Pagina 12 van 28 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 687 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    Dat ziet er zeer veel belovend uit! Gelukkig geen spoor van een overvloed aan DNR
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #277

    Standaard

    Kan alleen maar zeggen fucking awesome!

  3. #278
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #279

    Standaard

    Die screenshots zien er fantastisch uit. Ben zelf vooral benieuwd naar Alien 3 of het nog een uitgebreidere versie wordt dan de extended cut en hoe het commentaar van Fincher zal zijn
    uh, uh, It's a dinosaur

  5. #280

    Standaard

    Edit.
    Laatst aangepast door Frank : 08-09-2010 om 18:41

  6. #281

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Wordt de BluRay nu koeler/blauwer of was de DVD te warm/rood?
    uh, uh, It's a dinosaur

  7. #282

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn Bekijk bericht
    Wordt de BluRay nu koeler/blauwer of was de DVD te warm/rood?
    Ik kan niet voor de kijkbeurt in de cinema spreken, want die heb ik helaas niet meegemaakt. Wel weet ik dat de dvd inderdaad een vrij verbleekt en rood overheersend aanzicht heeft. Wat natuurlijk ook wel meespeelt is het feit dat we de dvd bijna nooit zo groot als hier weergegeven bekeken hebben (nu is dat wel helemaal anders).

    De blu-ray ziet er dan weer veel natuurlijker uit, misschien wel 'koeler/blauwer" in vergelijking met de dvd, maar zeker niet té. Het ziet er allemaal ook veel meer uit zoals de look die we kennen van de production stills. Ik ben erg benieuwd het 'in beweging' te zien.

  8. #283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn Bekijk bericht
    Die screenshots zien er fantastisch uit. Ben zelf vooral benieuwd naar Alien 3 of het nog een uitgebreidere versie wordt dan de extended cut en hoe het commentaar van Fincher zal zijn
    Komt dat ook erop? een commentaartrack van Fincher? ben wel erg benieuwd naar de docu over Alien3
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #284

  10. #285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Komt dat ook erop? een commentaartrack van Fincher? ben wel erg benieuwd naar de docu over Alien3
    Ik dacht niet dat Fincher van gedachten veranderd was. Hij wil volgens mij nog steeds niets met de film te maken hebben. Mij maakt het niet zo erg veel uit, ik ben al blij dat we de ongecensureerde documentaire krijgen, die bovendien nog langer is dan de oorspronkelijke versie.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  11. #286

  12. #287

  13. #288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn Bekijk bericht
    Wordt de BluRay nu koeler/blauwer of was de DVD te warm/rood?
    Heb Alien en Aliens in de bios gezien tijdens de release en van wat ik mij kan herinneren is de blu ray zeer accuraat.....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  14. #289

    Standaard

    <mopper mode>
    Maar waarom nou zo'n doos in NL dik twee keer zo duur wordt als in Engeland, ik snap het niet...
    Als ondertitelaars zo goed betaald worden ga ik solliciteren!
    </mopper mode>

  15. #290

    Standaard

    De gift set heeft wel een gelijkaardige prijs. Zelfs iets goedkoper volgens mij...
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  16. #291

    Standaard

    Hoe zit t met Fox releases in Duitsland? Bestaat er een kansje dat ie daar NL-se ondertitels heeft?? Met 5 tientjes is de facehugger uitgave nl. een stuk vriendelijker geprijsd dan de 8 tientjes die ze er hier voor vragen!

  17. #292

    Standaard

    Het ziet er naar uit dat de Engelse versie Nederlandse en Duitse ondertitels krijgt, dus ja de kans is aanwezig dat de Duitse release Nederlandse ondertitels heeft.

  18. #293

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Het ziet er naar uit dat de Engelse versie Nederlandse en Duitse ondertitels krijgt....
    Waar baseer je dat op??

  19. #294

    Standaard

    Informatie op het forum van blu-ray.com.

  20. #295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn Bekijk bericht
    Wordt de BluRay nu koeler/blauwer of was de DVD te warm/rood?
    Aliens heeft op DVD een warm-rode uitstraling omdat de transfer van de extended versie ooit alleen voor Laserdisc is gemaakt in analoge NTSC video. Daarom heeft deze dat karakter.

    De nieuwe HD scan heeft weer de koele-blauwe uitstraling als des tijds in de bioscoop, wat je ook terug ziet in de posters en lobbycards...

    Dat wordt smullen

  21. #296

    Standaard

    Er staat een duitse Blu-Ray trailer op youtube. Die ook stukjes van het menu laten zien. Persoonlijk vind ik dat Wayland-Yutani stijltje er heel goed bij passen.
    Die duitse robotstem in de trailer is wel erg irritant. Ook jammer dat de duitsers nog steeds alles nasynchroniseren. Wanneer leren ze nou eens ondertitels lezen

    http://www.youtube.com/watch?v=wKr66fEcmwY

  22. #297

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cnet Bekijk bericht
    Ook jammer dat de duitsers nog steeds alles nasynchroniseren. Wanneer leren ze nou eens ondertitels lezen
    Dat zal nooit gebeuren. Dat is nu eenmaal normaal in dit land. Idem voor Frankrijk, Spanje en Italië.

  23. #298

  24. #299

    Standaard

    Ik weet niet of dit filmpje al bekend was?

    Hier zie je namelijk op 4:30 de box van alle kanten en wat uitleg erover

    http://www.youtube.com/watch?v=vft0m...1&feature=fvwp

  25. #300

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jkroon Bekijk bericht
    Ik weet niet of dit filmpje al bekend was?

    Hier zie je namelijk op 4:30 de box van alle kanten en wat uitleg erover

    http://www.youtube.com/watch?v=vft0m...1&feature=fvwp

    Wow! Hoorde ik dat correct? er zijn amper 5000 exemplaren gemaakt van de Egg editie. En het ziet er wel heel leuk uit dat het zowel licht als geluid kan maken. Kan echt niet wachten tot eind oktober

Pagina 12 van 28 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •