Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 91 van 91 worden weergegeven.

Discussie: Blahdvd.com

  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    489 mensen op deze wereld geven een 10
    http://us.imdb.com/title/tt0118303/ratings
    location:
    Wolfheze, mental institution

    I rest my case...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #77

    Standaard

    Vorige paar keren dat ik had besteld bij blah binnen drie dagen binnen,
    Nu drie films besteld, verzonden op de 8ste juni maar nog steeds niks binnen.
    Begin me wel een beetje zorgen te maken :S

  3. #78

    Standaard

    Worden de blu rays in originele gesealde verpakking geleverd?

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Worden de blu rays in originele gesealde verpakking geleverd?
    De keren dat ik er wat heb besteld zijn ze gewoon in seal verstuurd...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #80

    Standaard

    De blu ray is binnen, en geseald.
    Zeer snelle levering, vrijdag verzonden, maandag in de bus

  6. #81

    Standaard

    ik wacht inmiddels al bijna 4 weken, en de helpdesk is ook heel erg traag :S

  7. #82

    Standaard

    Na wat heen en weer gemail met de Helpdesk van Blah, kreeg ik te horen dat ik nog een paar dagen moet wachten, mocht ik dan nog steeds mijn blu-rays niet hebben ontvangen (drie stuks) Worden ze opnieuw opgestuurd, maar dan word ook gelijk mijn account bij ze gesuspend, lekker is dat.
    Dus omdat de post of Blah in de fout gaat, kan ik daar straks wellicht nooit meer wat bestellen, vind het heel erg vreemd !

    ik wacht af

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KunDun Bekijk bericht
    Na wat heen en weer gemail met de Helpdesk van Blah, kreeg ik te horen dat ik nog een paar dagen moet wachten, mocht ik dan nog steeds mijn blu-rays niet hebben ontvangen (drie stuks) Worden ze opnieuw opgestuurd, maar dan word ook gelijk mijn account bij ze gesuspend, lekker is dat.
    Dus omdat de post of Blah in de fout gaat, kan ik daar straks wellicht nooit meer wat bestellen, vind het heel erg vreemd !

    ik wacht af
    Het probleem is natuurlijk dat het voor blah niet is na te gaan of jij te goeder trouw bent -- zeker als ze opeens wel heel veel gevallen hebben waar dure zendingen (en 3 BRs in 1 pak is niet echt weinig, maar wsch te weinig om te verzekeren of aan te tekenen) zomaar opeens niet aankomen, vaker dan de post dingen kwijtraakt, kunnen ze vermoeden dat er mensen bezig zijn hun bestellingen dubbel te krijgen. Ik kan me dan ook voorstellen dat ze maatregelen nemen om dat in te dammen, ten koste van klanten die wel eerlijk zijn en toch ook te maken hebben met een verdwenen pakje, hoe vervelend dat dan ook is als je erdoor getroffen wordt.

  9. #84

    Standaard

    Ligt het aan mij of kunnen jullie ook niet op blahdvd.com komen?

  10. #85

    Standaard

    Kom er ook al 2 dagen niet op. bestellingen werken ze wel af, kreeg net mailtje van ze.

  11. #86

    Standaard

    Ok gelukkig want heb nog een bestelling bij ze lopen. Afwachten dus! Thnx!

  12. #87

    Standaard

    Zustersite www.dvd.co.uk is ondertussen terug bereikbaar!
    Zelfde prijzen en waarschijnlijk zelfde keten...

  13. #88

    Standaard

    hoe weet ik of de blu ray's ondertiteld zijn?

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BennyPhoelich Bekijk bericht
    hoe weet ik of de blu ray's ondertiteld zijn?
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=59008

  15. #90

    Standaard

    Bij mij staan de Toy story's op blu-ray al sinds 15 maart op backorder. Iemand daar eerder last van gehad bij blah? Staat namelijk wel gewoon op de site bij deze films bij dat ze gewoon in stock zijn.
    "I'm allergic to bullshit"
    My collection: http://www.intervocative.com/dvdcoll....aspx/Stefan81

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefan Bekijk bericht
    Bij mij staan de Toy story's op blu-ray al sinds 15 maart op backorder. Iemand daar eerder last van gehad bij blah? Staat namelijk wel gewoon op de site bij deze films bij dat ze gewoon in stock zijn.
    Ik heb Toy Story 1 en 2 op 13 maart besteld en ze werden 19 maart aan me opgestuurd. Ik heb ze inmiddels ook al binnen. Dus het lijkt me dat ze inderdaad weer in stock moeten zijn.

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •