Pagina 10 van 14 EersteEerste ... 67891011121314 LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 344 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Voor jou als kieskeurige filmliefhebber werkt 't zo, maar voor het overgrote deel van NL ook? (en dan met name bij de jongere generatie)
    Ik betwijfel het!
    Nee, het overgrote deel (en met name de jongeren) DOWNLOADEN gewoon.

    Net als CLAUDIO ga ik ook bewust voor bepaalde films naar de bios.

    En koop ik ook de toppers (die dat uiteraard in MIJN ogen moeten zijn) op BD.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  2. #227

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Hier in België komt hij gewoon uit in de ciné. Dan kunnen we weer een horde hollanders verwachten...
    @ Daniël R. Sorry, Zag dat je me al voor was

    Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat Het "ROYAL THEATER" in Heerlen Alice in Wonderland ook gaat draaien vanaf 10 Maart. In Engelstalige en Nederlandstalige versie en in 3D !

    En ik MOET gewoon even reclame maken, het is een zeer mooie bios



    http://www.royaltheaters.nl/index.ph...=9225&pageid=1
    Laatst aangepast door Roger Weerts : 21-02-2010 om 13:31
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  3. #228

  4. #229
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Gelukkig woon zeer dicht bij de Pathe Arena.
    En ga er vooralsnog gewoon vanuit dat ik hem daar kan zien.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #230

    Standaard

    lijkt me apart aangezien pathe in heel europa de film niet gaat vertonen

  6. #231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Gelukkig woon zeer dicht bij de Pathe Arena.
    En ga er vooralsnog gewoon vanuit dat ik hem daar kan zien.
    Right...

  7. #232
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Right...

    Precies, en zometeen gewoon extreem verbaasd doen
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Precies, en zometeen gewoon extreem verbaasd doen
    Maar dan wel bij Pathé voor de deur
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #234
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Russo Bekijk bericht
    lijkt me apart aangezien pathe in heel europa de film niet gaat vertonen
    Eerst zien dan geloven..., (de wonderen -lees:sprookjes- zijn de wereld nog niet uit)
    En dan nog, denk wel dat ik het overleef.

    Zo bizar graag hoef ik hem ook weer niet te zien.
    En dan heb ik nog wel een advies wat ze met die film en 3D brilletjes mogen doen........
    Gelukkig komt ie dan snel op BD :veryfunny:
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #235

    Standaard

    Op de Pathe site bij verwachte films is hij ook al weggehaald. Die wordt dus echt niet gedraaid. Jammer want de kids keken er erg naar uit.

  11. #236

    Standaard

    Ik begin steeds meer het vermoeden te krijgen dat Disney gewoon ook een 'rats-ass' geeft om de bios opbrengsten van NL. In de VS en Engeland gaat hij bijvoorbeeld wel gewoon draaien.. En die ene miljoen euro van Nederland maakt ze echt niet uit, vergeleken met de vele miljoenen in de VS en Engeland. Dat gaan ze meer dan goed maken met de dvd opbrengsten.
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  12. #237

    Standaard

    In Cinemajestic te Zutphen draait hij gewoon, de kaarten zijn al gereserveerd!

  13. #238
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wouter van Dis Bekijk bericht
    Ik begin steeds meer het vermoeden te krijgen dat Disney gewoon ook een 'rats-ass' geeft om de bios opbrengsten van NL. In de VS en Engeland gaat hij bijvoorbeeld wel gewoon draaien.. En die ene miljoen euro van Nederland maakt ze echt niet uit, vergeleken met de vele miljoenen in de VS en Engeland. Dat gaan ze meer dan goed maken met de dvd opbrengsten.
    Mischien worden de dvd bd inkomsten wel verdubbeld door die actie.
    En dan al die 3D investeringen, de meeste 3D zal toch voorlopig van Disney komen.
    Ik denk ook dat de verontwaardiging groot zal zijn bij de massa als zij er achter komen dat de film niet draait.
    Ik verwacht weinig begrip.
    Ik denk dus ook dat Disney idd. niet wakker ligt van deze actie.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LJ Bekijk bericht
    #

    En het dan vreemd vinden dat mensen deze film illegaal op eBay kopen of op enig andere manier krijgen.... Nee, de Disney strategie van kunstmatig de prijzen hoog houden werkt alleen maar illegale praktijken in de hand. Zelf heb ik nogal veel moeite moeten doen om aan een legale kopie van The Lion King tegen een "redelijke" prijs te komen... Echter de meeste mensen gaan echt niet de moeite doen die ik daarvoor heb gedaan (en kopen een illegale DVD voor EUR 4 op eBay, of downloaden de film).

    Ja, want er zijn enkel maar illegale DVD's te koop van Disney

    Net alsof mensen die illegaal kopen er van wakker liggen dat de echte maar 10 euro kost. Die blijven net zozeer de DVD illegaal kopen aan 2,5 euro op Ebay, dus of die dvd nu 20 euro of 7,5 euro kost, ze gaan toch illegaal kopen.

    Het is zoals handtassen van Delvaux, die komen ook NOOIT in de solden. Tuurlijk, velen willen pronken met zo'n handtas, dus tiert de handel in namaak weeldig. Moet Delvaux dan ook maar hun handtassen in prijs laten dalen? tuurlijk niet, want echte liefhebbers kopen echt, en degene die nu nep kopen, zouden die dan de echte kopen voor iets meer dan een nep? ik denk dat die groep verwaarloosbaar is.

  15. #240

    Standaard

    Ook Belgische bioscopen boycotten "Alice"

    De belangrijkste bioscoopuitbaters van België zullen de film "Alice in Wonderland" van Tim Burton boycotten als distributeur Disney de marktregels niet respecteert. Daarmee volgt ons land het voorbeeld van andere landen als de VS, Nederland en Italië.

    De bioscoopuitbaters, verenigd in de Federatie van Cinema's van België (FCB), zijn verontwaardigd omdat Disney "Alice in wonderland" al in juni op dvd uitbrengt, terwijl de film pas in maart uitkomt in de zalen.

    De uitbaters vinden dat Disney de afspraken die bioscoopuitbaters en de dvd-branche met elkaar hebben gemaakt, niet respecteert. Normaal gezien zitten er minstens vier maanden tussen het moment waarop een film in de zalen komt, en het moment waarop de dvd in de verkoop komt.

    "De beslissing van Disney is bovendien provocerend nu veel bioscopen dure installaties voor de digitale 3D-projectie hebben aangekocht", vinden de bioscoopuitbaters ook.

    Ze weigeren om "Alice in Wonderland" te programmeren als Disney er zich niet toe verbindt om de regels en gebruiken van de markt te respecteren.

    Het gaat om de bioscopen UGC, Euroscoop, Acinapolis, Cinepointcom, Imagix, Utopolis en Les Grignoux, die allemaal verenigd zijn in de FCB. Ook Kinepolis zou zich bij hun actie aansluiten.

    Bron: www.deredactie.be.

  16. #241

    Standaard

    Utopolis draait hem ook gewoon en ook in 3d
    Volgens mij draait alleen Pathe in NL hem niet alle lokale bioscopen draaien hem ook gewoon

  17. #242

    Standaard

    Dan draait Pathe vanzelf wel bij denk ik. Ze lopen zo toch echt behoorlijk wat omzet is.

    Maar ach dan ga ik toch gewoon lekker naar schagen. Is nog dichter bij ook
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  18. #243

    Standaard

    Na gesprekken met Disney gaat Odeon in London hem nu toch vertonen.

  19. #244
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nou kijk daar ben ik van 30 april tot 3 mei, echt meters dichtbij.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Na gesprekken met Disney gaat Odeon in London hem nu toch vertonen.
    Kost je wel een paar centen om hem te zien, maar dan heb je ook wat (heb er voor Avatar 3D bijna 20 pond neergelegd)
    Laatst aangepast door Oakey : 25-02-2010 om 18:10
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  21. #246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Kost je wel een paar centen om hem te zien, maar dan heb je ook wat (heb er voor Avatar 3D bijna 20 pond neergelegd)
    Bioscopen zijn in het centrum van London sowieso erg duur. Soms krijg je er wel gratis een programmaboek bij.

  22. #247

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Nou kijk daar ben ik van 30 april tot 3 mei, echt meters dichtbij.
    Wel zo ver mogelijk van te voren reserveren!!!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #248

    Standaard

    Cinemec Ede gaat de film ook gewoon draaien


  24. #249

    Standaard

    Vanaf woensdag 10 maart gewoon in de Pathé bioscopen!

    Was net in Pathé de Kuip en alles is teruggehangen.
    Volgens nu.nl blijft de dvd release gewoon in juni maar zal Disney in het vervolg zich aan de vier maanden afspraak houden.

    IMAX 3D dus!

  25. #250

    Standaard

    Sorry, al vanaf aanstaande vrijdag.
    Staat zo op de website.
    Logisch, andere bioscopen draaien dit weekend ook voorpremières.

Pagina 10 van 14 EersteEerste ... 67891011121314 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •