Pagina 11 van 13 EersteEerste ... 78910111213 LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 308 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Ik heb ook absoluut geen spijt van mijn investering in hd dvd. Heb vanochtend nog eens al mijn hidef movies op orde gezet. Heb nu alles samen méér dan vijfhonderd titels(ongeveer 300 op hd en meer dan 200 op blu-ray) in het hidef formaat!
    Heb vanochtend nog snel een goedkope(tweedehandse) hd speler op de kop kunnen tikken. Zo kan ik nog wel een tijdje vooruit!
    Ik kan me echter niet van de indruk ontdoen dat Toshiba helemaal alleen stond in zijn
    strijd tegen het véél sterkere Sony!

  2. #252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Phil Neutral Bekijk bericht
    Ik heb ook absoluut geen spijt van mijn investering in hd dvd. Heb vanochtend nog eens al mijn hidef movies op orde gezet. Heb nu alles samen méér dan vijfhonderd titels(ongeveer 300 op hd en meer dan 200 op blu-ray) in het hidef formaat!
    Heb vanochtend nog snel een goedkope(tweedehandse) hd speler op de kop kunnen tikken. Zo kan ik nog wel een tijdje vooruit!
    Ik kan me echter niet van de indruk ontdoen dat Toshiba helemaal alleen stond in zijn
    strijd tegen het véél sterkere Sony!
    Ja, je zou toch zeggen van hoppa Microsoft gooit er ff een paar miljard tegen aan en hopla, alles is rood... Misschien is Bill kleurenblind?
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  3. #253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Ja, je zou toch zeggen van hoppa Microsoft gooit er ff een paar miljard tegen aan en hopla, alles is rood... Misschien is Bill kleurenblind?
    Haha ja je zou t bijna denken he.
    Microsoft heeft er niet heel veel belang bij. Die hebben al Blu-ray plannen gemaakt voordat HD-DVD uberhaubt dood was. Daar zit duidelijk meer geld in. En ja, waar gaat t om bij zo een groot bedrijf?....
    The future is Blu

  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ja dit komt wel erg zielig over. Kocht je HD-DVD omdat je de naam zo leuk vond? Is rood helemaal jouw kleur?

    De meeste mensen kopen HD omdat ze HD willen. Als Blu-ray de enige optie is dan wordt het toch Blu-ray? Ik, en ik denk met mij vele anderen, volg je echt niet.

    Ach we weten allebei trwouwens dat jij vroeg of laat toch wel overstag gaat. Je moet alleen eerst dit even verwerken.
    Ik zeg het nog maar een keer: ik snap niet dat Blu-ray fans als jij zo emotioneel reageren als ik zeg dat ik geen spijt heb van mijn keuze. Het lijkt haast wel of ik aan je vriendin gezeten heb ofzo. Mensen mogen andere meningen hebben hoor. Da's helemaal geen aanval op je geliefde formaat.

  5. #255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik zeg het nog maar een keer: ik snap niet dat Blu-ray fans als jij zo emotioneel reageren als ik zeg dat ik geen spijt heb van mijn keuze. Het lijkt haast wel of ik aan je vriendin gezeten heb ofzo. Mensen mogen andere meningen hebben hoor. Da's helemaal geen aanval op je geliefde formaat.
    Nee maar waarom koop je wel HD-DVD maar weiger je Blu-ray te kopen? Het lijkt wel haast of Blu-ray aan je vriendin gezeten heeft.
    The future is Blu

  6. #256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Nee maar waarom koop je wel HD-DVD maar weiger je Blu-ray te kopen? Het lijkt wel haast of Blu-ray aan je vriendin gezeten heeft.
    en waarom heb jij niet gewoon beide formaten gekocht toen het gelanceerd werd?
    Laatst aangepast door Albert Kostwinder : 19-02-2008 om 12:15
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  7. #257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Nee maar waarom koop je wel HD-DVD maar weiger je Blu-ray te kopen?
    Scroll een paar berichtjes naar boven en je weet het.

  8. #258

    Standaard

    Ow inderdaad. Dat bericht is me net ontgaan. Ik vond het al zo raar. Sorry. Ik denk dat dat ook snel genoeg opgelost zal worden. Ik hoop het in ieder geval voor je.
    The future is Blu

  9. #259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik zeg het nog maar een keer: ik snap niet dat Blu-ray fans als jij zo emotioneel reageren als ik zeg dat ik geen spijt heb van mijn keuze. Het lijkt haast wel of ik aan je vriendin gezeten heb ofzo. Mensen mogen andere meningen hebben hoor. Da's helemaal geen aanval op je geliefde formaat.
    Als buitenstaander valt het me op dat eerder jij nogal blindelings aan HD-DVD vasthield, zeker de laatste dagen toen het toch echt wel duidelijk werd dat het een kwestie van hooguit weken was eer HD-DVD officieel begraven werd. Je wou het precies maar echt geloven als het 100% officieel was... dat kwam ook nogal ferm fanboy-achtig over, vond ik. (En dat staat dus los van je -volkomen terechte- argument inzake regio codering).

    Totaal los daarvan nu. Er wordt hier en daar gesteld dat dit nu eindelijk BluRay vleugels zal geven. Daar geloof ik weinig van, eigenlijk. Ik geloof niet dat er zoveel mensen een afwachtende houding aanhielden zolang er twee formaten waren. Zolang de schijfjes significant duurder blijven dan DVDs, heeft BluRay nog een lange weg af te leggen, lijkt me.
    Zelf zat ik, ondanks een PS3, ook in het afwachtende kamp, en dat had niet zozeer met de onzekerheid te maken (ik had eerlijk gezegd verwacht dat beide formaten gingen blijven bestaan) maar wel met de grote meerprijs van de HD-schijfjes.
    Nu er sneller dan verwacht een winnaar uit de bus is gekomen, vrees ik dat we nog niet zo snel drastische prijsdalingen in de disks moeten verwachten.

  10. #260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik heb het al onnoemelijk vaak opgenoemd, maar zolang regiocodering nog een issue is bij Blu-ray is het formaat voor mij (als iemand die veel importeerd) geen oplossing. Ik wacht wel op spelers die met de druk op de knop regiovrij gemaakt kunnen worden, die stukken goedkoper zijn en die feature complete zijn. Tot die tijd red ik me wel met DVD en HD DVD.
    Ik kan me er wel wat bij voorstellen, en ook ik hoop natuurlijk dat er zo snel mogelijk ook regiovrije BD spelers komen, want regiovrij is altijd handiger als niet regiovrij.

  11. #261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    en waarom heb jij niet gewoon beide formaten gekocht toen het gelanceerd werd?
    Ik ben maar een studentje, dus ik heb het geld niet op mn rug groeien. Ik kon er wel 1 nemen, en ik heb toen, gezien de studio's en toekomstbeeld, gekozen voor Blu-ray. Dat is goed voor mij uitgepakt, daar heb ik geluk bij gehad.

    Maar als HD-DVD nu gewonnen zou hebben, dan zou ik binnen de kortste keren een HD-DVD speler in huis hebben hoor. Ik ben niet tegen HD-DVD. Ik vind de 2 formaten bijna gelijk aan elkaar. Maar ik moest wel kiezen.
    The future is Blu

  12. #262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Avalan Bekijk bericht
    Als buitenstaander valt het me op dat eerder jij nogal blindelings aan HD-DVD vasthield, zeker de laatste dagen toen het toch echt wel duidelijk werd dat het een kwestie van hooguit weken was eer HD-DVD officieel begraven werd. Je wou het precies maar echt geloven als het 100% officieel was... dat kwam ook nogal ferm fanboy-achtig over, vond ik. (En dat staat dus los van je -volkomen terechte- argument inzake regio codering).
    Dat hameren op feiten is geen fanboy-gedrag. Als ik iets van de laatste paar weken geleerd heb dan is het dat media maar schrijven wat ze willen en dat geruchten wel erg makkelijk als feiten aangenomen worden. Als ik daarover opmerkingen maak dan is het omdat ik de dingen duidelijk wil hebben. Nu die zaken duidelijk zijn zul je mij daarover niet horen.

    En ik had me eigenlijk na de overstap van Warner al neergelegd bij de nederlaag, dus van "blindelings vasthouden" aan HD DVD was geen sprake. Ik verbaas me er steeds weer over dat er kennelijk verwacht wordt dat HD DVD gebruikers hysterisch moeten gaan reageren nu dat formaat omvalt. Ik heb een voor mezelf goed gemotiveerde keuze gemaakt en ik sta daar nog steeds achter. Het is jammer dat het fout loopt maar "so be it".

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Avalan Bekijk bericht
    Totaal los daarvan nu. Er wordt hier en daar gesteld dat dit nu eindelijk BluRay vleugels zal geven. Daar geloof ik weinig van, eigenlijk. Ik geloof niet dat er zoveel mensen een afwachtende houding aanhielden zolang er twee formaten waren. Zolang de schijfjes significant duurder blijven dan DVDs, heeft BluRay nog een lange weg af te leggen, lijkt me.
    Zelf zat ik, ondanks een PS3, ook in het afwachtende kamp, en dat had niet zozeer met de onzekerheid te maken (ik had eerlijk gezegd verwacht dat beide formaten gingen blijven bestaan) maar wel met de grote meerprijs van de HD-schijfjes.
    Nu er sneller dan verwacht een winnaar uit de bus is gekomen, vrees ik dat we nog niet zo snel drastische prijsdalingen in de disks moeten verwachten.
    Met dit verhaal ben ik het zeker wel eens. En ik hoop toch wel dat Blu-ray het red. Zoals ik al eerder postte: het is voor mij nu wachten op een voor mij geschikte speler en dan stap ik wel weer in. Of Blu-ray mainstream wordt weet ik niet, maar het heeft alle mogelijkheden om een goede high-end oplossing te worden.

  13. #263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Avalan Bekijk bericht
    Zelf zat ik, ondanks een PS3, ook in het afwachtende kamp, en dat had niet zozeer met de onzekerheid te maken (ik had eerlijk gezegd verwacht dat beide formaten gingen blijven bestaan) maar wel met de grote meerprijs van de HD-schijfjes.
    Nu er sneller dan verwacht een winnaar uit de bus is gekomen, vrees ik dat we nog niet zo snel drastische prijsdalingen in de disks moeten verwachten.
    In het begin van het DVD tijdperk was DVD ook duur (vergelijkbaar met nu), toch is die uiteindelijk een succes geworden. Dit kan komen doordat er ondanks de prijs toch nog een relatief grote groep bereid was dit ervoor neer te tellen. Die groep kan voor blu-ray kleiner zijn want we hebben nu immers een alternatief: DVD. DVD had destijds nauwelijks concurrentie.
    Een kleinere groep houdt de prijzen hoger dus in die zin kan 't dan best lang gaan duren.
    Tenzij de filmmaatschappijen de BD's goedkoper maken met de hoop op meer verkoop.
    Die zie ik nu echter nog wel even wachten aangezien men nu denkt dat 't door de afwachtende houding m.b.t. de format war komt dat er zo weinig is verkocht.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  14. #264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    De essentie van regiocodering lijkt me duidelijk, daar studio's (niet eens alle studio's) het gebruiken om hun distributiecontracten te beschermen. Misschien voor de consument niet altijd even leuk, maar vanuit een bedrijfsoptiek wel logisch. Daarnaast is veel wel gewoon regiovrij te krijgen en zijn de verschillen tussen uitgaven een stuk minder groot geworden.
    Hopelijk gaat men net als bij de kopieerbeveligingen bij CD's beseffen dat men ook kan verdienen door geen regio's te nemen. De afzetmarkt wordt dan globaal. Niet alle films worden overal uitgebracht en als voor zo'n film regiocodering geldt snijdt men eigenlijk zichzelf in de vingers.

    Distributiecontacten moeten maar concurreren door de prijs laag te houden, dan hoef je namelijk niet te importeren. Met DVD is dat inmiddels het geval. Importeren is eigenlijk alleen maar nodig als een film of versie daarvan niet verkrijgbaar is hier.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  15. #265

    Standaard

    Dat is wel heel simplistisch gesteld. CD's zijn een andere markt en worden vaak door 1 maatschappij gedistribueert (voor zover mij bekend). Dat is niet het geval bij DVD, waarbij filmrechten in verschillende landen bij verschillende distributeurs liggen. Het zou tegen de contractuele afspraken zijn als de moedermaatschappij nu ineens de DVD zelf op de markt zou brengen in NL. Dat zou de distributeur niet kunnen waarderen en zullen ze niet doen. Ben benieuwd naar de rechtzaken die eruit zullen voortvloeien. Wie zouden daar de dupe van worden? Juist consumenten (moet immers ergens van betaald worden).
    Dat bepaalde films hier niet uitgebracht worden, zul je dus bij de distributiepartner hier moeten zijn. Waarom geen petitie op DVD.nl?

    Wat is het toch met die prijs? Dat de prijs zo laag mogelijk gewenst is, is logisch. Maar missen sommigen nu niet het grotere plaatje? Volgens mij zijn we veel te veel verwend geraakt met de regiohacks van DVD.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  16. #266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ik ben maar een studentje, dus ik heb het geld niet op mn rug groeien. Ik kon er wel 1 nemen, en ik heb toen, gezien de studio's en toekomstbeeld, gekozen voor Blu-ray. Dat is goed voor mij uitgepakt, daar heb ik geluk bij gehad.

    Maar als HD-DVD nu gewonnen zou hebben, dan zou ik binnen de kortste keren een HD-DVD speler in huis hebben hoor. Ik ben niet tegen HD-DVD. Ik vind de 2 formaten bijna gelijk aan elkaar. Maar ik moest wel kiezen.
    Toch mooi dan voor je dat het Blu Ray is geworden!

    Als het Hd Dvd was geworden werd Blu Ray nu door alle fanboys onderuit gehaald. Zo is de mens (althans, velen) nu eenmaal.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  17. #267

    Standaard

    Wanneer wordt deze topictitel aangepast als we hier toch verder gaan?
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  18. #268

    Standaard

    Proost!
    Die mensen liegen tegen zichzelf want waarschijnlijk zouden ze wat later dan toch voor HD-DVD gaan.

    Ik zat er de afgelopen maand zelfs aan te denken om tegen die dumpprijzen een HD-DVD speler te kopen. Nu ben ik wel blij dat ik het niet gedaan heb.

  19. #269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Proost!
    Die mensen liegen tegen zichzelf want waarschijnlijk zouden ze wat later dan toch voor HD-DVD gaan.

    Ik zat er de afgelopen maand zelfs aan te denken om tegen die dumpprijzen een HD-DVD speler te kopen. Nu ben ik wel blij dat ik het niet gedaan heb.
    Ach joh, gewoon ff geduld. Straks koop je ze op marktplaats voor 50 euro of minder met wat films. Dan maar een avondje niet stappen...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  20. #270

    Standaard

    Nee ik sla het nu wel over. Ik wacht wel tot Paramount en Universal Blu-ray gaan. Zal ook niet heel lang meer duren. Dan hoef ik niet 2 spelers neer te zetten.
    The future is Blu

  21. #271

    Standaard

    Maar HD DVD kan nog steeds winnen. Venturer, Universal, Paramount, Dreamworks en Weinstein ondersteunen het nog.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  22. #272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Maar HD DVD kan nog steeds winnen. Venturer, Universal, Paramount, Dreamworks en Weinstein ondersteunen het nog.
    Hahah goed punt! Dankje!
    Ik loop direct even naar MM! :wink:
    The future is Blu

  23. #273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ja dit komt wel erg zielig over. Kocht je HD-DVD omdat je de naam zo leuk vond? Is rood helemaal jouw kleur?
    bij mij is het goed uitgepakt, blauw is helemaal mijn kleur en blu-ray vond ik leuker klinken.
    Samsung LE32R81(Black), Onkyo TX-SR805(Black), DV-S757, Sony Playstation 3, Toshiba HD-EP-35 B&W 602S3, LCR600, ASW650 W & M LS-01, HD-01 Monster HDMI 400, HDMI-DVI 400, HTS800, Logitech Harmony 895.(Two-Star Trader)

    DVD: 156, HD-DVD: 17, BLU-RAYS: 28.

  24. #274

    Standaard

    Hahah top! Gefeliciteerd!
    The future is Blu

  25. #275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Maar HD DVD kan nog steeds winnen. Venturer, Universal, Paramount, Dreamworks en Weinstein ondersteunen het nog.
    SURE DREAM ON !!!

    http://www.toshiba.co.jp/about/ir/en...0080219_03.htm
    Laatst aangepast door LouisXIV : 19-02-2008 om 14:46

Pagina 11 van 13 EersteEerste ... 78910111213 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •