Heb ook Immortals geannuleerd, had o.a ook de 10 euro kortingsbon gebruikt
Ik heb deze mail gekregen van wehkamp
De levertijd van je onderstaande bestelling is gewijzigd. Onder Mijn bestellingen op vind je de actuele verwachte levertijd.
ArtikelomschrijvingBesteldatumImmortals (3D) (Blu-ray)
Bestelnummer: 28097813/03/2012
Je krijgt natuurlijk bericht als jouw bestelling op voorraad is en wanneer je deze kunt verwachten.
Onze leveranciers leveren doorgaans volgens de afgesproken datum, maar door omstandigheden lukt dit soms niet. Uiteraard doen wij voortdurend ons best om de bestelling binnen de afgesproken termijn aan je te leveren. Onze excuses voor het ongemak.
Wil je niet wachten op niet voorradige artikelen? Op vind je wellicht een geschikt alternatief. Heb je al betaald en besluit je de bestelling te annuleren, dan wordt het tegoed dat ontstaat automatisch verrekend met een volgende bestelling of wij storten dit automatisch zo snel mogelijk, maar in elk geval binnen 30 dagen aan je terug.
wat is het dan, bepalen hun dat of ze automatisch het tegoed wordt verrekend met een volgende bestelling, of mijn geld terug?
Ik heb het geanuleerd, hopelijk krijg ik mijn geld terug. Er zijn nu veel mensen die vinden waaronder iemand van de dvd redactie die Immortels een schandalige uitgave vinden.
EDIT: heb geen e-mail terug gekregen van mijn bevesteling van annulering
Laatst aangepast door De_Hollander : 10-04-2012 om 11:11
^^Wees verstandig en haal even die link uit Mijn wehkamp.nl, daar staat een e-mailadres in.
DVDPROFILER
LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB
Oke bedankt maatje
Omdat er dit staat : Voor je wehkamp.nl bestellingen geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in je bezit is. Ben je niet tevreden over het artikel, dan kun je het binnen de zichttermijn retourneren, mits je aan de spelregels voldoet. Heb je je bestelling volledig vooruit betaald met iDEAL en ontstaat door het retourneren of annuleren van artikelen een tegoed, dan storten wij dit direct aan je terug. Het bedrag staat dan binnen enkele dagen weer op je rekening. Tegoeden, ontstaan door het verzilveren van een waardebon, betalen wij niet uit.
De diverse annuleringen waar ik het over heb variëren van 2 maanden tot 2 jaar geleden. Bij mij is nog nooit een korting teruggedraaid omdat (achteraf gezien) niet voor € 50 besteld is.
(Wel ooit een keer gehad dat ik 2 codes ingevoerd heb, die in eerste instantie beide geaccepteerd werden. Een paar weken later kreeg ik een mailtje dat 1 code werd teruggedraaid. Dat wordt dus kennelijk wel gecontroleerd.)
Bij Wehkamp nu extra kortingen (kortings 4 daagse)
Ik heb Walking Dead seizoen 2 geannuleerd. Ik had inc verzendkosten 29,45 betaald via ideal. Maar ik krijg nu alleen maar 27,50 terug gestort. Dus mijn verzendkosten hebben ze niet terugbetaald. Is dat normaal?
Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
(2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon
Wat ik gezien heb
Mijn collectie
Nee ik wil hem niet meer, te saaie serie.
Seizoen 1 ga ik ook verkopen. Maar normaal gesproken zou ik toch de verzendkosten toch ook terug moeten krijgen???
Seizoen 2 is nog niet eens uit.
Ik heb een mailtje naar wehkamp verzonden, en heb vandaag een mail van hun terug gekregen met de melding dat ze de verzendkosten alsnog zullen overmaken. Was dus een foutje kan gebeuren.
Moskwood dvd's die ik bij Wehkamp bestel komen nooit aan.
Lol, krijg vandaag een mail binnen dat ik een betalingsachterstand heb van 25 euro, maar ik heb er helemaal niets besteld de afgelopen tijd + ik betaal altijd via iDeal.
Gewoon mijden, deze winkel!
komt misschien omdat je de kortingsbon gebruikt hebt van €7,50
En deze kan je alleen gebruiken als je
aan bestedingsbedrag van minimaal € 50 besteld.
Bestel je met inlevering van kortingsbon, en kom je niet aan dat bestedings bedrag van €50, dan krijg je zo iets
Iemand nog een code voor mij? Ik heb die kannietwachten al gebruikt. Maar misschien heeft iemand anders er nog 1 voor mij?
als ik iets bestel en het kost 23 euro
dan voer ik de kortingscode in dan gaat er 10 euro af
dan reken ik het af. Daarna ga ik naar mijn administratie, maar dan staat er "Je saldo is op dit moment -23 Euro.
Waarom staat er -23 Euro ?
ik heb op dit moment ook zoiets (-26,94 euro) dus dat zou ik ook willen weten
(misschien is de betaling nog niet binnen bij hun?)