Pagina 27 van 31 EersteEerste ... 17232425262728293031 LaatsteLaatste
De resultaten 651 tot 675 van 754 worden weergegeven.
  1. #651

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Had ik dat nu ook maar gehad...... heb eergisteren wel bericht gekregen dat hij gisteren of vandaag zal komen. 8)

    Wat dacht je wat.... nog niets, de slak die hem bezorgt is waarschijnlijk overreden, ach misschien morgen, heb hem niet dringend nodig, maar IBood kan beter zijn naam veranderen in ISuck
    sommige belgen op de ibood hebben de speler aangekregen,ikzelf nog niets.

    Koala zending
    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  2. #652

    Standaard

    Zojuist de EP30 uitgeprobeerd met HD DVD Riddick en eventjes Planet Earth. HD Beeldkwaliteit doet niet onder voor de XE1 of de Pioneer LX70A die ik heb. Wellicht op kleine puntjes maar het is z'n geld driedubbeldwars waard.
    Uit eten gaan met z'n tweeen is net zo duur. Ook gezellig natuurlijk en dat moet je zeker niet laten, maar van dat geld zie je ook niets meer terug. Dan kun je van de HD DVD's langer genieten. Zelfs al zou ie over een jaar kapot zijn en je geen nieuwe kunnen kopen en je niks aan je HD DVD's hebt is 't nog geen weggegooid geld geweest die 85 euro als je HD materiaal eens goedkoop wilt bekijken.
    Regiovrij maken van m'n blu-ray speler is bijna twee keer zo duur en als die speler kapot gaat heb je daar ook niks meer aan.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  3. #653

    Standaard

    Beetje jammer alleen dat ik er al 4 van de 5 had maar dat is m'n eigen schuld. Bovendien zijn 3 van de 5 HD-DVD's de Duitse variant. Ik vraag me af of ik daar nog vanaf kom.

  4. #654

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mortaza Bekijk bericht
    Ik ben van plan een HDDVD te kopen en ik vroeg me af welke HDDVD speler die betaalbaar is, kan normale dvd's goed upscalen?
    Ik denk misschien om een EP 35 te kopen met die 5 HDDVD of .

    Niemand?


    Four **** Trader & SafeTrader


  5. #655

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mortaza Bekijk bericht
    Niemand?
    Ik denk dat je aan de EP-35 een hele goede dvdspeler hebt als upscaler. Die van mij is nog steeds niet geleverd, dus ik kan je helaas niet vertellen wat het resultaat is.
    Ik heb deze speler aangeschaft in verband met mijn hd-dvd collectie.
    Pioneer VSX-D2011 Receiver /Cambridge Azur 540D dvdspeler Panasonic Viera TX-32LX600F/X/Pioneer DV-400 regiovrij
    HD-DVDS (55) BLURAY (6)

  6. #656

    Standaard

    Een kleine vraag (ik kan het opzoeken op internet denk ik maar vraag het hier maar omdat ik zeker 100% bij dvd.nl uitkom.)

    Kun je blu-ray dvd's op een hd-dvd speler afspelen? En andersom?
    Ik las iets over een HD-dvd speler van €80,- met 5 gratis films alleen ik zag ook dat het lang duurt of niet meer geleverd wordt?
    Weet iemand nog een winkel waar er Blu-Ray/HD-dvd spelers goedkoop verkocht worden (dus ook rond de €80,- tot €100,- ?)
    Zo ja, wil je dat in PM sturen of hier posten? Alvast bedankt !

  7. #657

    Standaard

    Een speler die HD en Bluray afspeelt gaat je echt niet tussen 80 en 100 euro kosten.
    Alleen een HD speler kost rond de 80-100.
    Bluray spelers zijn veel duurder.


    Four **** Trader & SafeTrader


  8. #658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin Bekijk bericht
    Ik denk dat je aan de EP-35 een hele goede dvdspeler hebt als upscaler. Die van mij is nog steeds niet geleverd, dus ik kan je helaas niet vertellen wat het resultaat is.
    Ik heb deze speler aangeschaft in verband met mijn hd-dvd collectie.
    Ik twijfel tussen een EP-35 en de EP-10.

    Is er een groot verschil?


    Four **** Trader & SafeTrader


  9. #659

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mortaza Bekijk bericht
    Ik twijfel tussen een EP-35 en de EP-10.

    Is er een groot verschil?

    Vanmorgen is de EP30 binnengekomen, compleet met 5 HD DVD's die ik al reeds had en een HDMI kabel. Dat was echt een koopje voor de 85 euro incl. verzenden.

    Het verschil tussen de EP10 en EP35 is voornamelijk dat de EP35 beschikt over ingebouwde decoders en de daarbij behorende analoge uitgangen, je kan zodoende de EP35 gebruiken met de nieuwe HD audio varianten en deze analoog aansluiten op een receiver die nog niet beschikt over de nieuwe HD audio decoders maar wel over een 5.1 analoge ingang.

    Je moet wel over goede speakers beschikken willen de nieuwe HD audio varianten nut voor je hebben.
    Have fun and enjoy your collection

  10. #660

    Standaard

    Ik denk toch wel dat deze speakers voldoende zijn :


    HARMAN/KARDON CINEVISION 7BK




    Specificaties:

    Harman Kardon Receiver AVR135BK
    6.1 channels amplification
    Dolby Pro Logic II
    Logic 7
    DTS-ES®
    HDTV-ready component video
    Triple Crossover
    Dolby Digital EX
    high-current capability
    192kHz/24-bit DACs

    Dit zijn de aansluitingen:

    Aansluitingen:
    • 1 x SPDIF-invoer (TOS-koppeling) - voor
    • 1 x SPDIF-invoer (RCA phono) - voor
    • 1 x S-video-invoer (4 PIN mini-DIN) - voor
    • 1 x samengestelde video/audio-invoer (RCA geluid x 3) - voor
    • 1 x hoofdtelefoon (geluid stereo 6,25 mm) - voor
    • 3 x S-video-invoer (4 PIN mini-DIN) - achter
    • 2 x S-video-uitvoer (4 PIN mini-DIN ) - achter
    • 1 x 7.1-kanaals audioingang (RCA phono x 8) - achter
    • 2 x component video-invoer (RCA geluid x 3) - achter
    • 1 x component video-uitvoer (RCA geluid x 3) - achter
    • 2 x SPDIF-invoer (TOS-koppeling) - achter
    • 2 x SPDIF-invoer (RCA phono) - achter
    • 1 x SPDIF-uitvoer (RCA phono) - achter
    • 1 x SPDIF-uitvoer (TOS-koppeling) - achter
    • 1 x uitvoer subwoofer (CA phono) - achter
    • 3 x samengestelde video/audio-invoer (RCA geluid x 3) - achter
    • 1 x gezamelijke video/geluidsuitvoer ( RCA geluid x 3 ) - achter
    • 2 x geluidsinvoer (RCA phono x 2) - achter
    • 1 x geluidsuitvoer (RCA phono x 2) - achter



    Met mijn tv en speakerset, is de EP35 het beste geschikt of kan ik genoeg nemen met de EP30??

    Laatst aangepast door mortaza : 28-03-2008 om 11:07


    Four **** Trader & SafeTrader


  11. #661

    Standaard

    Ik wilde misschien de XBOX360 HDDVD speler kopen maar ik heb gelezen dat het geen HDMI aansluiting heeft.
    Hierdoor kan het dus niet 1080p films afspelen toch?
    Laatst aangepast door mortaza : 28-03-2008 om 12:00


    Four **** Trader & SafeTrader


  12. #662

    Standaard

    Volgens mij (niet 100% zeker) kan hij ook 1080p over component doen - mits je TV dat aan kan.

  13. #663
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2006
    Woonplaats
    Gelderland en 6mnd. Kârnten Oostenrijk

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mortaza Bekijk bericht
    Ik wilde misschien de XBOX360 HDDVD speler kopen maar ik heb gelezen dat het geen HDMI aansluiting heeft.
    Hierdoor kan het dus niet 1080p films afspelen toch?
    Dat gaat alleen werken als je de HD DVD add-on in combinatie met de Xbox 360 Elite hebt, omdat de Elite standaard voorzien is van een HDMI aansluiting.

    Als je de add-on in combinatie met de component video aansluiting gebruikt heb je ook HD beeld alleen tot 1080i. Voor dat laatste kies je qua beeld instelling toch gewoon voor 720P.

  14. #664

    Standaard

    Jah ik twijfel tussen EP30 of EP35.
    Verschil is 30 euro.
    Alleen ik weet niet welke het best geschikt is voor mijn tv en cinema set.


    Four **** Trader & SafeTrader


  15. #665

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AntS Bekijk bericht
    Dat gaat alleen werken als je de HD DVD add-on in combinatie met de Xbox 360 Elite hebt, omdat de Elite standaard voorzien is van een HDMI aansluiting.

    Als je de add-on in combinatie met de component video aansluiting gebruikt heb je ook HD beeld alleen tot 1080i. Voor dat laatste kies je qua beeld instelling toch gewoon voor 720P.
    Elke xbox360 die je nu koopt heeft toch HDMI, in iedergeval die arcadeversie van 199 heeft het wel voor zover ik weet.. Moet je alleen nog wel zo'n add-on kunnen vinden..

  16. #666

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door diederik Bekijk bericht
    Volgens mij (niet 100% zeker) kan hij ook 1080p over component doen - mits je TV dat aan kan.
    De instelling is er inderdaad, maar veel TV's accepteren 't niet vanwege de mogelijkheid tot kopieren heb ik zo 't idee.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  17. #667

    Standaard

    Mortaza:
    Ik denk toch wel dat deze speakers voldoende zijn :smile: :


    HARMAN/KARDON CINEVISION 7BK
    Ik denk dat dit setje niet goed genoeg is om volledig van de nieuwe geluidsformaten te kunnen profiteren.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  18. #668

    Standaard

    De set kan de nieuwe formaten ieder geval niet coderen.
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  19. #669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mortaza Bekijk bericht
    Jah ik twijfel tussen EP30 of EP35.
    Verschil is 30 euro.
    Alleen ik weet niet welke het best geschikt is voor mijn tv en cinema set.
    Voor je TV maakt het niet uit.

    Je cinemaset heeft een satelliet speakersysteem, denk niet dat je daarmee optimale resultaten zult behalen in combinatie met de nieuwe audioformaten.

    30 euro is een schijntje voor de extra mogelijkheden van de EP35 als je deze via een 5.1 analoge ingang op je receiver kan aansluiten. Doch in jouw situatie zou ik gewoon gaan voor de EP30 en deze optisch verbinden met je receiver en met HDMI aansluiten op je TV.
    Have fun and enjoy your collection

  20. #670

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mortaza Bekijk bericht
    Ik wilde misschien de XBOX360 HDDVD speler kopen maar ik heb gelezen dat het geen HDMI aansluiting heeft.
    Hierdoor kan het dus niet 1080p films afspelen toch?
    Een Xbox 360, of het nu de nieuwe is met een HDMI uitgang of de oude zonder HDMI uitgang is gewoon geen aanrader. De Xbox 360 waarop de Addon aangesloten moet worden maakt zo'n kabaal dat hij je plezier in het film kijken gewoon vergalt. NIET DOEN
    Have fun and enjoy your collection

  21. #671

    Standaard

    Maar er staat bij directsale dat de EP30, 1080i ondersteunt en ik heb een FULL HD tv die 1080p ondersteunt.
    Beetje zonde om dan die speler te kopen.
    Dan kan ik beter EP35 kopen.


    Four **** Trader & SafeTrader


  22. #672

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mortaza Bekijk bericht
    Maar er staat bij directsale dat de EP30, 1080i ondersteunt en ik heb een FULL HD tv die 1080p ondersteunt.
    Beetje zonde om dan die speler te kopen.
    Dan kan ik beter EP35 kopen.
    De EP30 gaat zelfs tot 1080p/24 resolutie met de latest firmware. Dat staat gewoon in de handleiding

  23. #673

    Standaard

    Wat wel aardig is, is dat je de EP10 voor dvd's regiovrij kunt maken. Bij de EP35 kan dat voor zover ik weet niet. Verder zijn het beide mooie apparaten maar de EP35 is nu wel een koopje hoor. Ik zou er bijna nog een kopen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mortaza Bekijk bericht
    Ik twijfel tussen een EP-35 en de EP-10.

    Is er een groot verschil?
    Laatst aangepast door mike mannot : 29-03-2008 om 01:50

  24. #674

    Standaard

    De EP10 krijgt overal wel een goede score en dat het regiovrij kan maken is natuurlijk belangrijk.
    Alleen jammer dat de films die je bij krijgt minder zijn dan die je bij de EP30 en de EP35 krijgt.

    Ik zit nog steeds te twijfelen


    Four **** Trader & SafeTrader


  25. #675

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Blord Bekijk bericht
    De EP30 gaat zelfs tot 1080p/24 resolutie met de latest firmware. Dat staat gewoon in de handleiding
    En 't werkt ook nog.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

Pagina 27 van 31 EersteEerste ... 17232425262728293031 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •