
Nee hoor, wij gaan vol gas over ajax heen :twisted:Nou, zeur dan ook niet :twisted:
't zal wel ook nooit verdwijnen het minderwaardigheidscomplex :mrgreen:

Ben je erbij in de Arena Lex ? 8)
Ik zit in het uitvak :twisted: :wink:Ik zal naar je zwaaien, zit aan de overkant :wink: Ik ben degene met die rood-witte sjaal :mrgreen:


weet je zeker dat je niet die witte zakdoek bedoeld???Die bewaar ik na afloop voor chaos (6)

Kan ik m'n tranen van het lachen afvegen (6)

Lex v/d Moolen
10-03-2005, 19:06
Kan ik m'n tranen van het lachen afvegen (6)We shall see... :wink:

Pascal Heister
10-03-2005, 19:23
De Cler oproepen dan heb je echt teveel gezopen,:?

kazlatan
10-03-2005, 19:32
De Cler oproepen dan heb je echt teveel gezopen,:?

Dat zeker, maar wat heeft die Maduro nou laten zien? Sorry hoor maar zelfs deze Ajax fan kan van Basten niet serieus nemen. Het gaat totaal nergens over!

John Sital
10-03-2005, 19:51
hm in de vi stond een interessant artikel dat de knvb eigenlijk pro psv was dit seizoen (6) (6) dus waarom zo'n nepsupporter zijn bek opentrekt is mij een raadsel :?

Lex v/d Moolen
10-03-2005, 22:01
De Cler oproepen dan heb je echt teveel gezopen,:?

Dat zeker, maar wat heeft die Maduro nou laten zien? Sorry hoor maar zelfs deze Ajax fan kan van Basten niet serieus nemen. Het gaat totaal nergens over!Ik zeg niets meer. Ik (en velen met mij) had ook mn bedenkingen toen hij Bhoularouz van RKC opriep, maar dat bleek een hele goede keus geweest te zijn.

Oscar van Sambeek
11-03-2005, 13:42
hij zit te zeuren dat hij spelers wil die veel spelen,
davids roept hij niet op omdat hij te weinig speelde en Maduro, die 97!!!
minuten in het eerste van een clubje als ajax gespeeld heeft mag wel komen :roll: :roll: :roll:

Coen Vermeer
12-03-2005, 19:45
hij zit te zeuren dat hij spelers wil die veel spelen,
davids roept hij niet op omdat hij te weinig speelde en Maduro, die 97!!!
minuten in het eerste van een clubje als ajax gespeeld heeft mag wel komen :roll: :roll: :roll:

voorselectie

Harry B.
12-03-2005, 20:57
Een opmerkelijk bericht:

Bedreigde Frisk houdt fluiten voor gezien

12/3/2005 15:09

Anders Frisk is met onmiddellijke ingang scheidsrechter af. Levensbedreigingen aan zijn adres hebben het afscheid van de Zweedse arbiter vervroegd. 'Het is me het niet waard. De veiligheid van mijn familie gaat voor alles.'
Frisk (42) kreeg bedreigingen na zijn optreden in het Champions League-treffen Barcelona-Chelsea (2-1). Vooral de Londense club was slecht te spreken over de Zweedse arbiter die Didier Drogba twee keer bestrafte met een gele kaart. En de meeste ophef maakte coach Mourinho over het onderonsje dat Frisk had met Rijkaard.

'Ik begrijp niet dat een correcte, tweede gele kaart en een vriendschappelijke handdruk met eeen thuistrainer zulke gevolgen kan hebben', zei Frisk.

Frisk heeft sowieso een bewogen jaar achter de rug. Op het EK noemde Ruud van Nistelrooy de Zweed een 'thuisfluiter', waarop de UEFA de Nederlandse international twee duels werd geschorst. Frisk staakte het Champions League-duel AS Roma-Dinamo Kiev definitief nadat een gegooide aansteker hem een hoofdwond had opgeleverd.

Eeuwig zonde want dit is (was) toch wel 1 van de beste scheidsrechters die er in Europa rondlopen.

Pascal Heister
13-03-2005, 11:15
Geweldig filmpje van de supporters en spelers van PSV na de wedstrijd van Monaco :D

http://members.chello.nl/p.ooievaar/feestje.wmv

Martin Stanneveld
13-03-2005, 11:29
Geweldig filmpje van de supporters en spelers van PSV na de wedstrijd van Monaco :D

http://members.chello.nl/p.ooievaar/feestje.wmv

Ja, echt super....... :? :roll:

Pascal Heister
13-03-2005, 11:53
Geweldig filmpje van de supporters en spelers van PSV na de wedstrijd van Monaco :D

http://members.chello.nl/p.ooievaar/feestje.wmv

Ja, echt super....... :? :roll:ja als buitenstaander snap ik dat :roll:

Martin Stanneveld
13-03-2005, 11:55
Geweldig filmpje van de supporters en spelers van PSV na de wedstrijd van Monaco :D

http://members.chello.nl/p.ooievaar/feestje.wmv

Ja, echt super....... :? :roll:ja als buitenstaander snap ik dat :roll:

Ik zie het echt niet hoor :? Een paar miljonairs die een beetje gek lopen doen, dat is wat ik zie :P

starbuck
13-03-2005, 12:27
De drie punten zijn alweer binnen na 1 helft tegen den haag ( 3-0 )
Maar je weet het natuurlijk nooit, de bal kan raar rollen 8)

Joost v.d. Ham
13-03-2005, 13:30
Maduro + Lobont 8)

Lex v/d Moolen
13-03-2005, 13:51
Maduro + Lobont 8) 8)
Vraag me af wat er nu weer met Stekelenburg is, toch veel geblesseerd die jongen...

Freeze
13-03-2005, 14:51
Maduro + Lobont 8) 8)
Vraag me af wat er nu weer met Stekelenburg is, toch veel geblesseerd die jongen...

Botsing met Denneboom...
Maar zo goed is die Stekelenburg ook weer niet. Bij corners zit hij vaak mis en hij durft ook niet uit te komen en zich voor een bal te gooien. Zijn selectie voor het NL (Amsterdams) 11-tal vind ik dan ook onterecht, helemaal als je keepers als Timmer, Gentenaar passeert. Laat hem eerst maar rijpen bij ajax en dan komt het NL 11-tal nog wel.

Stee de Houthakker
13-03-2005, 15:18
Willem II gisteren weer gewonnen...het was niet geweldig maar eindelijk weer eens 3 punten, nu wordt het tijd dat ze de finale van de amstelcup eens gaan halen! dat maakt Tilburg e.o. (het bos van Berkel Enschot) waar ik woon, weer trots op onze club...maar goed, degradatie of niet, ik blijf ze trouw!. En over PSV supporters: Dat zijn vaak boeren uit de dorpen van brabant die allemaal voor PSV zijn omdat ze zo vaak winnen. Maarja, ik zie liever leuk voetbal dan 33 wedstrijden 1-0 en een rukwedstrijd

John Sital
13-03-2005, 15:24
ajax ook 3 punten binnen :P

Pascal Heister
13-03-2005, 15:59
Jammer Nec was de betere, maarja Ajax heeft het geluk weer mee he :roll:

Lex v/d Moolen
13-03-2005, 16:07
Jammer Nec was de betere, maarja Ajax heeft het geluk weer mee he :roll:Was je erbij dan om daar over te oordelen ? :roll:

Harry B.
13-03-2005, 17:03
Jammer Nec was de betere, maarja Ajax heeft het geluk weer mee he :roll:Was je erbij dan om daar over te oordelen ? :roll:
Alleen al vanwege het feit dat NEC een strafschop mist kun je weer spreken van Lucky Ajax. Niet dat ik het erg vind, ik zie de heren uit Nijmegen namelijk liever niet winnen ;) .

chaos
13-03-2005, 17:05
Maarja, ik zie liever leuk voetbal dan 33 wedstrijden 1-0 en een rukwedstrijd

Zul jij veel plezier hebben in stilburg :wink:

chaos
13-03-2005, 17:06
Jammer Nec was de betere, maarja Ajax heeft het geluk weer mee he :roll:Was je erbij dan om daar over te oordelen ? :roll:
Alleen al vanwege het feit dat NEC een strafschop mist kun je weer spreken van Lucky Ajax. Niet dat ik het erg vind, ik zie de heren uit Nijmegen namelijk liever niet winnen ;) .

Ik had niet anders van je verwacht :wink:

Lex v/d Moolen
13-03-2005, 17:28
Jammer Nec was de betere, maarja Ajax heeft het geluk weer mee he :roll:Was je erbij dan om daar over te oordelen ? :roll:
Alleen al vanwege het feit dat NEC een strafschop mist kun je weer spreken van Lucky Ajax.Je kan het ook anders zeggen, zwak van Wielaert om 'm te missen, of het was gewoon goed van Lobont om 'm te stoppen.

Daan de G.
13-03-2005, 19:04
Alleen al vanwege het feit dat NEC een strafschop mist kun je weer spreken van Lucky Ajax.


Dit slaat echt helemaal nergens op :roll:

Joost v.d. Ham
13-03-2005, 19:18
Jammer Nec was de betere, maarja Ajax heeft het geluk weer mee he :roll:Was je erbij dan om daar over te oordelen ? :roll:
Alleen al vanwege het feit dat NEC een strafschop mist kun je weer spreken van Lucky Ajax.

Ajax miste ook een strafschop ;)

Freeze
13-03-2005, 19:19
Alleen al vanwege het feit dat NEC een strafschop mist kun je weer spreken van Lucky Ajax.


Dit slaat echt helemaal nergens op :roll:

Ja, ik meen ook dat ajax nu lucky was. Hun penalty gaat er na 3x pas in en NEC mist er een. En verder hebben beide ploegen weinig uitgespeelde kansen gehad.

theThinWhiteDuke
13-03-2005, 19:35
het 'Heinz Stuy bloemetje van de week' gaat naar Romano Denneboom (6)

Freeze
13-03-2005, 20:07
het 'Heinz Stuy bloemetje van de week' gaat naar Romano Denneboom (6)

Tsja, je komt hard uit, of je komt niet hard uit, maar niet half. Als je net als je tegenstander voor een bal gaat, kun je er beter beide hard in gaan volgens Newton (actie = reactie > heffen elkaar op ;) ). Als je maar half erin gaat verlies je gemakkelijk en zo ontstaan ook snel blessures.
Ik moet wel zeggen dat Skeletenburg er niet echt goed uit zag. Maar verder is er toch geen nieuws bekend over zijn blessure?

Lex v/d Moolen
13-03-2005, 20:15
Maar verder is er toch geen nieuws bekend over zijn blessure?Lichte hersenschudding...

Ik vond beide penalty's niet terecht overigens..

Harry B.
13-03-2005, 21:48
Alleen al vanwege het feit dat NEC een strafschop mist kun je weer spreken van Lucky Ajax.


Dit slaat echt helemaal nergens op :roll:
Gelukkig slaat jouw bijdrage wel ergens op :roll:

Harry B.
13-03-2005, 21:51
Overigens, na het zien van de wedstrijd vond ik dat zowel Eniesee als Ajax slecht speelde. Dat Ajax dan uiteindelijk toch met 3 punten naar Am*dam gaat vind ik best wel lucky.

Lex v/d Moolen
13-03-2005, 22:28
Overigens, na het zien van de wedstrijd vond ik dat zowel Eniesee als Ajax slecht speelde. Dat Ajax dan uiteindelijk toch met 3 punten naar Am*dam gaat vind ik best wel lucky.Wedstrijd verdiende geen winnaar, dat moet ik toegeven.

starbuck
14-03-2005, 10:47
teletekst meld :

Danny Blind trainer ajax

Tom L.
14-03-2005, 10:57
2e Jan Wouters vrees ik :(.

Maarja zondag rellen in de ArenA :twisted:

John Sital
14-03-2005, 11:30
teletekst meld :

Danny Blind trainer ajax

:shock: :?

Pascal Heister
14-03-2005, 11:40
Brengt Blind ajax verder in de shit :twisted: :lol:

Was ook wel te verwachten met die vd eijden in het bestuur

John Sital
14-03-2005, 11:44
Brengt Blind ajax verder in de shit :twisted: :lol:

Was ook wel te verwachten met die vd eijden in het bestuur

vd eijden zuigt.

Ludo Keeris
14-03-2005, 13:13
teletekst meld :

Danny Blind trainer ajax

Was uiteindelijk wel te verwachten. Doordat anderen niet wilden/konden (Ten Cate/Jol) bleef er eigenlijk niemand anders over dan Blind. Ik vraag me echter af of hij de man is om Ajax weer aan het spelen te krijgen.

JFC_
14-03-2005, 16:26
Het leven van een Feyenoorder begint zowaar weer wat leuker te worden.
Blind hoofdcoach bij Ajax :lol: en Kuyt tot 2009 vastgelegd. :wink:
Hopelijk gaat dat met Kalou ook lukken.

Ik snap echt niet wat Ajax nu wil bereiken met Blind.
Ze zullen wel contractueel aan hem vast zitten ofzo.
Maar dit is natuurlijk een dramatische keuze.
Ik denk dat Ajax meer heeft aan een echte buitenstaander zonder Ajax/Eijden verleden.
Nu zullen ze toch een beetje in hetzelfde straatje blijven hangen ben ik bang. (maar niet heus :P )

Ook lekker om te debuteren trouwens, tegen PSV...

Lex v/d Moolen
14-03-2005, 17:45
Ik zie het wel zitten met Blind. Heeft altijd een goede kijk gehad op het spelletje, kon een wedstrijd lezen (beter dan Koeman) en op tijd ingrijpen.
Ook kon hij een wedstrijd altijd helder uitleggen naar de media toe, het enige gevaar is of hij grip gaat krijgen op de spelersgroep. En hij heeft natuurlijk wel wat meegemaakt, met name op Europees niveau.

Joost v.d. Ham
14-03-2005, 18:23
IK denk dat Blind echt niet zo'n slechte keuze is hoor, een echte Ajacied die de club en de mensen door en door kent. Ook een tacticus die heel goed met de media om kan gaan, een prettig en zeer rustig persoon. Een die trouw is gebleven aan de club. Het enige wat ik niet zie zitten is dat hij misschien te veel ajacied is en als je eenmaal hoofdtrainer bent er een moment komt dat je vertrekken moet.....

starbuck
14-03-2005, 18:40
Het is mij werkelijk om het even, als de Telegraaf volgende week maandag maar niet de volgende kop heeft:

Danny Wint

Azazel
14-03-2005, 18:46
Van Eijden heeft Blind slechts aangesteld omdat dat een "ja-knikker" is.

Van Eijden zal een keer op moeten stappen en dan zal Ajax bijv. Neeskes moeten aanstellen met Blind als assistent en van Gaal als TD.

Lex v/d Moolen
14-03-2005, 19:23
Van Eijden heeft Blind slechts aangesteld omdat dat een "ja-knikker" is.Onzin, Blind heeft al eens een functie neergelegd omdat hij vond dat hij niet goed kon functioneren. Als het hem niet zou aanstaan, had hij het echt niet gedaan...

Harry B.
14-03-2005, 22:28
Doordat anderen niet wilden/konden (Ten Cate/Jol) bleef er eigenlijk niemand anders over dan Blind
Bij gebrek aan beter dus.

Maar eerlijk is eerlijk: Blind is nog geen trainer geweest op het hoogste niveau dus nu al oordelen of dit een goede/slechte keus is, is onmogelijk. Al had ik zelf m'n centen op Johan Neeskens gezet.

Joost v.d. Ham
15-03-2005, 08:30
In het programma FC Godenzonen van de Amsterdamse tv-zender AT5 heeft de nieuwe assistent Gerard van der Lem openlijk zijn vertrouwen uitgesproken in Rafael van der Vaart. Volgens Van der Lem ziet het er naar uit dat Ajax weer met een echte nr 10 zal gaan spelen en dat Van der Vaart dus weer vast op zijn favoriete positie zou kunnen gaan spelen.

Dat klinkt goed!

Ook het nieuws dat Rijkaard wordt gepolst als TD is wel uniek, hij schijnt er nog positief tegenover te staan ook.....Koeman bij Barcelona? :shock:

Ludo Keeris
15-03-2005, 08:48
In het programma FC Godenzonen van de Amsterdamse tv-zender AT5 heeft de nieuwe assistent Gerard van der Lem openlijk zijn vertrouwen uitgesproken in Rafael van der Vaart. Volgens Van der Lem ziet het er naar uit dat Ajax weer met een echte nr 10 zal gaan spelen en dat Van der Vaart dus weer vast op zijn favoriete positie zou kunnen gaan spelen.

Dat klinkt goed!



Als ze het vertrouwen niet uitspreken is Ajax bang dat ie naar PSV gaat. Hiddink wil van der Vaart graag hebben en het schijnt dat van der Vaart hier zelf ook wel positief tegenaan kijkt! Alweer een speler die de overstap van Ajax naar PSV zou maken. Dat zullen ze toch wel proberen te voorkomen.

Joost v.d. Ham
15-03-2005, 09:09
.....ziet het er naar uit dat Ajax weer met een echte nr 10 zal gaan spelen en dat Van der Vaart dus weer vast op zijn favoriete positie zou kunnen gaan spelen.



Als ze het vertrouwen niet uitspreken is Ajax bang dat ie naar PSV gaat. Hiddink wil van der Vaart graag hebben en het schijnt dat van der Vaart hier zelf ook wel positief tegenaan kijkt! Alweer een speler die de overstap van Ajax naar PSV zou maken. Dat zullen ze toch wel proberen te voorkomen.

Ja natuurlijk willen ze vdVaart, iedereen zou vdVaart wel willen denk ik. Dat dit 'heel toevallig' in de week voor Ajax-PSV naar buiten komt heeft Hiddink mooi gepland. Vandaag komt het ietswat meer realistischer nieuws dat PSV Yakubu wilt hebben. Het lijkt iig meer op het 'Koeman wil vanBommel en vanBommel wil wel' van vorig jaar.

Pascal Heister
15-03-2005, 09:10
Rijkaard naar Ajax hij zou gek zijn :lol:

John Sital
15-03-2005, 09:59
hm heeft psv haar schulden al weggewerkt? :twisted:

Pascal Heister
15-03-2005, 10:11
hm heeft psv haar schulden al weggewerkt? :twisted:schulden? alleen de hypotheek staat nog open

John Sital
15-03-2005, 10:17
hm heeft psv haar schulden al weggewerkt? :twisted:schulden? alleen de hypotheek staat nog open

:lol: :lol: :lol:

Pascal Heister
15-03-2005, 10:20
hm heeft psv haar schulden al weggewerkt? :twisted:schulden? alleen de hypotheek staat nog open

:lol: :lol: :lol:jij hebt het over meerdere. Ik lees schulden :? :roll:
Maarja over 10 jaar heeft PSV wel zijn eigen stadion :twisted:

John Sital
15-03-2005, 10:22
hm heeft psv haar schulden al weggewerkt? :twisted:schulden? alleen de hypotheek staat nog open

:lol: :lol: :lol:jij hebt het over meerdere. Ik lees schulden :? :roll:
Maarja over 10 jaar heeft PSV wel zijn eigen stadion :twisted:

misschien bestaat psv over 10 jaar niet eens meer, niemand kan in de toekomst kijken.

Pascal Heister
15-03-2005, 10:27
hm heeft psv haar schulden al weggewerkt? :twisted:schulden? alleen de hypotheek staat nog open

:lol: :lol: :lol:jij hebt het over meerdere. Ik lees schulden :? :roll:
Maarja over 10 jaar heeft PSV wel zijn eigen stadion :twisted:

misschien bestaat psv over 10 jaar niet eens meer, niemand kan in de toekomst kijken.misschien dit misschien dat.. je moet ook een beetje toekomstperspectief hebben natuurlijk

b_cru
15-03-2005, 10:35
In eerste instantie vond ik de keuze voor Blind ook niet echt goed, maar kom daar nu al op terug. Ten eerste doet Blind nu de beloften en die zijn (volgens de AJAX site) wel over hem te spreken. Daarnaast wil AJAX ook een TD aanstellen die een goed contact heeft met de spelers en geen schoolmeester. (Rijkaard is daarom gevraagd). Als dit het plan is, vind ik Blind een goede keuze.

Probleem met Koeman was dat hij niet echt lekker omging met de jeugd (Zlatan, vd Vaart, Sneijder, Mido) en dat hij ook het systeem van AJAX niet kon uitvoeren. Persoonlijk vind ik dat ja als trainer bent gezakt als je na 3 jaar!!! nog steeds geen automatisme in de ploeg kan brengen en dat heeft Koeman nooit gebracht. Blind is dat (tot nu toe) wel gelukt met de beloften die echt op zijn AJAX spelen. Ik hoop dat hij de tijd krijgt, want dan zie ik het wel zitten... op dit moment dus voordeel van de twijfel hoewel ik liever Ten Caate had gezien...

JFC_
15-03-2005, 11:00
Nou b_cru, ik ben gisteren naar Jong Feyenoord - Jong Ajax geweest, maar dat was echt niet veel wat Ajax liet zien hoor.
Het is dat Feyenoord het wel geloofde na een 3-0 voorsprong met de rust anders had het weleens desastreus kunnen eindigen voor Jong Ajax.
Overigens speelden aan beide kanten veel eerste selectiespelers mee.
Bij Feyenoord waren dat Leonardo, Lazovic, Bosschaart, Magrao, de Graaf en Pardo.
Aan Ajax kant waren dat Pienaar, Babel, Mitea, de Mul, de Ridder en Obodai.

En dat die jonge gassies weglopen met Blind zegt me niet zoveel.
Die knapen willen zich nog bewijzen.
Als je voor een groep staat met gearriveerde spelers (of spelers die denken dat ze al gearriveerd zijn...) wordt het een heel ander verhaal als je iemand passeert.
Daarnaast blijf ik volhouden dat een buitenstaander beter was geweest voor Ajax, iemand zonder een reputatie en Ajaxverleden.
Blind zit er al tot z'n ellebogen in bij vd Eijden dus dat heeft ie alvast tegen zich.
Hoe meer kritiek er komt op vd Eijden, hoe meer Blind z'n naam gaat vallen, hoe meer druk enz enz.


Nee, jullie Ajacieden moeten niet blind zijn voor de truucjes van van der Eijden en de gevolgen daarvan.

b_cru
15-03-2005, 12:22
En dat die jonge gassies weglopen met Blind zegt me niet zoveel.
Die knapen willen zich nog bewijzen.
Als je voor een groep staat met gearriveerde spelers (of spelers die denken dat ze al gearriveerd zijn...) wordt het een heel ander verhaal als je iemand passeert.
Daarnaast blijf ik volhouden dat een buitenstaander beter was geweest voor Ajax, iemand zonder een reputatie en Ajaxverleden.
Blind zit er al tot z'n ellebogen in bij vd Eijden dus dat heeft ie alvast tegen zich.
Hoe meer kritiek er komt op vd Eijden, hoe meer Blind z'n naam gaat vallen, hoe meer druk enz enz.


Nee, jullie Ajacieden moeten niet blind zijn voor de truucjes van van der Eijden en de gevolgen daarvan.

Dat stukje over jong AJAX haal ik even weg, omdat ik wedstrijd niet heb gezien. Ik ga meer op het beeld van bekende die wel gaan kijken bij jong AJAX. En jong feyenoord is natuurlijk ook niet verkeerd, dus...

Als je jou stukje leest, dan zijn deze jongeren bij voorbaad kansloos. Ik geef daarom Blind nog steeds voordeel van de twijfel, want koeman heeft gewoon laten zien niet met de talenten om te kunnen gaan. En over vd Eijden... daar heb je volkomen gelijk in. Maar daar is NOG even niets aan te doen. Ik hoop daarom nog steeds op een goede TD in combinatie met trainer. Dan wordt de invloed van vd Eijden een stuk kleiner lijkt mij.

Freeze
15-03-2005, 16:23
(...) Probleem met Koeman was dat hij niet echt lekker omging met de jeugd (Zlatan, vd Vaart, Sneijder, Mido) en dat hij ook het systeem van AJAX niet kon uitvoeren. Persoonlijk vind ik dat ja als trainer bent gezakt als je na 3 jaar!!! (...)

Ja, hoor... Koeman had het goed gedaan bij Vitesse en vervolgens de eerste jaren goed bij ajax. Alles ging goed totdat die ontzettende arrogante vd Vaart, Sneijder en Heitinga naast hun schoenen gingen lopen. Zij misten een leider in het veld (zoals Rijkaard destijds in 95) tegen wie ze op konden kijken en zelf zijn ze te onervaren om die rol te vervullen. Misschien is de ajax-jeugd wel helemaal niet zo goed als geschreven wordt door de media en verheerlijkt door de nos :roll:

martwout
17-03-2005, 16:23
Ja, hoor... Koeman had het goed gedaan bij Vitesse

Pardon? :shock:

Het voetbal was niet om aan te zien en hij zadelde ons even op met een aantal spelers die we velen jaren later met veel moeite kwijt konden raken (Pothuizen, Martel en vooral Peeters).

En de prestaties waren niet beter dan andere trainers. Dus hoezo goed gedaan? Hij staat hier onder Vitesse-supporters bekend als zijnde 'zeer matige trainer'.

starbuck
18-03-2005, 08:30
Ook groningen kan geen puntjes afsnoepen van PSV

Groningen - PSV 0-1 ( Farfan ) 8)

chaos
18-03-2005, 08:36
Ook groningen kan geen puntjes afsnoepen van PSV

Groningen - PSV 0-1 ( Farfan ) 8)

En geen schorsingen opgelopen 8)

Stee de Houthakker
18-03-2005, 09:28
Maarja, ik zie liever leuk voetbal dan 33 wedstrijden 1-0 en een rukwedstrijd

Zul jij veel plezier hebben in stilburg :wink:

Standaard verweer als men niets meer weet te zeggen, ik ben een keer in het PSV stadion geweest, het enige wat af en toe geroepen wordt is "boeruh, boeruh" dat is alles. En dan durven ze Tilburg nog stilburg te noemen. Sinds de vernieuwing van de KINGSIDE (vak A,B,C) in het Willem II stadion mag willem II absoluut geen stilburg meer genoemd worden

b_cru
18-03-2005, 09:39
(...) Probleem met Koeman was dat hij niet echt lekker omging met de jeugd (Zlatan, vd Vaart, Sneijder, Mido) en dat hij ook het systeem van AJAX niet kon uitvoeren. Persoonlijk vind ik dat ja als trainer bent gezakt als je na 3 jaar!!! (...)

Ja, hoor... Koeman had het goed gedaan bij Vitesse en vervolgens de eerste jaren goed bij ajax. Alles ging goed totdat die ontzettende arrogante vd Vaart, Sneijder en Heitinga naast hun schoenen gingen lopen. Zij misten een leider in het veld (zoals Rijkaard destijds in 95) tegen wie ze op konden kijken en zelf zijn ze te onervaren om die rol te vervullen. Misschien is de ajax-jeugd wel helemaal niet zo goed als geschreven wordt door de media en verheerlijkt door de nos :roll:

Ken genoeg Vitesse supporters die er anders over denken.... Aankoopbeleid bij Vitesse was barslecht en ze waren blij dat hij zelf weg ging. en die fout heeft hij dus weer gemaakt bij AJAX.

Misschien is de jeugd bij AJAX niet zo goed als we denken.... laat een nieuwe trainer het maar bewijzen. Zlatan laat in ieder geval zien wat hij kan bij Juventus en koeman had neit echt een hoge pet van hem op bij ajax.

martwout
18-03-2005, 10:20
Ken genoeg Vitesse supporters die er anders over denken.... Aankoopbeleid bij Vitesse was barslecht en ze waren blij dat hij zelf weg ging. en die fout heeft hij dus weer gemaakt bij AJAX.

Ik hoor ook bij die groep als Vitessesupporter.

chaos
18-03-2005, 11:00
Maarja, ik zie liever leuk voetbal dan 33 wedstrijden 1-0 en een rukwedstrijd

Zul jij veel plezier hebben in stilburg :wink:

Standaard verweer als men niets meer weet te zeggen, ik ben een keer in het PSV stadion geweest, het enige wat af en toe geroepen wordt is "boeruh, boeruh" dat is alles. En dan durven ze Tilburg nog stilburg te noemen. Sinds de vernieuwing van de KINGSIDE (vak A,B,C) in het Willem II stadion mag willem II absoluut geen stilburg meer genoemd worden

Ach ja standaard verweer, zover ik weet begon ik niet neerbuigend te doen over Willem II :). Over de sfeer:
Soms heb je gelijk maar de laatste tijd is het wat verbeterd. Ik zal er eens op letten als jullie de volgende keer in de samenvatting zitten ;).

Pascal Heister
18-03-2005, 11:07
loting voor de cl nu

Pascal Heister
18-03-2005, 11:23
Champions League

LOTING KWARTFINALES

Liverpool - Juventus

AC Milan - Internazionale

Olympique Lyon - PSV

Chelsea - Bayern München

Speeldata 5/6 en 12/13 april.

HALVE FINALES

Chelsea/Bayern - Liverpool/Juve

AC Milan/Inter - Lyon/PSV

Speeldata 26/27 april en 3/4 mei.

Pascal Heister
18-03-2005, 11:24
PSV tegen Lyon dus, geen slechte loting, genoeg kansen om door te gaan en dan in de halve finale zowiezo naar Milaan :lol:

martwout
18-03-2005, 11:39
Onderschat Lyon niet. Ze zullen nog een zware dobber krijgen.

chaos
18-03-2005, 11:47
Damn geen Liverpool :?
Lyon wordt erg moeilijk, die ploeg is zeer sterk :shock:

b_cru
18-03-2005, 12:01
psv maakt zeker kans als ze zo zakelijk blijven voetballen... alleen het pak slaag wat ze werder gaven geeft wel te denken.... kansen genoeg, maar zeer zware dobber

Pascal Heister
18-03-2005, 12:08
Lyon is op meerdere fronten beter, maar gelukkig blijft het voetbal dus kansen voor beide :)
alles wat PSV erbij pakt is meegenomen

chaos
18-03-2005, 12:15
Gelukkig ligt het spel van Lyon PSV wel, de geprezen verdediging kan zich nu in ieder geval bewijzen :).

kazlatan
18-03-2005, 14:16
Echt ongelofelijk hoe het dit jaar PSV meezit met de loting.
Eerst al in de poule met Rosenborg en Panathinaikos. Daarna in de 2e ronde Monaco en dan nu Lyon.

Ik zeg daarmee niet dat Lyon een slechte ploeg is maar het is ongeveer wel de meest gunstige loting die je kan hebben (naast Liverpool).

2 jaar terug ging AJAX door ten koste van Lyon, nu eens zien of PSV dat ook lukt :wink:
AC Milan heeft ook een erg goede loting. Ik zou zeggen dat ze nu al in de finale zitten.

En dan AZ. Die hadden het bijna niet slechter kunnen treffen. Ze mogen echt hopen dat Steaua weer een spaanse ploeg uitschakeld maar ik ben bang dat dat niet lukt.
Ik ken niet de hele historie van Villareal, maar in de laatste 18 europese thuiswedstrijden hebben geen enkele goal tegen gehad.
Daarnaast zijn het ook nog eens echt cupfighters en staan nu nummer 3 in spanje.

theThinWhiteDuke
18-03-2005, 14:47
Echt ongelofelijk hoe het dit jaar PSV meezit met de loting.
tja....ajax lootte europese topploegen als Maccabi Haifa (0-3 verlies) en auxerre (waardoor ze werden uitgeschakeld...) :twisted:

Maar idd: t zit PSV mee: voor de AmstelCup moeten we naar subtopper Feyenoord (6)

kazlatan
18-03-2005, 15:41
Echt ongelofelijk hoe het dit jaar PSV meezit met de loting.
tja....ajax lootte europese topploegen als Maccabi Haifa (0-3 verlies) en auxerre (waardoor ze werden uitgeschakeld...) :twisted:

Maar idd: t zit PSV mee: voor de AmstelCup moeten we naar subtopper Feyenoord (6)

In elke poule heb wel 1 zwakke tegenstander. Bij AJAX was dat alleen Haifa.
Juventus, Bayern Munchen en Auxerre spelen nog steeds europees.

Maar als je de kwartfinale van de CL haalt dan mag je op zijn minst verwachten dat je wel een grote naam uitschakeld.

2 jaar terug zat AJAX in een poule met Arsenal, AS Roma en Valencia en in de 1e ronde bij Rosenborg, Inter en Lyon.
En dan in de kwartfinale ook nog Milan als tegenstander, waar pas in blessuretijd van verloren wordt.

En de Amstelcup? PSV haalt daar de halve finale door 2x thuis te winnen van een ploeg uit de Gouden Gids Divisie :roll:

Lennart H.
18-03-2005, 15:47
Echt ongelofelijk hoe het dit jaar PSV meezit met de loting.
Eerst al in de poule met Rosenborg en Panathinaikos. Daarna in de 2e ronde Monaco en dan nu Lyon.

Ik zeg daarmee niet dat Lyon een slechte ploeg is maar het is ongeveer wel de meest gunstige loting die je kan hebben (naast Liverpool).

2 jaar terug ging AJAX door ten koste van Lyon, nu eens zien of PSV dat ook lukt :wink:
AC Milan heeft ook een erg goede loting. Ik zou zeggen dat ze nu al in de finale zitten.


Geluk? Zucht. Lyon van 2 jaar geleden is een schim van wat het nu is! Ajax is nu gewoon op zijn frotst, waarschijnlijk worden ze nog 4e ook in de competitie. (ik zie ze verliezen van zowel AZ als PSV)

Maar je lult echt zwaar dat PSV geluk heeft met loten..

starbuck
18-03-2005, 15:59
Bondscoach Marco van Basten heeft vanmiddag zijn selectie bekendgemaakt voor de WK-kwalificatiewedstrijden tegen Roemenië en Armenië bekendgemaakt. Grote verrassingen zijn debutanten Babel, Maduro (beiden Ajax) en Meerdink (AZ).

Edgar Davids is wederom niet opgeroepen door Marco van Basten, bij zijn club Internazionale komt hij nauwelijks aan spelen toe. Ook Romeo Castelen (Feyenoord), Nigel de Jong (Ajax) en de geblesseerde Roy Makaay (Bayern Munchen) zijn niet opgeroepen.

De volledige selectie voor de wedstrijden tegen Roemenië (26/3 in Boekarest) en Armenië (30/3 in Eindhoven):
Doel: v.d. Sar (Fulham) en Timmer (AZ)

Verdediging: Bouhlarouz (Hamburger S.V.), Bouma (Psv), Melchiot (Birmingham City), v. Bronckhorst (Barcelona), Heitinga (Ajax), Kromkamp en Mathijsen (beiden AZ)

Middenveld: Van Bommel, Cocu (beiden Psv), Landzaat (AZ), Sneijder, v.d. Vaart en Maduro (allen Ajax)

Aanval: Robben (Chelsea), v. Nistelrooij (Manchester United), Kuijt (Feyenoord), Babel (Ajax) en Meerdink (AZ)



Babel en maduro ???? Je hoeft tegenwoordig maar weinig te presteren om in oranje te komen.

Prima spelertjes hoor, maar om ze te willen inzetten in zeer belangrijke en zware kwalificatie wedstrijden,..???

theThinWhiteDuke
18-03-2005, 16:28
Maar als je de kwartfinale van de CL haalt dan mag je op zijn minst verwachten dat je wel een grote naam uitschakeld.
Monaco dus (vorig jaar finalist).



2 jaar terug zat AJAX in een poule met Arsenal, AS Roma en Valencia en in de 1e ronde bij Rosenborg, Inter en Lyon.

Owja; die poule waarin ze zo vaak gelijk speelden (dus NIET zo vaak wisten te winnen (6) )

PSV zat in de 1e ronde bij Rosenborg en Arsenal, en nu bij Lyon.
Dus wat is je punt? zijn dezelfde ploegen als bij ajax destijds...

theThinWhiteDuke
18-03-2005, 16:30
Babel en maduro ???? Je hoeft tegenwoordig maar weinig te presteren om in oranje te komen.

Prima spelertjes hoor, maar om ze te willen inzetten in zeer belangrijke en zware kwalificatie wedstrijden,..???

Van Basten spoort niet helemaal....en ALS je dan een jonge spits wil, neem dan Huntelaar (presteert meer dan Babel)

Maduro is idd het ultieme toppunt van 'hoe bevooroordeeld kun je zijn': Hofs zou dan eerder in aanmerking komen.

Lennart H.
18-03-2005, 16:30
Ik hoop dat Nederland vanaf dit moment elke maar dan ook ELKE wedstrijd verliest.

Wat een gedoe met die tering coaches altijd! Het is toch godverdomme niet zo moeilijk?

theThinWhiteDuke
18-03-2005, 16:32
In elke poule heb wel 1 zwakke tegenstander. Bij AJAX was dat alleen Haifa.
En tegen die zwakke tegenstander gingen ze er met 3-0 in (6) (zegt gelijk genoeg over t nivo van de amsterdammers (6) )

Godsmack
18-03-2005, 16:41
Ik hoop dat Nederland vanaf dit moment elke maar dan ook ELKE wedstrijd verliest.

Wat een gedoe met die ****** coaches altijd! Het is toch *********** niet zo moeilijk?

Ik hoop met je mee!!!
En met mij de rest van de niet-Ajacieden.
Belachelijk dat Van Basten van die A-junioren meeneemt.

John Sital
18-03-2005, 16:47
veel bondscoaches hier :lol: :lol: :lol:

kazlatan
18-03-2005, 17:01
Maar als je de kwartfinale van de CL haalt dan mag je op zijn minst verwachten dat je wel een grote naam uitschakeld.
Monaco dus (vorig jaar finalist).



2 jaar terug zat AJAX in een poule met Arsenal, AS Roma en Valencia en in de 1e ronde bij Rosenborg, Inter en Lyon.

Owja; die poule waarin ze zo vaak gelijk speelden (dus NIET zo vaak wisten te winnen (6) )

PSV zat in de 1e ronde bij Rosenborg en Arsenal, en nu bij Lyon.
Dus wat is je punt? zijn dezelfde ploegen als bij ajax destijds...

Goh een lekkere vergelijking is dat.
Rosenborg en Arsenal hebben ze inderdaad allebei gehad. Maar met een duidelijk verschil. PSV heeft daarnaast alleen nog Panathinaikos en Monaco gehad. AJAX schakelde Lyon uit (moet ik PSV nog maar zien doen) en verder nog AS Roma. Daarnaast hebben ze dus nog tegenstanders gehad: Inter, AC Milan en Valencia.

En dat Lyon nu vele malen beter is dan toen? Ik vond Lyon toen zelfs de sterkste ploeg in de poule. 4 punten gehaalt tegen Inter en Rosenborg met 5-0 verslagen. Alleen dus geen punten tegen AJAX.

Daarintegen is Monaco duidelijk wel minder dan vorig jaar.
o.a. door het vertrek van Morientes. Hetzelfde geldt dus ook voor FC Porto, dat is ook niet meer het team van vorig jaar.

AJAX verloor van Haifa, ja dat is inderdaad slecht, maar het draait het hele seizoen al niet goed. PSV is op dit moment ook gewoon beter.
En ik zeg ook niet dat PSV het niet goed doet in de CL.
Het is ook knap dat ze de kwartfinale hebben gehaalt, maar ze ontlopen wel steeds de beste ploegen.

Lex v/d Moolen
18-03-2005, 17:14
Zlatan laat in ieder geval zien wat hij kan bij Juventus en koeman had neit echt een hoge pet van hem op bij ajax.Het was van Gaal die het niet in Zlatan zag zitten...

Desondanks kan ik niet ontkennen dat Koeman bijna alleen maar miskopen heeft gedaan.

JFC_
18-03-2005, 17:15
Maar idd: t zit PSV mee: voor de AmstelCup moeten we naar subtopper Feyenoord (6)

Uiteraard kom ik hier tzt nog op terug.


PSV'ers die Ajaxtrekken krijgen, brrr... :shock:

chaos
18-03-2005, 18:31
Ik als PSVer keur die boude uitspraken van Dennis ook niet bepaald goed, die arrogantie bespaar je maar voor de hoofdstad Dennis :nono:

Joost v.d. Ham
18-03-2005, 18:32
In elke poule heb wel 1 zwakke tegenstander. Bij AJAX was dat alleen Haifa.
En tegen die zwakke tegenstander gingen ze er met 3-0 in (6) (zegt gelijk genoeg over t nivo van de amsterdammers (6) )

Tel Aviv denk ik? Inderdaad met 3-0 gewonnen thuis ja....:roll:

Joost v.d. Ham
18-03-2005, 18:36
De loting voor Philips lijkt me juist erg vervelend, Lyon is een enorm sterke tegenstander die alleen door de niet-voetbal-volgers wordt gezien als makkelijke club. Dat Ajax er tweemaal van won 2 jaar geleden was een topprestatie. Het zou leuk zijn voor Philpis als ze dat ook konden doen.

theThinWhiteDuke
18-03-2005, 18:48
Maar idd: t zit PSV mee: voor de AmstelCup moeten we naar subtopper Feyenoord (6)

Uiteraard kom ik hier tzt nog op terug.


PSV'ers die Ajaxtrekken krijgen, brrr... :shock:
Tja, volgens anderen heeft PSV altijd een simpele loting....dan ga ik ervan uit dat ze ook Feyenoord bedoelen.....

HiddeV
18-03-2005, 19:27
Maar idd: t zit PSV mee: voor de AmstelCup moeten we naar subtopper Feyenoord (6)

Wacht maar, we maken pisvee af :twisted:
Vandaag kaartjes gehaald voor deze wedstrijd :D

Sneaker
18-03-2005, 20:30
Maar idd: t zit PSV mee: voor de AmstelCup moeten we naar subtopper Feyenoord (6)

Wacht maar, we maken pisvee af :twisted:
Vandaag kaartjes gehaald voor deze wedstrijd :D
Inderdaad. In eigen huis gaan PSV eraan.

Hoop overigens wel dat PSV doorgaat in Europa maar het gaat erg moeilijk worden tegen Lyon. Maar ik zal voor ze duimen. Is alleen maar goed voor het Nederlandse voetbal.

Pascal Heister
18-03-2005, 22:46
De loting voor Philips lijkt me juist erg vervelend, Lyon is een enorm sterke tegenstander die alleen door de niet-voetbal-volgers wordt gezien als makkelijke club. Dat Ajax er tweemaal van won 2 jaar geleden was een topprestatie. Het zou leuk zijn voor Philpis als ze dat ook konden doen. PSV is het :?
Ach ja het zijn 2 wedstrijden op zich, ik zie het allemaal wel, PSV krijgt ook kansen

Harry B.
19-03-2005, 00:35
Maar als je de kwartfinale van de CL haalt dan mag je op zijn minst verwachten dat je wel een grote naam uitschakeld.
Monaco dus (vorig jaar finalist).



2 jaar terug zat AJAX in een poule met Arsenal, AS Roma en Valencia en in de 1e ronde bij Rosenborg, Inter en Lyon.

Owja; die poule waarin ze zo vaak gelijk speelden (dus NIET zo vaak wisten te winnen (6) )

PSV zat in de 1e ronde bij Rosenborg en Arsenal, en nu bij Lyon.
Dus wat is je punt? zijn dezelfde ploegen als bij ajax destijds...

Goh een lekkere vergelijking is dat.
Rosenborg en Arsenal hebben ze inderdaad allebei gehad. Maar met een duidelijk verschil. PSV heeft daarnaast alleen nog Panathinaikos en Monaco gehad. AJAX schakelde Lyon uit (moet ik PSV nog maar zien doen) en verder nog AS Roma. Daarnaast hebben ze dus nog tegenstanders gehad: Inter, AC Milan en Valencia.

En dat Lyon nu vele malen beter is dan toen? Ik vond Lyon toen zelfs de sterkste ploeg in de poule. 4 punten gehaalt tegen Inter en Rosenborg met 5-0 verslagen. Alleen dus geen punten tegen AJAX.

Daarintegen is Monaco duidelijk wel minder dan vorig jaar.
o.a. door het vertrek van Morientes. Hetzelfde geldt dus ook voor FC Porto, dat is ook niet meer het team van vorig jaar.

AJAX verloor van Haifa, ja dat is inderdaad slecht, maar het draait het hele seizoen al niet goed. PSV is op dit moment ook gewoon beter.
En ik zeg ook niet dat PSV het niet goed doet in de CL.
Het is ook knap dat ze de kwartfinale hebben gehaalt, maar ze ontlopen wel steeds de beste ploegen.
Ik zou natuurlijk kunnen zeggen dat PSV de laatste jaren gewoon pech heeft gehad in de CL, en dat Ajax toch vaak LUCKY was, maar daar ben je het vast niet mee eens......

kazlatan
19-03-2005, 10:02
Maar als je de kwartfinale van de CL haalt dan mag je op zijn minst verwachten dat je wel een grote naam uitschakeld.
Monaco dus (vorig jaar finalist).



2 jaar terug zat AJAX in een poule met Arsenal, AS Roma en Valencia en in de 1e ronde bij Rosenborg, Inter en Lyon.

Owja; die poule waarin ze zo vaak gelijk speelden (dus NIET zo vaak wisten te winnen (6) )

PSV zat in de 1e ronde bij Rosenborg en Arsenal, en nu bij Lyon.
Dus wat is je punt? zijn dezelfde ploegen als bij ajax destijds...

Goh een lekkere vergelijking is dat.
Rosenborg en Arsenal hebben ze inderdaad allebei gehad. Maar met een duidelijk verschil. PSV heeft daarnaast alleen nog Panathinaikos en Monaco gehad. AJAX schakelde Lyon uit (moet ik PSV nog maar zien doen) en verder nog AS Roma. Daarnaast hebben ze dus nog tegenstanders gehad: Inter, AC Milan en Valencia.

En dat Lyon nu vele malen beter is dan toen? Ik vond Lyon toen zelfs de sterkste ploeg in de poule. 4 punten gehaalt tegen Inter en Rosenborg met 5-0 verslagen. Alleen dus geen punten tegen AJAX.

Daarintegen is Monaco duidelijk wel minder dan vorig jaar.
o.a. door het vertrek van Morientes. Hetzelfde geldt dus ook voor FC Porto, dat is ook niet meer het team van vorig jaar.

AJAX verloor van Haifa, ja dat is inderdaad slecht, maar het draait het hele seizoen al niet goed. PSV is op dit moment ook gewoon beter.
En ik zeg ook niet dat PSV het niet goed doet in de CL.
Het is ook knap dat ze de kwartfinale hebben gehaalt, maar ze ontlopen wel steeds de beste ploegen.
Ik zou natuurlijk kunnen zeggen dat PSV de laatste jaren gewoon pech heeft gehad in de CL, en dat Ajax toch vaak LUCKY was, maar daar ben je het vast niet mee eens......

En ik zou het er niet mee eens zijn, omdat ik voor AJAX ben?
Je kan niet echt dat AJAX nu veel geluk gehad heeft met de CL de laatste tijd. Ze hebben in de laatste jaren maar 1x de 1e ronde overleeft dus kan je dat echt lucky noemen?
Tuurlijk is het makkelijk te zeggen dat als Lyon gewoon scoorde in de laatste minuut tegen Rosenborg dat AJAX er dan uit was.
Maar dan wordt al snel de afgekeurde goal van Van der Vaart tegen Inter in de 10e minuut vergeten.
AJAX pakte teveel punten tegen Lyon, maar kreeg weer te weinig tegen Rosenborg en Inter.
In de 2e ronde hadden ze moeten verliezen uit tegen Valencia, maar thuis kregen ze te weinig met 1 punt. Dus totaal hebben ze zelfs te weinig punten gehad. Lucky AJAX kan je het zeker niet noemen!
En dat PSV pech heeft gehad? Ja, dat ga ik zeker niet ontkennen.

chaos
19-03-2005, 11:05
Boeiend geluk of pech, PSV gaat dit jaar als een trein en de verdediging gaat die snelle rakkers van Lyon wel effe tegenhouden ;).

John Sital
19-03-2005, 11:12
Boeiend geluk of pech, PSV gaat dit jaar als een trein en de verdediging gaat die snelle rakkers van Lyon wel effe tegenhouden ;).

als de trein van de ns is zou ik niet zo zeker zijn :twisted:

starbuck
20-03-2005, 08:28
Zo, de dag van de waarheid 8)

een voorspelling....

ajax - PSV 1-2

Lex v/d Moolen
20-03-2005, 09:31
En ik zeg 2-1 :P

Zo en nu op weg naar het, waar ik verwacht dat ze het voor de wedstrijd gaan bekend maken, Rinus Michels Stadion.

Webby
20-03-2005, 10:02
't word gewoon 3-0! :shock:

Joost v.d. Ham
20-03-2005, 10:37
Philips PSV is het :?

Ik houd niet zo van afkortingen.

Pascal Heister
20-03-2005, 11:24
0-2 voor PSV

Ludo Keeris
20-03-2005, 12:45
En ik zeg 2-1 :P

Bij de rust is je stand al niet meer haalbaar Lex :twisted:


Zo en nu op weg naar het, waar ik verwacht dat ze het voor de wedstrijd gaan bekend maken, Rinus Michels Stadion.

Dat zal nog wel meer voeten in aarde hebben. Het stadion is niet van Ajax, dus zullen zij ook niet direct zeggenschap hebben over de naam van het Stadion.
Zal Mojo leuk vinden: "Our U2 concert will be at the Rinus Michels Stadium"... :? 8)

theThinWhiteDuke
20-03-2005, 12:48
3-0 PSV :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

http://www.psvpics.nl/wallpapers/wallpaper_bommel_jong/thumbnail.jpg

theThinWhiteDuke
20-03-2005, 12:52
4-0 PSV
WAT EEN AFGANG VOOR DE AMATEURTJES UIT AM*DAM!!!

Way to go van Basten! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Frank Gevers
20-03-2005, 12:54
Waar zijn nu al die Ajaxieden met hun grote *** :twisted:

Pascal Heister
20-03-2005, 12:54
0-2 voor PSVik had alleen de ruststand goed :lol: (6) :mrgreen:

Frank Gevers
20-03-2005, 12:58
Van Bommel laat even duidelijk zien waarom hij in het Nederlands elftal thuishoort :D Cocu ook trouwens..

Waar is Maduro nou? :mrgreen: :confused:

theThinWhiteDuke
20-03-2005, 13:01
Waar is Maduro nou? :mrgreen: :confused:
Maduro is te klein voor de top: kan beter in Madurodam gaan spelen :twisted:

Frank Gevers
20-03-2005, 13:02
Waar is Maduro nou? :mrgreen: :confused:
Maduro is te klein voor de top: kan beter in Madurodam gaan spelen :twisted:

Nice (y)

kazlatan
20-03-2005, 13:03
Erger kan gewoon niet!! 0-4 tegen PSV :cry: :cry: :cry:

Frank Gevers
20-03-2005, 13:05
Erger kan gewoon niet!! 0-4 tegen PSV :cry: :cry: :cry:

En we hebben nog 10 minuten :mrgreen:

theThinWhiteDuke
20-03-2005, 13:07
Waar is Maduro nou? :mrgreen: :confused:
Maduro is te klein voor de top: kan beter in Madurodam gaan spelen :twisted:

Nice (y)
Tja...hoewel ik niet denk dat ie daar wél een topper kan worden :twisted:

theThinWhiteDuke
20-03-2005, 13:07
Erger kan gewoon niet!! 0-4 tegen PSV :cry: :cry: :cry:

En we hebben nog 10 minuten :mrgreen:

Danny Blind is bij deze al geflopt: zelfs Koeman verloor niet zo dik van PSV :twisted: :twisted: :twisted:

Frank Gevers
20-03-2005, 13:17
En we hebben een winnaar :D
Als er een Ajaxied is die nu nog LUCKY PSV durft te zeggen :P Dan kan die echt slecht tegen zijn verlies :twisted:

0-4 lijkt me duidelijk. Meer heb ik niet te zeggen :mrgreen:

Sander V.
20-03-2005, 13:18
Erger kan gewoon niet!! 0-4 tegen PSV :cry: :cry: :cry:

En we hebben nog 10 minuten :mrgreen:

Danny Blind is bij deze al geflopt: zelfs Koeman verloor niet zo dik van PSV :twisted: :twisted: :twisted: :lol:


En we hebben een winnaar :D
Als er een Ajaxied is die nu nog LUCKY PSV durft te zeggen :P Dan kan die echt slecht tegen zijn verlies :twisted: Misschien geen Ajaxied maar wel een Ajacied... :lol:

Frank Gevers
20-03-2005, 13:20
En we hebben een winnaar :D
Als er een Ajaxied is die nu nog LUCKY PSV durft te zeggen :P Dan kan die echt slecht tegen zijn verlies :twisted: Misschien geen Ajaxied maar wel een Ajacied... :lol:

Boeiend :P Ajaxied, Ajacied, Ajaksied. Het is 0-4 :D

Frank Gevers
20-03-2005, 13:25
Afgelopen :D Voorbij :D Net als de kans van Ajax op het kampioenschap!

Sander V.
20-03-2005, 13:26
Afgelopen :D Voorbij :D Net als de kans van Ajax op het kampioenschap! :cry: Nu maar hopen dat Ajax AZ nog in kan halen maar ik denk 't niet.

Diana
20-03-2005, 13:28
Voor 1 keer ben ik trost op PSV :wink:

HiddeV
20-03-2005, 14:16
Lekker debuut voor Blind :lol:

John Sital
20-03-2005, 14:28
jammer, eerste wedstrijd van blind, verlies zal wel ingecalculeerd zijn.
hopelijk kan az wel in het spoor van psv blijven.

John Sital
20-03-2005, 14:29
Voor 1 keer ben ik trost op PSV :wink:

psv zal niet trots op jou zijn vanwege je spelling :lol: en jij studeert? :lol:

John Sital
20-03-2005, 14:30
Afgelopen :D Voorbij :D Net als de kans van Ajax op het kampioenschap!

ik wist niet dat jij een psv'er bent, aan jou verkoop ik dus nooit iets meer 8)

Diana
20-03-2005, 14:36
Voor 1 keer ben ik trost op PSV :wink:

psv zal niet trots op jou zijn vanwege je spelling :lol: en jij studeert? :lol:

Ik kon het eigenlijk niet over mijn hart verkrijgen om te zeggen dat ik trots was op PSV, vandaar trost.

Frank Gevers
20-03-2005, 15:01
Afgelopen :D Voorbij :D Net als de kans van Ajax op het kampioenschap!

ik wist niet dat jij een psv'er bent, aan jou verkoop ik dus nooit iets meer 8)

Haha :?: :!:

http://www.ajax.nl/upload_mm/1991623970_1999999289_blind.jpg
Tja, daar sta je dan hè..

starbuck
20-03-2005, 15:16
Wordt het niet eens tijd dat Blind opstapt. 8)

Webby
20-03-2005, 15:27
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste!

Wat kan mij dit verliesje nou schelen... :o

:bier: Amstelcup-ie zie ik wel zitten.

Sneaker
20-03-2005, 15:30
Wordt het niet eens tijd dat Blind opstapt. 8)
Die is goed :lol: .

Ajax een flink pak slaag gekregen. Was voor PSV. PSV wordt dit jaar toch wel kampioen. Aangezien Feyenoord nu ook gewonnen heeft lopen we dus weer in op Ajax. En dat is goed :D. Jammer voor Blind, zo maak je natuurlijk niet graag je debuut als trainer.

kruspe
20-03-2005, 15:33
klote PSV....:?

theThinWhiteDuke
20-03-2005, 15:36
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste!

Wat kan mij dit verliesje nou schelen... :o

:bier: Amstelcup-ie zie ik wel zitten.
Wat een arrogantie.....

Zoals ik al voorspelde PSV ging vol gas over ajax heen (6)

Het feit dat nerd webby vol blijft houden dat 020 de beste is geeft aan dat de problemen inzake de methadon in amsterdam nog steeds niet zijn opgelost :twisted: (6)

theThinWhiteDuke
20-03-2005, 15:37
klote PSV....:?
wanneer plaats je een avatar die wel van jezelf is ipv een bandlid van rammstein?

kruspe
20-03-2005, 15:40
klote PSV....:?
wanneer plaats je een avatar die wel van jezelf is ipv een bandlid van rammstein?

wanneer flikker jij nou eens op van dit forum?

Lex v/d Moolen
20-03-2005, 15:48
Nou, zo kan ie wel weer... Beetje stangen is leuk, maar laat het hier aub een beetje beschaafd..


Ajax was vandaag niet eens zo slecht, maar psv was gewoon 2 klassen beter. Daar is niets tegen in te brengen, verdiend gewonnen, en ze zullen verdiend kampioen worden. Proficiat.

En het is onmogelijk om hierna nu al Blind te gaan beoordelen, die moet natuurlijk wel de tijd krijgen.

Webby
20-03-2005, 15:51
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste!

Wat kan mij dit verliesje nou schelen... :o

:bier: Amstelcup-ie zie ik wel zitten.
Wat een arrogantie.....


Tja, zo is Ajax hè. Kan er ook niets aan doen :lol:

Lex v/d Moolen
20-03-2005, 15:54
Aangezien Feyenoord nu ook gewonnen heeft lopen we dus weer in op Ajax. En dat is goed :D. Maar wat schiet feyenoord er verder mee op? 3e of 4e is allebei uefacupvoetbal, ik zie az nu ook wel die 2e plaats vasthouden.

Sneaker
20-03-2005, 16:02
Aangezien Feyenoord nu ook gewonnen heeft lopen we dus weer in op Ajax. En dat is goed :D. Maar wat schiet feyenoord er verder mee op? 3e of 4e is allebei uefacupvoetbal, ik zie az nu ook wel die 2e plaats vasthouden.
Ik denk juist dat AZ nog punten gaat verspelen. Om te beginnen volgende week tegen Feyenoord :mrgreen:. Bovendien speelt AZ ook nog Europees voetbal (waar ik ze alle geluk mee wenst, hoop echt dat ze winnen) wat ook kan meewerken in de Nederlandse competitie. Dan heeft Feyenoord ook geen makkie (1x Ajax en 2x PSV) maar dat gaat allemaal zeker goedkomen :D .

Lex v/d Moolen
20-03-2005, 16:08
Aangezien Feyenoord nu ook gewonnen heeft lopen we dus weer in op Ajax. En dat is goed :D. Maar wat schiet feyenoord er verder mee op? 3e of 4e is allebei uefacupvoetbal, ik zie az nu ook wel die 2e plaats vasthouden.
Ik denk juist dat AZ nog punten gaat verspelen. Om te beginnen volgende week tegen Feyenoord :mrgreen:. Bovendien speelt AZ ook nog Europees voetbal (waar ik ze alle geluk mee wenst, hoop echt dat ze winnen) wat ook kan meewerken in de Nederlandse competitie. Dan heeft Feyenoord ook geen makkie (1x Ajax en 2x PSV) maar dat gaat allemaal zeker goedkomen :D .Ach ja, optimisme is een goede eigenschap :lol:

Ik zou het niet erg vinden als feyenoord psv uit de amstelcup kegelt... Dan heeft ajax tenminste nog een kans om die te winnen. :mrgreen:

Sneaker
20-03-2005, 16:23
Ach ja, optimisme is een goede eigenschap :lol:

Ik zou het niet erg vinden als feyenoord psv uit de amstelcup kegelt... Dan heeft ajax tenminste nog een kans om die te winnen. :mrgreen:
Precies. Altijd positief blijven denken. Maar alle gekheid op een stokkie, het gaat voor Feyenoord de komende weken absoluut niet makkelijk worden. Maar hetzelfde geld voor AZ en Ajax. Dus ik hou gewoon mijn vingers gekruist en hopelijk mogen we dan voorronde CL spelen.

John Sital
20-03-2005, 16:25
klote PSV....:?
wanneer plaats je een avatar die wel van jezelf is ipv een bandlid van rammstein?

wanneer flikker jij nou eens op van dit forum?

hij kan het ook niet helpen dat hij geestelijk achter loopt 8)

het is verrekt jammer kruspe maar goed, volgende keer beter.

verry
20-03-2005, 16:30
klote PSV....:?
wanneer plaats je een avatar die wel van jezelf is ipv een bandlid van rammstein?

wanneer flikker jij nou eens op van dit forum?

hij kan het ook niet helpen dat hij geestelijk achter loopt 8)

het is verrekt jammer kruspe maar goed, volgende keer beter.

nieuwe rel-topic? :twisted: :wink: