Pagina 9 van 18 EersteEerste ... 5678910111213 ... LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 431 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    desnoods 0,01 euro! maar is administratief wel veel werk voor een klein groepje zakkenwassers (of is het zakkewassers)
    Heeft DVD.nl niet 'n eigen bankrekening?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  2. #202

    Standaard

    Tis heel moeilijk om hier echt een systemvoor wan betalers te hebben. Ik ben nu al zolang lid maar ik weet niet of mijn *gegevens* ook lid zijn bij jullie? Zoiezo altijd vast alle gegevens in vullen,of alleen postcode en achternaam en huis nummer. Evt in verband met een internet politie dat gelijk doorverwezen kan worden van gegevens. Zo kunne jullie ook de persoon thuis benaderen via post dan e-mail. Deze punten moeten gewoon VAST worden bij registratie, en controleren van meerder e-mails of als een e-mail weer opnieuw wordt gebruikt (dit moet controleerbaar zijn?) Evt. desnoods nu nog invoeren..

    Tja ik ben al heeeeeeeeeeeeeel lang lid dus ik weet eig. niet tot hoe ver jullie mijn gegevens hebben

    Voor de safe trader begrip: eerst een aantal posts gekoppeld aan een ster en verkoop status zodat ook "mindere leden " alsnog eerlijk een safe trader positie kunne bemachtigen door donatie (dit maakt het dan ook veel strenger)

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jim2873 Bekijk bericht
    een week verder en nog niets binnen van die flapdrol.

    zal jullie zijn echte naam vast geven voor het geval hij nog een andere nickname heeft.

    Nick van Bokhoven
    nog even een update van die flapdrol. vorige week donderdag had hij ze verstuurd maar heb ze nog steeds niet ontvangen dus vandaag weer eens gebeld. volgens hem zijn ze vorige week wel verstuurd maar hij gaat ze vandaag nog een keer versturen want hij heeft ze heel toevallig dubbel

    heb hem nog tot vrijdag gegeven maar verwacht niet dat ik ze nog krijg, het is gewoon een smerige leugenaar.

    Nick van Bokhoven uit Goirle


  4. #204

    Standaard

    Hebben jullie ooit problemen gehad met ferryb86? Ik heb een aantal weken geleden Ratatouille van hem gekocht (toegezegd), gelijk betaald. Daarna niets meer van hem gehoord. Toen kreeg ik vorige week een bericht dat hij ziek was geweest en dat hij de DVD op zou sturen (op woensdag). Inmiddels een week verder en nog steeds niets binnen gekregen. Ik krijg ook geen reactie op mijn PM...

    Vraag me dus af of die DVD uberhaupt nog komt. Niet zo heel veel problemen met het feit dat het zo lang duurt (alhoewel het wel vervelend is als je zelf zorgt dat het geld direct gestort is), maar laat het dan even weten...

  5. #205

    Standaard

    -4

    zegt genoeg...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    -4

    zegt genoeg...
    Ja ik had het gezien ja. Vroeg me meer af of er op dit moment lopende zaken waren. Hij is namelijk nog steeds actief met zijn eigen verkooptopic...

    Naja, we wachten het nog wel even af. Toch jammer van zulke mensen.

  7. #207

    Standaard

    Post het linkje van dit topic eens in zijn draadje of in een pm, kijken naar zijn reactie.

  8. #208

    Standaard

    Waarom worden mensen met onopgeloste handel uberhaupt toegelaten tot het Verkoop en Ruil topic? Account moet geschorst worden van het onderhouden en/of aanmaken van een topic in deze sub-fora "pending further investigations"

    Zou het erg cru zijn om in z het verkoop topic van zulke handelaren te posten dat eventuele kopers moeten oppassen met hem?
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  9. #209

    Standaard

    Heb mijn dvd's van Steve-A (Mick van Bokhoven) eindelijk ontvangen na ruim 2 maanden wachten en een hoop leugens. Moest wel een paar keer bellen en dreigen met aangifte voordat hij eindelijk zijn zaken in orde bracht. Het is dus opgelost maar het is wel iemand die je moet vermijden als de pest, dat is wel duidelijk. Hij krijgt alsnog een min...

  10. #210
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jim2873 Bekijk bericht
    Heb mijn dvd's van Steve-A (Mick van Bokhoven) eindelijk ontvangen na ruim 2 maanden wachten en een hoop leugens. Moest wel een paar keer bellen en dreigen met aangifte voordat hij eindelijk zijn zaken in orde bracht. Het is dus opgelost maar het is wel iemand die je moet vermijden als de pest, dat is wel duidelijk. Hij krijgt alsnog een min...
    Volgende keer gewoon voorstellen bij nieuwe leden, dat zij eerst de DVD(s) op moeten sturen, voordat je geld stort. Nieuwe leden hebben nog geen +feedback en dan weet je het nooit zeker. Dat zie je nu wel weer.

  11. #211

    Standaard

    Omdat er de laatste tijd wat te doen is geweest rond bepaalde leden die zich niet echt aan de handelsregels houden hebben we een nieuwe opzet gemaakt over met wie je beter geen zaken kunt doen: Let op met wie je zaken doet...!
    Ook omdat op dit moment het tradersysteemlink naar het forum niet goed werkt.

    Use it wisely!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  12. #212

    Standaard

    goed initiatief Ludo, helaas nodig!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #213

    Standaard

    Misschien een idee om het voor iedereen duidelijk te hebben hier op het forum, om dit topic titel aan te passen naar: Let op met wie je zaken doet (discussie). Dan wordt het ook voor nieuwe leden duidelijk.
    Ik roep maar wat, misschien niet eens een goed idee, ik hoor het wel.

  14. #214

    Standaard

    Mooi initiatief goed bezig iedereen!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  15. #215

    Standaard

    OK, ik geef dvdfre@k na twee maanden nu een min. Niks meer van 'm gehoord nadat ik het geld overgemaakt heb. Zijn naam is Kemal Capar en hij woont in Rotterdam.

  16. #216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mmmm Bekijk bericht
    OK, ik geef dvdfre@k na twee maanden nu een min. Niks meer van 'm gehoord nadat ik het geld overgemaakt heb. Zijn naam is Kemal Capar en hij woont in Rotterdam.

    http://kc27.hyves.nl/?ref=sr

  17. #217

    Standaard

    Ik zal jullie een kleine update geven: Ferry geeft aan dat de DVD twee weken geleden is verzonden. Heb echter nog niets gehad...

  18. #218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mmmm Bekijk bericht
    OK, ik geef dvdfre@k na twee maanden nu een min. Niks meer van 'm gehoord nadat ik het geld overgemaakt heb. Zijn naam is Kemal Capar en hij woont in Rotterdam.
    Ik heb ooit een deal met hem gehad waarbij die al op 2 minnetjes stond. Vanwege de minnetjes had ik eerst zijn naamgegevens en postgegevens opge-eist voordat ik geld aan hem had overgemaakt. Had mij uiteindelijk de 4 dvd's netjes verzonden.

  19. #219

    Standaard

    Ik wil zelf ook verwijzen naar Toon de Bonth te Nieuwkuijk.
    http://www.dvd.nl/plusmin.php?page=u...zicht&id=18823
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=53511

    Ooit een deal mee gehad, heb er meer dan een jaar lang achterna gezeten, heel wat research naar gedaan, op de voet gevolgd en na dreigementen met een persoonlijke bezoek heb ik m'n geld terug gehad.
    Al was daar wel een moderator, 3 minnetjes, een dozijn PM's en benaderingen via hyves voor nodig. ABSOLUUT ONBETROUWBAAR!

  20. #220

    Standaard

    Ook vind ik het nodig om hunt3r 410 in het kwade daglicht zetten.
    http://www.dvd.nl/plusmin.php?page=u...zicht&id=22719
    Doet meerdere biedingen in de veiling, waaronder een veiling van mij, betaalt niet en laat vervolgens ook via PM niets van zich horen.

  21. #221

    Standaard

    Is dr al een oplossing bedacht om deze criminelen aan te pakken? is mijn idee effectief?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  22. #222
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *Rossi Bekijk bericht
    Ik zal jullie een kleine update geven: Ferry geeft aan dat de DVD twee weken geleden is verzonden. Heb echter nog niets gehad...
    Geef 'm dan een min. Je zit al zolang met hem te klooien.

  23. #223

    Standaard

    Kan begrijpen dat daarmee de situatie nog gewoon niet "goed opgelost"is maar het is wel een voordeel voor andere dvders die een dvd bij deze persoon willen bestellen

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  24. #224

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Geef 'm dan een min. Je zit al zolang met hem te klooien.
    Nu inmiddels het wachten zo zat dat ik hem inderdaad een min heb gegeven. Het lost de situatie nog niet op, maar 5 minnen achter zijn naam zou de meesten toch wel af moeten schrikken...

  25. #225

    Standaard

    De site van internetoplichting moet er noodgedwongen (voorlopig) mee stoppen:
    http://www.nu.nl/internet/1932548/si...g-offline.html
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

Pagina 9 van 18 EersteEerste ... 5678910111213 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •