Pagina 6 van 9 EersteEerste ... 23456789 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 206 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Tijdens het opstarten verschijnt er bij mij in beeld: chk-01 subrouting. en dan tekst dat er een 1.x speler gevonden is en geen BD-live. Omdat ik geen BD-Live speler heb komt deze waaarschuwing eerst in beeld. Vervolgens blijft dit beeld 5 minuten in het schem staan om vervolgens naar het hoofdmenu te gaan. Ook daar is het allemaal uiterst traag. Kan soms met geen mogelijkheid voor of achteruit en zefs de disc lade openen wil niet. Moet eerst de stroom eraf halen wil ik de bediening weer over mijn speler terug krijgen. Bij geen enkele andere disc heb ik dit probleem ervaren. Wie weet de oplossing. Denk zelf dat het met de disc te maken heeft en ben van plan om deze terug te brengen.

  2. #127

    Standaard

    De disc zelf laadt inderdaad ontzettend traag. Dat komt omdat er zó veel interactieve featurettes moeten worden geladen. Het is wat afhankelijk van de speler, maar als je een trager exemplaar hebt dan is het natuurlijk helemaal houtje bijten.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #128

    Standaard

    Weet iemand waar deze nog te koop is voor 20 euro? Want op internet is 'ie gek genoeg verdwenen. Ik heb o.a. bij Bol.com en FRS.nl gekeken.
    Deze week ook al in Groningen bij de V&D geweest, was die 25 euro en bij Saturn € 30,-. De 3 Free Record Shops hadden 'm ook niet, ze wisten
    er niets van en ook nooit gehad volgens hun computersysteem. Eind vorige week ook nog bij de Media Markt geweest, die hadden 'm ook niet.
    Laatst aangepast door HBx2000 : 11-06-2009 om 21:32
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Weet iemand waar deze nog te koop is voor 20 euro? Want op internet is 'ie gek genoeg verdwenen. Ik heb o.a. bij Bol.com en FRS.nl gekeken. Deze week ook al in Groningen bij de V&D geweest, was die 25 euro en bij Saturn € 30,-.
    Die liggen toch overal bij FRS voor 20 euro? ten minste bij mijn laatste rondje centrum van Amsterdam was dat het geval.

  5. #130
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Hij is nu eenmaal Limited....

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    De disc zelf laadt inderdaad ontzettend traag. Dat komt omdat er zó veel interactieve featurettes moeten worden geladen. Het is wat afhankelijk van de speler, maar als je een trager exemplaar hebt dan is het natuurlijk helemaal houtje bijten.
    Ik heb een Pioneer BDP-LX71 met de laatste firmware 1.32. Andere discs laden nu wel sneller, maar deze lijkt nog wel trager te worden. Wat mij betreft retour naar de winkel en daar eens kijken of ie daar wel wil afspelen zoals het hoort

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    De disc zelf laadt inderdaad ontzettend traag. Dat komt omdat er zó veel interactieve featurettes moeten worden geladen. Het is wat afhankelijk van de speler, maar als je een trager exemplaar hebt dan is het natuurlijk helemaal houtje bijten.
    Ik speel em af in een PS3 en kan niet zeggen dattie langzaam is, normale snelheid vind ik. Nu begint de disc wel met de melding dat de disc een speler heeft gevonden met internetaansluiting zodat de disc de volledige geanimeerde menu's kunnen afspelen. Als je dat niet hebt raakt die disc misschien wel erg in de war...
    Ik zit nu de film te kijken maar wat me even van het hart moet is dat de ondertiteling soms wel belabberd is Sommige delen worden niet ondertiteld en andere delen weer erg slecht, zoals in het begin waarin Sarha Connor wordt mishandeld door de bewakers in het gesticht zegt de ene bewaker tegen de andere "Zap her" om aan te geven dat hij haar met het stroomstootwapen moet raken. Dat wordt vertaald met "geen schokken" ....
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 14-06-2009 om 12:51

  8. #133
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Hmm, dat moet dus "geef schokken" zijn, spelfoutje....

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Varg Bekijk bericht
    Hmm, dat moet dus "geef schokken" zijn, spelfoutje....
    dan nog, dat slaat die vertaling ook nergens op....de rest is ook soms met een half oog aandacht vertaald...beetje jammer.....

  10. #135
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    dan nog, dat slaat die vertaling ook nergens op....de rest is ook soms met een half oog aandacht vertaald...beetje jammer.....
    Hebben die andere Terminator films trouwens ook.

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Nu begint de disc wel met de melding dat de disc een speler heeft gevonden met internetaansluiting zodat de disc de volledige geanimeerde menu's kunnen afspelen. Als je dat niet hebt raakt die disc misschien wel erg in de war...
    Dat is nou een van de redenen waarom ik, indien mogelijk, altijd voor Engelse menu's kies bij het opstarten (kan bij deze blu-ray van T2 ook, door bij het opstarten voor Australië te kiezen i.p.v. Nederland). Mijn PS3 is niet verbonden met internet en als ik voor Engels kies begint de disc met de melding dat de disc een speler heeft gevonden zonder internetaansluiting en dat deze afgespeeld zal worden met de volledige geanimeerde menu's.

    Je hoeft de speler dus niet op internet aan te sluiten wil je de volledige geanimeerde menu's zien (zou eruit zien als dat wel zo zou zijn).

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Dat is nou een van de redenen waarom ik, indien mogelijk, altijd voor Engelse menu's kies bij het opstarten (kan bij deze blu-ray van T2 ook, door bij het opstarten voor Australië te kiezen i.p.v. Nederland). Mijn PS3 is niet verbonden met internet en als ik voor Engels kies begint de disc met de melding dat de disc een speler heeft gevonden zonder internetaansluiting en dat deze afgespeeld zal worden met de volledige geanimeerde menu's.

    Je hoeft de speler dus niet op internet aan te sluiten wil je de volledige geanimeerde menu's zien (zou eruit zien als dat wel zo zou zijn).
    Ok, tja mijn PS3 is verbonden met een ethernetkabel, ook voor de mediaserver waarmee ik HD content van m'n laptop afspeel. Ook is het handig voor SW updates en oh ja, ook sommige dingen die betrekking hebben op games, zoals Playstation Store. Maar das ondergeschikt aan film...

  13. #138

    Standaard

    Een paar weken geleden de limited skull edition ontvangen en ipv 6 discs in de originele press release stak er maar 1 blu-ray disc in.

    Een beetje gedegouteerd

  14. #139
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Newboy Bekijk bericht
    Een paar weken geleden de limited skull edition ontvangen en ipv 6 discs in de originele press release stak er maar 1 blu-ray disc in.

    Een beetje gedegouteerd
    Gevalletje terug naar de winkel.

  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Varg Bekijk bericht
    Gevalletje terug naar de winkel.
    Prob is dat het van play.com is en dat er daar bij user reviews ook mensen zijn met maar 1 disc: Skynet edition.

  16. #141
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Newboy Bekijk bericht
    Prob is dat het van play.com is en dat er daar bij user reviews ook mensen zijn met maar 1 disc: Skynet edition.
    Hmm, das inderdaad wat lastiger dan ff naar een Nederlandse winkel gaan of sturen.

  17. #142

    Standaard

    Was het bevestigd dat de UK-release 6 discs zou krijgen? De inhoud (lees aantal discs) van de Limited Skull Edition verschilt namelijk per land. Het ene land heeft 6 disc, terwijl het andere land het met drie of slechts één disc moet doen (heeft met de rechten van de oudere releases te maken).

  18. #143

    Standaard

    heden ook maar gehaald bij FRS, daar ie zo lastig te krijgen is. Nagevraagd. Was idd niet meer (na) te bestellen... Alleen nog de oude versie..
    Hij zal over een tijdje wel weer massaaaaaaal opduiken, zoals zo vaak, maar toch...

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Was het bevestigd dat de UK-release 6 discs zou krijgen? De inhoud (lees aantal discs) van de Limited Skull Edition verschilt namelijk per land. Het ene land heeft 6 disc, terwijl het andere land het met drie of slechts één disc moet doen (heeft met de rechten van de oudere releases te maken).
    Ja kan ermee te maken hebben. Ik was niet de enige die met 1 disc zat.

    In de VS daarentegen krijgen ze de volle 6 discs. Toch een beetje ontgoocheld van mijn aankoop. Had de 6 disc verwacht voor die volle 100€ dat ik ervoor heb betaald. Die skull edition daarentegen is wel mooi. Mooier dan die "predator head" dvd van een aantal maanden terug.

  20. #145

    Standaard

    Amazon.de heeft mij juist gemaild dat de Duitse skull editie verzonden is. Toch een stuk eerder dan de gemelde vertraging tot 26 juli. Ben benieuwd hoe snel 'ie aankomt, 't gaat via TNT. En dan eens kijken hoeveel schijfjes
    "Only one human captain has ever survived battle with a Minbari fleet. He is behind me, you are in front of me. If you value your lives, be somewhere else." (Babylon 5)

  21. #146

    Standaard

    Is deze nu al OOP misschien? Want vind deze skynet versie nergens meer...
    BD (1243) What i Watch

  22. #147

  23. #148

    Standaard

    Ik zag hem vandaag nog bij de V&D in Beverwijk, en in de Music Store in Heemskerk

  24. #149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EricO Bekijk bericht
    Amazon.de heeft mij juist gemaild dat de Duitse skull editie verzonden is. Toch een stuk eerder dan de gemelde vertraging tot 26 juli. Ben benieuwd hoe snel 'ie aankomt, 't gaat via TNT. En dan eens kijken hoeveel schijfjes
    Is daags erna, vrijdag 3 juni aangekomen. Da's dus verrekte vlot (TNT).
    Duitse versie heeft 2 schijfjes.

    Niet vreemd dat de skull edition nauwelijks in gewone winkels te zien is. Net als met andere gewilde luxe zaken met beperkte oplage is de verkoop via Internet voldoende voor het vrijwel opraken van de productie.

    De gewone steelboek zie ik nog wel overal. Is volgens mij ook niet limited.
    "Only one human captain has ever survived battle with a Minbari fleet. He is behind me, you are in front of me. If you value your lives, be somewhere else." (Babylon 5)

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EricO Bekijk bericht
    Is daags erna, vrijdag 3 juni aangekomen. Da's dus verrekte vlot (TNT).
    Duitse versie heeft 2 schijfjes.

    Niet vreemd dat de skull edition nauwelijks in gewone winkels te zien is. Net als met andere gewilde luxe zaken met beperkte oplage is de verkoop via Internet voldoende voor het vrijwel opraken van de productie.

    De gewone steelboek zie ik nog wel overal. Is volgens mij ook niet limited.
    Ik vind de steelbook jammer genoeg nergens meer.
    BD (1243) What i Watch

Pagina 6 van 9 EersteEerste ... 23456789 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •