Pagina 57 van 139 EersteEerste ... 74753545556575859606167107 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.401 tot 1.425 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #1401

    Standaard

    Die indruk had ik ook al beweren ze van niet, maar je kon het duidelijk zien ook aan de cover die er niet meer fris uitzag. Welke film(s) had jij beschadigd gekregen?
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  2. #1402

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Die indruk had ik ook al beweren ze van niet, maar je kon het duidelijk zien ook aan de cover die er niet meer fris uitzag. Welke film(s) had jij beschadigd gekregen?
    Bij mij was het Cars. Ik ontving deze niet gesealed, compleet onder de krassen. Je kon de plek waar in de winkel de prijssticker had gezeten nog goed zien. Ze zeggen dan dat ze alleen nieuwe spullen verkopen. Dat zal ook wel, maar ik bestel juist online om niet die bagger doosjes uit de winkel te krijgen. Overigens kon ik 'm gewoon terugsturen en mijn geld terugkrijgen.

  3. #1403

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roeland Bekijk bericht
    Bij mij was het Cars. Ik ontving deze niet gesealed, compleet onder de krassen. Je kon de plek waar in de winkel de prijssticker had gezeten nog goed zien. Ze zeggen dan dat ze alleen nieuwe spullen verkopen. Dat zal ook wel, maar ik bestel juist online om niet die bagger doosjes uit de winkel te krijgen. Overigens kon ik 'm gewoon terugsturen en mijn geld terugkrijgen.
    Bij mij was het paar weken terug Medium seizoen 5 en laatst One tree Hill seizoen 4. Bij beiden zat zelfs de winkel-prijs-sticker er gewoon nog op. Kaft helemaal beschadigd. Medium was nog te doen en niet heel goed zichtbaar maar OTH heb ik retour gestuurd en geld teruggekregen en gewoon in de winkel gehaald

  4. #1404

    Standaard

    Ik zou maar eens flink gaan klagen bij Danny van Dijk. Hij beweert namelijk dat ze van de leverancier komen. Wellicht als meer mensen gaan klagen bellen of mailen dat ze het gaan begrijpen bij FRS. Ik koop juist bij een internetbedrijf omdat ik ze geseald wil hebben. Nu beweren ze bij FRS dat niet alle leveranciers ze geseald sturen. Eerlijk gezegd denk ik dat de fabrikant ze altijd sealt.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  5. #1405

    Standaard

    ik heb nog 2 jaar bij frs gewerkt in het weekend/vakanties. Bijna elke dag levering. Vaak zaten er nieuwe dvd's tussen die niet geseald waren alsook cd's.
    Het merendeel is geseald. Maar er waren er toch altijd die het niet waren ook en ze waren splinternieuw. Bij cd's is het nog meer zo.
    Dus wat ze zeggen klopt ook wel.

    Zaken die op overstock zijn in de winkel worden meestal na enkele maanden teruggevraagd om te sturen naar de stockage. Waarschijnlijk zijn dat dan zaken die jullie ontvangen en waarvan de hoes beschadigd is. Jammer genoeg gaan klanten niet altijd correct om met producten in een winkel. Na enkele weken of maanden zijn die hoezen soms ferm gedeukt, gescheurd of beschadigd en zo keren ze dan terug en worden ze verkocht aan iemand die via internet bestelt.
    Laatst aangepast door herci : 07-05-2011 om 08:21

  6. #1406

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door herci Bekijk bericht
    Jammer genoeg gaan klanten niet altijd correct om met producten in een winkel. Na enkele weken of maanden zijn die hoezen soms ferm gedeukt, gescheurd of beschadigd en zo keren ze dan terug en worden ze verkocht aan iemand die via internet bestelt.
    Tja, dat is het risico van spullen uit hun verpakking halen en in een winkel stallen. In iedere andere branche noemt men dat 'showmodellen', die met (fikse) korting worden verkocht. Als FRS alles netjes gesealed zou laten zoals in alle andere landen ter wereld en er gewoon een beveiliging omheen doet zoals bij Mediamarkt etc. (i.p.v. de schijfjes er uit te halen met alle risico's op vingervlekken, krassen etc.) is er geen probleem. Daar is het seal nu voor he

    Terechte klachten dus.

    Zonder seal = tweedehands, zoals iedere verkoper hier in de TKA-threads weet (en dat zijn dan nog doorgaans de liefhebbers die wel zuinig op hun dvd's zijn)
    Laatst aangepast door Oakey : 09-05-2011 om 17:55

  7. #1407

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Tja, dat is het risico van spullen uit hun verpakking halen en in een winkel stallen. In iedere andere branche noemt men dat 'showmodellen', die met (fikse) korting worden verkocht. Als FRS alles netjes gesealed zou laten zoals in alle andere landen ter wereld en er gewoon een beveiliging omheen doet zoals bij Mediamarkt etc. (i.p.v. de schijfjes er uit te halen met alle risico's op vingervlekken, krassen etc.) is er geen probleem. Daar is het seal nu voor he

    Terechte klachten dus.

    Zonder seal = tweedehands, zoals iedere verkoper hier in de TKA-threads weet (en dat zijn dan nog doorgaans de liefhebbers die wel zuinig op hun dvd's zijn)
    ... of ze doen een shrink seal eromheen
    maar het blijft dan tweedehands

  8. #1408

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Tja, dat is het risico van spullen uit hun verpakking halen en in een winkel stallen. In iedere andere branche noemt men dat 'showmodellen', die met (fikse) korting worden verkocht. Als FRS alles netjes gesealed zou laten zoals in alle andere landen ter wereld en er gewoon een beveiliging omheen doet zoals bij Mediamarkt etc. (i.p.v. de schijfjes er uit te halen met alle risico's op vingervlekken, krassen etc.) is er geen probleem. Daar is het seal nu voor he

    Terechte klachten dus.

    Zonder seal = tweedehands, zoals iedere verkoper hier in de TKA-threads weet (en dat zijn dan nog doorgaans de liefhebbers die wel zuinig op hun dvd's zijn)
    In het filiaal waar ik werkte werden gewone dvd's en cd's altijd in een case gestopt en bleef de seal er rond. Alleen bij kleinere filialen hadden ze geen cases. Vond ik ook belachelijk maar ja...misschien financieel niet haalbaar. Die dingen kosten stukken van mensen.

    Alleen special editions en boxsets kunnen daar niet in, deze werden uitgehaald. Blu rays werden vroeger ook uitgehaald omdat ze massaal gestolen werden, zelfs met die cases. Ook games moesten eens wel en dan niet gecased worden. Op het laatst toch weer alles openen en eruit halen wegens overmatige diefstal. Als liefhebber vond ik het ook vreselijk om al die zaken uit te halen. Ik koop zelf niet graag zaken die al bepoteld geweest zijn. De job betaalt ook vreselijk slecht, dus trek je ook vaak weinig bekwame krachten aan..die niet eens weten hoe ze een dvd moeten vastnemen en dan is de boel helemaal bepoteld.

    Dat is eigenlijk de reden waarom veel zaken toch eruit gehaald worden. Hoe ze het doen in MM weet ik niet. Daar hangt gewoon een klevertje aan...waarschijnlijk wordt daar ook gigantisch veel gestolen. Maar ze hebben ook andere producten die de diefstallen dan misschien weer compenseren?

    Het is nu eenmaal hun beleid, FRS maakt ook geen grote winsten (verre van denk ik...met hun hoge cd prijzen), laat staan dat ze nog gaan investeren in anti-diefstal systemen.

    Uiteindelijk alles wat niet in cases zit in FRS zou ik toch niet kopen..omdat de prijzen veel hoger zijn dan in MM ed. Boxsets zijn soms belachelijk duur.

  9. #1409

    Standaard

    Dit weekend 10% korting op alles, behalve dan de al lopende acties, dus op 2 voor 20 krijg je niet nog eens die korting.
    Oh ja, en gratis verzending boven de 40 euro.

    Ik vind trouwens de prijzen over het algemeen erg meevallen bij de FRS, zeker als je kijkt naar de hoeveelheid 2 voor 20 of 3 voor 25.
    Natuurlijk zijn sommige artikelen elders goedkoper, maar dat is andersom net zo goed, de MM is op een enkele actie na zeer zeker niet goedkoper over het algemeen en bovendien niet bij iedereen om de hoek ook.
    En ik moet ook zeggen, dat ik persoonlijk tot nu toe alls wat ik online koop netjes in fabrieksseal heb gekregen, ik heb ook wel begrepen dat alles wat online besteld word uitbesteed is en niet eens bij de FRS vandaan komt.
    Maar het is uitermate lullig dat je een winkelexemplaar krijgt thuis gestuurd, eigenlijk zou dat dus niet moeten kunnen naar verluid.
    Laatst aangepast door Ed Lewis : 14-05-2011 om 10:04

  10. #1410

    Standaard

    De laatste keer dat ik een bestelling had gedaan kreeg ik een 'columbus day' bd die niet geseald was en er zat nog zo'n doorzichtig rond stickertje over de zijkant welke duidelijk met iets scherps doormidden was gesneden; waarschijnlijk dus een exemplaar wat al open was geweest. Omdat de disc zelf absoluut geen enkel krasje of vingerafdruk vertoonde heb ik dit voor lief genomen. De andere bd's uit de bestelling waren wel allemaal geseald, alhoewel sommige met shrinkseal, dus of dat zo van de fabrikant komt weet ik ook niet 100% zeker. Dat je al geopende spullen krijgt hoort naar mijn mening dus eigenlijk ook niet maar in dit geval vond ik het dus de moeite allemaal niet waard om daar een hoop gedoe van te maken,ook vanwege de onbeschadigde disc natuurlijk.

  11. #1411

    Standaard

    Vanochtend de EE-box van "Lord of the Rings" proberen te bestellen.
    Ik had van een aantal verjaardagen nog van die Plastix/Cadeaucards over. Bestelling geplaatst, ging 10% af, gratis verzenden, nog de Twitter-korting d'r af en naar afrekenen gegaan.
    Bij het afrekenen, klikte ik op "terug" om iets aan te passen. Toen ging het fout!
    De pagina ververste zich en ik moest opnieuw starten met betalen. Da's niet zo'n probleem, maar alle cadeaucards die ik hiervoor al had ingegeven staan nu opeens op 0 euro!
    Weet iemand of mijn oorsponkelijke saldo terug komt en zo ja wanneer?
    Ik heb frs.nl in ieder geval al een berichtje gestuurd, maar baal er wel van. De klantenservice zal pas maandag starten met werken en dan geldt de "10% korting en gratis verzenden"-actie niet meer.

  12. #1412

    Standaard

    Misschien even een (grote) vestiging opbellen om te vragen hoe of wat nu te doen; waarschijnlijk loopt daar iemand rond die nu iets kan doen voor je.

  13. #1413

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aruba75 Bekijk bericht
    Vanochtend de EE-box van "Lord of the Rings" proberen te bestellen.
    Ik had van een aantal verjaardagen nog van die Plastix/Cadeaucards over. Bestelling geplaatst, ging 10% af, gratis verzenden, nog de Twitter-korting d'r af en naar afrekenen gegaan.
    Bij het afrekenen, klikte ik op "terug" om iets aan te passen. Toen ging het fout!
    De pagina ververste zich en ik moest opnieuw starten met betalen. Da's niet zo'n probleem, maar alle cadeaucards die ik hiervoor al had ingegeven staan nu opeens op 0 euro!
    Weet iemand of mijn oorsponkelijke saldo terug komt en zo ja wanneer?
    Ik heb frs.nl in ieder geval al een berichtje gestuurd, maar baal er wel van. De klantenservice zal pas maandag starten met werken en dan geldt de "10% korting en gratis verzenden"-actie niet meer.
    Als het goed is worden je cadeaucards binnen 24 uur weer opgewaardeerd. Denk alleen dat je twitter-bon niet meer geldig is. Moet je even een nieuwe aanvragen (ander e-mailadres).

  14. #1414

    Standaard

    Op zich wel tevreden met Free Record Shop online, maar het betalen met accept giro is een drama.
    Probeer gisteren en vandaag weer de Star Wars saga op blu-ray te bestellen. 10% korting, gratis verzenden + twitterbon maar het wel aantrekkelijk (85 euro) maar als ik dan kies voor accept giro dan mislukt telkens de bestelling.
    Ben alleen niet van plan nu al te betalen voor iets wat pas in september wordt geleverd (zelf CC wordt meteen geïncasseerd). Dit is al de zoveelste keer dat accept-giro niet wordt geaccepteerd terwijl de bestelling aan alle voorwaarden voldoet.

  15. #1415

    Standaard

    CC wordt niet direct geïncasseerd, wel gereserveerd, maar die reservering vervalt op een gegeven moment en dan volgt de incassering pas een tijd nadat het bestelde is verzonden.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #1416

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    CC wordt niet direct geïncasseerd, wel gereserveerd, maar die reservering vervalt op een gegeven moment en dan volgt de incassering pas een tijd nadat het bestelde is verzonden.
    Volgens mij niet hoor. Kan me herinneren dat ik juist om deze rede geen pre-orders meer met CC betaal bij Free omdat ze direct incasseren.

  17. #1417

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Volgens mij niet hoor. Kan me herinneren dat ik juist om deze rede geen pre-orders meer met CC betaal bij Free omdat ze direct incasseren.
    Ik geef mijn ervaringen weer, zo zie ik het in mijn online overzicht.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #1418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Als het goed is worden je cadeaucards binnen 24 uur weer opgewaardeerd. Denk alleen dat je twitter-bon niet meer geldig is. Moet je even een nieuwe aanvragen (ander e-mailadres).
    Helaas. We zijn zo'n anderhalve dag verder en het saldo van mijn cadeaucards staat nog steeds op 0 euro.
    Misschien omdat het geen werkdagen zijn...

  19. #1419

    Standaard

    Leuke actie bij frs.be! Denk wel dat ze 22 mei bedoelen ipv april...

    Exclusief voordeel: 4 euro korting!
    Gebruik de kortingsbon onderaan deze mail en krijg 4 euro korting op alle Blu-ray's aan 12,99 euro. Actie geldig tem 22 april, 1 bon per persoon.

  20. #1420

    Standaard

    Weet eigenlijk niet of ik al automatisch die nieuwsbrief moet krijgen van frs.be omdat ik er wel eens besteld heb, maar heb dus niets ontvangen met een (kortings)bon, zie ook geen vermelding op de site en als ik probeer me aan te melden voor de nieuwsbrief blijf ik na alles ingevuld te hebben en verzenden te hebben geklikt in een foutmelding te komen: de opgegeven pagina kan niet worden weergegeven... maar misschien gaat het om een code die je kan vermelden?

  21. #1421

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aruba75 Bekijk bericht
    Helaas. We zijn zo'n anderhalve dag verder en het saldo van mijn cadeaucards staat nog steeds op 0 euro.
    Misschien omdat het geen werkdagen zijn...
    Nog even ter conclusie:
    FreeRecordShop heeft het zeer keurig opgelost. Het saldo staat weer terug op de gebruikte cadeaucards en een kortingscode die ik had gebruikt is aangevuld met het bedrag in euro's dat ik na de 10% weekendkorting zou hebben ontvangen.

  22. #1422

    Standaard

    Bij frs.be nu dus 4 euro korting op iedere blu-ray van 12,99, je hoeft dus geen bon/code te hebben, de korting zie je zodra de blu-ray in je mandje zit,aantal lijkt onbeperkt, zojuist met wat titels uitgeprobeerd, werkt niet op dvd's en waarschijnlijk nog extra voordeel met de twittercoupon tijdens het betaalproces.

  23. #1423

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door littleduck Bekijk bericht
    Bij frs.be nu dus 4 euro korting op iedere blu-ray van 12,99, je hoeft dus geen bon/code te hebben, de korting zie je zodra de blu-ray in je mandje zit,aantal lijkt onbeperkt, zojuist met wat titels uitgeprobeerd, werkt niet op dvd's en waarschijnlijk nog extra voordeel met de twittercoupon tijdens het betaalproces.
    Jammer dat nederlandse FRS dit niet heeft

  24. #1424

  25. #1425

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timo Bekijk bericht
    Bestel dan op de belgische ...
    Werkt dat ook de 4 euro korting?
    Verzendkosten?

Pagina 57 van 139 EersteEerste ... 74753545556575859606167107 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •