De resultaten 1 tot 20 van 20 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Play.com/Zavvi.co.uk etc...

    Beste mensen,


    Ik heb al een lange tijd dit forum bekeken en vandaag heb ik me even aangemeld.
    Ik heb 4 Blu-rays besteld via Zavvi.co.uk, maar helaas heb ik er maar 3 gekregen(1 heb ik er terug betaald gekregen) omdat er een soort van overnamen bezig is in Engeland(als ik het goed heb).


    Nu heb ik geprobeerd om via Play.com te kopen maar ik krijg de volgende melding:


    Thank you for your recent order with Play.com

    At this time we are unable to process your order as your credit/debit card details do not match the details held by your card issuer.

    To proceed with your order please check and amend the following:

    Card number
    Expiry date
    Valid from date
    Issue number
    CV2 (3 digit code on the signature line of your credit card)

    For PlayTrade item(s) your order could not be reserved and has been cancelled. If you would still like to purchase this item please resubmit your order following any amendments you have made.

    For Play.com item(s) it is not necessary to re-submit your order. Your outstanding item(s) will be shipped as soon as we can process the payment.

    If you have any difficulties please contact our Customer Service Team on
    0845 800 1020 (UK only) or +44 (0)1534 877 595 (outside UK). Our opening hours are 9am - 8pm Monday to Friday and 9am - 5pm Saturday and Sunday.

    Kind Regards,

    Play



    Heb wel gezien dat er meer mensen zijn met dit probleem, alleen heb eigenlijk nog geen oplossing hier voor gevonden.


    iemand die mij kan helpen?


    Dus wat heb ik gedaan:

    Naam heb ik ingevuld.
    Adres heb ik de eerste 2 lijntjes ingevuld(1ste straat + nummer, 2de stad), 3de lijntje is leeg.
    Dan heb je een vakje voor postcode(= ingevuld).
    Land is ingevuld.
    Telefoon is ingevuld.

    Creditcardnummer is ingevuld.
    geldig vanaf: leeg gelaten(maakt die dan 1/2000 van automatisch).
    geldig tot is ingevuld
    cv2 is ingevuld.


    Wat doe ik verkeerd????


    Dank u

  2. #2

    Standaard

    Geen idee. Ik heb het precies zo ingevuld als jij en ik heb nooit geen problemen gehad.

  3. #3

    Standaard

    Misschien een verkeerde cv2 ingevuld?

    op de creditcard die ik gebruik staan er zowel op de voor als achterkant een stukje met 3 tekens.

  4. #4

    Standaard

    Gebruik mijn creditcard regelmatig, en nog nooit problemen gehad! Tot nu dan...CV2 code is juist(3 cijfers op de lijn waar ook mijn handtekening staat).

  5. #5

    Standaard

    heb je niet toevallig in ponden afgerekend? bij play.com moet je voor landen buiten de uk in euro's betalen.

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    De leverancier van Zavvi is failliet, ze accepteren sinds 1-12 geen DVD/CD/Blu orders meer.
    Heb er op 22-11 Mamma Mia BD besteld, staat nu bij mijn orders "shipped 25-11". Hoop er maar het beste van...heb donderdag gemaild, nog geen AW.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    De leverancier van Zavvi is failliet, ze accepteren sinds 1-12 geen DVD/CD/Blu orders meer.
    Heb er op 22-11 Mamma Mia BD besteld, staat nu bij mijn orders "shipped 25-11". Hoop er maar het beste van...heb donderdag gemaild, nog geen AW.

    Die heb ik nog wel binnen gekregen!

    Hopelijk wordt dit snel opgelost, want Zavvi is volgens mij wel een goed bedrijf!

  9. #9

    Standaard

    Het is eindelijk gelukt bij play.com....Er staat bij 'posted: 7/12'

    Iemand een idee hoelang het ongeveer duurt voor heb in Belgie/Nederland is?? Paar dagen, week??


  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door VinMo Bekijk bericht
    Het is eindelijk gelukt bij play.com....Er staat bij 'posted: 7/12'

    Iemand een idee hoelang het ongeveer duurt voor heb in Belgie/Nederland is?? Paar dagen, week??
    Kan allebei, bij Play wisselt het.

  11. #11

    Standaard

    Ach we zullen zien!! Wel jammer dat je niet in ponden kan betalen, dan kan je nog een beetje de koers gebruiken.....

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door VinMo Bekijk bericht
    Ach we zullen zien!! Wel jammer dat je niet in ponden kan betalen, dan kan je nog een beetje de koers gebruiken.....
    Daarom bestel ik momenteel bij Amazon.co.uk. Met name bij de 3=2 (Blu-ray) aktie merk je het. Er komen nl nauwelijks extra verzendkosten bij voor extra discs die je bestelt, terwijl Play toch wel een erg hoge wisselkoers blijft hanteren.
    AKA Jes

  13. #13

    Standaard

    Is ook 3=2 actie...Betaal daar een €17 euro per blu-ray!! Duur??

  14. #14

    Standaard

    Maak daar maar 17 pond van = 19,60 euro.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Maak daar maar 17 pond van = 19,60 euro.

    Er staat daar toch echt €51 euro /3 = €17 EURO!!!


    Dus weet niet waar jij zit te kijken

  16. #16

    Standaard

    O, je bedoelt € 17,- per stuk.

  17. #17

  18. #18

    Standaard Mamma

    Citaat Oorspronkelijk gepost door VinMo Bekijk bericht
    Die heb ik nog wel binnen gekregen!

    Hopelijk wordt dit snel opgelost, want Zavvi is volgens mij wel een goed bedrijf!
    Kreeg 'm gisteren binnen, had 'm al aan een vriendin beloofd voor a 't kerstdineetje, dus net op tijd besteld!

  19. #19

    Standaard

    Wie nog in Euro's bij Play bestelt doet zichzelf tekort, anders dan bij The Hut klopt er geen bal van de GBP koers: vandaag +12% officieel- maar bij Play veel en veel meer...

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    Wie nog in Euro's bij Play bestelt doet zichzelf tekort, anders dan bij The Hut klopt er geen bal van de GBP koers: vandaag +12% officieel- maar bij Play veel en veel meer...

    Daarom wacht ik vanaf nu ook op tot zavvi weer online verkoopt, die doen het tegen eerlijke koers!!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •