Pagina 10 van 67 EersteEerste ... 678910111213142060 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 1654 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Op de website van de importeur bestaat ook de mogelijkheid om de gebruiksaanwijzing door te nemen, dat heb ik gedaan, en na het lezen van die gebruiksaanwijzing ben ik tot aanschaf overgegaan, dit omdat er nergens in de gebruiksaanwijzing stond dat het niet zou werken, volgens de gegevens in de gebruiksaanwijzing zou er niets in de weg staan en zou het gewoon moeten werken.
    Jouw argumentatie doet mij denken aan het verhaal over het oude vrouwtje in Amerika, dat haar kat in de magnetron had gestopt om te drogen en na de fatale afloop een miljoenenschade claimde van de magnetronfabrikant, omdat nergens in de gebruiksaanwijzing stond dat de magnetron ongeschikt was voor katten.

  2. #227

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pokalapoketl Bekijk bericht
    Ik heb nog nooit iets bij Play.com besteld maar de prijzen van seizoen 3 t/m 5 van Scrubs en Spaced The Definitive Edition bevallen me wel. Deze zou ik dus wel willen bestellen maar als ik het hier zo lees, gaat er nog wel eens wat fout en ik heb geen zin om een bestelling van €100,- + kwijt te raken (arme student ). Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Alles los bestellen? Of worden de pakketten afzonderlijk geleverd ipv. in één pakket? Hoe reageert Play.com erop als je een bestelling van vier artikelen kwijtraakt?

    Ik begrijp wel dat het merendeel van de posts hier klachten zijn terwijl het grootste deel waarschijnlijk gewoon goed gaat. Hopelijk kunnen jullie mijn ongerustheid begrijpen. Bij voorbaat dank .
    Kijk anders eens bij de thehut.com. Volgens mij zijn daar de door jou genoemde items goedkoper dan bij Play (bovendien tot 22-6 12 pm 10% korting op alles), ieder besteld artikel wordt daar apart verstuurd (is trouwens bij Play ook het geval geloof ik) en ook hier een goede service en geen verzendkosten.

  3. #228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    DVDProfilersFilmgek, als ik alles zo lees, is het die 'control center' uitgekomen VOORdat de Wii uit was... ze kunnen geen garantie geven op iets wat nog niet bestaat... in dat geval vind ik niet echt dat het hun fout is.. ook aangezien er (zoals al vaker gezegd is) nergens specifiek staat dat ie ook met de Wii zou moeten werken..
    Waarom moet het er specifiek staan? alle merken TV's noemen? Alle merken noemen van alle apparaten waarmee het werkt? Ze hebben nergens merken vermeld, en het zou dus ook niet merk afhankelijk moeten zijn.

    Wat ik er nu uit begrijp is dat ze een hele slechte afscherming hebben gebruikt binnen het apparaat, niet de Wii schuld, gewoon een slecht produkt van Joytech, dat Joytech al niet open en eerlijk is mag al genoeg zeggen, ze hadden tenminste de klanten kunnen waarschuwen en dat doen ze ook niet, nee geen sprookjes gaan vertellen, Joytech en Play.com zitten gewoon beiden niet lekker in hun vel ......

    Ze houden zich stil, en dat is geen goed teken, Joytech had als hij eerlijk was geweest, gewoon een regeling of een update moeten maken voor de Wii bezitters, dat doen zij niet, zij hulden zich in stilzwijgen.... kom kom, geloof toch niet in die sprookjes verhalen, het staat er toch niet dat het met de Wii zou werken.... als je daar intrapt.... dan hoeft het met met niks samen te werken, het staat er toch immers niet....

    Nou mensen slaap lekker..... ik heet Joytech, en ik heb toch niet gezegd dat ik met Philips, Samsung, Panasonic, Sony wil samenwerken..... nee ik verkoop een goed produkt....top of the bill .... dream on dream on

    De Wii is al weer een hele tijd op de markt, en waar blijven dan de waarschuwingen van Joytech? zij weten van het probleem, in mijn ogen is dat merk niet betrouwbaar, als zij eerlijk waren geweest, dan hadden ze gewoon dit kunnen melden... maar zij doen het niet en Play.com laat je hangen. Als zij klantenservice hoog in hun vaandel hadden gehad, dan waren ze voor je bezig geweest, nu laten met een scheiterig en kruiperig oh het spijt ons zo... gewoon in de steek. Het laat ook al zien dat zij geen goed contact hebben met hun leverancier, ze weten waarschijnlijk al dat ze niets voor elkaar krijgen.

    Ach het was een produkt met 30 pond korting, ja en daar wil je niets van terug, weg is weg.... klant ook weg...och weg is weg

    Moet ik nu als klant ook al gaan kijken wie er het eerste was.... is die ene even later....nou dan heb je geen garantie meer, ik geloof, ik geloof helemaal niet in sprookjes en laat ze me hier ook niet op de mouw spelden.

    Ik vertel hier ook geen sprookjes, ik waarschuw alleen maar dat je geen service van Play.com hoeft te verwachten. Hun service bestaat uit slijmerige sorry briefjes.....

    Lekker goedkoop
    Have fun and enjoy your collection

  4. #229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht
    Jouw argumentatie doet mij denken aan het verhaal over het oude vrouwtje in Amerika, dat haar kat in de magnetron had gestopt om te drogen en na de fatale afloop een miljoenenschade claimde van de magnetronfabrikant, omdat nergens in de gebruiksaanwijzing stond dat de magnetron ongeschikt was voor katten.
    Jij draait het verhaal om, hier beloofd de fabrikant dat het met van alles samenwerkt, dat het top of te bill is.... alleen in de praktijk blijkt dat die fabrikant met zijn grote bek helemaal zijn sprookjes niet waar kan maken. Als je bij die zelfde fabrikant verhaal komt halen, laat hij je hangen en hij waarschuwd ook toekomstige klanten niet... zeg van dat soort schoften lust ik er wel en paar... jij bent zeker een aanklager bij het OM, die weten ook altijd van alles om te draaien en uiteindelijk is de crimineel het slachtoffer, je moet bij je laten inbreken, de crimineel helpen, hem niet beledigen of discrimineren, je mag hem vooral geen pijn doen, want als je dat doet ben je voor het OM... hoe durf je de de crimineel wat te doen, zij zijn immers niet te pakken, het is de goede burger die moet bloeden, van die sukkel is alles bekent en hier zijn alle regels krom, dus naai ze maar die domme schapen.

    Zeg, laat even naar je kijken, je weet niet eens waarover het gaat, weet waarschijnlijk niet eens wat een controlcenter zou moeten doen, maar van mij mag jij je kat ermee laten spelen, wel even de gebruiksaanwijzing aan het beestje geven, jij lijkt mij niet de persoon die het zou kunnen snappen
    Have fun and enjoy your collection

  5. #230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    hier beloofd de fabrikant dat het met van alles samenwerkt, dat het top of te bill is....
    dat beloven ze indd.. maja, dat was VOOR dat de Wii uit kwam.. ja, 10 jaar geleden beloofden mensen ook dat sommige pc's zo goed waren dat ze alles, maar dan ook alles zouden kunnen draaien.. daar ga je toch ook niet mee terug en zeggen dat het de software van dit jaar niet aankan? dingen ontwikkelen zich, DVDPro.. can't stop the future


  6. #231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    dat beloven ze indd.. maja, dat was VOOR dat de Wii uit kwam.. ja, 10 jaar geleden beloofden mensen ook dat sommige pc's zo goed waren dat ze alles, maar dan ook alles zouden kunnen draaien.. daar ga je toch ook niet mee terug en zeggen dat het de software van dit jaar niet aankan? dingen ontwikkelen zich, DVDPro.. can't stop the future

    Het ding is een hardware geval, het ding moet signalen 1 op 1 doorgeven, het ding kan niet van composiet een component signaal maken, het ding is een zogenaamde switch, doch deze switch is van slechte kwaliteit, het ding is niet goed afgewerkt , het ding is nog niet zo heel lang op de markt voor de Wii, maar de Wii is nu al weer geruime tijd op de markt, waarom krijgt dat ding dan niet een sticker op de doos..... ik werk niet goed samen met de Wii.... Waarom krijgt hij die Sticker of die waarschuwing niet?????

    Waarom mekkeren in de garantie dat je zo'n geweldig brok hoogstaande techniek bent met een geweldige garantie, maar eigenlijk geen knip voor de neus waard bent als blijkt dat je je zo geweldig bent....???

    De Xbox 360 is bekent als ook niet zo geweldig, hij heeft een serie gehad die de mensen hun schijven bekrastte, en heeft nogal wat voeten in aarde gegeven voordat de fabrikant het toegaf. Deze zelfde fabrikant maakt nog steeds Xboxen die een verschrikkelijke bult lawaai maken en niet bekent staan als degelijk. Ze maken nu een Xbox 360 met HDMI aansluiting, hun box zonder HDMI was in een aantal gevallen niet compatibel met andere randapparatuur. Het is toch niet dezelfde fabrikant, die de XBox maakt en de Xbox 360 control center???

    Het argument dat de XBox 360 control center voor de Wii uitkwam en daarom dan niet hoeft samen te werken met de Wii is wel zeer zwak, de signalen die de Wii verstuurd zijn echt geen nieuwe signalen, dat zijn gewoon signalen zoals zij al een aantal jaren worden gebruikt, helemaal niets nieuw aan. Het argument is belachelijk, kan je in de winkel dit soort toestanden krijgen; Ach mevrouw....... uw speler speelt dit schijfje niet af???? ach uw dvd speler is ouder dan uw nieuwe DVD, ja en dan hoeft hij er niet mee samen te werken, uw DVD speler is immers ouder dan het schijfje.....bla bla bla bla

    En zo kan ik nog wel honderden/duizenden voorbeelden noemen met belachelijke voorbeelden om vooral maar niet verantwoordelijk te hoeven zijn voor het produkt dat je verkoopt.

    Ik dacht dat we in de Europese Unie woonden en dat de verkoper verantwoordelijk is voor het produkt dat hij verkoopt, dat hij de service moet verlenen, maar is het soms omdat ik niet woon waar play.com zetelt en zij mij daarom lekker de boot afhouden?

    In ieder geval blijf ik bij mijn waarschuwing dat Play.com een hele slechte service ( nou ja, helemaal geen service geeft) heeft als er wat mis is met de geleverde apparaten en dat je er dan zelf achteraan moet..... Dat is geen zwartmakerij, dat is gewoon de waarheid, ik heb 3x gereageerd, en 3x antwoord gehad met heel veel smoesjes en uitvluchten, maar vooral geen ondersteuning gekregen. Ik heb het hier laten lezen, doe er mee wat je wilt, en als je daar nog gewoon je schijfjes besteld, ja dat zal niet veel kwaad kunnen, daar kan niet veel mis mee gaan, maar als je daar een apparaat koopt, dan heb je na mijn waarschuwing, toch wel een beetje een plaat voor je hoofd.

    Play.com geeft geen service en laat je hangen, ze waarschuwen ook hun toekomstige klanten nog steeds niet, en dat vind ik al een verwijtbaar feit. Er staat nu een review van het apparaat met 4 sterren erbij, in de review wordt zijdelings opgemerkt dat hij niet lekker werkt met de Wii..... beetje goedkoop
    Have fun and enjoy your collection

  7. #232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Het ding is een hardware geval, het ding moet signalen 1 op 1 doorgeven, het ding kan niet van composiet een component signaal maken, het ding is een zogenaamde switch, doch deze switch is van slechte kwaliteit, het ding is niet goed afgewerkt , het ding is nog niet zo heel lang op de markt voor de Wii, maar de Wii is nu al weer geruime tijd op de markt, waarom krijgt dat ding dan niet een sticker op de doos..... ik werk niet goed samen met de Wii.... Waarom krijgt hij die Sticker of die waarschuwing niet?????

    Waarom mekkeren in de garantie dat je zo'n geweldig brok hoogstaande techniek bent met een geweldige garantie, maar eigenlijk geen knip voor de neus waard bent als blijkt dat je je zo geweldig bent....???

    De Xbox 360 is bekent als ook niet zo geweldig, hij heeft een serie gehad die de mensen hun schijven bekrastte, en heeft nogal wat voeten in aarde gegeven voordat de fabrikant het toegaf. Deze zelfde fabrikant maakt nog steeds Xboxen die een verschrikkelijke bult lawaai maken en niet bekent staan als degelijk. Ze maken nu een Xbox 360 met HDMI aansluiting, hun box zonder HDMI was in een aantal gevallen niet compatibel met andere randapparatuur. Het is toch niet dezelfde fabrikant, die de XBox maakt en de Xbox 360 control center???

    Het argument dat de XBox 360 control center voor de Wii uitkwam en daarom dan niet hoeft samen te werken met de Wii is wel zeer zwak, de signalen die de Wii verstuurd zijn echt geen nieuwe signalen, dat zijn gewoon signalen zoals zij al een aantal jaren worden gebruikt, helemaal niets nieuw aan. Het argument is belachelijk, kan je in de winkel dit soort toestanden krijgen; Ach mevrouw....... uw speler speelt dit schijfje niet af???? ach uw dvd speler is ouder dan uw nieuwe DVD, ja en dan hoeft hij er niet mee samen te werken, uw DVD speler is immers ouder dan het schijfje.....bla bla bla bla

    En zo kan ik nog wel honderden/duizenden voorbeelden noemen met belachelijke voorbeelden om vooral maar niet verantwoordelijk te hoeven zijn voor het produkt dat je verkoopt.

    Ik dacht dat we in de Europese Unie woonden en dat de verkoper verantwoordelijk is voor het produkt dat hij verkoopt, dat hij de service moet verlenen, maar is het soms omdat ik niet woon waar play.com zetelt en zij mij daarom lekker de boot afhouden?

    In ieder geval blijf ik bij mijn waarschuwing dat Play.com een hele slechte service ( nou ja, helemaal geen service geeft) heeft als er wat mis is met de geleverde apparaten en dat je er dan zelf achteraan moet..... Dat is geen zwartmakerij, dat is gewoon de waarheid, ik heb 3x gereageerd, en 3x antwoord gehad met heel veel smoesjes en uitvluchten, maar vooral geen ondersteuning gekregen. Ik heb het hier laten lezen, doe er mee wat je wilt, en als je daar nog gewoon je schijfjes besteld, ja dat zal niet veel kwaad kunnen, daar kan niet veel mis mee gaan, maar als je daar een apparaat koopt, dan heb je na mijn waarschuwing, toch wel een beetje een plaat voor je hoofd.

    Play.com geeft geen service en laat je hangen, ze waarschuwen ook hun toekomstige klanten nog steeds niet, en dat vind ik al een verwijtbaar feit. Er staat nu een review van het apparaat met 4 sterren erbij, in de review wordt zijdelings opgemerkt dat hij niet lekker werkt met de Wii..... beetje goedkoop
    En toch valt hen niet veel te verwijten, probeer het ding door te verkopen en koop iets dat wel werkt.
    De service van play.com werkt als je het mij vraagt uitstekend. ALs er toch een probleem mocht zijn bel je gewoon even en helpen ze je meteen.
    Het is idd waar dat ze via mail moeilijker te pakken zijn, maar het valt meestal wel op zijn pootjes.
    Had je vooraf gewoon eens gebeld/gemaild en gevraagd als het met de Wii werkte stond je veel verder.
    Dan kun je hen die mail onder ogen schuiven waarin zwart op wit staat dat hij compatibel is.
    Nu ga ik lekker buitenspelen (wat een kinderachtige opmerking trouwens).
    Klanten denken dat ze enkel maar rechten hebben, maar er zijn ook plichten.

  8. #233

    Standaard

    Het lijkt erop dat de accountants de boel bij Play hebben overgenomen, de laatste tijd (3 maanden) heb ik slechte service. Telefonisch zijn ze bijzonder slecht bereikbaar (lines are busy please call later, maar je hoort ook niets, geen toon/muziek). Aan e-mail doen ze al helemaal niet meer (mail box unattended).

    En ik heb redelijke simpele maar essentiele vragen over waar mijn ene DVD blijft en waarom ze 2 boeken die toch altijd als available staan maar niet willen verzenden.

    Ik kijk het nog even aan en anders is het voorbij.

  9. #234

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hrodbern Bekijk bericht
    Het lijkt erop dat de accountants de boel bij Play hebben overgenomen, de laatste tijd (3 maanden) heb ik slechte service. Telefonisch zijn ze bijzonder slecht bereikbaar (lines are busy please call later, maar je hoort ook niets, geen toon/muziek). Aan e-mail doen ze al helemaal niet meer (mail box unattended).

    En ik heb redelijke simpele maar essentiele vragen over waar mijn ene DVD blijft en waarom ze 2 boeken die toch altijd als available staan maar niet willen verzenden.

    Ik kijk het nog even aan en anders is het voorbij.
    Als het goed is, is customercare@play.com het emailadres waar nog wel op geantwoord wordt door Play.

  10. #235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kindtje Bekijk bericht
    En toch valt hen niet veel te verwijten, probeer het ding door te verkopen en koop iets dat wel werkt.
    De service van play.com werkt als je het mij vraagt uitstekend. ALs er toch een probleem mocht zijn bel je gewoon even en helpen ze je meteen.
    Het is idd waar dat ze via mail moeilijker te pakken zijn, maar het valt meestal wel op zijn pootjes.
    Had je vooraf gewoon eens gebeld/gemaild en gevraagd als het met de Wii werkte stond je veel verder.
    Dan kun je hen die mail onder ogen schuiven waarin zwart op wit staat dat hij compatibel is.
    Nu ga ik lekker buitenspelen (wat een kinderachtige opmerking trouwens).
    Klanten denken dat ze enkel maar rechten hebben, maar er zijn ook plichten.
    De service van Play.com werkt helemaal niet, ze schuiven hun verplichtingen van zich af.

    De opmerking komt ten dele door je nick....
    Have fun and enjoy your collection

  11. #236

    Standaard

    Ik kan niets negatief zeggen over play.com, als er items niet toekomen krijg ik zonder morren een nieuw exemplaar, de zaken die in stock zijn komen snel aan, als ik bel met een vraag (gratis via voipbuster) kunnen ze me steeds vlot helpen,...
    Vooral hun website is veel beter dan die van bvb cd-wow en daarom bestel ik ook het meeste van mijn spullen daar.

  12. #237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kindtje Bekijk bericht
    Ik kan niets negatief zeggen over play.com, als er items niet toekomen krijg ik zonder morren een nieuw exemplaar, de zaken die in stock zijn komen snel aan, als ik bel met een vraag (gratis via voipbuster) kunnen ze me steeds vlot helpen,...
    Vooral hun website is veel beter dan die van bvb cd-wow en daarom bestel ik ook het meeste van mijn spullen daar.
    Een CD of DVD is heel wat anders dan een apparaat waar service op gegeven moet worden als dat noodzakelijk is.

    Mijn waarschuwing is dan ook om er absoluut geen apparaten te kopen, want dan kan je dus in de problemen komen, want ze helpen je gewoon niet.
    Have fun and enjoy your collection

  13. #238

    Standaard

    Ik zie het verschil niet in hoor. Als ik een dvd/boek/cd koop kijk ik ook altijd VOORAF rond als het aan mijn verwachten voldoet, wat jij dus ook beter had gedaan.
    Blijven er nog onduidelijkheden of heb je er geen goed gevoel bij probeer je play/fabrikant te bereiken en zo je vraag te stellen.

  14. #239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kindtje Bekijk bericht
    Ik zie het verschil niet in hoor. Als ik een dvd/boek/cd koop kijk ik ook altijd VOORAF rond als het aan mijn verwachten voldoet, wat jij dus ook beter had gedaan.
    Blijven er nog onduidelijkheden of heb je er geen goed gevoel bij probeer je play/fabrikant te bereiken en zo je vraag te stellen.
    Kindtje ik had vooraf gekeken, je kunt of niet lezen of je wilt het niet begrijpen.

    Dat je het verschil tussen een CD - DVD en een apparaat niet ziet.... ja wat moet ik dan nog meer zeggen, garantie, iets mechanisch dat stuk kan gaan, iets dat gerepareerd moet worden als het defect raakt bijvoorbeeld, iets dat iets meer garantie kan behoeven als een DVD - CD , iets waar je service over moet verlenen als het niet werkt zoals het zou moeten werken.
    Have fun and enjoy your collection

  15. #240

    Standaard

    Ahzo, ik ben dan blijkbaar niet de enigste die niet kan lezen.
    Ik heb op internet gekeken en nergens, maar dan ook nergens gelezen dat het uberhaupt compatibel zou zijn, leg je er gewoon bij neer.
    En wat ik ook weet als ik apparaten koop op Internet is dat ik voldoende op de hoogte ben, zodat ik weet waar ik me kan aan verwachten.
    Ik ben akkoord dat ze service moeten verlenen, maar dan enkel als het apparaat niet doet wat het claimt te doen (hier niet het geval).

  16. #241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kindtje Bekijk bericht
    Ahzo, ik ben dan blijkbaar niet de enigste die niet kan lezen.
    Ik heb op internet gekeken en nergens, maar dan ook nergens gelezen dat het uberhaupt compatibel zou zijn, leg je er gewoon bij neer.
    En wat ik ook weet als ik apparaten koop op Internet is dat ik voldoende op de hoogte ben, zodat ik weet waar ik me kan aan verwachten.
    Ik ben akkoord dat ze service moeten verlenen, maar dan enkel als het apparaat niet doet wat het claimt te doen (hier niet het geval).
    Het kleine neusje van het kindtje heeft niet verder gekeken dan dat het kleine neusje kort is....

    Op de site van de importeur(ik heb de link in een eerder bericht al gegeven, en je bent de enige die hem niet heeft gevonden?), staat de gebruiksaanwijzing, deze neme men door, dan kan men lezen dat de switch signalen 1 op 1 doorgeeft. Het signaal dat doorgeven moet worden in het geval van de Wii is 480p en een simpel audio signaal.... lees de gebruiksaanwijzing erop na..... ja zegt de gebruiksaanwijzing deze signalen ondersteun ik..... heel mooi, dan moet het werken.

    Helaas de Joytech is van slechte kwaliteit, hij verstoort het signaal zodanig dat de TV er niet mee overweg kan en ernstig stoort. De Joytech geeft in dit geval het signaal dus niet 1 op 1 door maar voegt er storing aan toe. Als de Wii rechtstreeks aangesloten wordt is er geen probleem.

    Kindtje je weet niet eens waarover je praat, je lijkt wel zo'n helpdesk mensje van play.com..... en het lijkt erop dat je dat ook bent, zelfde manier van argumenteren.... het staat er toch niet dat hij werkt met de Wii, nou dan werkt het niet, het staat er toch niet dat hij werkt met de PS 2 , nou dan werkt het niet, het werkt niet met dvdspeler van merk X, goh wat vervelend nu, maar het stond er toch niet dat hij daar mee zou werken.

    Kindtje ga alstjeblieft naar buiten en ga spelen in de zandbak en kom daar aub niet meer uit, pak wat vormpjes, en ga lekker taartjes bakken....
    Have fun and enjoy your collection

  17. #242

    Standaard

    wel apart opzich, dat ik nog niemand heb gezien die het met jou eens is... alleen maar mensen die het met Play eens is... magoed...


  18. #243

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    wel apart opzich, dat ik nog niemand heb gezien die het met jou eens is... alleen maar mensen die het met Play eens is... magoed...
    Mensen die het mij eens zijn hoeven niet te reageren.

    Mensen die het niet mij eens zijn moeten gewoon hun apparaten daar gaan kopen, maar hier niet gaan lopen mekkeren als ze geen service krijgen.

    In beide gevallen maakt het mij niet niets uit, alleen kindtje doet voorkomen alsof het mijn schuld is, en dat bestrijd ik want ik heb wel degelijk een vooronderzoek gedaan en volgens de gebruiksaanwijzing zou het moeten werken.

    Ik lees trouwens nergens dat men vind dat play.com geen service hoeft te verlenen.....magoed...
    Have fun and enjoy your collection

  19. #244

    Standaard

    Je probeert nu al een aantal maanden, met ellenlange betogen, en zonder enig resultaat anderen hier te overtuigen dat Play een malafide bedrijf is.
    Uiteindelijk maakt het ook niet uit of iemand het hier wel of niet met je eens is, aangezien hier niemand in de positie is om iets aan de situatie te veranderen. Je bent hier dus echt aan het verkeerde adres. Daarom stel ik voor, dat als je zo overtuigd bent van je eigen gelijk, om er advocatenwerk van te maken en je medeforumleden niet langer lastig te vallen met deze kwestie.

  20. #245

    Post

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Mensen die het mij eens zijn hoeven niet te reageren.

    Mensen die het niet mij eens zijn moeten gewoon hun apparaten daar gaan kopen, maar hier niet gaan lopen mekkeren als ze geen service krijgen.

    In beide gevallen maakt het mij niet niets uit, alleen kindtje doet voorkomen alsof het mijn schuld is, en dat bestrijd ik want ik heb wel degelijk een vooronderzoek gedaan en volgens de gebruiksaanwijzing zou het moeten werken.

    Ik lees trouwens nergens dat men vindttt dat play.com geen service hoeft te verlenen.....magoed...
    Gelukkig dat het "kindtje" na de speeltijd toch goed opgelet heeft in de Nederlandse les.
    Ik blijf erbij:
    1) Nergens staat dat het met de Wii werkt, dus kan je hen daar niet op pakken.
    2) Ik kan begrijpen dat het apparaat geen topkwalilteit is. Maar: dan moet jij het in de eerste plaats niet kopen: zoiets noemen ze dan ook een miskoop en is niet de schuld van de verkopende winkel.
    3) Had je hen gemaild en gebeld op voorhand (wat je duidelijk niet hebt gedaan) en hen duidelijk de vraag had gesteld of je Wii compatibel was, had je een poot om op te staan (heb je ook niet gedaan).
    4) Jammer dat je je les op deze wijze hebt moeten leren, maar ik ben er zeker van dat je het geen tweede keer meer gaat meemaken.


    5) Stop aub met kinderachtig doen, als je wil denigrerend doen, goed voor mij, maar je maakt enkel jezelf belachelijk. Op de man spelen getuigt van een zekere zwakheid en gebruik je als je argumentatie kant noch wal raakt (wat hier duidelijk het geval is).
    Nu ga ik weer wat buitenspelen, als jij beloofT dat je voortaan beter zult opletten in de Nederlandse en Engelse les.
    Laatst aangepast door kindtje : 27-06-2007 om 19:05

  21. #246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht
    Je probeert nu al een aantal maanden, met ellenlange betogen, en zonder enig resultaat anderen hier te overtuigen dat Play een malafide bedrijf is.
    Uiteindelijk maakt het ook niet uit of iemand het hier wel of niet met je eens is, aangezien hier niemand in de positie is om iets aan de situatie te veranderen. Je bent hier dus echt aan het verkeerde adres. Daarom stel ik voor, dat als je zo overtuigd bent van je eigen gelijk, om er advocatenwerk van te maken en je medeforumleden niet langer lastig te vallen met deze kwestie.

    Ik val er niemand mee lastig, ik heb mijn ervaringen gedeeld, een gewaarschuwd mens telt voor 2, wat jezelf doet moet je zelf weten.

    Je adviezen zijn niet het overwegen waard, advocatenwerk kost bergen geld en de uitslag is nooit gegarandeerd, bovendien is play.com een buitenlands bedrijf.

    Of play.com malafide is mogen de mensen zelf uitmaken, ik heb de voorbeelden laten zien, de brieven laten lezen en het voorbeeld laten zien en laten zien dat het niet mijn schuld is, dat werd hier geopperd, en dat bestrijd ik ten stelligste.
    Have fun and enjoy your collection

  22. #247

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht
    Je probeert nu al een aantal maanden, met ellenlange betogen, en zonder enig resultaat anderen hier te overtuigen dat Play een malafide bedrijf is.
    Uiteindelijk maakt het ook niet uit of iemand het hier wel of niet met je eens is, aangezien hier niemand in de positie is om iets aan de situatie te veranderen. Je bent hier dus echt aan het verkeerde adres. Daarom stel ik voor, dat als je zo overtuigd bent van je eigen gelijk, om er advocatenwerk van te maken en je medeforumleden niet langer lastig te vallen met deze kwestie.
    Dat is het hem net. Play.com is een van de snelste, meest correcte onlineshops waar ik al mee gewerkt heb. Enige dat je hen kunt aanwrijven is hun raar emailsysteem. Maar als ik bel naar hen krijg ik altijd meteen een sluitend antwoord.
    Ook naar replacements toe is het top (5€ of 50€ maakt niet uit).
    Wat hij niet snapt is dat als je minder betaalt door op internet te kopen, je niet dezelfde service kunt verwachten als bij de plaatselijke elektronicazaak.

  23. #248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Je adviezen zijn niet het overwegen waard, advocatenwerk kost bergen geld en de uitslag is nooit gegarandeerd, bovendien is play.com een buitenlands bedrijf.
    Zijn advies was dan ook smalend bedoeld.

  24. #249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kindtje Bekijk bericht
    Gelukkig dat het "kindtje" na de speeltijd toch goed opgelet heeft in de Nederlandse les.
    Ik blijf erbij:
    1) Nergens staat dat het met de Wii werkt, dus kan je hen daar niet op pakken.
    2) Ik kan begrijpen dat het apparaat geen topkwalilteit is. Maar: dan moet jij het in de eerste plaats niet kopen: zoiets noemen ze dan ook een miskoop en is niet de schuld van de verkopende winkel.
    3) Had je hen gemaild en gebeld op voorhand (wat je duidelijk niet hebt gedaan) en hen duidelijk de vraag had gesteld of je Wii compatibel was, had je een poot om op te staan (heb je ook niet gedaan).
    4) Jammer dat je je les op deze wijze hebt moeten leren, maar ik ben er zeker van dat je het geen tweede keer meer gaat meemaken.


    5) Stop aub met kinderachtig doen, als je wil denigrerend doen, goed voor mij, maar je maakt enkel jezelf belachelijk. Op de man spelen getuigt van een zekere zwakheid en gebruik je als je argumentatie kant noch wal raakt (wat hier duidelijk het geval is).
    Nu ga ik weer wat buitenspelen, als jij beloofT dat je voortaan beter zult opletten in de Nederlandse en Engelse les.
    Het gaat om je punt 1, zo .......

    Er staat nergens dat het niet zou werken met de Wii Kindtje.
    Er staat nergens dat het wel zou werken met de Wii Kindtje.


    In de gebruiksaanwijzing staat dat het 480p signalen via component en audio signalen 1 op 1 door switched/schakeld.
    Have fun and enjoy your collection

  25. #250

    Standaard

    Er zijn waarschijnlijk nog honderd andere producten waar hij niet mee samenwerkt.
    Volgens jou zouden ze van alle zaken die er niet mee werken een stickertje moeten opplakken. Zou nogal een grappig gezicht zijn.
    Ik ga toch ook niet lopen "zeiken" omtrent het feit dat mijn 4jaar oude laptop niet compatibel is met Vista. Toen ik die laptop kocht was Vista namelijk nog niet op de markt.
    Leg je er toch gewoon bij neer en ga verder. Je kunt blijkbaar moeilijk inzien dat je aan het kortste eind zult trekken, en terecht trouwens, want play.com is hier duidelijk niet in fout.
    Dus stop nu met play.com zwart te maken en kom nog eens terug als ze je echt te grazen hebben genomen.

Pagina 10 van 67 EersteEerste ... 678910111213142060 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •