Pagina 66 van 76 EersteEerste ... 1656626364656667686970 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.626 tot 1.650 van 1899 worden weergegeven.

Discussie: Prison Break [FOX]

  1. #1626

    Standaard

    Wat weer een teleurstellend einde van Seizoen 3. Had eindelijk een beetje closure verwacht maar ze eindigen weer met nix

    No way dat ik nog een 4e seizoen ga kijken. Zo zonde dit van het mooie eerste seizoen.

  2. #1627

    Standaard

    Als Sara inderdaad terugkomt zou dat een domper voor de serie zijn. Niet om het persoon Sara, maar door het verhaal van S3
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  3. #1628

    Standaard

    Neee. Neeeeeeeeee! Dat meen je niet. Somebody please say Fox tried to pull an april fools joke!
    Gatver. Wat voor schrijvers zitten daar in de US? Of doen ze dat met onderweg naar morgen ook?
    Lijkt wel op dragon ball-z... En das een tekenfilm. Eigenlijk zou het erop lijken dat schrijvers de kijkers probeen te naaien of niet? Ze schrijven whatever ze willen en denken dat kijkers stupid zijn. Ik kijk niet meer. 3 vond ik mooi geweest
    Laatst aangepast door KILLER : 04-04-2008 om 22:45

  4. #1629

    Standaard

    Ze doen het vaker. de doodgewaande Tony Almeida keert in 24 seizoen 7 ook terug. Het verschil was dat we het van hem dachten, maar van Sarah zagen we al haar hoofd in een doos. Hoe wil je dat goedpraten? Slechte zaak dus, een eventuele terugkeer.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  5. #1630

    Standaard

    Van hem hebben we het ook gezien. Vond 24 tenminste toch goed op dat gebied. Dood IS dood, maar blijkbaar beginnen ze ook te herrijzen.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  6. #1631

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Van hem hebben we het ook gezien. Vond 24 tenminste toch goed op dat gebied. Dood IS dood, maar blijkbaar beginnen ze ook te herrijzen.
    Het ding bij 24 is wel dat ze daar tenminste nog de mogelijkheid op een terugkeer open hebben gehouden door de afwezigheid van een stille klok, die toch traditie is als er een belangrijk CTU-personage sterft . Nu, ik hoop ook wel op een iets of wat geloofwaardige uitleg waarom dat personage niet dood was. Maar ik heb op dat vlak toch nog wel heel wat meer vertrouwen in de schrijvers van 24. Het afgelopen seizoen was ook niet zo memorabel als de eerste 5 seizoenen, maar hoe snel het bergaf ging met Prison Break in seizoen 3 dat heb ik toch nog maar zelden gezien. En op zich kan je natuurlijk ook wel een draai geven aan het verhaal waarom dit personage niet dood is het was "simpelweg" het hoofd van iemand anders in de doos maar ik vrees dat het sowieso vrij stuntelig en belachelijk gaat overkomen als ze de lijn van seizoen 3 verderzetten.

  7. #1632

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Het ding bij 24 is wel dat ze daar tenminste nog de mogelijkheid op een terugkeer open hebben gehouden door de afwezigheid van een stille klok, die toch traditie is als er een belangrijk CTU-personage sterft . Nu, ik hoop ook wel op een iets of wat geloofwaardige uitleg waarom dat personage niet dood was. Maar ik heb op dat vlak toch nog wel heel wat meer vertrouwen in de schrijvers van 24. Het afgelopen seizoen was ook niet zo memorabel als de eerste 5 seizoenen, maar hoe snel het bergaf ging met Prison Break in seizoen 3 dat heb ik toch nog maar zelden gezien. En op zich kan je natuurlijk ook wel een draai geven aan het verhaal waarom dit personage niet dood is het was "simpelweg" het hoofd van iemand anders in de doos maar ik vrees dat het sowieso vrij stuntelig en belachelijk gaat overkomen als ze de lijn van seizoen 3 verderzetten.

    of misschien was het wel een nephoofd, van een pop ofzo die zo goed is nagemaakt. Die schrijvers kunnen gewoon van alles verzinnen, doen ze ook met films. in Halloween H20 dacht iedereen dat mike dood was door onthoofding, bleek in ressurection dat iemand anders te zijn

  8. #1633

    Standaard

    Misschien behoorlijk off-topic, maar de stille klok in 24 heeft niets met de dood van een karakter te maken, maar met een belangrijke/intense gebeurtenis. Er zijn ook stille klokken geweest waar niemand sterft. Dit is al vaker bevestigd door de schrijvers/makers.

    Prison Break zelf kan me niet zo heel veel schelen. Mijn ouders kijken het graag en ik heb weleens een aflevering of vier meegekeken, maar vond het niet veel bijzonders.
    **** me gently with a chainsaw.

  9. #1634

    Standaard

    Prison Break had natuurlijk een fantastisch 1e seizoen en daarna begon het qua plotwendingen wel erg uit de hand te lopen. Normaalgesproken erger ik me daar wel aan, maar Prison Break kijkt met z'n huidige onzin bij mij toch nog steeds lekker weg. Goed, ik kan me best voorstellen dat er kijkers zijn die na het 1e seizoen afhaken. Een 4e seizoen? Laat maar lekker komen eigenlijk...
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  10. #1635

    Standaard

    Ik vind het na 3 seizoenen nog altijd heerlijk, al hadden s2 en s3 wel hun dipjes. Maar het blijft toch boeiend. Ik had graag gezien dat s3 nog een paar extra afleveringen nam en het hele verhaal beeindigde. Maar eerlijk gezegd is een 4e seizoen wel een mooi vooruitzicht.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  11. #1636

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    of misschien was het wel een nephoofd, van een pop ofzo die zo goed is nagemaakt. Die schrijvers kunnen gewoon van alles verzinnen, doen ze ook met films. in Halloween H20 dacht iedereen dat mike dood was door onthoofding, bleek in ressurection dat iemand anders te zijn
    Maar van de head-creep in een Horror-film verwacht je dat. Die creepy personages gaan nooit dood. Dat is Horror. Maar dit is Prison-Break en dat moet dicht bij de werkelijkheid staan. Of komt Sarah terug met een Axe?
    Laatst aangepast door KILLER : 05-05-2008 om 21:23

  12. #1637

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KILLER Bekijk bericht
    Maar van de head-creep in een Horror-film verwacht je dat. Die creepy personages gaan nooit dood. Dat is Horror. Maar dit is Prison-Break en dat moet dicht bij de werkelijkheid staan. Of komt Sarah terug met een Axe?
    ja oke dat is natuurlijk iets heel anders, maar wat ik bedoel is dat het niets uitmaakt wat het is (film, serie, horror, actie) die schrijvers verzinnen er wel wat op

    ander voorbeeld:

    Crank. Die Jason Statham gaat op het einde dood en toch komt er een deel 2 met Jason want die heeft het op de een of andere manier overleefd

  13. #1638

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheLegacy Bekijk bericht
    Net aflevering 18 gezien van S1
    Nog een tijdje afleveringen kijken dus voordat ik S3 mag beginnen
    Doe jezelf een plezier, en stop na seizoen 2 en doe alsof alles afgerond is.

  14. #1639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño Bekijk bericht
    Doe jezelf een plezier, en stop na seizoen 2 en doe alsof alles afgerond is.
    Alsof dat mogelijk is

  15. #1640

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Farley Bekijk bericht
    Alsof dat mogelijk is
    Probeer het toch maar, het bespaart veel frustratie

  16. #1641

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Farley Bekijk bericht
    Alsof dat mogelijk is
    Een "alternate definitive series ending" op de laatste disc van seizoen 2 was leuk geweest. Seizoen 3 is niet meer dan grappig hap-slik-weg-entertainment. Overbodig rekken om de kijkcijfers. Niets origineels of ingenieus aan.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  17. #1642

    Standaard

    Maar ja, ik vind die Prison Break seizoens boxen ook wel duur. Eerst was Seizoen 1 €40,- (MM Breda net toen hij uit was!!) kijk ik vorige week, is hij €50,- en Seizoen 2 ligt daar ook al voor €80,- en wat een lelijke covers zeg!! Ze mogen best wel wat meer moeite doen, om die boxen mooier te maken, aangezien je er best wel wat tientjes voor moet betalen...

    De serie vind ik echter geweldig! Alleen sinds seizoen 2 volg ik het niet meer, seizoen 3 helemaal niet gezien. Ik weet niet eens welke zender Prison Break verschijnt en om hoe laat... kan iemand helpen? (of is het al inmiddels voor bij )

  18. #1643

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Probeer het toch maar, het bespaart veel frustratie
    Ik heb zelf alles al gezien, gelukkig. Wil alleen maar aangeven dat het onmogelijk is om na S2 te stoppen, omdat dan het verhaal voor S3 al is gestart.

  19. #1644

    Standaard



    Boxart voor het derde seizoen in de R1 versie, die uitkomt op 26 augustus, volgens tvshowsondvd.com. De boxarts verschillen geloof ik niet of weinig met die van ons, dus deze box zou ook bij ons wel eens in de winkels kunnen gaan liggen.

    De box komt ook uit op Blu-ray en bestaat uit een 4-disc boxset.

  20. #1645

  21. #1646

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch Bekijk bericht
    mooi artwork!
    Inderdaad, jammer dat de serie zo slecht is geworden
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  22. #1647

    Standaard

    Ondanks, niet zo'n hele goede reviews... toch maar via Play.com besteld... ben toch stiekem wel benieuwd hoe het na seizoen 2 verder gaat...

    Had nog een giftvoucher van 2 pond dus...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  23. #1648

    Standaard

    Nou ik moet seizoen 2 zelf nog kijken, maar ik ben ook echt benieuwd naar seizoen 3, want lees hier toch veel negatieve reactie's, maar hoor van mn vriendin weer een lovende reactie, die vind het een super seizoen. maar ja eerst het 2e seizoen maar is kijken

  24. #1649

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door arjan_ufo Bekijk bericht
    Nou ik moet seizoen 2 zelf nog kijken, maar ik ben ook echt benieuwd naar seizoen 3, want lees hier toch veel negatieve reactie's, maar hoor van mn vriendin weer een lovende reactie, die vind het een super seizoen. maar ja eerst het 2e seizoen maar is kijken
    Jij zit nog in een mooie positief, aangezien je alleen seizoen 1 hebt gezien. Nu gewoon stoppen en dan kun je op PB terugkijken als een topserie!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  25. #1650

    Standaard

    Seizoen twee was ook gewoon nog erg leuk... was voor mij nog steeds een seizoen dat ik na iedere aflevering door wilde kijken... misschien af en toe vergezocht, maar toch erg vermakelijk...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

Pagina 66 van 76 EersteEerste ... 1656626364656667686970 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •