De resultaten 1 tot 22 van 22 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Wie zendt Formule 1 uit in 2010???

    Hallo Allemaal;

    Zal op dit forum vast niet de enige zijn die naast Films/TV-series naar Formule 1 kijkt?!?
    Tot op heden is er nog steeds niet bekend welke zender dit in nederland gaat uitzenden.... wat ik begrepen heb zijn zowel RTL als SBS nog in onderhandeling; het is alleen nog minder dan een maand voordat de eerste race gaat beginnen.....

    Heeft iemand toevallig meer info over hoe en wat?????

    Heb zelf digitenne en kan dus (helaas) de BBC niet ontvangen; en van DE BELG wordt je niet vrolijk; zo'n saai/droog commentaar!!!

    Alvast bedankt voor de reacties; en iedereen veel plezier met het komende F1 seizoen!!!

  2. #2

    Standaard

    Ik dacht eigenlijk dat RTL het weer zou uitzenden. Ik kijk er van op dat er kennelijk nog geen duidelijkheid is over de Nederlandse uitzendrechten: dat wist ik niet.

    Als het helemaal fout loopt dan zul je toch afhankelijk zijn van de Belgen. Gelukkig kan ik zelf wel de BBC ontvangen: dat was sowieso toch al de enige zender die ik het afgelopen seizoen bekeek.

  3. #3

    Standaard

    Als Olav Mol het commentaar maar doet. België wil nog weleens races in andere tijdzones niet live uitzenden dus maar hopen dat het op de NL zender te bekijken is.

  4. #4

    Standaard

    BBC is een verademing gebleken, die zal ik zeker weer opzetten.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #5

    Standaard

    Hail mijn schotel Altijd wel ergens te zien. BBC lijkt me overigens de beste optie, sowieso.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Hail mijn schotel Altijd wel ergens te zien. BBC lijkt me overigens de beste optie, sowieso.
    Ik heb nog geen jaar meegemaakt dat RTL+ (Duitsland) het niet uitzond.
    Dus laat ze in Nederland dan maar lekker bekvechten.

    Via de kabel zul je beslist een zender of 3 vinden waar je ze voorbij ziet razennnnnnnn.

    Hail de kabel
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  7. #7

    Standaard

    Formule 1 zal dit jaar toch gewoon door RTL worden uitgezonden:

    RTL behoudt uitzendrechten voor Formule 1

    RTL heeft de uitzendrechten voor de Formule 1 weten te behouden. Zo heeft de commerciële zender bekendgemaakt. RTL heeft een deal voor drie jaar gesloten.

    Er waren meerdere partijen geïnteresseerd in deze rechten, maar RTL wist ze dus opnieuw te bemachtigen. Nieuw is dat vanaf dit jaar herhalingen van de races te zien zullen zijn op RTL Gemist. "Voor RTL 7 is de Formule 1 een parel aan de kroon. Juist met zo'n spannend seizoen en de comeback van Michael Schumacher voor de deur, ben ik er extra blij mee dat we de contracten hebben kunnen hernieuwen", liet Peter Lubbers, de zenderdirecteur van RTL 7, weten op de website van RTL GP.
    Zie http://f1.gpupdate.net/nl/formule-1-...oor-formule-1/

  8. #8

    Standaard

    Mooi dat RTL de rechten heeft, niet dat sbs het slechter had gedaan. Merk geen verschil tussen die omroepen. Vroeger hadden ze wel een uitgebreide voorbeschouwing met publiek en commentators, volgens mij wegens kosten geschrapt. Dat mag wel terug.

    Herhaling bekijken is aardig maar de hele race is live al saai, laat staan in de herhaling.

  9. #9

    Standaard

    bbc is veruit de beste. uitstekende commentaar en voor en na beschouwing is ook super goed altijd.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fulgore Bekijk bericht
    bbc is veruit de beste. uitstekende commentaar en voor en na beschouwing is ook super goed altijd.
    Sinds BBC de rechten heeft overgenomen van ITV heb ik alleen maar geklaag gehoord. De commentators zijn niet deskundig genoeg, Eddie Jordanniet objectief etc. Ik kan het overigens niet beoordelen, heb geen bbc of itv. Met regelmaat lees ik op Planetf1.com de klachten. Bij het onderdeel Winners and Losers zie toch vaak de BBC staan met hun commentaar.
    Laatst aangepast door Dai : 19-02-2010 om 20:39

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Sinds BBC de rechten heeft overgenomen van ITV heb ik alleen maar geklaag gehoord. De commentators zijn niet deskundig genoeg, Eddie Jordanniet objectief etc. Ik kan het overigens niet beoordelen, heb geen bbc of itv. Met regelmaat lees ik op Planetf1.com de klachten. Bij het onderdeel Winners and Losers zie toch vaak de BBC staan met hun commentaar.
    Dat snap ik niet. Ik vind het BBC-programma geweldig.

  12. #12

    Standaard

    Ik vind bijna alle sport op de BBC gaapverwekkend. Nu weet ik dat ik niet alleen ben en durf er eindelijk voor uit te komen.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  13. #13

    Standaard

    Belangrijkste vind ik toch de informatie tijdens de race. BBC heeft daar Martin Brundle voor en die doet dat imo uitstekend.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Belangrijkste vind ik toch de informatie tijdens de race. BBC heeft daar Martin Brundle voor en die doet dat imo uitstekend.
    Vooral Jonathan Legard krijgt ervan langs. Na elke race wijst de (hoofd)redacteur van planetf1 aan wie de winnaar is, beste overtaking, coureur en uiteraard verliezer van de race. Ik kom de BBC met regelmaat tegen in het rijtje verliezers. Voor de gein in de archief gedoken kwam BBC gelijk 2 keer tegen en dat was alleen maar de laatste 4 races.

  15. #15

    Standaard

    Zijn er nog online competities waar we aan mee doen ?
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  16. #16

    Standaard

    Eerste vrije training Bahrein

    1. Adrian Sutil, Force India-Mercedes 1:56.583
    2. Fernando Alonso, Ferrari 1:56.766 0.183
    3. Robert Kubica, Renault 1:57.041 0.458
    4. Felipe Massa, Ferrari 1:57.055 0.472
    5. Jenson Button, McLaren-Mercedes 1:57.068 0.485
    6. Lewis Hamilton, McLaren-Mercedes 1:57.163 0.580
    7. Vitantonio Liuzzi Force India-Mercedes 1:57.194 0.611
    8. Nico Rosberg, Mercedes Benz GP Ltd 1:57.199 0.616
    9. Mark Webber, RBR-Renault 1:57.255 0.672
    10. Michael Schumacher, Mercedes Benz GP Ltd 1:57.662 1.079
    11. Jaime Alguersuari, STR-Ferrari 1:57.722 1.139
    12. Nico Hulkenberg, Williams-Cosworth 1:57.894 1.311
    13. Sebastian Vettel, RBR-Renault 1:57.943 1.360
    14. Sebastien Buemi, STR-Ferrari 1:58.399 1.816
    15. Rubens Barrichello, Williams-Cosworth 1:58.782 2.199
    16. Vitaly Petrov, Renault 1:58.880 2.297
    17. Pedro de la Rosa, BMW Sauber-Ferrari 2:00.250 3.667
    18. Kamui Kobayashi, BMW Sauber-Ferrari 2:01.388 4.805
    19. Timo Glock, Virgin-Cosworth 2:03.680 7.097
    20. Heikki Kovalainen Lotus-Cosworth 2:03.848 7.265
    21. Jarno Trulli, Lotus-Cosworth 2:03.970 7.387
    22. Lucas di Grassi, Virgin-Cosworth
    23. Bruno Senna, HRT-Cosworth Geen tijd
    24. Karun Chandhok, HRT-Cosworth Geen tijd
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  17. #17

  18. #18

    Standaard

    Leuke race
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #19
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Geweldige race!
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  20. #20

    Standaard

    Tja, rare maar leuke race
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  21. #21

    Standaard

    Leuke race, stomme actie van Webber maar een geweldige race van Button. Goede keuze voor de bandenwissel. Jammer van Vettel.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  22. #22

    Standaard

    Slotje maar dan?

    De wedstrijd bespreken hebben we het auto-/motorsporten topic voor toch?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •