De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Saw: Complete Collection (NL)

    Hallo,

    Gezien je niet op 3 letter woorden kan zoeken, kon ik niet zo snel een topic hierover vinden.
    Ikzelf heb de eerste 6 SAW delen op R1 DVD en het laaste deel op Blu-Ray (UK)

    Nu zag ik op Bol de 7 delen in een boxset verpakt voor een bedrag van 35,-.
    Dit lijkt mij wel een nette prijs, maar hoe zit het met de extra's en beeldkwaliteit.

    Iemand hier meer info over?
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  2. #2

    Standaard

    Hier zitten alle NL versies die eerder uitgebracht zijn verzameld in 1 box, dus geen additionele extra's.

    De uitvoering is wel gaaf, met een 3D plaat voorop. Enige nadeel voor mij is dat het voormaat van de Box gelijk is aan DVD en niet aan Blu-ray. Hij steekt dus iets boven andere uitgaven uit.
    "One Ring to bring them all and in darkness bind them"

  3. #3

    Standaard

    Hoi,

    Ja, dat het dezelfde uitgaves zijn als die eerder uitgebracht zijn, begreep ik al.
    Alleen gezien ik geen enkele NL uitgave bezit, vroeg ik me af of ze goed van kwaliteit zijn en of ze nog extra's bevatten, eventueel dezelfde als de US uitgaves, waar ik de R1 DVD's van heb.
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  4. #4
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Deze Nederlandse uitgave moet je vermijden als de pest. De Franse uitgave is de beste uitgave die er is:

    Alle extra's
    1080p
    MPEG4/AVC
    DTS HD 5.1 Master
    Films zijn allemaal director's Cut
    Beste beeldkwaliteit

    Bevat alleen geen Engelse subs maar Franse, die uitgezet kunnen worden.

    Schijfjes zitten in mooie glimmende keepcases.

    http://www.amazon.fr/Saw-Lint%C3%A9g...6786106&sr=8-2
    Laatst aangepast door Pieter V : 29-12-2012 om 13:15

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nlamste3 Bekijk bericht
    Hier zitten alle NL versies die eerder uitgebracht zijn verzameld in 1 box, dus geen additionele extra's.

    De uitvoering is wel gaaf, met een 3D plaat voorop. Enige nadeel voor mij is dat het voormaat van de Box gelijk is aan DVD en niet aan Blu-ray. Hij steekt dus iets boven andere uitgaven uit.
    Je bedoelt natuurlijk: het formaat

  6. #6

    Standaard

    @ Pieter

    wel even serieus blijven he. De Franse versie heeft idd al de director's cuts en zit in afzonderlijke cases, maar daar staat tegenover dat er enkel Franse subs zijn. De versie van Bol heeft Nederlandse subs, op de eerste twee films na ook de extended cuts en dezelfde beeldkwaliteit en extra's.

    Ik vraag me dan af of die box op Bol zo te mijden is, als die Franse versie haast dubbel zo duur is. Het verschil in kwaliteit weegt totaal niet op tegen het prijsverschil.

  7. #7
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door miss eefje Bekijk bericht
    @ Pieter

    wel even serieus blijven he. De Franse versie heeft idd al de director's cuts en zit in afzonderlijke cases, maar daar staat tegenover dat er enkel Franse subs zijn. De versie van Bol heeft Nederlandse subs, op de eerste twee films na ook de extended cuts en dezelfde beeldkwaliteit en extra's.

    Ik vraag me dan af of die box op Bol zo te mijden is, als die Franse versie haast dubbel zo duur is. Het verschil in kwaliteit weegt totaal niet op tegen het prijsverschil.
    Hoezo ik ben toch serieus? Ik benoem het enige minpunt het missen van de Engelse subs. En als je de prijs omrekend betaal je 10,- euro per Blu-ray. Voor de 10,- krijg je een hoop waar voor je geld.

    Maar goed om maar even verder te gaan waarom deze uitgaves minder zijn:

    Saw 2 & Saw 3 zijn 1080i en hebben o.a. last van PAL speedup met het geluid. Daarbij zijn alle films geperst op een BD-25GB enkellaags disc. Terwel de Franse allemaal met dubbellaags 50GB schijfjes. Dit bevordert o.a. de beeldkwaliteit.

    Ja, de Nederlandse uitgave bevat extra's. Maar lang niet zoveel als de Franse en de omringde landen om ons heen. Ook de Nederlandse Saw uitgaves komen met een goedkoop pop-up menu en geen fatsoenlijk disc-menu.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door miss eefje Bekijk bericht
    @ Pieter

    wel even serieus blijven he. De Franse versie heeft idd al de director's cuts en zit in afzonderlijke cases, maar daar staat tegenover dat er enkel Franse subs zijn. De versie van Bol heeft Nederlandse subs, op de eerste twee films na ook de extended cuts en dezelfde beeldkwaliteit en extra's.

    Ik vraag me dan af of die box op Bol zo te mijden is, als die Franse versie haast dubbel zo duur is. Het verschil in kwaliteit weegt totaal niet op tegen het prijsverschil.
    Franse uitgave is wel beter in kwaliteit beeld.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •