Pagina 7 van 13 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 308 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl Bekijk bericht
    Ik denk dat daar pas echt een beetje schot in komt als er ook betaalbare BR recorders op de markt komen...
    Is aleen de vraag wat we hier met een BD recorder moeten.
    Programmas opnemen van die enkele HD zender die we hier in NL beschikbaar hebben.
    Zelf in de VS zijn er nog geen BD recorders verkrijgbaar....aleen in Japan verkopen ze BD recorders, omdat HD uitzendingen daar zowat standaard zijn geworden.

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Ik denk ook echt dat het falen van HD-DVD mensen / kinderen meer naar de PS3 zullen trekken. Immers, ze willen niet uitgelachen worden in de buurt omdat ze een 360 met HD-DVD addon hebben gekocht...
    Trat: jij gaat in m'n negeer-lijst. Je leert het gewoon nooit.

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Een flink stuk meer dan de 60.000. Ik denk dat er wat met de stukprijs moet gebeuren wil de hardcore gamer (meer) interesse krijgen in BD films...

    Dan zijn er eigenlijk al meer dan 60.000 bd over de toonbank gegaan want iedereen heeft bijna die james bond gratis erbij gekregen.
    VOlgens mij hebben ook de meeste ps3 eigenaren meer dan 1 bd.
    Ik heb er zelf nu tegen de 50 stuks en verwacht er in 2008 zeker een 70 meer aan te schaffen.

    Voor mij is blu ray altijd de bovenliggende partij geweest met als enigste en belangrijkste pluspunt dat je er veel meer op kwijt kan.

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Trat: jij gaat in m'n negeer-lijst. Je leert het gewoon nooit.
    LOL, wat nou weer???
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Dan zijn er eigenlijk al meer dan 60.000 bd over de toonbank gegaan want iedereen heeft bijna die james bond gratis erbij gekregen.
    VOlgens mij hebben ook de meeste ps3 eigenaren meer dan 1 bd.
    Ik heb er zelf nu tegen de 50 stuks en verwacht er in 2008 zeker een 70 meer aan te schaffen.

    Voor mij is blu ray altijd de bovenliggende partij geweest met als enigste en belangrijkste pluspunt dat je er veel meer op kwijt kan.
    Hoe kreeg je die James Bond dan? Zou er nog een waardebon in de doos van mijn 40GB hebben gezeten?
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  6. #156

    Standaard

    Weet niet of het voor de 40 gig versies ook was, maar bij de 60 gig kreeg je na aanmelden op psn de bd gratis thuisgestuurd.

  7. #157

    Wink

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Trat: jij gaat in m'n negeer-lijst. Je leert het gewoon nooit.
    Die knul moeten ze eens naar Afghanistan sturen met zo'n volhardendheid.
    Dat noemen ze een oorlog, NIET HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray

    Komt ie eens als een echte kerel terug

    Wedden dat ie nu weer over eten/uiterlijk of m'n site die ie zo waardeloos vindt begint

    BG

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Billy Gates Bekijk bericht
    Die knul moeten ze eens naar Afghanistan sturen met zo'n volhardendheid.
    Dat noemen ze een oorlog, NIET HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray

    Komt ie eens als een echte kerel terug

    Wedden dat ie nu weer over eten/uiterlijk of m'n site die ie zo waardeloos vindt begint

    BG
    Eey Bill, waarom zou ik over eten/uiterlijk beginnen als we het over Toshiba en het laten vallen van HD-DVD horen te hebben in dit topic? Je site doet er hier toch ook niet aan toe?

    Ik ben trouwens al in Afghanistan geweest, wat een klote land. En vent wordt je er niet van, tenzij je denkt dat pleuris en klamme reetschurft je mans maken. Gewoon geen prikjes van te voren nemen dan

    Anyway, back OT: wie denkt dat Toshiba net zolang als Sony haar gefaalde product gaat ondersteunen? De laatste BetaMax werd in 2002 verkocht.

    P.S. Bill, klik ik op de (hyper)link naar je DVD collectie, krijg ik meteen de film: "10 Things I Hate About You" rechts in beeld. Dat deed je expres!!!! lol ;-0
    Laatst aangepast door Trat : 17-02-2008 om 11:03
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Weet niet of het voor de 40 gig versies ook was, maar bij de 60 gig kreeg je na aanmelden op psn de bd gratis thuisgestuurd.
    Volgens mij was dat niet bij de 40GB dan. Waar heb je je moeten aanmelden? Of bedoel je PS3 registreren via PSN? Dat had ik gedaan...
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Volgens mij was dat niet bij de 40GB dan. Waar heb je je moeten aanmelden? Of bedoel je PS3 registreren via PSN? Dat had ik gedaan...

    Ja het registreren via psn.
    Dan kreeg je die dingen toegestuurd totdat de voorraad op was.

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Trat: jij gaat in m'n negeer-lijst. Je leert het gewoon nooit.
    Kijk, dat heb ik ook gedaan, en ik heb nog geen moment spijt. En ik heb niet eens een HD-DVD speler....maar mijn irritatieniveau had een bepaald punt bereikt.

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Ja het registreren via psn.
    Dan kreeg je die dingen toegestuurd totdat de voorraad op was.
    Dat klopt ja, ik bedenk me ook dat ik m'n PS3 daarom nog niet had geregistreerd. Wilde wachten op een nieuwe actie want die Bond film was toch op...
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  13. #163

    Standaard

    HD DVD biz fading fast

    Hier een klein stukje waarin het idd. staat dat Toshiba hd-dvd gaat laten vallen. Net als Wal-mart en Best Buy
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    P.S. Bill, klik ik op de (hyper)link naar je DVD collectie, krijg ik meteen de film: "10 Things I Hate About You" rechts in beeld. Dat deed je expres!!!! lol ;-0
    Kijk, dit is WEL leuk Maar je weet precies wanneer je provocerend bezig bent.

    Houdt het leuk voor een ieder, Ik koop dit jaar ook een Blu-Ray erbij, dan spreken we een keer af om een filmpje te kijken, maak ik van te voren nog wel een paar foto's van "my humble HT"

  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    HD DVD biz fading fast

    Hier een klein stukje waarin het idd. staat dat Toshiba hd-dvd gaat laten vallen. Net als Wal-mart en Best Buy
    Schijnt dat veel bedrijven het zinkende schip in de week na / rond Warner's besluit al hebben verlaten, las ik net op engadgetHD. Tja, als je jongens als Wal-mart niet achter je hebt (met inkoopkracht zo groot dat ze speciaal goedkope spelers voor hen maken) wordt het lastig...
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Dan zijn er eigenlijk al meer dan 60.000 bd over de toonbank gegaan want iedereen heeft bijna die james bond gratis erbij gekregen.
    VOlgens mij hebben ook de meeste ps3 eigenaren meer dan 1 bd.
    Ik heb er zelf nu tegen de 50 stuks en verwacht er in 2008 zeker een 70 meer aan te schaffen.

    Voor mij is blu ray altijd de bovenliggende partij geweest met als enigste en belangrijkste pluspunt dat je er veel meer op kwijt kan.
    PS3 alleen gekocht om BD DVD's mee te kunnen afspelen en de andere leuke mogelijkheden om HD content mee af te spelen. Heb maar een beperkt aantal schijfjes, nog te duur.

    Geen reden om aan te schaffen was de grotere opslagcapaciteit, in het begin kwamen er enkel 1 laags schijven uit omdat men niet in staat was dubbellaags schijven te maken. Dan nog 1 nadeel, multi regio's. Nog een nadeel, systeem nog niet op specs, oudere spelers niet upcradeble.

    Er zullen misschien een paar DB schijven door mij gekocht worden, maar dan moeten ze wel heel prijsgunstig zijn ten opzichte van mijn DVD's.... en die koop ik heel voordelig, gewoon door even te wachten tot het goedkoper wordt.

    Bedenk wel dat het mogelijk is om op een bestand van 8GB een schitterende kwaliteit te bereiken is in HD kwaliteit. Ik zal nog wel een aantal HD DVD schijven kopen, daar ik denk dat mijn HD DVD spelers nog wel een tijdje mee zullen gaan en stiekem hoop dat er mensen zijn die hun HD DVD's voor weinig weg doen, geduld is een schone zaak:wink:
    Have fun and enjoy your collection

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Billy Gates Bekijk bericht
    Kijk, dit is WEL leuk Maar je weet precies wanneer je provocerend bezig bent.
    Jij kan ook tegen een stootje, dat zag ik meteen... Dus daar komt ie dan: Waar was ik provocerend bezig net dan? In dat stukje over je moeder? Dat heb ik niet eens geschreven... . Jij begint trouwens altijd over mijn ouders, maar die hebben niet eens een HDTV...

    Houdt het leuk voor een ieder, Ik koop dit jaar ook een Blu-Ray erbij, dan spreken we een keer af om een filmpje te kijken,
    Sorry, ik heb al een vriend...

    maak ik van te voren nog wel een paar foto's van "my humble HT"
    Zeker doen!
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Er zullen misschien een paar DB schijven door mij gekocht worden, maar dan moeten ze wel heel prijsgunstig zijn ten opzichte van mijn DVD's.... en die koop ik heel voordelig, gewoon door even te wachten tot het goedkoper wordt.
    Tja, VHS films koop je ook nog steeds goedkoper dan DVDs... Ik denk dat DVDs tegenwoordig zo goedkoop zijn dat BDs hier niet tegenop kunnen: het is wel net een stapje vooruit. Ik denk dat dure BDs op het prijsniveau moeten komen van de gemiddelde, nieuwe DVD (rond de €20). Het zou beter zijn voor BD als de prijs van DVDs dan niet ook omlaag ging voor nieuwe titels...

    Bedenk wel dat het mogelijk is om op een bestand van 8GB een schitterende kwaliteit te bereiken is in HD kwaliteit
    .
    Maar voor echte kwaliteit is 1080p24 niet te vinden bij downloads. Ook heb je dan geen DTS-HD en niet iedereen gaat er mee aan de slag denk ik. Ik heb wat AVCHDs gedownload voor op mijn PS3: prima spul - klopt.

    Ik zal nog wel een aantal HD DVD schijven kopen, daar ik denk dat mijn HD DVD spelers nog wel een tijdje mee zullen gaan en stiekem hoop dat er mensen zijn die hun HD DVD's voor weinig weg doen, geduld is een schone zaak:wink:
    Je zult straks zeker wel goedkoop aan een goede speler kunnen komen. Er zijn al genoeg mensen die hun spul op marktplaats zetten. Films zal lastiger worden omdat ze na de opruiming niet meer aangevuld gaan worden, lijkt mij. Maar online zal dit probleem minder zijn.
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  19. #169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Trat: jij gaat in m'n negeer-lijst. Je leert het gewoon nooit.
    idem
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  20. #170

    Standaard

    Jammer...
    Laatst aangepast door Trat : 17-02-2008 om 14:45
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Aan alle lutsers die mij (quasi) negeren: You lose! LOL
    .

  22. #172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    Nu eens zien of veel PS3 bezitters inderdaad blu-ray discs gaan kopen. Vorig jaar in Nederland maar 60.000 blu ray discs verkocht. Hoeveel PS3's waren er verkocht in Nederland in 2007?
    60.000 BD's met de huidige prijs? dan noem ik erg veel.. Als dvd's nu nog steeds ook 25-30 euro per film zou kosten dan was dvd ook lang niet zo populair.. Persoonlijk vindt ik 25-30 euro per film achterlijk duur, en dat ga ik niet voor 1 film betalen. dvd werd pas populair toen zowel de disks als de spelers goedkoop werden.. 1 ding die je ook in de gaten moet houden is dat mensen niet altijd kopen, maar ook huren, en ik kan me zeker indenken met de huidige diskprijzen dat mensen eerder zullen huren dan kopen.

    Zodra de prijzen van BD's onder de 10 euro zakken (ik hoef niet perse de allernieuwste films meteen te hebben) ga ik ook beginnen, voor dvd is nu mijn grens 5 euro (met af en toe een uitschieter naar 8), en heb dan ook inmiddels meer dan 4000 koop dvd's..

    Dus de grootste reden dat er in nederland nog niet zoveel BD's verkocht zijn heeft meer te maken met de prijs van de films.. Een beter beeld krijg je als je ook verhuur erbij pakt..

  23. #173

    Standaard

    Een keer is genoeg.
    Laatst aangepast door rogue : 17-02-2008 om 19:12

  24. #174

    Standaard

    Ja, nu is het voorbij voor HDDVD. Blij dat er een winnaar is.

  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    Ja, nu is het voorbij voor HDDVD. Blij dat er een winnaar is.
    welkom terug Trat.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


Pagina 7 van 13 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •