Oorspronkelijk gepost door
DVDProfilersFilmgek
Het ding is een hardware geval, het ding moet signalen 1 op 1 doorgeven, het ding kan niet van composiet een component signaal maken, het ding is een zogenaamde switch, doch deze switch is van slechte kwaliteit, het ding is niet goed afgewerkt , het ding is nog niet zo heel lang op de markt voor de Wii, maar de Wii is nu al weer geruime tijd op de markt, waarom krijgt dat ding dan niet een sticker op de doos..... ik werk niet goed samen met de Wii.... Waarom krijgt hij die Sticker of die waarschuwing niet?????
Waarom mekkeren in de garantie dat je zo'n geweldig brok hoogstaande techniek bent met een geweldige garantie, maar eigenlijk geen knip voor de neus waard bent als blijkt dat je je zo geweldig bent....???
De Xbox 360 is bekent als ook niet zo geweldig, hij heeft een serie gehad die de mensen hun schijven bekrastte, en heeft nogal wat voeten in aarde gegeven voordat de fabrikant het toegaf. Deze zelfde fabrikant maakt nog steeds Xboxen die een verschrikkelijke bult lawaai maken en niet bekent staan als degelijk. Ze maken nu een Xbox 360 met HDMI aansluiting, hun box zonder HDMI was in een aantal gevallen niet compatibel met andere randapparatuur. Het is toch niet dezelfde fabrikant, die de XBox maakt en de Xbox 360 control center???
Het argument dat de XBox 360 control center voor de Wii uitkwam en daarom dan niet hoeft samen te werken met de Wii is wel zeer zwak, de signalen die de Wii verstuurd zijn echt geen nieuwe signalen, dat zijn gewoon signalen zoals zij al een aantal jaren worden gebruikt, helemaal niets nieuw aan. Het argument is belachelijk, kan je in de winkel dit soort toestanden krijgen; Ach mevrouw....... uw speler speelt dit schijfje niet af???? ach uw dvd speler is ouder dan uw nieuwe DVD, ja en dan hoeft hij er niet mee samen te werken, uw DVD speler is immers ouder dan het schijfje.....bla bla bla bla
En zo kan ik nog wel honderden/duizenden voorbeelden noemen met belachelijke voorbeelden om vooral maar niet verantwoordelijk te hoeven zijn voor het produkt dat je verkoopt.
Ik dacht dat we in de Europese Unie woonden en dat de verkoper verantwoordelijk is voor het produkt dat hij verkoopt, dat hij de service moet verlenen, maar is het soms omdat ik niet woon waar play.com zetelt en zij mij daarom lekker de boot afhouden?
In ieder geval blijf ik bij mijn waarschuwing dat Play.com een hele slechte service ( nou ja, helemaal geen service geeft) heeft als er wat mis is met de geleverde apparaten en dat je er dan zelf achteraan moet..... Dat is geen zwartmakerij, dat is gewoon de waarheid, ik heb 3x gereageerd, en 3x antwoord gehad met heel veel smoesjes en uitvluchten, maar vooral geen ondersteuning gekregen. Ik heb het hier laten lezen, doe er mee wat je wilt, en als je daar nog gewoon je schijfjes besteld, ja dat zal niet veel kwaad kunnen, daar kan niet veel mis mee gaan, maar als je daar een apparaat koopt, dan heb je na mijn waarschuwing, toch wel een beetje een plaat voor je hoofd.
Play.com geeft geen service en laat je hangen, ze waarschuwen ook hun toekomstige klanten nog steeds niet, en dat vind ik al een verwijtbaar feit. Er staat nu een review van het apparaat met 4 sterren erbij, in de review wordt zijdelings opgemerkt dat hij niet lekker werkt met de Wii..... beetje goedkoop