Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 78 worden weergegeven.

Discussie: Macgyver op DVD!!!

  1. #26

    Standaard

    Heel vet. Ik wacht nog even op de R2NL en zal hem zeker aanschaffen als íe hier ook zo goedkoop is als in de USA. 28 euro voor 6 discs met MacGuyver is geen geld! Ik ga alleen niet wachten op de andere seizoenen. Er zijn er namelijk 7 en dan wordt het wel erg prijzig...

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MrPink
    Heel vet. Ik wacht nog even op de R2NL en zal hem zeker aanschaffen als íe hier ook zo goedkoop is als in de USA. 28 euro voor 6 discs met MacGuyver is geen geld! Ik ga alleen niet wachten op de andere seizoenen. Er zijn er namelijk 7 en dan wordt het wel erg prijzig...
    Hier wordt die toch minimaal € 50 kijk maar naar de prijs verschillen van vergelijkbare series als The A-Team, Dukes Of Hazzard, Knight Rider.

    Het Engels is van zo niveau dat ik het zeer zeker wel snap zonder ondertiteling

    Ik heb er trouwens € 17,55 voor betaald bij dvdsoon.com

    Meteen gepreordert toen die uit kwam

    Alle andere seizoenen van MacGyver komen bij mij ook op de plank even als The A-Team en misschien ook wel Miami Vice

  3. #28

    Standaard

    Alleen beetje jammer dat er totaal geen extra's opzitten...
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  4. #29

    Standaard

    Nu kost ie gewoon $33 bij dvdsoon, en NTSC speelt trouwens niet altijd goed af bij mij dus ik heb sowieso liever een R2 versie.

  5. #30

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BP87
    triest
    Verklaar je nader...
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Diana
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xienator
    Zo het eerste seizoen lag vandaag bij mij op de mat

    Ziet er best mooi uit nu nog wachten op de volgende seizoenen
    Ik ben benieuwd, ik zal hem 1 dezer dagen ook wel ontvangen.
    Ik heb hem ook ontvangen. De DVD ziet er zeker mooi uit, met alle zes de DVD's per stuk verpakt in dunne keepcases.

  8. #33

    Standaard

    Waar is de dvd gewoon in de winkel te verkrijgen?
    ik heb nu al meerdere zaken afgelopen maar niemand had hem nog

  9. #34

    Standaard

    Ligt gewoon de de FRS hoor, anders vbestel je de box toch!
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  10. #35

    Standaard

    Op DVD-Home staat de review voor het 3e seizoen.
    Ik mag dus aannemen dat 'ie onlangs is verschenen.
    McGuyver staat nog altijd op het lijstje alleen zijn ze nog altijd zo verrekte duur gebleven. Heb enkel prijzen gevonden die tussen €60 - €50 zijn, terwijl ik maximaal €40 wil uitgeven.

    Op wikipedia staat trouwens al de covers van alle seizoen (dus ook die nog uitgebracht moeten worden);

    http://en.wikipedia.org/wiki/MacGyver
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  11. #36

    Standaard

    Ik heb het derde seizoen voor €42.99 bij mediadis gekocht, ook de andere seizoenen zijn voor +/- die prijs te koop. Is natuurlijk meer dan €40, maar toch stuk minder dan die €50-€60.

  12. #37

    Standaard

    Komt er hiervoor ooit nog een box uit met alle 7 seizoenen? En met de twee tv-films inbegrepen? Ik zit daar wat op te wachten...

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Home Plate Bekijk bericht
    Op 1 oktober verschijnt er een complete box van MacGyver, alleen bevat deze box helaas niet de twee films.
    Verdorie.
    De box ziet er wel dezelfde uit als die in Amerika (ook 39 discs) - en die had wél de tv-films op een bonus disc... Heb je ergens zien staan dat die tv-films niet inbegrepen zijn of is er toch nog hoop?

  14. #39

    Standaard

    En, op die afbeelding op Bol, bij Special Features - zou dat niet de twee titels van de films kunnen zijn (de lengte van de woorden is ernaar), of is dat nu wishful thinking?

  15. #40

    Standaard

    Heeft er iemand al deze Complete Collection box?

    - Kan er iemand verifiëren of de twee TV-films erin zitten of niet? (BOL zegt van niet, maar ik heb er mijn twijfels bij; de box bevat immers 39 discs, en het zou best kunnen dat de laatste (Special Features) disc die films bevat.

    - Hoe ziet de 'packaging' eruit? Op Amazon.com waren er veel klachten over het feit dat de DVDs los zaten in karton en de helft beschadigd en niet afspeelbaar is...

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lotman Bekijk bericht
    Heeft er iemand al deze Complete Collection box?

    - Kan er iemand verifiëren of de twee TV-films erin zitten of niet? (BOL zegt van niet, maar ik heb er mijn twijfels bij; de box bevat immers 39 discs, en het zou best kunnen dat de laatste (Special Features) disc die films bevat.

    - Hoe ziet de 'packaging' eruit? Op Amazon.com waren er veel klachten over het feit dat de DVDs los zaten in karton en de helft beschadigd en niet afspeelbaar is...
    Naar mij weten komt deze pas uit op 22 oktober, dus denk niet dat er hem al zullen hebben.
    BD (1243) What i Watch

  17. #42

    Standaard

    Zelfs al zitten de 2 films erin 200 Euro voor enkel de 2 films is echt kei duur. Want ik heb alle 7 seizoenen al apart gekocht Moest de 2 films er bij zijn dan zou dat echt schandalig zijn eerst verkoopt men alles apart en dan gaat men hier de 2 films bijvoegen. Normaal gezien moesten de 2 films gewoon bij seizoen 7 gezeten hebben want dat bestond maar uit 14 afleveringen maar je betaalde wel evenveel als voor een dvd box van bv seizoen 6 dat uit meer dan 20 afleveringen bestond. Maar ja het moet allemaal geld opbrengen en zo zetten ze de mensen in het zak. Ik ben normaal gezien tegen illegale kopie's maar als ze het zo vuil willen spelen dan hoop ik dat het snel met nederlandse ondertiteling te downloaden valt
    Laatst aangepast door tv1984 : 13-10-2009 om 00:56

  18. #43

    Standaard

    Heb ook alle seizoenen. Ik ga ze niet verkopen om de volledige box te kopen met de 2 films. Ga ze dan wel ergens anders van halen xD
    Heb voor geen enkel seizoen de volle pot betaald. Telkens voor rond de €20.
    Laatst aangepast door Lorre : 13-10-2009 om 17:44

  19. #44

    Standaard

    Vandaag de complete box aangeschaft en kan bevestigen dat inderdaad de 2 Macgyver films in deze box aanwezig zijn.
    BD (1243) What i Watch

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Home Plate Bekijk bericht
    Dat is wel balen voor mij :sad:, ik heb een tijdje geleden net alle seizoenen los gekocht, ik wou dat ik had gewacht op de box, nou ja dan moet ik het maar doen zonder de films, ik ben niet van plan om de box appart te gaan kopen voor die twee films.
    Aparte releases zijn veel mooier hoor, enkel box gedaan omdat deze voordeliger uitkwam dan alles apart te doen anders had ik zeker voor de gewone digibox gegaan. Deze complete box trekt op niet veel.
    BD (1243) What i Watch

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Aparte releases zijn veel mooier hoor, enkel box gedaan omdat deze voordeliger uitkwam dan alles apart te doen anders had ik zeker voor de gewone digibox gegaan. Deze complete box trekt op niet veel.
    Pfff ik wil sowieso de films hebben ik heb die nog nooit gezien maar ik weet nog niet wat ik ga doen. Ofwel de box kopen en dan door verkopen zonder de 2 films of anders wachten tot hij goedkoper wordt. BTW zijn er ook nog andere extra's buiten de 2 films?

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tv1984 Bekijk bericht
    Pfff ik wil sowieso de films hebben ik heb die nog nooit gezien maar ik weet nog niet wat ik ga doen. Ofwel de box kopen en dan door verkopen zonder de 2 films of anders wachten tot hij goedkoper wordt. BTW zijn er ook nog andere extra's buiten de 2 films?
    Neen, andere extra's niet aanwezig.
    BD (1243) What i Watch

  23. #48

    Standaard

    Ah fantastisch, heel erg bedankt freaky, om dit op te helderen!

    Waar heb je 'm gekocht (maw hoeveel heeft ie gekost)?

    En kun je misschien iets zeggen over de verpakking? Zitten de discs idd los in 't karton? Risico op krassen en zo?

    Bedankt!

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lotman Bekijk bericht
    Ah fantastisch, heel erg bedankt freaky, om dit op te helderen!

    Waar heb je 'm gekocht (maw hoeveel heeft ie gekost)?

    En kun je misschien iets zeggen over de verpakking? Zitten de discs idd los in 't karton? Risico op krassen en zo?

    Bedankt!
    Ik heb die gekocht op Facts 2009 in Gent aan de prijs van € 150, maar zal waarschijnlijk in een lokale Mediamarkt wel wat goedkoper zijn.

    Verpakking

    BD (1243) What i Watch

  25. #50

    Standaard

    Prachtig, bedankt! Lijkt erop dat de verpakking beter is dan in Amerika.

    Tussen haakjes: kan iemand die toevallig naar de Mediamarkt geweest is zeggen of de box daar goedkoper dan 150 euro is?

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •