De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Koot & Bie biebliotheek box

    Op http://winkel.vpro.nl

    Met het verschijnen van deel 10 en 11 is de Koot & Bie serie Ons Kijkt Ons nu compleet. Maar liefst 11 DVD’s en videobanden, oftewel een heuse Koot & Biebliotheek. Daarom is de DVD serie nu ook in z’n geheel verkrijgbaar in een speciale verbonds verzamelbox!

    Toch is het nauwelijks een verzameld werk te noemen. Volgens een ruwe schatting van Kees van Kooten en Wim de Bie beslaan deze 11 titels slechts een kwart van het complete oeuvre. “Bij de selectie van fragmenten golden twee criteria: vinden we het nu nog leuk en loopt er een lijn van toen naar nu. Niet zonder trots constateerden we dat ons werk die toets kan doorstaan.”
    De Koot & Biebliotheek box is t/m 31 december van dit jaar te bestellen door € 199,- over te maken, vanaf volgend jaar zal de box € 219,- kosten. De box bevat alle 11 DVD’s in de serie Ons Kijkt Ons. Voor diegenen die al in het bezit zijn van diverse Van Kooten & De Bie DVD’s, is de box ook los verkrijgbaar zonder DVD’s. Bestelt u alleen de box, dan maakt u € 5,- over.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 15-10-2008 om 20:02

  2. #2

    Standaard

    Hmm. de adviesprijs van deze box is 176,99 dus de 'aanbieding' van 199 euro is een beetje hoog.

    On Topic:

    Lapis 159,29
    NL Store 162,-
    ceedeeveedee 165,90
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roboter
    Hmm. de adviesprijs van deze box is 176,99 dus de 'aanbieding' van 199 euro is een beetje hoog.
    Dit is wel inclusief verzending, maar dan nog een beetje hoog.

    Bij Bol moet ie €176 kosten. Weet iemand hoe hoog de verzendkosten zijn bij Bollywood? Ik zag wel iets staan van €1,95 maar het was mij niet duidelijk of dat voor alles geldt.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  4. #4

    Standaard

    MM Rijswijk 129,99

    Daar ook de laatste twee delen los 9,99 per deel (Deel 10 en Ons Zing Ons)
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  5. #5

  6. #6

    Standaard MediaMarkt Rotterdam

    MM Rdam Centrum - EUR 159,= - do 20-11
    MM Rdam Alexander - EUR 159,= - vr 21-11

    Als bij MM RIjswijk de prijs inmiddels weer omhoog is, komt dat door mij - sorry. Hoewel ik geen directe koopplannen had, refereerde ik terloops wel naar de prijs bij MM Rijswijk, waarop iemand van MM Rdam Centrum ging bellen.
    Iemand nog recente prijsinfo van Rijswijk?

  7. #7

    Standaard

    MM Den Haag €139
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  8. #8

    Standaard

    Heeft iemand deze box recent nog gezien voor een schappelijker prijs?

    Groeten,
    BasH

  9. #9

  10. #10

    Standaard

    Wehkamp € 99,- (opruiming)

  11. #11

    Standaard

    Free record shop €99
    (\_/)
    (o.o) This is Bunny. Copy Bunny to your signature
    (>< ) to help him in his world domination quest!

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarkvL Bekijk bericht
    Free record shop €99
    winkel zeker ? - niet te vinden op website

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    winkel zeker ? - niet te vinden op website
    Het is even zoeken maar hij staat er toch echt

    http://www.freerecordshop.nl/is-bin/...3D10&SubCat=02
    (\_/)
    (o.o) This is Bunny. Copy Bunny to your signature
    (>< ) to help him in his world domination quest!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •