Pagina 28 van 490 EersteEerste ... 182425262728293031323878128 ... LaatsteLaatste
De resultaten 676 tot 700 van 12232 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #676

    Standaard

    dan mensen elkaar helpen in een beta komt gewoon omdat beta spelers de fans zijn en dus serieus spelen. straks in maart zal je het veel minder zien. dan gillen ze zoals van ouds gewoon weer in je oor.

    hoelang duurt die beta? en zijn er nog codes te krijgen?

  2. #677

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Mensen die geïnteresseerd zijn in adventures, Adventure-Island geeft 5 Syberia pakketten weg met daarin de de volgende spellen:
    - Amerzone (1999)
    - Syberia (2002)
    - Syberia 2 (2004)

    Je hoeft er niet veel voor te doen. Een mail sturen naar het adres op deze pagina is voldoende.
    He top! Altijd wel interesse gehad in Syberia maar om een of andere reden nooit mee thuis gekomen. Geen idee waarom eigenlijk. Misschien nu een mooie kans om m eens te beleven

  3. #678

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    final fantasy 13 is zker een must have, hoop ook graag dat hier ook een soort limited edition bij komt met art book of iets..
    Als het goed is is die aangekondigd met artbook voor Europa. Elke 13e maand wordt er meer bekend gemaakt volgens mij.

  4. #679

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fulgore Bekijk bericht
    dan mensen elkaar helpen in een beta komt gewoon omdat beta spelers de fans zijn en dus serieus spelen. straks in maart zal je het veel minder zien. dan gillen ze zoals van ouds gewoon weer in je oor.

    hoelang duurt die beta? en zijn er nog codes te krijgen?
    Nee hoor als het uiteindelijke game er is zal je daar geen last van hebben omdat je niet je hele team hoort (enkel als je vlakbij iemand staat hoor je hem, beetje zoals Killzone 2) maar enkel je squad van vier man hoor je altijd en je hebt toch echt wel drie vrienden die het spel ook halen of niet? Ik iig wel, kan echt niet wachten :P Bovendien kan je altijd je squad verlaten en op je eentje verder en dan hoor je dus niemand

    Natuurlijk heb je wel gelijk dat er dan iets minder samengewerkt zal worden maar toch ook bij BC1 merkte ik dat er toch vaken geholpen wordt dan in de gemiddelde andere shooter. Mede door het feit dat je voor alle hulpacties ook punten krijgt. Iemand reviven is punten, je team's voertuig fixen is punten krijgen, een tank taggen waardoor er rpgs op geknald worden levert punten op. Gewoon slim bekeken

    De beta zou normaal al afgelopen zijn maar Dice heeft aangekondigd hem als kerstgeschenk nog te laten doorlopen, hoe lang is maar de vraag. Ik blijf'm nog spelen zo lang ik kan en daarna ga ik terug BF1943 spelen en de dagen aftellen

    Ik hoop trouwens wel dat de betaspelers hun ranks en unlocks behouden. Zal vast wel niet om het evenwicht niet te verstoren tussen de beginnende launch spelers maar ik heb ondertussen zo'n vette shit vrijgespeeld dat het moeilijk is om er afscheid van te nemen. Ook enkele medailles die ik al unlocked heb wil ik liever niet kwijt. Elite Battlefield Knowledge of Pro Melee Combatant en toestanden zijn toch mooie beloningen
    Laatst aangepast door Kendorjia : 27-12-2009 om 12:46
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  5. #680

    Standaard

    ja ok. maar je snapt wat ik bedoel bij de uiteindelijke game is het groten deels ego's met je vrienden is het inderdaad altijd beter spelen.

    zijn er bij 1943 al nieuwe maps dan? ik verveelde me op den duur omdat er gewoon weinig maps waren. het was wel een top game. denk dat ik em inderdaad ook maar weer eens op ga starten

  6. #681

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht

    Ik hoop trouwens wel dat de betaspelers hun ranks en unlocks behouden. Zal vast wel niet om het evenwicht niet te verstoren tussen de beginnende launch spelers maar ik heb ondertussen zo'n vette shit vrijgespeeld dat het moeilijk is om er afscheid van te nemen. Ook enkele medailles die ik al unlocked heb wil ik liever niet kwijt. Elite Battlefield Knowledge of Pro Melee Combatant en toestanden zijn toch mooie beloningen
    Enige beta waar ik iets aan overgehouden heb is home.
    Een aantal stoelen en tafels en mn zomerhuisje e.d.

    Voor de rest worden alle dingen die je bij beta's vrij speelt weer verwijderd.
    Met geluk mag ik mn in elkaar geflanste tracks en auto's houden bij modnation racer.

  7. #682

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fulgore Bekijk bericht
    ja ok. maar je snapt wat ik bedoel bij de uiteindelijke game is het groten deels ego's met je vrienden is het inderdaad altijd beter spelen.

    zijn er bij 1943 al nieuwe maps dan? ik verveelde me op den duur omdat er gewoon weinig maps waren. het was wel een top game. denk dat ik em inderdaad ook maar weer eens op ga starten
    Er zijn geen nieuwe maps voor bf1943 jammer genoeg maar het was al zo lang geleden dat ik'm nog gespeeld had dus is de verveling weer weg. Het is gewoon een leuk zoethoudertje tot het grote werk er is. Nog 2 maandjes wachten. Misschien dat ik BC1 nog eens online ga spelen. Dat deed ik de afgelopen maanden af en toe nog wel eens maar er was steeds vrij weinig volk online jammer genoeg. Af en toe volle servers en dan is de lol weer als vanouds maar af en toe ook potjes met maar tien man ofzo en dan zijn de maps te groot.

    Wat me wel opvalt is dat echt iedereen die ik ken met de BC2 beta laaiend enthousiast is. Ook vrienden van me die er niets voor voelden en bij cod zweerden, heb ik overtuigd om de beta een kans te geven via mijn account zijn onder de indruk en laten MW2 momenteel liggen. Volgens mij heeft Dice hier echt een gouden game in handen die flink gaat verkopen
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  8. #683

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht

    Wat me wel opvalt is dat echt iedereen die ik ken met de BC2 beta laaiend enthousiast is. Ook vrienden van me die er niets voor voelden en bij cod zweerden, heb ik overtuigd om de beta een kans te geven via mijn account zijn onder de indruk en laten MW2 momenteel liggen. Volgens mij heeft Dice hier echt een gouden game in handen die flink gaat verkopen
    hahaha jij waait ook met alle windrichtingen mee
    Kan me niet zo heeel lang geleden herinneren dat je nog zei dat CoD MW2 het gouden spel was. Nu mekker daarover. Straks over 2 maanden hoor ik je weer dat er teveel campers in BC2 zijn, etc.
    Daarna komt waarschijnlijk CoD Vietnam uit en zal dat het gouden spel zijn.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  9. #684

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    hahaha jij waait ook met alle windrichtingen mee
    Kan me niet zo heeel lang geleden herinneren dat je nog zei dat CoD MW2 het gouden spel was. Nu mekker daarover. Straks over 2 maanden hoor ik je weer dat er teveel campers in BC2 zijn, etc.
    Daarna komt waarschijnlijk CoD Vietnam uit en zal dat het gouden spel zijn.
    Volgens mij komt dit jaar (2010) eerst nog battlefield 3 uit, waarvan ik ook hoge verwachtingen heb...(als in: nog beter dan BC).

    Dice weet gewoon dat PC gamers een dedicated server willen hebben voor hun eigen clan! Dit is en was een grote vergissing van de makers van cod mw2!

    Ik hoop eigenlijk stiekem ook nog steeds op een star wars battlefront 3...
    Laatst aangepast door hstadman : 28-12-2009 om 11:48

  10. #685

    Standaard

    op een star wars battle front 3 zit ik ook wel te wachten..en dan een next gen..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #686

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    hahaha jij waait ook met alle windrichtingen mee
    Kan me niet zo heeel lang geleden herinneren dat je nog zei dat CoD MW2 het gouden spel was. Nu mekker daarover. Straks over 2 maanden hoor ik je weer dat er teveel campers in BC2 zijn, etc.
    Daarna komt waarschijnlijk CoD Vietnam uit en zal dat het gouden spel zijn.
    Heb je gelijk in maar ik vind Modern Warfare 2 nog steeds een geweldig spel alleen wordt het verpest door het type spelers. Jammer genoeg biedt het spel juist iets te veel mogelijkheden voor campers en dergelijke, als je twee teams hebt die gewoon leuk spelen haal ik er ontzettend veel plezier uit maar meestal is dit gewoon niet het geval. Dat is erg jammer. Bovendien unlock je bepaalde dingen pas na vrij lang spelen, met de akimbo model 1887 voorop en die verpest het spel gigantisch dus dat wist ik eerst ook niet.

    Ganeplay (voor het grootste deel) en grafisch is het echt een vet spel dat zeker bovenaan het rijtje beste mp shooters thuishoort maar qua balancing en mapdesign absoluut niet.
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  12. #687

    Standaard

    Vandaag New Super Mario Bros Wii ontvangen. Net wat levels gespeeld. Speelt weer als vanouds, goede nieuwe power-ups en ben benieuwd hoe moeilijk de levels gaan worden.

    Verder ook Shadow Complex uitgespeeld, kort maar krachtig, erg leuk.

    En als laatste Uncharted 2 besteld, ik ben benieuwd na al het goede nieuws.

  13. #688

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch Bekijk bericht
    Vandaag New Super Mario Bros Wii ontvangen. Net wat levels gespeeld. Speelt weer als vanouds, goede nieuwe power-ups en ben benieuwd hoe moeilijk de levels gaan worden.
    Afgelopen weekend de eerste wereld rondgespeeld bij mijn moeder thuis. (jaja, die is ook game verslaafd )

    Erg leuke game en nu vind ik het ineens weer jammer dat ik mijn Wii heb verkocht. Maar ja, om nu dat middeleeuws apparaat te houden voor die paar games...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  14. #689

    Standaard

    Hier ook Shadow Complex uitgespeeld, voor de tweede keer voor de 13% items achievement. Blijft een toffe game, de proving grounds zijn ook wel tof gedaan.
    Ook New Super Matio Bros voor de Wii is tof. Ik heb nu de eerste twee werelden doorlopen en heb op twee levels na ook alle munten verzameld. Hij is gelukkig, zoals beloofd, een stuk lastiger dan zijn DS broertje en dan ben ik pas begonnen.

    Nu even Modern Warfare 2 spelen, die heb ik geleend.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  15. #690

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch Bekijk bericht
    Vandaag New Super Mario Bros Wii ontvangen. Net wat levels gespeeld. Speelt weer als vanouds, goede nieuwe power-ups en ben benieuwd hoe moeilijk de levels gaan worden.

    Verder ook Shadow Complex uitgespeeld, kort maar krachtig, erg leuk.

    En als laatste Uncharted 2 besteld, ik ben benieuwd na al het goede nieuws.
    Kan je vertellen dat het één van de beste game-ervaringen ooit is.

  16. #691

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Erg leuke game en nu vind ik het ineens weer jammer dat ik mijn Wii heb verkocht. Maar ja, om nu dat middeleeuws apparaat te houden voor die paar games...
    Middeleeuws .

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch Bekijk bericht
    Vandaag New Super Mario Bros Wii ontvangen. Net wat levels gespeeld. Speelt weer als vanouds, goede nieuwe power-ups en ben benieuwd hoe moeilijk de levels gaan worden.
    Erg lastig, zit momenteel in in het einde van de vijfde wereld en begint al lekker pitter te worden. Heb tot nu toe alle munten verzameld en sommige zijn heel erg lastig te vinden.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  17. #692

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Middeleeuws .
    Ik kan de Wii nou niet echt vooruitstrevend noemen. Een console die in het huidige HD tijdperk maar max 480p kan weergeven is zowiezo al moeilijk goed te praten en de controls werken vaak niet intuïtief. Ik heb dat ding niet voor niets weer verkocht. Het apparaat is notabene gewoon een veredelde Gamecube...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  18. #693

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Middeleeuws .


    Erg lastig, zit momenteel in in het einde van de vijfde wereld en begint al lekker pitter te worden. Heb tot nu toe alle munten verzameld en sommige zijn heel erg lastig te vinden.
    Wereld 1 heb ik nu alles, wereld 2 wordt het al wat lastiger om alle munten te vinden. Het kanon in Wereld 1 bracht me naar wereld 5 maar ik doe eerst wel wereld 2.

    Gelukkig is het qua 1-ups wel te doen door die 99-live trick in 2-3.

  19. #694

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik kan de Wii nou niet echt vooruitstrevend noemen. Een console die in het huidige HD tijdperk maar max 480p kan weergeven is zowiezo al moeilijk goed te praten en de controls werken vaak niet intuïtief. Ik heb dat ding niet voor niets weer verkocht. Het apparaat is notabene gewoon een veredelde Gamecube...
    Als je puur kijkt naar graphics misschien. Maar qua gameplay is het de meest vernieuwende en vooruitstrevende console van deze generatie. Ik heb de controls altijd erg intuitief gevonden. Toegegeven, ik heb het tennis in Wii Sports nooit goed onder de knie gekregen, maar behalve dat heb ik nooit problemen met de Motion Controls gehad. En WM+ heeft het alleen maar beter gemaakt.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch Bekijk bericht
    Gelukkig is het qua 1-ups wel te doen door die 99-live trick in 2-3.
    Ik heb 99 levens, maar gewoon verzameld. Hoe zit dat met die trick?
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  20. #695

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Maar ja, om nu dat middeleeuws apparaat te houden voor die paar games...
    Verkoop je 360 dan ook maar dvd is zooooo 1999 plus alle goeie 'exclusives' zijn toch ook op de pc

  21. #696

  22. #697

    Standaard

    Modern Warfare 2 op Veteran uitgespeeld, was wel aardig maar meer van hetzelfde. Iemand zin om met me de Spec Ops op de 360 te doen?
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  23. #698

    Standaard

    Ben momenteel weer eens bezig met Aliens vs Predator 2 voor de PC. Ondanks de leeftijd is de game nog best wel oke en behoorlijk spannend/creepy op bepaalde momenten!

  24. #699

    Standaard

    ghehe, nice. Komt door de aangekondigde Aliens vs Predator game zeker?

  25. #700

    Standaard

    Niet eens! Kwam eigenlijk doordat ik laatst Alien weer heb gekeken

Pagina 28 van 490 EersteEerste ... 182425262728293031323878128 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •