Pagina 91 van 136 EersteEerste ... 4181878889909192939495101 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.251 tot 2.275 van 3395 worden weergegeven.

Discussie: 24

  1. #2251

    Standaard

    Ha, gisteren net het einde van seizoen 2 gekeken en ik kan bijna niet wachten om seizoen 3 te starten. Daarna heb ik nog seizoen 4 liggen dus ik moet bijna op zoek naar seizoen 5 en 6.
    Erg sterke serie die ik in het begin van seizoen 1 een aantal afleveringen gevolgd heb. Ik ben echter niet zo iemand die 'moet' gaan zitten om een serie te volgen of het moet een serie als CSI zijn die in elke aflevering één verhaal doet.
    Vandaar dat ik ook gestopt ben met 24 te volgen op de gezette zendtijden op tv. Ben er eigenlijk geheel mee gestopt tot het moment dat ik vorige week de eerste 4 seizoenen voor een leuke prijs kon kopen.
    Nu ben ik dus verkocht, 4 afleveringen per dag gaan er makkelijk in .....

    Ik kan me dus niet uitlaten over seizoen 6 en het verlate seizoen 7. :wink:

  2. #2252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Benman Bekijk bericht
    Erg sterke serie die ik in het begin van seizoen 1 een aantal afleveringen gevolgd heb. Ik ben echter niet zo iemand die 'moet' gaan zitten om een serie te volgen of het moet een serie als CSI zijn die in elke aflevering één verhaal doet.
    Vandaar dat ik ook gestopt ben met 24 te volgen op de gezette zendtijden op tv. Ben er eigenlijk geheel mee gestopt tot het moment dat ik vorige week de eerste 4 seizoenen voor een leuke prijs kon kopen.
    Nu ben ik dus verkocht, 4 afleveringen per dag gaan er makkelijk in .....

    Ik kan me dus niet uitlaten over seizoen 6 en het verlate seizoen 7. :wink:

    Heb je nog heel wat goeie tv te gaan
    Met name seizoen 3 en 5 vond ik erg sterk.

  3. #2253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door aarde Bekijk bericht
    Heb je nog heel wat goeie tv te gaan
    Met name seizoen 3 en 5 vond ik erg sterk.
    Inderdaad, ik zou er veel geld voor geven om het allemaal nog eens opnieuw voor de eerste keer te kunnen beleven

  4. #2254

    Standaard

    Ik ook....ik heb de 1e 5 seizoenen achter elkaar gekeken en het was puur genieten....ik wil seizoen 7....
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  5. #2255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Ik ook....ik heb de 1e 5 seizoenen achter elkaar gekeken en het was puur genieten....ik wil seizoen 7....
    Doe je seizoen6 toch eerst?
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  6. #2256

    Standaard

    Haha seizoen 6 heb ik enkele weken terug eens herkeken. Nu in zn geheel ipv welke week 1 aflevering vorig jaar
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  7. #2257

    Standaard

    Ik zit momenteel op de helft van seizoen 4 en ik moet toegeven dat elk seizoen wel z'n plussen en minnen heeft maar het blijft toch gewoon vrijwel iedere aflevering spannend. Heb dus deze week ook maar seizoen 5 en 6 aangeschaft.

    Ik moet dan wel nog twee dingen kwijt.
    - MAN! wat is die Tony Almeida gespeeld door Carlos Bernard een ijzersterk karakter zeg. Perfect gecast en die blijft niet voor niets terugkomen in vrijwel elk seizoen.
    - Wanneer Jack Bauer in gesprek is in de auto of helicopter dan wordt ik zelfs nerveus, zo vaak als hij in de spiegel of naar buiten kijkt. Beetje onnatuurlijk wel.

  8. #2258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Benman Bekijk bericht
    - Wanneer Jack Bauer in gesprek is in de auto of helicopter dan wordt ik zelfs nerveus, zo vaak als hij in de spiegel of naar buiten kijkt. Beetje onnatuurlijk wel.
    Jack Bauer fact: Never ask Jack Bauer what's going on, he'll explain in the car.

  9. #2259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Benman Bekijk bericht
    Ik zit momenteel op de helft van seizoen 4 en ik moet toegeven dat elk seizoen wel z'n plussen en minnen heeft maar het blijft toch gewoon vrijwel iedere aflevering spannend. Heb dus deze week ook maar seizoen 5 en 6 aangeschaft.

    Ik moet dan wel nog twee dingen kwijt.
    - MAN! wat is die Tony Almeida gespeeld door Carlos Bernard een ijzersterk karakter zeg. Perfect gecast en die blijft niet voor niets terugkomen in vrijwel elk seizoen.
    - Wanneer Jack Bauer in gesprek is in de auto of helicopter dan wordt ik zelfs nerveus, zo vaak als hij in de spiegel of naar buiten kijkt. Beetje onnatuurlijk wel.
    Het einde van seizoen 4 is erg goed en zou een perfecte afsluiting van de serie zijn geweest... Ware het niet dat seizoen 5 minstens net zo goed is als seizoen 4...

    Seizoen 4 & 5 zijn mijn favoriete seizoenen... als je klaar bent met seizoen 4 wil ik wel eens weten wat je er in zijn totaliteit van vond...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  10. #2260

    Standaard

    Het einde van seizoen 4 gaf me kippevel...maar zoals al is gezegd; seizoen 5 overtreft alles! Het einde van seizoen 6 vind ik trouwens ook meester. 24 is erg goed in een seizoen mooi te laten eindigen. Op seizoen 5 na dan, want ik zat na de slotsecondes vol vragen
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  11. #2261

    Standaard

    Ik vond seizoen 4 persoonlijk het allerbest, dus ben ook zeer benieuwd hoe je er over denkt na afloop van het seizoen.

  12. #2262

    Standaard

    Nou, seizoen 4 afgekeken. Manman .... wat een seizoen. Keilekker. Ook wel weer leuk om President Palmer weer eens te zien. Ook weer zo'n kei van een acteur Dennis Haysbert. Ik zie 'm ook graag in The Unit.

    Op naar seizoen 5 en ik ben alweer benieuwd. Vanaaf maar weer eens een dvd-tje afleveringen kijken.

  13. #2263

    Standaard

    Seizoen 5 is explosief goed. Nonstop bijna gekeken toen
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  14. #2264
    Member
    Registratie datum
    Mar 2008
    Woonplaats
    Oost-Vlaanderen (België)

    Standaard

    Hah ik heb een tijdje geleden season 1 & 2 gekocht. Zonder Subs , maarjah.
    Zit nu aan 11 uur van het 1ste seizoen. Ik vind het tot nu toe al erg goed blijk dat veel mense de latere seizoenen nog beter vinden dus ik ben wel benieuwd. _O_

  15. #2265

    Standaard


    (klik voor El Resolution Grande)

    Characters (left to right):
    Rhys Coiro as FBI Agent Sean Hillinger
    Janeane Garofalo as FBI Agent Janis Gold
    Jeffrey Nordling as FBI Agent Larry Moss
    Annie Wersching as FBI Agent Renee Walker
    Carlos Bernard as Tony Almeida
    Kiefer Sutherland as Jack Bauer
    James Morrison as Bill Buchanan
    Mary Lynn Rajskub as Chloe O'Brian
    Colm Feore as First Gentleman Henry Taylor
    Cherry Jones as President Allison Taylor
    Bob Gunton as White House Chief of Staff Ethan Kanin

  16. #2266

    Standaard

    Tony terug, Bill terug 8)

    En Bob Gunton vind ik ook altijd wel goede (bij)rollen speler, zie nu pas voor het eerst dat die meedoet. Of zat hij ook al in eerdere seizoenen?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  17. #2267

    Standaard

    Ze zijn wel vooruitstrevend, eerst een zwarte president en nu een vrouwelijke

  18. #2268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Tony terug, Bill terug 8)

    En Bob Gunton vind ik ook altijd wel goede (bij)rollen speler, zie nu pas voor het eerst dat die meedoet. Of zat hij ook al in eerdere seizoenen?
    Hij zat ook al even in seizoen 6. Ben wel blij dat hij nu een vast cast-member wordt net zoals ook Colm Feore die ik ook ken uit heel wat leuke bijrollen in films.

    Ik vind het wel spijtig dat Glenn Morshower (Aaron) en Jude Ciccolella (Mike Novick) nergens te bespeuren zijn. Hopelijk keren ze toch op zijn minst terug als guest stars.

  19. #2269

    Standaard

    Aaron en Mike horen inderdaad in 24. Maargoed, Mike was er in 6 al niet meer bij he. En Aaron minimaal...jammer, want beiden zijn leuke personages. Hoop wel dat ze die Martha weglaten, pfff.

    Ik vind het doodzonde dat we nog gewoon 3 kwart jaar moeten wachten op s7..
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  20. #2270

    Standaard

    Hehe, seizoen 7 ......... eerst eens ff door seizoen 5 en 6 ploegen.

  21. #2271

    Standaard

    ik had echt ff een WTF-momentje toen ik Tony zag :P ik had wel wat spoilers gelezen op het internet, maar geloofde het nog niet echt. Maar hij is dus duidelijk terug, ben erg benieuwd! Cloe en Buchanan zijn ook geweldige karakters, blij dat ze terug zijn .. ik mis alleen Milo een beetje, die vond ik ook erg cool

  22. #2272

    Standaard

    Milo terug zou nog een tikkie erger zijn op yeah right ladder

  23. #2273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Milo terug zou nog een tikkie erger zijn op yeah right ladder
    Dat zou inderdaad wel vrij bijzonder zijn

  24. #2274

    Standaard

    Of Nina Meyers...
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  25. #2275

Pagina 91 van 136 EersteEerste ... 4181878889909192939495101 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •