Pagina 21 van 49 EersteEerste ... 1117181920212223242531 ... LaatsteLaatste
De resultaten 501 tot 525 van 1217 worden weergegeven.
  1. #501

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Is het niet één van de Child's Play films? Bij een horror film met tot leven gekomen poppen kan ik alleen maar aan Chucky denken.

    EDIT: O, of misschien een film uit de Puppetmaster serie.
    Van dat puppetmaster zou best kunnen, maar even een trailer checken op youtube.

    En inmiddels weet ik dat het ook niet gaat om puppetmaster, de poppen zijn in grote aantallen en zijn van die poppen met porseleinen kinderkopjes, naar mijn beleving van destijds behoorlijk eng. Je had toen van alle soorten horror poppenfilms, Ghosthouse met die clown en Pin......
    Laatst aangepast door Wim S. : 23-10-2009 om 14:51

  2. #502

    Standaard

    Demonic Toys misschien? Alleen is ie uit 1992.

  3. #503

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus Bekijk bericht
    Demonic Toys misschien? Alleen is ie uit 1992.
    Die's ook goed maar niet degen die ik zoek.

    Ik heb op youtube een compilatie gevonden van diverse poppen horrors, maar desbetreffende film staat er tussen ook de ijzerzaagscene maar ook meer scenes, maar damn wat is de titel ook alweer....

    http://www.youtube.com/watch?v=QuI3MqkrsfU

  4. #504

    Standaard

    Ik had de eer eigenlijk aan Erwin willen laten, maar goed

    Dit is (volgens mij) de film die je zoekt:

    Dolls (Stuart Gordon, 1987)

    http://www.imdb.com/title/tt0092906/

    Toppertje! Demonic Toys was ook goed inderdaad. Die moet ik ook weer eens gaan kijken.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  5. #505

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Ik had de eer eigenlijk aan Erwin willen laten, maar goed

    Dit is (volgens mij) de film die je zoekt:

    Dolls (Stuart Gordon, 1987)

    http://www.imdb.com/title/tt0092906/

    Toppertje! Demonic Toys was ook goed inderdaad. Die moet ik ook weer eens gaan kijken.
    Ah geweldig ik ga deze meteen bestellen ten ere aan mijn nostalgie, ik zat steeds te zoeken naar de titel dollhouse, tsja.....

    http://www.youtube.com/watch?v=P1P6All-SlU
    Laatst aangepast door Wim S. : 23-10-2009 om 17:39

  6. #506

    Standaard ik zoek een film

    Hallo,

    Ik zoek een vrij jonge film, na 2008 denk ik. Ik weet grofweg waar het over gaat. Het gaat over een koppel, die in de bergen achtervolgt wordt door 2 kinderen met een sniper. De kinderen doen een spel en willen een bepaald aantal mensen neerschieten. Ze hebben voor de achtervolging al een agent neergeschoten. De stijl is als beste te omschrijven als thriller. 1 scene zie je de kinderen lopen met het geweer net als in een first person shooter computer spel. Ik denk dat de moraal van de film is over de invloed van computerspellen op kinderen. Het is misschien niet echt een duidelijke omschrijving maar ik hoop dat iemand me kan helpen.

  7. #507

    Standaard

    Ik zoek een film waarvan ik mij alleen de poster herinner. Een vent met blonde haren ontbloot bovenlijf, liggend in lang groen gras

  8. #508

    Standaard

    en hoe lang is dat geleden ongeveer?

    Ik dacht eerst aan Last Days, maar dat is um vast niet...

  9. #509

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door basbar Bekijk bericht
    Hallo,

    Ik zoek een vrij jonge film, na 2008 denk ik. Ik weet grofweg waar het over gaat. Het gaat over een koppel, die in de bergen achtervolgt wordt door 2 kinderen met een sniper. De kinderen doen een spel en willen een bepaald aantal mensen neerschieten. Ze hebben voor de achtervolging al een agent neergeschoten. De stijl is als beste te omschrijven als thriller. 1 scene zie je de kinderen lopen met het geweer net als in een first person shooter computer spel. Ik denk dat de moraal van de film is over de invloed van computerspellen op kinderen. Het is misschien niet echt een duidelijke omschrijving maar ik hoop dat iemand me kan helpen.
    Deze mischien:http://www.imdb.com/title/tt1085862/

  10. #510

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddie Bekijk bericht
    en hoe lang is dat geleden ongeveer?

    Ik dacht eerst aan Last Days, maar dat is um vast niet...
    wow die hoes lijkt er wel erg op

    het kan van een paar jaar terug zijn, die poster zag ik in groningen, het ging om een filmfestival, de lag volgens mij horizontaal in het gras, erg kleurvol

  11. #511

    Standaard

    Last Days gaat over Curt Cobain, en is inderdaad een film uit de Quality serie. een filmhuis movie.
    http://www.qualityfilmcollection.nl/...hp?id=00000567

    Ik zou het anders echt niet weten.. Jeff Bridges lag ook in het gras, in The Fisher King, maar daar is volgens mij geen poster van gemaakt.

  12. #512

    Standaard

    nee zo oud is de film ook niet, die jongen zag er erg deens of zweeds uit, blond lange wilde haren, baard volgens mij en dan ligt hij horizontaal in hoog gras

  13. #513

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    wow die hoes lijkt er wel erg op

    het kan van een paar jaar terug zijn, die poster zag ik in groningen, het ging om een filmfestival, de lag volgens mij horizontaal in het gras, erg kleurvol
    Farväl Falkenberg.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  14. #514

  15. #515

  16. #516

    Standaard

    Mooi topic!!

    Ben al heel lang naar een film opzoek die ik ooit een keer op tv heb gezien maar nooit heb kunnen terug vinden.

    Wat ik me nog kan herinneren gaat hij als volgt.

    Mensen die in de gevangenis zitten werken langs de kant van de weg allemaal vast geketend (anders gaan ze ervandoor) Maar bij goed gedrag mogen ze naar een soort camp in een bos gestuurd waar ze vrij kunnen rondlopen en werken. Met als eis dat ze niet buiten een denk beeldige lijn stappen want dan worden ze zonder pardon afgeschoten. Het kamp wordt bewaakt door wat torens met guards erin.

    Natuurlijk probeert iemand wel te ontsnappen.

    Ik dacht dat het een film over het zwarte ras was maar kan me er ook in vergissen.

    hopelijk heeft iemand enig idee wat ik bedoel.

    Gr Bart

  17. #517

    Standaard

    @ Bart

    http://en.wikipedia.org/wiki/Chain_gang

    even halverwege de pagina scrollen, zie je films wel staan.



  18. #518

    Standaard

    ...en anders de remake van The Defiant Ones...

    Fled http://www.imdb.com/title/tt0116320/

  19. #519

    Standaard Thanks

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Dat is inderdaad de film! Bedankt! Ik was er al een tijd naar aan het zoeken!

  20. #520

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door basbar Bekijk bericht
    Dat is inderdaad de film! Bedankt! Ik was er al een tijd naar aan het zoeken!
    Hier te koop: http://www.bol.com/nl/p/dvd/king-of-...067/index.html

  21. #521

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Ben al heel lang naar een film opzoek die ik ooit een keer op tv heb gezien maar nooit heb kunnen terug vinden.

    Wat ik me nog kan herinneren gaat hij als volgt.

    Mensen die in de gevangenis zitten werken langs de kant van de weg allemaal vast geketend (anders gaan ze ervandoor) Maar bij goed gedrag mogen ze naar een soort camp in een bos gestuurd waar ze vrij kunnen rondlopen en werken. Met als eis dat ze niet buiten een denk beeldige lijn stappen want dan worden ze zonder pardon afgeschoten. Het kamp wordt bewaakt door wat torens met guards erin.

    Natuurlijk probeert iemand wel te ontsnappen.

    Ik dacht dat het een film over het zwarte ras was maar kan me er ook in vergissen.

    hopelijk heeft iemand enig idee wat ik bedoel.
    Klinkt verdacht veel als Life.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  22. #522

    Standaard

    Ik heb ooit, ik denk eind jaren zeventig, begin jaren tachtig, in een buurthuis regelmatig een film voorbij zien komen, maar ik weet de titel niet.

    Het enige wat ik me kan herinneren, is dat (ik dacht) Tarzan door een modderput of door drijfzand moet worstelen waar hij door een stam inboorlingen ingegooid is. Deze zelfde inboorlingen staan vervolgens op de kant toe te kijken en hem (ik dacht) toe te juichen. Het kan ook zijn, dat hij met een slang of een ander dier moet vechten in deze put, maar dat weet ik niet meer zeker.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  23. #523

  24. #524

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Geen Indiana Jones?
    Lol, nee die bestond toen nog niet.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  25. #525

    Standaard

    Ik ben op zoek naar de titels van 2 films die ik ooit op school heb gezien.

    Deze gaat over een stam in Afrika die nog volledig in afzondering leven en harmonieus met elkaar omgaan, totdat er uit een vliegtuig een leeg cola flesje wordt gegooid en dit ene flesje zorgt voor hebberigheid en ruzie binnen de stam.

    En een goede film over holbewoners, weet er niet zo veel meer van, kan van de bbc zijn. Is in ieder geval erg realistisch en er komt kannibalisme in voor. Volgens mij gingen ze ook op zoek nar vuur ofzo, dit is helaas alles wat ik ervan kan herinneren, is al wat oudere film.

    Wie o wie!

Pagina 21 van 49 EersteEerste ... 1117181920212223242531 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •