Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 43 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Resident Evil Afterlife 3D

    Wat me opvalt aan deze uitgave is de mooie soundtrack incl. de audio weergave. Dat is echt genieten geblazen. Beeld is ook picobello in orde.

    Voor dat geld eigenlijk best een juweeltje van een uitgave.

    Wat vinden jullie...

  2. #2

    Standaard

    Welke extra's staan op deze uitgave ?
    "Back? There is no back! There is only forward!"

  3. #3

    Standaard

    3 versies van de film zelf. That's it. Geen extra's op de hoes te zien.

  4. #4

    Wink

    Zag hem voor 15 euro liggen bij FRS, voor dat geld zou je bijna denken dat er iets niet in de haak is... Wie is de uitgever van deze film hier ook alweer?

  5. #5

    Standaard

    ik zat van het weekend ook meerdere keren te kijken of het echt wel een Real 3D film was en niet alleen met die rood groene bril dingetjes

    geluid is echt heel mooi en het real3d beeld ook een van de betere moet ik zeggen. er wordt best veel gebruik gemaakt van "voor of uit de tv komende effecten" waar het bij de vorige films meestal meer diepte alleen was.

    vind het wel een aanrader en een toppertje! zo moeten ze meer uitgaven maken!
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    3 versies van de film zelf. That's it. Geen extra's op de hoes te zien.
    Welke is de 3de versie die op de disc staat? De Real 3d, de gewone 2D uitgave en dan als 3de?

  7. #7

    Standaard

    de versie bestaat uit 2D, 3D met rood/blauw brilletje en Real 3D

    Ik zit er zelf ook aan te denken om deze te kopen, alleen heb ik mijn twijfels. Op een ander forum werd gezegd dat er stukjes uit de film zijn geknipt, weet iemand daar meer van?

  8. #8

    Standaard

    Zelf heb ik deze film ook thuis liggen, naast de US versie.
    Wat er zowiezo al mist zijn de begin titels aan de film.

    Net zoals in de bioscoop waren de begin titels en de titel zelf met vliegende letters te zien.
    Deze staan ook op de US versie.
    Op onze NL versie staan er totaal geen titles op, en voelt het begin stuk met het meisje in de regen ook een stuk korter.
    Het openingseffect was voor mij daardoor weg.

    Of er inderdaad stukjes zijn weggeknipt durf ik niet te zeggen, ik zal eens kijken of ik ze "naast" elkaar kan draaien.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jkroon Bekijk bericht
    Zelf heb ik deze film ook thuis liggen, naast de US versie.
    Wat er zowiezo al mist zijn de begin titels aan de film.

    Net zoals in de bioscoop waren de begin titels en de titel zelf met vliegende letters te zien.
    Deze staan ook op de US versie.
    Op onze NL versie staan er totaal geen titles op, en voelt het begin stuk met het meisje in de regen ook een stuk korter.
    Het openingseffect was voor mij daardoor weg.

    Of er inderdaad stukjes zijn weggeknipt durf ik niet te zeggen, ik zal eens kijken of ik ze "naast" elkaar kan draaien.
    Dat viel mij inderdaad ook al op. Maar is geen groot probleem. De opening, inclusief zijn soundtrack is zo al imponerend.

  10. #10

    Standaard

    Diegene die zei dat er in geknipt was had het hierover
    Ik had deze week resident evil afterlife gekocht op blu ray..

    En ik had hem na een uur alweer uitgezet... waarom?

    Er is gewoon ingeknipt! De bloed scenes (hoofd eraf geschoten of de slomo scene...) in geknipt.. geen bloed.. geen gore te zien... NIKS

  11. #11

    Standaard

    Was die reactie van een beetje een betrouwbare bron/forum?
    Ik heb er in ieder geval ook een hekel aan als erin geknipt word. Waarom zou Entertainment One dat doen, ze hebben toch al een 16 rating. Wss een transfer aangekocht uit een land waar ze erin geknipt hebben om een lagere rating te krijgen???

    Anders importeer ik de US versie wel is nu $16,99 bij Amazon dus dat scheelt niet gek veel met de 15 euro hier.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  12. #12

  13. #13

    Standaard

    Ik vond het inderdaad wel opvallend dat je niet te zien kreeg hoe de kop van die reus eraf werd geschoten. Dat is normaal toch niks om in zo'n film niet te vertonen.

  14. #14

    Standaard

    hummm, als ik de diverse reviews bekijk varieert de lengte van de film tussen de 96 en 97 door het afronden, terwijl het om exact dezelfde uitgave gaat...

    IMDB geeft maar 1 afwijkende versie aan, en dat is de Duitse. Is dit een trick van het geheugen?
    Laatst aangepast door Hombre : 23-01-2011 om 10:47

  15. #15

    Standaard

    Je ziet de kop van Wesker wel in vol ornaat wanneer er een olifantenkogel doorheen wordt gejaagd. En zo zijn er nog wel meer scenes die vergelijkbaar zijn maar ook niet achter de censuur zitten. Zoals het vliegtuig wat de zombies als landingsbaan gebruikt.

    Vreemd.

    (sorry voor de spoilers maar nu we het er toch overhebben...)

  16. #16

    Standaard

    Weet iemand wat op de seconde de exacte speelduur is van de NL BR. Op de site van de BBFC staat dat zowel de UK theatrical als video release als 15 zijn geclassificeerd met respc. een runtime van 96 min 42 sec. voor de theatrical versie en 96 min. 53 sec. voor de home video versie.

    De US Blu-ray versie heeft een runtime van 96 min. 53 sec. Dus dan zou het moeten zijn dat als de NL BR zo gecut is deze een kortere runtime moet hebben, kan iemand dat bevestigen?
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Weet iemand wat op de seconde de exacte speelduur is van de NL BR. Op de site van de BBFC staat dat zowel de UK theatrical als video release als 15 zijn geclassificeerd met respc. een runtime van 96 min 42 sec. voor de theatrical versie en 96 min. 53 sec. voor de home video versie.

    De US Blu-ray versie heeft een runtime van 96 min. 53 sec. Dus dan zou het moeten zijn dat als de NL BR zo gecut is deze een kortere runtime moet hebben, kan iemand dat bevestigen?
    Dit geeft helaas geen uitsluitsel!
    De US versie is van Sony en bevat wsl een extra logo. Hierdoor ontstaan vaak de verschillen...

    De NL versie is 96.46 min.

    Ps. De scene dat het vliegtuig een rode streep veroorzaakt op de zombie massa is aanwezig.

  18. #18

    Standaard

    Dan is dat in ieder geval al een afwijkende runtime. Ik ben voor geen enkele blu-ray niet de engelse, duitse, us, australische een runtime van 96 min. 46 sec. tegen gekomen. Dit zijn ook allemaal releases van Sony Pictures dus ik verwacht eigenlijk dat deze allemaal 96 min. 53 seconden zijn.

    Over dat logo zou je wel eens gelijk kunnen hebben dat moet ik even
    checken dan. Dan rest ons alleen nog de vraag waarom? Waarom zou E1
    een gecutte versie uitbrengen, of is de ontwetendheid daar inmiddels zo
    groot dat ze het zelf niet eens weten?
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  19. #19

    Standaard

    Wat me ook opviel bij deze blu ray relase was de afgrijselijk witte doorzichtige blu ray hoes.

    Echt verschrikkelijk lelijk

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Dan is dat in ieder geval al een afwijkende runtime. Ik ben voor geen enkele blu-ray niet de engelse, duitse, us, australische een runtime van 96 min. 46 sec. tegen gekomen. Dit zijn ook allemaal releases van Sony Pictures dus ik verwacht eigenlijk dat deze allemaal 96 min. 53 seconden zijn.

    Over dat logo zou je wel eens gelijk kunnen hebben dat moet ik even
    checken dan. Dan rest ons alleen nog de vraag waarom? Waarom zou E1
    een gecutte versie uitbrengen, of is de ontwetendheid daar inmiddels zo
    groot dat ze het zelf niet eens weten?
    Pas maar op wat je zegt over E1 op dit forum, voordat je het weet wordt je zelf nog gecensureerd.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Pas maar op wat je zegt over E1 op dit forum, voordat je het weet wordt je zelf nog gecensureerd.
    Heb je de uitleg van ludo over dit voorval al gelezen? Zo niet kijk dan eens HIER. Dat topic over E1 was gewoon een bot afzijk topic waarbij de TS alle releases over één kan wilde scheren. Ik zelf denk dat E1 misschien niet eens weet dat deze versie gecut is want om nu te zeggen dat ze professioneel overkomen?? maar goed ik zal ze in ieder geval een mail sturen en het probleem voorleggen.

    @Ontopic:
    De US versie bevat een inderdaad een logo van Screen Gems een sub tak van Sony Pictures omdat Screen Gems de Theatrical Distributie rechten in de US heeft en Sony Pictures deze blu-ray uitgeeft omdat Screen Gems onder Sony valt. Wat wel raar is dat dit logo van Screen Gems 12 seconden duurt wat betekend dat een release zonder dit logo 96 min. 41 seconden zou moeten zijn. Dit zou betekenen dat als je E1 release zonder logo is deze zelfs een langere speelduur heeft dan de US versie met de werkelijke uncut film. Tenzij E1 natuurlijk zijn eigen logo in de hoofdstream van de Blu-Ray heeft gedaan. Dit lijkt mij onlogisch omdat dit bij andere E1 releases altijd een losse chapter en video titel/stream en daarmee dus een los filmpje/fragment. Waardoor de speelduur van de hoofdfilm dus niet beinvloed zou worden.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Wat me ook opviel bij deze blu ray relase was de afgrijselijk witte doorzichtige blu ray hoes.

    Echt verschrikkelijk lelijk
    O ik vind dat juist mooi

    Waren ze allemaal maar zo.

  23. #23

    Standaard

    op een ander forum staan voorbeelden van de censuur / verschillen ...

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    op een ander forum staan voorbeelden van de censuur / verschillen ...
    Care to share a link???
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  25. #25

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •