Pagina 75 van 78 EersteEerste ... 25657172737475767778 LaatsteLaatste
De resultaten 1.851 tot 1.875 van 1946 worden weergegeven.
  1. #1851

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    PSV er nog lang niet hoor. Dat maakt de club niet meteen financieel gezond.

    Volgens mij scheelt dat niet zo veel, want er zijn meerdere contracten verlengd met sponsors.
    Spelerssalarissen zijn ook een stuk naar beneden gegaan.
    Met de verkochte grond (dat laten we wel wezen voor eindhoven gewoon een goede investering is, het is niet eens inflatiegevoelig) is geld gekomen om de schulden te herstructureren.

    Al bij al is psv per jaar ong 20 miljoen minder kwijt aan vast lasten en hoeft het dus geen championsleague meer te begroten.

    En aangezien men nog een potje had en het geld van afellay en dsudzak amrabat en nog wat andere spelers wat ongeveer tussen de 20 en 25 miljoen ligt , kan men dus weer nieuwe spelers kopen.

    Nou heb ik geruchten gehoord dat wijnaldum komt omdat toivonen verkocht zal worden voor 10+ miljoen.
    En dat men nog een spits wil binnen halen via een grote club via een huur constructie.

    Maar goed dat blijven roddels waar 90 procent niet van uit komt.

  2. #1852

    Standaard

    Had nooit verwacht dat Wijnaldum daadwerkelijk de stap naar PSV zou maken. Wordt hem ook denk ik niet in dank afgenomen in Rotterdam!

    Voor PSV natuurlijk een prima deal om een talent als Wijnaldum voor 5mln te kunnen kopen. Een prikkie imo.

  3. #1853

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Nou Nou, Of bij Ajax en Feyenoord alles gaat volgens het boekje.

    Uiteindelijk levert het meer op voor de gemeente dan voor PSV, maar ze zijn wel geholpen.

    En Eindhoven is ook niet achterlijk he, Eindhoven heeft veel te danken aan PSV kwa naamsbekendheid etc.

    Natuurlijk is PSV er nog niet, maar hopelijk is dit weer een begin van iets moois.

    De kosten voor Mertens en Strootman (13 miljoen) zijn betaald uit de transfergelden voor Dszudzak (14 miljoen), want van dat geleende geld mogen ze niets uitgeven.

    Alleen jammer dat veel mensen dat niet willen inzien.
    Dat is natuurlijk wel zo maar als ze die steun niet hadden gekregen dan had PSV dat geld anders moeten besteden. Bij Feyenoord moet het transfer geld de schulden mee worden betaald.

  4. #1854

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Weet trouwens iemand hoe het met Reis gaat? Zelfs als ik hier zijn naam neerschrijf, zie je dat vreselijke moment weer voor je.
    Wat ik weet is dat binnen de staf van PSV VEEL twijfels zijn of hij nog ooit op topnivo kan spelen. Daaruit valt maar 1 conclusie te trekken imo.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Een transfer binnen Nederland vind ik gewoon niet kunnen en zeker niet naar clubs als PSV of Twente. Feyenoord is nog altijd een grotere club dan deze twee, misschien niet op het veld maar wel qua historie en stadion.
    Dit soort berichten is Humor met een Hoofdletter H.
    Dat Feyenoord een grotere historie heeft dan Twente ben ik het mee eens, maar de vergelijking met PSV is kolder.....tenzij je nog in de jaren 70 leeft.
    De laatste 35 jaar heeft PSV meer prijzen en titels gepakt dan Feyenoord.
    In mijn optiek tellen die jaren ook mee voor de historie.
    En wat heb je als speler zelf aan 'een grote historie'?
    Stade Reims heeft in de jaren 60 ook een mooie historie opgebouwd.....en wat te denken van Borussia Monchengladbach eind jaren 70? Of River Plate met 33 landstitels (maar wel spelend in de 2e divisie!!!!)....of Nottingham Forest (2x Europacup I gewonnen 30 jaar geleden).
    Mooie histories, maar ik vrees dat maar weinig (potentiele) toppers hier echt bij willen spelen.

    Verder snap ik Wijnaldum wel; hij wil zich doorontwikkelen en zal de stap naar het buitenland nu nog te groot vinden.
    Dan is PSV een logische stap; je speelt mee om de titel en speelt ook europees.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 29-06-2011 om 16:17

  5. #1855

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Wat ik weet is dat binnen de staf van PSV VEEL twijfels zijn of hij nog ooit op topnivo kan spelen. Daaruit valt maar 1 conclusie te trekken imo.

    Jammer voor PSV en voor het voetbal. En niet in de laatste plaats voor die jongen, uiteraard. Ik had al direct twijfels toen ik het zag gebeuren.

  6. #1856

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Dat is natuurlijk wel zo maar als ze die steun niet hadden gekregen dan had PSV dat geld anders moeten besteden. Bij Feyenoord moet het transfer geld de schulden mee worden betaald.

    Feyenoord heeft geen grond om te verkopen anders had men daar ook wel iets op gevonden denk ik.

  7. #1857

    Standaard

    Even voor de goede orde: PSV is de laatste club in het nederlandse betaalde voetbal, die steun heeft gekregen van de plaatselijke "overheid". Alle andere clubs gingen hen voor. Ook Feyenoord en Ajax (bouw Arena oa.) hebben steun gehad.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  8. #1858

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    De kosten voor Mertens en Strootman (13 miljoen) zijn betaald uit de transfergelden voor Dszudzak (14 miljoen), want van dat geleende geld mogen ze niets uitgeven.

    Alleen jammer dat veel mensen dat niet willen inzien.
    Je zit er toch een beetje naast, kenner.

    Reddingsplan was voorwaarde voor komst Mertens en Strootman

    Woensdag, 29 juni 2011 om 11:18
    Zonder het reddingsplan van de gemeente Eindhoven was de komst van Kevin Strootman en Dries Mertens naar PSV niet mogelijk geweest. Dit laat directeur Tiny Sanders woensdagochtend weten aan het Eindhovens Dagblad. De financiële hulp van de gemeente, enkele grote bedrijven uit de regio en investeerders waren een voorwaarde voor de komst van het tweetal.


    Wanneer PSV niet was geholpen, zou er een andere koers moeten worden gevaren.“Dan zou een andere financiële huishouding zijn ontstaan, daarom konden we de transfers pas na de gemeenteraadsvergadering bekendmaken”, zo laat Sanders weten. Dinsdag werd de naderende komst van het duo van FC Utrecht definitief wereldkundig gemaakt door de Nederlandse topclub.
    Mertens heeft inmiddels al laten weten zeer blij te zijn met de overgang. “Vanaf de eerste dag dat Kevin bij FC Utrecht kwam, is gebleken, dat we elkaar heel goed vinden in het veld”, zo gaf hij eerder op de woensdag te kennen. “Dankzij FC Utrecht heb ik me zo kunnen ontwikkelen, dat ik nu naar PSV ga. Het is toch geweldig, dat ik ga spelen voor de club, waar ook Romário en Ronaldo hebben gespeeld.”

  9. #1859

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Je zit er toch een beetje naast, kenner.

    Reddingsplan was voorwaarde voor komst Mertens en Strootman

    Woensdag, 29 juni 2011 om 11:18
    Zonder het reddingsplan van de gemeente Eindhoven was de komst van Kevin Strootman en Dries Mertens naar PSV niet mogelijk geweest. Dit laat directeur Tiny Sanders woensdagochtend weten aan het Eindhovens Dagblad. De financiële hulp van de gemeente, enkele grote bedrijven uit de regio en investeerders waren een voorwaarde voor de komst van het tweetal.


    Wanneer PSV niet was geholpen, zou er een andere koers moeten worden gevaren.“Dan zou een andere financiële huishouding zijn ontstaan, daarom konden we de transfers pas na de gemeenteraadsvergadering bekendmaken”, zo laat Sanders weten. Dinsdag werd de naderende komst van het duo van FC Utrecht definitief wereldkundig gemaakt door de Nederlandse topclub.
    Mertens heeft inmiddels al laten weten zeer blij te zijn met de overgang. “Vanaf de eerste dag dat Kevin bij FC Utrecht kwam, is gebleken, dat we elkaar heel goed vinden in het veld”, zo gaf hij eerder op de woensdag te kennen. “Dankzij FC Utrecht heb ik me zo kunnen ontwikkelen, dat ik nu naar PSV ga. Het is toch geweldig, dat ik ga spelen voor de club, waar ook Romário en Ronaldo hebben gespeeld.”
    Dat is iets heel anders.


    Het geld wat men van de gemeente heeft gekregen zorgt voor de structuur van de club, terwijl het geld wat binnen is gekomen van dzudsak,afellay,amrabat,salcido o.a. is voor de versterking van het elftal.
    Maar aangezien het eerste gedeelte nog niet duidelijk was zou het dom zijn om wel al het geld uit te geven.

    Dat wil dus niet zeggen dat men geld uit het potje van de gemeente pakt om spelers te kopen.
    Laatst aangepast door chev : 29-06-2011 om 20:23

  10. #1860

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Lieshout Bekijk bericht
    Even voor de goede orde: PSV is de laatste club in het nederlandse betaalde voetbal, die steun heeft gekregen van de plaatselijke "overheid". Alle andere clubs gingen hen voor. Ook Feyenoord en Ajax (bouw Arena oa.) hebben steun gehad.
    Echt onzin deze reactie, RBC is failliet gegaan omdat de gemeente Roosendaal geen steun gaf. Feyenoord heeft nooit subsidie gehad van de gemeente Rotterdam, Sparta wel en Ajax is gewoon een gezonde club met genoeg eigen vermogen, dus het geld wat er door Amsterdam in de Arena is gestopt is er allang uitgehaald dmv concerten, CL- en EL-finales.

    Het is gewoon triest dat je uitspraken doet (Marcel Brands) dat je geen koopclub meer wilt zijn en meer wilt investeren in de eigen jeugdopleiding en vervolgens 3 spelers voor 20 miljoen koopt met gemeenschapsgeld!

  11. #1861

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Echt onzin deze reactie, RBC is failliet gegaan omdat de gemeente Roosendaal geen steun gaf. Feyenoord heeft nooit subsidie gehad van de gemeente Rotterdam, Sparta wel en Ajax is gewoon een gezonde club met genoeg eigen vermogen, dus het geld wat er door Amsterdam in de Arena is gestopt is er allang uitgehaald dmv concerten, CL- en EL-finales.

    !
    Daar zijn gewoon onderzoeken naar gedaan.

  12. #1862

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Daar zijn gewoon onderzoeken naar gedaan.
    Precies, en daar kwam uit dat Feyenoord als een van de weinige clubs nooit subsidie van de gemeente gehad heeft dus die reactie slaat nergens op.

  13. #1863

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Precies, en daar kwam uit dat Feyenoord als een van de weinige clubs nooit subsidie van de gemeente gehad heeft dus die reactie slaat nergens op.

    Dan zou ik daar nog maar eens een keer goed naar kijken.

  14. #1864

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Dan zou ik daar nog maar eens een keer goed naar kijken.
    Zal ik het nog eens goed voor je herhalen: Feyenoord heeft in de ruim 103 jaar dat het bestaat nog nooit subsidie van de gemeente Rotterdam ontvangen!

    Ik hoop dat PSV weer naast alles grijpt volgend seizoen, kijken wat ze dan weer voor trucjes uit gaan halen!

  15. #1865

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Ik hoop dat PSV weer naast alles grijpt volgend seizoen, kijken wat ze dan weer voor trucjes uit gaan halen!
    Ik ook, dan hebben ze voor het 2e jaar op rij gegokt met dure aankopen en dat zal ze dan wel duur komen te staan.


  16. #1866

    Standaard

    Het maakt me niet uit wat PSV doet eigenlijk. Zolang Ajax kampioen wordt.

  17. #1867

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Zal ik het nog eens goed voor je herhalen: Feyenoord heeft in de ruim 103 jaar dat het bestaat nog nooit subsidie van de gemeente Rotterdam ontvangen!

    Ik hoop dat PSV weer naast alles grijpt volgend seizoen, kijken wat ze dan weer voor trucjes uit gaan halen!
    http://www.groene.nl/2011/20/wie-betaalt-het-voetbal

    Hier kan je het zelf zien.

  18. #1868

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Ik ook, dan hebben ze voor het 2e jaar op rij gegokt met dure aankopen en dat zal ze dan wel duur komen te staan.

    Dat gebeurt dus niet aangezien de salarissen naar beneden zijn gegaan en de inkomsten omhoog en er geen champions league wordt begroot.
    Verder zijn er ook nog voldoende reserves voor de komende tijd.

    Ik snap het probleem niet zo , het zijn gewoon spelers gekocht van de inkomsten uit verkopen.

    Dat de gemeente psv steunt heeft aan beide kanten veel voordelen, verder zijn grond en het stadion ook gewoon flink wat geld waard.

  19. #1869

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Amsterdamse propaganda neem ik niet serieus!

  20. #1870

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Amsterdamse propaganda neem ik niet serieus!

    Hoezo Ajax staat er ook bij voor 35 miljoen (ahum)
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  21. #1871

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Amsterdamse propaganda neem ik niet serieus!




    Wordt weer tijd dat het voetbal begint. Van het weekend maar eens wat van de Copa America volgen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #1872

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Jammer voor PSV en voor het voetbal. En niet in de laatste plaats voor die jongen, uiteraard. Ik had al direct twijfels toen ik het zag gebeuren.
    Sinds 1 juli is hij geen PSVer meer. Hij zit nu zonder contract en zijn zaakwaarnemer doet lastig (zegt dat Reis totdat ie fit is nergens gaat tekenen).
    Maar wat een goed nieuws vandaag en gisteren:



    Donderdag is t trouwens de stadsderby in het Jan Louwers stadion.
    Jij bent erbij?

  23. #1873

    Standaard

    Ik post hier zelden (lees wel), en daarom lijkt het ook niets voor mij, maar moet er geen nieuw topic aangemaakt worden voor het seizoen 2011 - 2012?
    Bijna alle nieuws heeft betrekking op het nieuwe seizoen.

  24. #1874

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Verrader, Judas, Leugenaar!: http://www.youtube.com/watch?v=FCXJle4-_SI

  25. #1875

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Verrader, Judas, Leugenaar!: http://www.youtube.com/watch?v=FCXJle4-_SI

    Vond je dat ook toen feyenoord hem van stadgenoot sparta (waar hij 7 jaar heeft gezeten) overnam?

Pagina 75 van 78 EersteEerste ... 25657172737475767778 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •