Pagina 34 van 35 EersteEerste ... 24303132333435 LaatsteLaatste
De resultaten 826 tot 850 van 860 worden weergegeven.
  1. #826

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Nog steeds niets...grr...
    Same here, ik sta op het punt om te gaan mailen. Als er zaterdag nog niet binnen is, ga ik dat maar doen denk ik.

    Het vreemde is dat hij wel verzonden is, dus geannuleerd gaat die niet meer worden. Zouden ze massaal in de post zijn kwijtgeraakt? Dat lijkt me niet erg waarschijnlijk.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  2. #827

    Standaard

    Ik heb hem ook nog niet binnen, maar er stond op hun site dat er minimaal 21 dagen overheen moeten gaan voordat ze het kunnen uitzoeken. Ik wacht tot na het weekend. Een verzending van Play is bij mij wel eens eerder zo laat geweest.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 24-04-2008 om 11:20
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  3. #828

    Standaard

    EEY MENSEN!!!

    Ik had ergens gelezen dat die Blade Runners dinges uitverkocht was... maar wat lees ik op de site:

    Blade Runner - The Final Cut - Ultimate Collectors Edition (5disc)
    17,99 (en daarvoor een pound tekentje) - Geen verzendkosten!!!

    Dit is het nog niet, daar onder staat:

    In Stock !!!

    Heb je om dit te kopen via Play.com een creditcard nodig of niet? Snel :P !!

  4. #829

    Standaard

    rustig....

    18 pond is 25 euro...

    kan je beter de regiovrije blu ray (5 disc) bij amazon.com halen voor 17 euro...

    en ja, play.com vereist een CC
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #830

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    rustig....

    18 pond is 25 euro...

    kan je beter de regiovrije blu ray (5 disc) bij amazon.com halen voor 17 euro...

    en ja, play.com vereist een CC
    €25,- maar!?! Ik dacht €36,-

    Ik kijk wel bij amazon.com !!

    - Ik heb geen blu-ray dat gaat dus niet door whee

  6. #831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Same here, ik sta op het punt om te gaan mailen. Als er zaterdag nog niet binnen is, ga ik dat maar doen denk ik.

    Het vreemde is dat hij wel verzonden is, dus geannuleerd gaat die niet meer worden. Zouden ze massaal in de post zijn kwijtgeraakt? Dat lijkt me niet erg waarschijnlijk.
    De blu-ray 5 disc collectors edition region 1 deed er bij mij 51/2 weken over! Vanuit Amerika dus.

  7. #832

    Standaard

    de miine is ook nog steeds niet binnen van play...

  8. #833

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    De blu-ray 5 disc collectors edition region 1 deed er bij mij 51/2 weken over! Vanuit Amerika dus.
    We hebben het hier over Play.com, dus dat komt als het goed is niet uit de VS
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  9. #834

    Standaard

    Refund gevraagd en gekregen...die dvd's zijn nooit verzonden volgens mij...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #835

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    We hebben het hier over Play.com, dus dat komt als het goed is niet uit de VS
    Play.com en play international zijn hetzelfde, play.com voor uk en regio 2, play international voor regio 1. Zelfs de terugzend adres voor play international is op het vasteland van engeland!

  11. #836

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Refund gevraagd en gekregen...die dvd's zijn nooit verzonden volgens mij...
    Gaven ze dat toe? Ik heb toch liever de DVD dan mijn geld terug. Het was een hele mooie prijs.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  12. #837

    Standaard

    uiteraard gaven ze dat niet toe...

    heb nu de blu ray maar besteld...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #838

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    uiteraard gaven ze dat niet toe...

    heb nu de blu ray maar besteld...
    Ik wacht toch nog maar 1 of 2 weekjes, heb nu toch al betaald dus mis het geld niet meer. Misschien komt die hier ooit nog binnen
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  14. #839

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    uiteraard gaven ze dat niet toe...

    heb nu de blu ray maar besteld...
    Da's lekker, ik heb er nu eentje teveel, de eerste kwam pas na 51/2 week en moet een regio 1 blu-ray collectors edition terugsturen...had ik even eerder moeten weten, had ik een deal met je kunnen sluiten...nu moet ik er weer eentje terugsturen....

  15. #840

    Standaard

    Ik heb Play.com vandaag toch maar even een bericht gestuurd dat ik hem nog steeds niet heb ontvangen (met de opmerking dat ik weet dat er meerdere zijn met dit probleem). Ik heb niet om een refund gevraagd maar om een nieuw exemplaar. To be continued...
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  16. #841

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik heb Play.com vandaag toch maar even een bericht gestuurd dat ik hem nog steeds niet heb ontvangen (met de opmerking dat ik weet dat er meerdere zijn met dit probleem). Ik heb niet om een refund gevraagd maar om een nieuw exemplaar. To be continued...
    Laat het ons weten, ik wacht even jouw reactie af voordat ik zelf ook een mailtje stuur...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  17. #842

    Standaard

    Ik kreeg vandaag een mailtje met het goede bericht dat ze een nieuw exemplaar hebben gestuurd. We wachten het weer af...
    Laatst aangepast door BigLebowski : 04-05-2008 om 13:07
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  18. #843

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik kreeg vandaag een mailtje met het goede bericht dat ze een nieuw exemplaar hebben gestuurd. We wachten het weer af...
    Ik heb via de report lost shipment knop ook aangegeven dat ik niets heb ontvangen, maar nog geen mail gehad. Ik blijf hoop houden...

    Laat je het even weten of/wanneer die binnenkomt?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  19. #844

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Ik heb via de report lost shipment knop ook aangegeven dat ik niets heb ontvangen, maar nog geen mail gehad. Ik blijf hoop houden...

    Laat je het even weten of/wanneer die binnenkomt?
    Zal ik doen, maar houd er rekening mee dat er wel weer een paar weekjes overheen kunnen gaan.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  20. #845

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Zal ik doen, maar houd er rekening mee dat er wel weer een paar weekjes overheen kunnen gaan.
    Ik hoop dat ik 'm binnenkrijg voor de 50th anniversary edittion uitkomt 8)
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  21. #846

    Standaard

    Ik heb inmiddels een refund aangevraagd en gekregen en vervolgens voor 7 euro de 2 disc besteld. dan maar geen 5 alternate versions.

  22. #847

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kitano Bekijk bericht
    Ik heb inmiddels een refund aangevraagd en gekregen en vervolgens voor 7 euro de 2 disc besteld. dan maar geen 5 alternate versions.
    Je had beter een lost shipment kunnen reporten, ik heb vandaag een mailtje ontvangen dat er een nieuw exemplaar is verzonden (zonder extra kosten, de 14 euro heb ik allang betaald).
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  23. #848

    Standaard

    toch apart dat er nog steeds problemen zijn met die box leveringen. Tsja je kon natuurlijk ook gewoon anders de PAL versie nemen maar ja die is natuurlijk ook best prijzig 50euro.

  24. #849

    Standaard

    De reacties hierboven betreft bestellingen bij Play.com en die verkopen alleen PAL. PlayUSA.com verkoopt NTSC.

  25. #850

    Standaard

    Mijn replacement is vandaag verzonden en zou binnen 3-5 dagen moeten arriveren.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Pagina 34 van 35 EersteEerste ... 24303132333435 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •