Pagina 26 van 40 EersteEerste ... 1622232425262728293036 ... LaatsteLaatste
De resultaten 626 tot 650 van 989 worden weergegeven.
  1. #626

    Standaard

    Ill Nino = nu-metal.

    @EricZ400: Echte metal? Heb jij de hele thread wel doorgelezen.

    Wat megadeth gemaakt heeft zijn gewoon liedjes, luister jij maar eens Tool, echte metal.

  2. #627

    Standaard

    Snap gewoon zn hele opmerking niet. Moeten we nu opeens allemaal "echte" metal gaan luisteren ofzo?

  3. #628

    Standaard

    Ach, hij heeft waarschijnlijk nog nooit naar Pink Floyd/Led Zeppelin//Dream Theater/Frank Zappa/The Mars Volta/Riverside blablabla geluisterd....

    Hij weet niet wat ie mist...

  4. #629

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Ach, hij heeft waarschijnlijk nog nooit naar Pink Floyd/Led Zeppelin//Dream Theater/Frank Zappa/The Mars Volta/Riverside blablabla geluisterd....

    Hij weet niet wat ie mist...
    Over Dream Theater gesproken, nog mensen die op 9 oktober naar Ahoy gaan?
    Dream Theater met als special guest Symphony X.

    Of een week later, als de meesters zelf, Rush, in Ahoy staan.

  5. #630

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht

    Wat megadeth gemaakt heeft zijn gewoon liedjes, luister jij maar eens Tool, echte metal.
    en jij snapt blijkbaar werkelijk helemaal niets van muziek!!!!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  6. #631

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door suedje Bekijk bericht
    Over Dream Theater gesproken, nog mensen die op 9 oktober naar Ahoy gaan?
    Dream Theater met als special guest Symphony X.

    Of een week later, als de meesters zelf, Rush, in Ahoy staan.
    Ik ga naar Rush in Rotterdam, blijft toch m'n favoriete band.
    Even over Tool ; dat heeft volgens mij niks met metal te maken. Is gewoon een experimentele rockband.

  7. #632

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Ill Nino = nu-metal.

    @EricZ400: Echte metal? Heb jij de hele thread wel doorgelezen.

    Wat megadeth gemaakt heeft zijn gewoon liedjes, luister jij maar eens Tool, echte metal.
    King Diamond, Helstar, Angel Witch, Exciter, Iron Maiden, Slayer, Megadeth, Holy Terror, Saint Vitus, Count Raven, Venom, Slaughter (can), Infernal Majesty, Accept, Testament, Exodus, Candlemass, Saxon, Judas Priest, Motörhead, Death, Dark Angel, Agent Steel, Angel Corpse, Watchtower, Black Sabbath, Entombed, God Dethroned, Iced Earth, Marduk, Cathedral, Mercyful Fate, My Dying Bride, Pentacle, Trouble, Violence, Anthrax, Chastain, Yngwie's Malmsteen Rising Force, Manowar, Dismember, Savatage, Gorefest, Hades, Hate Eternal, Metal Church...etc.
    Allemaal echte metal!

    Tool echte metal??? hahahahaha
    Sorry, maar hmmm, nee!

    Over echte metal gesproken. King Diamond heeft een nieuwe cd uit...en hij is geniaal!
    Verplichtte aanschaf voor wie van metal houdt!


  8. #633

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Splatterhead Bekijk bericht

    Over echte metal gesproken. King Diamond heeft een nieuwe cd uit...en hij is geniaal!
    Verplichtte aanschaf voor wie van metal houdt!

    laatst al wat stukjes van gehoord en hij is weer erg goed!!!
    En...een van de beste album covers die ik in jaren heb gezien! tenminste...ik neem aan dat deze foto dat is.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  9. #634

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    en jij snapt blijkbaar werkelijk helemaal niets van muziek!!!!
    Ach, het is een mening. Ik heb een tijd geluisterd naar Manowar, maar dat vindt ik persoonlijk totaal geen metal, het klinkt meer als een extremere meervoudige Robbie Williams die het publiek wil entertainen.

  10. #635

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Splatterhead Bekijk bericht
    King Diamond, Helstar, Angel Witch, Exciter, Iron Maiden, Slayer, Megadeth, Holy Terror, Saint Vitus, Count Raven, Venom, Slaughter (can), Infernal Majesty, Accept, Testament, Exodus, Candlemass, Saxon, Judas Priest, Motörhead, Death, Dark Angel, Agent Steel, Angel Corpse, Watchtower, Black Sabbath, Entombed, God Dethroned, Iced Earth, Marduk, Cathedral, Mercyful Fate, My Dying Bride, Pentacle, Trouble, Violence, Anthrax, Chastain, Yngwie's Malmsteen Rising Force, Manowar, Dismember, Savatage, Gorefest, Hades, Hate Eternal, Metal Church...etc.
    Allemaal echte metal!
    Wel allemaal ouwe lullen metal hoor (net als ik )! Wat dat betreft ben ik ook wel een beetje in de jaren 80/90 blijven hangen. Met huidige metal heb ik een stuk minder, hoewel bands als Rammstein of Sonata Arctica er wel weer goed in gaan. Maar ja, is dat nou weer "echte metal" ?

  11. #636

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Wel allemaal ouwe lullen metal hoor (net als ik )! Wat dat betreft ben ik ook wel een beetje in de jaren 80/90 blijven hangen. Met huidige metal heb ik een stuk minder, hoewel bands als Rammstein of Sonata Arctica er wel weer goed in gaan. Maar ja, is dat nou weer "echte metal" ?
    Tips: The Mars Volta (wordt ook wel gezien als de nieuwe Led Zep/Frank Zappa)
    Pain of Salvation, Porcupine Tree, Riverside, Blackfield...

  12. #637

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Tips: The Mars Volta (wordt ook wel gezien als de nieuwe Led Zep/Frank Zappa)
    Heb ik geprobeerd. De eerste CD vond ik best goed, daarna werd het me te "alternatief".
    (En Frank Zappa heb ik nooit echt iets gevonden, behalve de hoes van "Ship Arriving To Late To Save A Drowning Witch". Die is echt briljant)

    Pain of Salvation, Porcupine Tree,
    Vind ik zeker aardig, vooral Pain of Salvation (de laatste al weer iets minder overigens).
    Maar ik vind dit niet echt "echte metal", maar meer "prog-rock" (als we het in hokjes mogen stoppen...)


    Riverside, Blackfield...
    Ken ik (nog) niet.

  13. #638

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Ach, het is een mening. Ik heb een tijd geluisterd naar Manowar, maar dat vindt ik persoonlijk totaal geen metal, het klinkt meer als een extremere meervoudige Robbie Williams die het publiek wil entertainen.
    Pas op hoor: Manowar is toch een flink aantal jaren langer (lees: eerder) actief dan mr. Williams. Nu weet je waar die de mosterd vandaan heeft

    En de eerste platen van Manowar waren zeker geen "false metal"! Kill with Power!!!

  14. #639

    Standaard

    Het is idd meer prog-rock/prog-metal.
    Blackfield is een side-project van Steven Wilson(Frontman Porcupine Tree), zijn meerendeels poprockachtig nummers, vergelijkbaar met de rustige korte Porcupine Tree nummers.

    Riverside is meer ala Pink Floyd, zeker de moeite waard! Second Life Syndrome is een prachtig cd, het gelijknamige nummer met een duur van 15:40 minuten is echt fantastisch.

    Dream Theater ken je vast al, vrij bekend. Zo niet, dan raad ik de eerdere cds aan. Aan A Change of Seasons heb je een goeie.

    Gezien je smaak kan je ook nog Green Carnation proberen.

    Als laatste(ik weet niet of je van instrumentaal houdt) kan ik nog bands als Explosions in the Sky, Godspeed you black emporer of Mogwai aanbieden.
    Zit richting de Post-rock, nummers die rustig beginnen en geleidelijk naar een soort van climax toewerken.

    Explosions in the Sky: http://www.youtube.com/watch?v=1VP2BQnjL0I

  15. #640

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Dream Theater ken je vast al, vrij bekend. Zo niet, dan raad ik de eerdere cds aan. Aan A Change of Seasons heb je een goeie.
    Heb ik alles van. Ben al fan sinds "When Dream And Day Unite", toen de overige honden er nog geen brood van lusten. Hun sterkste album vind ik nog steeds "Images and Words" en "Falling Into Infinity" is hun minste (en dat vinden ze zelf ook, geloof ik).


    Als laatste(ik weet niet of je van instrumentaal houdt) kan ik nog bands als Explosions in the Sky, Godspeed you black emporer of Mogwai aanbieden.
    Zit richting de Post-rock, nummers die rustig beginnen en geleidelijk naar een soort van climax toewerken.

    Explosions in the Sky: http://www.youtube.com/watch?v=1VP2BQnjL0I
    Explosions... ken ik niet, de andere twee vind ik werkelijk helemaal niets! Waardeloze rommel... (sorry, no offense).

  16. #641

    Standaard

    Zelf luister ik trouwens ook Sonata Arctica, hebben een aantal erg mooie platen(Silence!), The Power of One is een wereldnummer. Maar dieper dat dit zit ik niet in de powermetal/speedmetal(om het een in je hokje te plaatsen, wordt geloof ik ook weer Ice-metal genoemd vanwege het veelvuldig gebruik van de snelle keyboards(Trouwens: de laatste platen kan je Sonata ook niet meer echt Power noemen).

    Ik heb bands als Children of Bodom en DragonForce geprobeerd en meerdere luisterbeurten gegeven, maar het ligt me gewoon niet. Voor me gevoel is elk nummer van Dragonforce hetzelfde en ze alleen maar willen laten zien hoe snel ze kunnen spelen.

    Edit: Vindt falling into infinity juist weer een heerlijk plaat, Trail of Tears, Lines in the Sand, Hell's Kitchen, Peruvian Skies en New Millenium vindt ik echt een stel geweldige nummers.
    Laatst aangepast door Symphony X : 16-07-2007 om 21:34

  17. #642

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Net (een stuk) geluisterd, maar het kan met niet zo boeien. Te weinig verrassend en teveel getokkel op de gitaar. En de drumroffels zijn rechtstreeks gejat van Deep Purple uit de begin jaren '70! En het heeft helemaal niets met metal te maken.

  18. #643

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Edit: Vindt falling into infinity juist weer een heerlijk plaat, Trail of Tears, Lines in the Sand, Hell's Kitchen, Peruvian Skies en New Millenium vindt ik echt een stel geweldige nummers.
    Begrijp me niet verkeerd: Falling Into Infinity is nog altijd 10x beter dan wat een gemiddelde band tegenwoordig uitbrengt! Maar qua DT plaat vind ik 'm het minst.

  19. #644

    Standaard

    Hihi, had wel zo'n reactie verwacht toen je schreef dat je Godsspeed en mogwai niks vondt.

    En het heeft helemaal niets met metal te maken.
    Ja, hebt je gelijk in, blijft eigenlijk alleen Riverside & Green Carnation over(light of day, daof darkness)over.

    Almost forgot: Opeth? en natuurlijk mijn eigenlijk nickname: Symphony X, 100% metal, nieuwe cd is zeer aan te raden: Paradise lost.

    Hierna houdt het eigenlijk op, rest is stuk ruiger: The Dillinger Escape Plan, Cult of Luna etc
    Laatst aangepast door Symphony X : 16-07-2007 om 21:52

  20. #645

    Standaard

    Ai, dit is natuurlijk wel slecht nieuws:

    Zanger Rammstein stopt

    Zanger Till Lindemann gaat zijn band Rammstein verlaten. Nog niet direct, want hij maakt wel netjes het nieuwe album af, maar daarna houdt hij het voor gezien. Onrust binnen de band heeft hem doen besluiten eruit te stappen, en waarschijnlijk gaat hij een solocarriere beginnen, of een nieuw project. De overige mannen van Rammstein gaan wel door met een nieuwe zanger. Die hebben ze ook al gevonden, in En Esch (Slick Idiot, ex-KMFDM). De releasedatum en titel van het nieuwe Rammstein album zijn nog niet bekend.
    Bron: metalfan.nl

  21. #646

    Standaard

    Oei da's inderdaad wel superslecht nieuws. Hij was (uiteraard) wel het gezicht van Rammstein. Erg jammer...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  22. #647

    Standaard

    Op de officiele site is het nieuws gelukkig ontkracht
    Vraag me af welke bal dit nieuws bedacht heeft

  23. #648

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Riverside
    Ik ken deze ook nauwelijks,
    maar 15 december treden ze bij mij in het dorp op, ik ben benieuwd!
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  24. #649

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee Bekijk bericht
    Ik ken deze ook nauwelijks,
    maar 15 december treden ze bij mij in het dorp op, ik ben benieuwd!
    Lucky Bastard! Snel gaan luisteren zou ik zeggen.

    In Oktober komt trouwens hun nieuwe album uit!

  25. #650

    Standaard

    Zojuist even wat nieuwe CD's besteld:





    -- Epica - The Divine Conspiracy (2CD L.E. digi)
    -- Nightwish - Dark Passion Play (2CD L.E. digi)
    -- Sonata Arctica - Unia (digi)
    -- Korpiklaani - Tervaskanto (CD+DVD digi)
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

Pagina 26 van 40 EersteEerste ... 1622232425262728293036 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •