Pagina 51 van 161 EersteEerste ... 4147484950515253545561101151 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.251 tot 1.275 van 4015 worden weergegeven.
  1. #1251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankvdM Bekijk bericht
    Kan me niet voorstellen dat ze Roda laten barsten eerlijk gezegd. Zou wel een bizar scenario zijn dit.

    Ik kan me het alleen voorstellen omdat men toch allemaal bezig is met dat fc limburg.
    Zou het op zich wel jammer vinden want vind het geen onaardige club.

  2. #1252

    Standaard

    Zou je meemaken dit scenario, kan gelijk deze hele competitie in de prullenbak Die 3 miljoen gaan er dus gewoon komen, dat FC Limburg gaat sowieso geld kosten.

    Straks op naar de Goffert. Gelijkspel zou al heel mooi zijn, ik ga voor 1-1. Place your bets...
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  3. #1253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Er degradeert in ieder geval niemand meer direct, dan is dan wel een plus
    Voor jullie wel ja.

    Sorry, kon het niet laten.

  4. #1254

    Standaard

    Zal wat zijn als Scheringa nu Roda gaat financieren
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  5. #1255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl Bekijk bericht
    Zou je meemaken dit scenario, kan gelijk deze hele competitie in de prullenbak Die 3 miljoen gaan er dus gewoon komen, dat FC Limburg gaat sowieso geld kosten.

    Straks op naar de Goffert. Gelijkspel zou al heel mooi zijn, ik ga voor 1-1. Place your bets...
    2-2

    Succes daar
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #1256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    2-2

    Succes daar
    Thanks, en 2-2 teken ik helemaal voor, want dat zou betekenen dat er ieder geval het 1 en ander te beleven valt
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  7. #1257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Iemand de nieuwe VI quiz al gedaan? Het gaat om geflopte spelers bij de Top 3. Er zijn er een paar zo geflopt dat ik nieteens meer weet wie het nou zijn.
    Ivan Gabrich Dat moet toch wel de topper onder de floppers zijn geweest.
    De Ajacieden kan ik dan toch nog wel herinneren.
    Gabrich, Roger, Cruz, Juanfran, Juan, Kinkladze, Soetaers.

    en dan verder nog; Ball, Acuna, Kralj, Koch, maar voor de rest...
    De Feyenoorder met de krulletjes dacht ik Saïdi ? Maar wordt niet goed gerekend.
    Die Feyenoorder bovenste rij 4e foto dacht ik een IJslander, Gunnerson oid.?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  8. #1258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Ivan Gabrich Dat moet toch wel de topper onder de floppers zijn geweest.
    De Ajacieden kan ik dan toch nog wel herinneren.
    Gabrich, Roger, Cruz, Juanfran, Juan, Kinkladze, Soetaers.

    en dan verder nog; Ball, Acuna, Kralj, Koch, maar voor de rest...
    De Feyenoorder met de krulletjes dacht ik Saïdi ? Maar wordt niet goed gerekend.
    Die Feyenoorder bovenste rij 4e foto dacht ik een IJslander, Gunnerson oid.?

    Dan te bedenken dat die knkladze eigenlijk een geweldige voetballer was in engeland.
    Kon daar vaak van m genieten.

  9. #1259

    Standaard

    Kinkladze was ook in Amsterdam een geweldige voetballer. Hij liet het alleen te weinig zien., eerste half jaar onder Morten Olsen was ie toch wel van waarde kan ik me herinneren. Echt een flop vind ik hem dan ook niet, in vergelijking met anderen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #1260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Ivan Gabrich Dat moet toch wel de topper onder de floppers zijn geweest.
    De Ajacieden kan ik dan toch nog wel herinneren.
    Gabrich, Roger, Cruz, Juanfran, Juan, Kinkladze, Soetaers.

    en dan verder nog; Ball, Acuna, Kralj, Koch, maar voor de rest...
    De Feyenoorder met de krulletjes dacht ik Saïdi ? Maar wordt niet goed gerekend.
    Die Feyenoorder bovenste rij 4e foto dacht ik een IJslander, Gunnerson oid.?
    Die weet ik ook niet Die met de krulletjes is Magrao. Die Braziliaan van PSV kan ik ook niet op komen. Aros had ik dan nog wel en Leonard, Basto, Samardzic en Gibbs.

    En de Feyenoorder linksonder weet ik ook niet. Nu mag er een PSV'er inspringen.

  11. #1261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Kinkladze was ook in Amsterdam een geweldige voetballer. Hij liet het alleen te weinig zien., eerste half jaar onder Morten Olsen was ie toch wel van waarde kan ik me herinneren. Echt een flop vind ik hem dan ook niet, in vergelijking met anderen.
    Nou, dat herinner ik me toch anders... Hij was zeker een geweldige voetballer, maar heeft in Amsterdam helemaal niets laten zien, speelde slechts een handvol wedstrijden en scoorde daar niet in. Hij was nog net niet zo'n grote mislukking als Gabrich, maar zelfs aan spelers als Sikora en Soetaers hebben we meer gehad (in ieder geval cijfermatig).
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  12. #1262

    Standaard

    HUP NEC! Pak die moffen!!

    En ik mag hopen dat Roda gewoon blijft bestaan. AZ hoort gewoon kampioen te worden op een normale manier. Zou belachelijk zijn als dit de competitie op wat voor 'n manier dan ook zou beïnvloeden...

  13. #1263
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    HUP NEC! Pak die moffen!!

    En ik mag hopen dat Roda gewoon blijft bestaan. AZ hoort gewoon kampioen te worden op een normale manier. Zou belachelijk zijn als dit de competitie op wat voor 'n manier dan ook zou beïnvloeden...

    Wat hij zegt
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #1264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    Nou, dat herinner ik me toch anders... Hij was zeker een geweldige voetballer, maar heeft in Amsterdam helemaal niets laten zien, speelde slechts een handvol wedstrijden en scoorde daar niet in. Hij was nog net niet zo'n grote mislukking als Gabrich, maar zelfs aan spelers als Sikora en Soetaers hebben we meer gehad (in ieder geval cijfermatig).
    Ja, klopt maar die hebben dan ook meer wedstrijden mogen spelen volgens mij. Kinkladze had ook meer concurrentie, was ook meer een nummer 10 waar Litmanen meestal speelde en het natuurlijk niet verkeerd deed.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #1265

    Standaard

    Dat is helaas heel snel en heel knullig over

  16. #1266

    Standaard

    Helaas, maar ik had eigenlijk ook niet verwacht dat NEC een kans had vanavond.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  17. #1267

    Standaard

    Helaas, HSV was toch een maatje te groot.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  18. #1268

    Standaard

    Ajax-Feyenoord zonder uitpubliek

    Door CASPAR NABER EN ADRIANNE DE KONING

    ZEIST - Ajax en Feyenoord moeten het de komende vijf jaar zonder uitsupporters stellen tegen elkaar.
    FOTO ANP/ED OUDENAARDEN

    Dat is de uitkomst van een vergadering van de clubbesturen, de KNVB en de burgemeesters van Amsterdan en Rotterdam in Zeist, woensdagavond. De betrokkenen spreken van een 'afkoelingsperiode' die na twee jaar wordt geëvalueerd waarna inkorting mogelijk is.

    De beslissing volgt op het totaal aan incidenten rond de wedstrijden van afgelopen week, van zowel de eerste elftallen als de beloftenteams. Ondanks de eerdere waarschuwingen die clubs en burgemeesters aan de aanhang hebben gegeven, is er volgens de betrokkenen blijvend sprake van misdragingen, geweldsincidenten en spreekkoren. Naar aanleiding van supportersrellen is in 2005 door de burgemeesters, clubs en KNVB destijds afgesproken dat als er zich bij de volgende wedstrijden weer ongeregeldheden voordoen, dit zogenaamde 'vijf-jaar-regime' van kracht zal worden.

    De bovenmatige inzet vanuit de politie en clubs hebben er bij de laatste edities van de wedstrijden tussen Ajax en Feyenoord uiteindelijk niet toe geleid dat het rond de wedstrijden rustig is gebleven. Ajax-supporters staken zondag vuurwerk af in vak 412, Feijenoord-aanhanger scandeerden na de wedstrijd kwetsende leuzen.

    Burgemeesters, clubs en KNVB vinden de incidenten van de afgelopen weken aanleiding om deze periode van afkoeling in te gelasten.

    Voor de beloftenelftallen geldt dat zij de komende twee seizoenen helemaal zonder publiek worden gespeeld. Ook na deze periode vindt een evaluatie plaats.

    De partijen benadrukken dat zij het zeer betreuren dat het zover heeft moeten komen


    Erg jammer. In mijn ogen is De Klassieker zo De Klassieker niet meer.

  19. #1269

    Standaard

    Sjonge de klassieker zonder uitsupporters, wat een gare bedoening. Help de sfeer van de wedstrijd van het jaar even vakkundig om zeep

  20. #1270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankvdM Bekijk bericht
    Sjonge de klassieker zonder uitsupporters, wat een gare bedoening. Help de sfeer van de wedstrijd van het jaar even vakkundig om zeep
    Precies, je hebt de wedstrijd nog maar wat De Klassieker zo bijzonder maakt is de rivaliteit en ongelofelijke herrie tussen de supportersgroepen tijdens de wedstrijden. Ik weet niet hoe het met de anderen zit maar tegen Ajax juich ik altijd uitbundiger. Die sfeer is ongekend, spannend.

    En die fijne burgemeesters helpen dat om zeep :sad:

  21. #1271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Precies, je hebt de wedstrijd nog maar wat De Klassieker zo bijzonder maakt is de rivaliteit en ongelofelijke herrie tussen de supportersgroepen tijdens de wedstrijden. Ik weet niet hoe het met de anderen zit maar tegen Ajax juich ik altijd uitbundiger. Die sfeer is ongekend, spannend.

    En die fijne burgemeesters helpen dat om zeep :sad:
    Nou ja realistisch bekeken hebben de tokkies van onze clubs hiervoor gezorgd, maar klote is het wel. Het niveau van het voetbal mag dan ruk zijn, de sfeer is altijd een wereld op zich.

  22. #1272

    Standaard

    Lekker zeg! Sfeer naar de kloten bij de Klassiekers en qua voetbal was het ook *** vanavond....

    Morgen twee betere uitslagen graag.

  23. #1273

    Standaard

    De enige wedstrijd van het seizoen waar ik nog spanning bij voel, is door deze maatregel van al zijn charme ontnomen. Ajax - Feyenoord zonder uitsupporters... het zal vrij saai zijn. De spreekkoren, hoe fout soms ook, horen in mijn ogen gewoon bij zo'n wedstrijd.

    Overigens kan je dan net zo goed bij geen één wedstrijd meer uitsupporters toelaten, want bijna iedere supportersgroep scandeert kwetsende leuzen (zeker richting Ajax).
    Laatst aangepast door Mr. Incredible : 18-02-2009 om 22:42
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  24. #1274

    Standaard

    Ach, helaas is het zoals gebruikelijk het kleine groepje randebielen die het voor de goedwillende supporters verpesten...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  25. #1275
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het is cliche.., maar waar!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 51 van 161 EersteEerste ... 4147484950515253545561101151 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •