Pagina 4 van 204 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 5082 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Jammer van dat zwarte stukje in die verder prachtige kraag.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Groen-wit-Groen is de Rotterdamse vlag inderdaad. De belettering achterop bij de presentatie van Tomasson en El Ahmadi was ook goudkleurig net als het logo.
    En ook Inter krijgt dit jaar gouden letters + sponsor. Hmm, ik ruik een complot...

    Vind ze dit jaar beide mooi. Die van Inter is stukken minder als de photoshop, die vond ik heel mooi, maar dat vind jij ook
    Die van Inter is nog niet uit, dus niemand weet nog hoe die er uit gaat zien. Het kan nog alle kanten op. Er is eigenlijk alleen bekend dat er gouden bedrukking op komt.

    en jouw favoriete bondscoach Domenech blijft aan Wat een lachertje.
    Dat wordt inderdaad weer lachen de komende jaren :razz:

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo Bekijk bericht

    In dat groene shirt hebben ze de europa cup 1 gewonnen (zo heette dat ding toen nog)
    Ik vind het buitengewoon mooi, mooier dan het toch altijd fraaie rood-witte shirt (zoals anderen al hebben opgemerkt: dat zwarte stukje in de kraag is dodelijk

  4. #79

    Standaard

    Kent iemand de gedachte achter dat zwarte stukje?

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    En ook Inter krijgt dit jaar gouden letters + sponsor. Hmm, ik ruik een complot...
    Ik zou geen bezwaar hebben tegen een samenwerkingsverbandje

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Die van Inter is nog niet uit, dus niemand weet nog hoe die er uit gaat zien. Het kan nog alle kanten op. Er is eigenlijk alleen bekend dat er gouden bedrukking op komt.
    Ik had begrepen dat de kans groot werd dat het het lelijke 'prototype werd aan de hand van het plaatje dat jij liet zien

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    In dat groene shirt hebben ze de europa cup 1 gewonnen (zo heette dat ding toen nog)
    Ik vind het buitengewoon mooi, mooier dan het toch altijd fraaie rood-witte shirt (zoals anderen al hebben opgemerkt: dat zwarte stukje in de kraag is dodelijk
    Is een mooie remake inderdaad. Er schijnt altijd iets van zwart in te moeten maar het steekt behoorlijk af tegen de rest.

    Heb al een tijd geen shirt gekocht maar de groene komt er wel in dit seizoen.

  6. #81

    Standaard

    Ik denk dat het te maken heeft met de belettering van Fortis, om dat te laten terug komen in de kraag.
    Zoals er bij het groene shirt een witte kraag is.

    Moet overigens wel zeggen dat ik het groen shirt steeds mooie begin te vinden.
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  7. #82

    Standaard



    Jaja ik weet het, het is overbodig dat ik het shirt van PSV laat zien. Ik was eerst ook van plan om het shirt niet te halen, shirt van de vorige 2 seizoenen was veel mooier, maar ik ga het toch halen zaterdag (bedrukking gratis, op de foto met de enige EC 1 die we hebben plus een GRATIS POSTER !)

    Kennelijk is dit shirt ontworpen met invloeden van de supporters, nou dan laat mij de volgende maar doen, namelijk het uitshirt. Die witte is echt verschrikkelijk, die blauwe is al 3 seizoenen oud en wordt nu nog gebruikt :sad:
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  8. #83

    Standaard

    Moeten ze het wel doen
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Ik zou geen bezwaar hebben tegen een samenwerkingsverbandje
    Neeuuh, laten we dat maar niet doen :razz:

    Ik had begrepen dat de kans groot werd dat het het lelijke 'prototype werd aan de hand van het plaatje dat jij liet zien
    Ja ongeveer. Met bredere strepen dan normaal en gouden bedrukking. Dat zijn de geruchten althans. Maar ook die geruchten zijn net als de transfermarkt iedere dag weer anders.

    18 juli komt ie uit en dit is voorlopig alles wat we te zien hebben gekregen:




    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje Bekijk bericht
    Die witte is echt verschrikkelijk
    Bedoel je deze?



    Die vond ik erg mooi juist.

  10. #85

    Standaard

    Yep, die zijn dus echt verschrikkelijk. PSV had 2 seizoenen geleden een speciaal CL shirt, wit met lichtblauw, die vond ik wel mooi.
    PSV moet met het volgende uitshirt de kleur zwart gebruiken. Kijk naar Feyenoord en AZ, zwarte uitshirts en ze waren nog mooi ook. En iets met gouden belettering ofzo.. et voila !
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  11. #86

    Standaard

    Ik merk wel dat alle voetbalclubs die Nike hebben, hetzelfde model shirt hebben.
    Vorig seizoen vond ik de shirts van Inter en PSV precies hetzelfde, en misschien zien die nieuwe Inter shirts er nu ook wel zo uit als het PSV shirt van nu.
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  12. #87

    Standaard

    Klopt, maar in een verklaring ergens staat dat het Intershirt revolutionair veranderd zou zijn dus ik verwacht toch wel iets anders dan normaal. Zou ook alleen op de gouden bedrukking kunnen slaan.

    Ach, afwachten maar. Zo belangrijk is het nou ook weer niet

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo Bekijk bericht
    Kent iemand de gedachte achter dat zwarte stukje?
    Dat stukje zwart verwijst, denk ik, naar de zwarte broek die er onder gedragen wordt

    Ik vermoed dat onder het groene shirt een witte broek gedragen wordt, vandaar dat het corresponderende stukje kraag daar wit is

    In het PSV-shirt heeft de kraag ook de (zwarte) kleur van de broek; een nieuwe trend, neem ik aan.

  14. #89

    Standaard

    Hmmm, stiekem tijdens mn vakantie snel ff een nieuw voetbal topic openen...

    Derksen over de ruil Aissati en Pieters:

    "Goede ruil voor beide,
    Aissati komt bij PSV niet aan de bak en komt uit Utrecht.
    Willem is gek van hem en hij zal ook snel net als in Twente het publiek op zn hand hebben.
    Pieters is de meest gewilde rechtsback van NL en de toekomstige van Oranje.
    Daarom dus een goede ruil voor beide."


    alleen zou ik als PSV coach Aissati zowat als eerste op mn opstellingsformulier zetten.
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  15. #90

    Standaard

    Pieters rechtsback? Zei Derksen dat echt?
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  16. #91

    Standaard

    Nee, hij zei linksback, heb het stukje ook gezien.

  17. #92

    Standaard

    Volgens PSV is die ruil grote onzin. Utrecht zou Aissatti misschien voor een jaar willen huren. Van een ruil is nooit sprake geweest. Het is een typisch Telegraaf gerucht. Op dit moment is er nog niets concreets.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  18. #93

    Standaard



    Het linkershirt is inmiddels al bevestigd maar aangezien dit een oud gelekt plaatje is zal het uitshirt ook wel kloppen.

    Afgrijselijk!!

  19. #94

    Standaard

    Als zelfs Johan Derksen zegt dat "je het begrijpt", dan is dat natuurlijk een enorme boost voor je zelfvertrouwen!

    Dank je Johan!

    Luister en huiver:

    http://www.vi.nl/VoetbalInsite/Laten...uimteGeven.htm

  20. #95

    Standaard

    Zo, heb je jezelf weer kunnen bevredigen Robin? Je tong in de reet van Derksen en een veer in die van jezelf :wink:

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Zo, heb je jezelf weer kunnen bevredigen Robin? Je tong in de reet van Derksen en een veer in die van jezelf :wink:
    Wanneer verschijnt de tape op internet????
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  22. #97

    Standaard

    Zal wel goed kriebelen met die snor.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht


    Het linkershirt is inmiddels al bevestigd maar aangezien dit een oud gelekt plaatje is zal het uitshirt ook wel kloppen.

    Afgrijselijk!!
    Lijkt me meer iets voor Zweden uit
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Zal wel goed kriebelen met die snor.
    Heeft Robin een snor dan? Of bedoel je die 'andere snor' van 'meneer Derksen'?

  25. #100

    Standaard

    Eigenlijk wil ik dat niet eens weten.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Pagina 4 van 204 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •