Beste mensen,
Ik heb al een lange tijd dit forum bekeken en vandaag heb ik me even aangemeld.
Ik heb 4 Blu-rays besteld via Zavvi.co.uk, maar helaas heb ik er maar 3 gekregen(1 heb ik er terug betaald gekregen) omdat er een soort van overnamen bezig is in Engeland(als ik het goed heb).
Nu heb ik geprobeerd om via Play.com te kopen maar ik krijg de volgende melding:
Thank you for your recent order with Play.com
At this time we are unable to process your order as your credit/debit card details do not match the details held by your card issuer.
To proceed with your order please check and amend the following:
Card number
Expiry date
Valid from date
Issue number
CV2 (3 digit code on the signature line of your credit card)
For PlayTrade item(s) your order could not be reserved and has been cancelled. If you would still like to purchase this item please resubmit your order following any amendments you have made.
For Play.com item(s) it is not necessary to re-submit your order. Your outstanding item(s) will be shipped as soon as we can process the payment.
If you have any difficulties please contact our Customer Service Team on
0845 800 1020 (UK only) or +44 (0)1534 877 595 (outside UK). Our opening hours are 9am - 8pm Monday to Friday and 9am - 5pm Saturday and Sunday.
Kind Regards,
Play
Heb wel gezien dat er meer mensen zijn met dit probleem, alleen heb eigenlijk nog geen oplossing hier voor gevonden.
iemand die mij kan helpen?
Dus wat heb ik gedaan:
Naam heb ik ingevuld.
Adres heb ik de eerste 2 lijntjes ingevuld(1ste straat + nummer, 2de stad), 3de lijntje is leeg.
Dan heb je een vakje voor postcode(= ingevuld).
Land is ingevuld.
Telefoon is ingevuld.
Creditcardnummer is ingevuld.
geldig vanaf: leeg gelaten(maakt die dan 1/2000 van automatisch).
geldig tot is ingevuld
cv2 is ingevuld.
Wat doe ik verkeerd????
Dank u