Jurassic World Dominion gaat voor de zesde keer de strijd met de dino's aan, dit keer met de hele club van alle films.
Lees hier de recensie
Jurassic World Dominion gaat voor de zesde keer de strijd met de dino's aan, dit keer met de hele club van alle films.
Lees hier de recensie
Laatst aangepast door Rogier Burghout : 21-10-2022 om 12:39
Ik begrijp echt de haat niet tegenover deze film.
DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!
*laat maar.
Laatst aangepast door Pieter V : 21-10-2022 om 17:06
Dit is toch de zesde film?
Dat is nog eens een extended edition
"Op zowel de UHD als de BD staat een verlengde versie van de film die maar liefst bijna 320 minuten langer duurt meet meer uitegrbeide (actie)scènes."
Ik ben vooral blij dat dat stukje dat als teaser werd gelanceerd er weer in zit, daar waar die T-rex een drive-incinema op stelten zet .
DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!
Heb de 4K-box met alle delen
Ik vond de film een volwaardige afsluiter van de reeks. Kosten en moeite zijn gespaard om de cirkel van de hele reeks rond te krijgen en ook door de medewerking van de acteurs uit de eerste Jurassic Park. Dat het verhaal erg herkenbaar is vind ik geen minpunt, omdat het een deel van een reeks is en dat er een duidelijk scheiding is tussen "Park" en "World", die in dit deel goed samenkomen. De film mag van mijn daarom een 8 krijgen.
Als kers op de taart heeft ook dit deel een DTS:X track en gelukkig geen Dolby en daardoor klinkt deze meer in lijn met de andere delen dan bvb de FF reeks, maar ik ben wel bang dat dit de allerlaatste echte 4K-film is.
Geef geluid de ruimte.
Mijn HT
TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max
Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 26-10-2022 om 22:35
Geef geluid de ruimte.
Mijn HT
De compressie codec is altijd ondergeschikt aan de mix en ondanks een prima mix (alhoewel, iets te luide effects v spraak) zou de Dolby Atmos mix daar echt niet onder voor hoeven te doen, want zoveel verschil is er niet tussen DTS en Dolby...
Creativity, it's all in the mind!
So much to do, so little time...
That's no moon, it's a spacestation!
We're gonna need a bigger boat!
www.electricdriver.eu
www.santulli.nl
Nu ook streaming te zien op Skyshowtime. Helaas hier geen Atmos
Laatst aangepast door RHK : 11-02-2023 om 13:10
*LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.
En ik vermoed ook geen 4k nog..?
Creativity, it's all in the mind!
So much to do, so little time...
That's no moon, it's a spacestation!
We're gonna need a bigger boat!
www.electricdriver.eu
www.santulli.nl