Pagina 28 van 102 EersteEerste ... 182425262728293031323878 ... LaatsteLaatste
De resultaten 676 tot 700 van 2541 worden weergegeven.
  1. #676

    Standaard

    De gedachtengang is hier weer van wereldniveau !

  2. #677

    Standaard

    Hm, om het dan maar weer over de film zelf te hebben, hier zo, een interessant interview met Nolan:

    http://www.wizarduniverse.com/magazi.../006862392.cfm
    Ook Franz Kafka laat zijn bandenspanning controleren op ladyshavebobsled.be!

  3. #678

    Standaard

    Net de trailer op het witte doek gezien en hij ziet er spectaculairder uit dan zo op de PC..Laat maar komen...

  4. #679

    Standaard




    Ik weet niet of deze foto en poster al langs is gekomen.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #680

    Standaard

    En nog meer HI-RES fotos van de trailer : http://hollywood.blog.nl/hollywood_f...he-dark-knight

    (De tweede foto waar batman naar beneden vliegt zie je een string hangen waar aan hij naar beneden vliegt)

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #681

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    poster
    M'n kop eraf als die niet fanmade is.
    Ook Franz Kafka laat zijn bandenspanning controleren op ladyshavebobsled.be!

  7. #682

    Standaard

    Gevonden via I-net dus wat je zegt mischien Fan-made maar hier staat : http://www.toxicshock.tv/news/2007/0...vie-poster/es/

    dat het om een nieuwe affice gaat..Ziet er wel extreem mooi uit.

    Hier nog een poster: http://www.worstpreviews.com/media.p...&place2=poster
    Laatst aangepast door RobinB : 30-12-2007 om 20:21

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #683

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    En nog meer HI-RES fotos van de trailer : http://hollywood.blog.nl/hollywood_f...he-dark-knight

    (De tweede foto waar batman naar beneden vliegt zie je een string hangen waar aan hij naar beneden vliegt)
    Zijn helemaal geen HI-RES foto's van de trailer. Deze zijn al een hele tijd bekend dacht ik.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  9. #684

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Gevonden via I-net dus wat je zegt mischien Fan-made maar hier staat : http://www.toxicshock.tv/news/2007/0...vie-poster/es/

    dat het om een nieuwe affice gaat..Ziet er wel extreem mooi uit.

    Hier nog een poster: http://www.worstpreviews.com/media.p...&place2=poster


    Allebei nep.
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  10. #685

    Standaard

    Ja, dat Joker kaart in zijn hand ziet niet echt proffesional uit.


    Four **** Trader & SafeTrader


  11. #686

    Standaard

    Zijn er ook 1680x1050 wallpapers??
    Turn around and feel the vibe.....

  12. #687

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht


    Ik weet niet of deze foto en poster al langs is gekomen.
    De foto is al lang langsgekomen, en de poster misschien ook al wel..maar is fan made.

  13. #688

    Standaard

    In ieder geval naar deze kijk ik, zoals zovelen, erg uit... De hele Batman franchise is echt weer 'hot' want na de schumacher debacles hadden veel mensen de hoop opgegeven en toen werd Batman enkel nog geassocieerd met kinderamusement en als je daar als volwassene naar keek voelde je je eigenlijk toch flink verveeld (ik iig wel)

    Dat is met de Nolan Batman films wel even anders... je moet het maar even doen zeg, zo'n beroemd figuur, dat helemaal in de modder zat, er met een gouden glans bovenop helpen
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  14. #689

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht



    Ik weet niet of deze foto en poster al langs is gekomen.
    Foto is al zéér oud
    Poster is gemaakt door Barney van op www.superherohype.com/forums
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  15. #690

    Standaard

    Ach ja het blijven allemaal alsnog mooie plaatjes om nogmaals voorbij te laten komen..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #691

    Standaard

    Iemand trouwens ideeën over of en zo ja, wat Nolan in petto zal hebben ten aanzien van:
    1. Spelen met de chronologie in de film?
    2. Welke twist er in verwerkt zal zijn?

    Nolan maakt er in principe gewoonte van deze twee zaken altijd in zijn films te verwerken, en denk zelf bij een twist toch aan iets anders dan de eerdere uitgelekte spoilers.. Normaal laat Nolan zich daar niet door vangen.

  17. #692

    Standaard

    Trailer vandaag in de Kinepolis bioscoop in Antwerpen gezien. Was met mijn vriendin naar I am Legend. Werkelijk schitterend om te zien op zo'n groot scherm zowel de film als de trailer. Hoewel mijn vriendin niet van comic-verfilmingen houdt leek haar dit ook wel wat. Toch maar weer eens Batman Begins kijken.

  18. #693

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Iemand trouwens ideeën over of en zo ja, wat Nolan in petto zal hebben ten aanzien van:
    1. Spelen met de chronologie in de film?
    2. Welke twist er in verwerkt zal zijn?

    Nolan maakt er in principe gewoonte van deze twee zaken altijd in zijn films te verwerken, en denk zelf bij een twist toch aan iets anders dan de eerdere uitgelekte spoilers.. Normaal laat Nolan zich daar niet door vangen.
    Neen, aangezien hij geen van beide elementen in Batman Begins heeft gebruikt.

  19. #694

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster Bekijk bericht
    Neen, aangezien hij geen van beide elementen in Batman Begins heeft gebruikt.
    Jawel. Hij werkte erg netjes met Flashbacks (op de juiste momenten enzo)

    En op het eind bleek dat Ducard eigenlijk Ra´s was.

    De twist zal met Dent te maken gaan hebben denk ik

    Of dat opeens blijkt dat The Joker maar gedeeltelijk make-up gebruikt.. en een gedeeltelijk echt witte huid heeft. (als ze hem willen gaan schoonmaken ofzo)
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  20. #695

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aloys Bekijk bericht

    Of dat opeens blijkt dat The Joker maar gedeeltelijk make-up gebruikt.. en een gedeeltelijk echt witte huid heeft. (als ze hem willen gaan schoonmaken ofzo)
    That would be nice
    Tired of being what you want me to be

  21. #696

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timecop Bekijk bericht
    That would be nice
    Klinkt mij allemaal toch iets te makkelijk, kijkende naar Nolan. Lijkt me niet dat hij zoiets zou doen (onthulling van Two-Face heeft ie zelf ook al gedaan)... Zou me niet verbazen als bijv. op een manier Harley Quinn ergens aan eind opduikt of de rol van AMH uiteindelijk toch ergens verweven is met een ander personage (Riddler? Black Mask?), of iets anders opduikt...
    Laatst aangepast door gompier : 04-01-2008 om 08:29

  22. #697

    Standaard

    Een echte twist zou zijn dat de Joker alsnog Bruce zijn ouders vermoord zou hebben . Maar het lijkt me geen goed idee om per se een twist of iets dergelijks er in te stoppen, alleen maar om een twist in de film te hebben. Maar ik neem aan dat Nolan weet wat hij doet.
    Er zat overigens geen twist in Insomnia, maar dat terzijde.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  23. #698

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Een echte twist zou zijn dat de Joker alsnog Bruce zijn ouders vermoord zou hebben . Maar het lijkt me geen goed idee om per se een twist of iets dergelijks er in te stoppen, alleen maar om een twist in de film te hebben. Maar ik neem aan dat Nolan weet wat hij doet.
    Er zat overigens geen twist in Insomnia, maar dat terzijde.
    Zou mogelijk gaan die ouders twist, want de dader werd neergeschoten in de rechtbank, dus Joker kan het al niet zijn.
    BD (1243) What i Watch

  24. #699

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Klinkt mij allemaal toch iets te makkelijk, kijkende naar Nolan. Lijkt me niet dat hij zoiets zou doen (onthulling van Two-Face heeft ie zelf ook al gedaan)... Zou me niet verbazen als bijv. op een manier Harley Quinn ergens aan eind opduikt of de rol van AMH uiteindelijk toch ergens verweven is met een ander personage (Riddler? Black Mask?), of iets anders opduikt...
    Harley Quinn kan het al niet zijn.

    Op het eind een personage met die naam introduceren laat geen belletje rinkelen bij het grote publiek, dat van AMH zou dan nog meer kans hebben.
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  25. #700

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Er zat overigens geen twist in Insomnia, maar dat terzijde.
    Heb je helemaal gelijk in.

Pagina 28 van 102 EersteEerste ... 182425262728293031323878 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •