Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 62 worden weergegeven.

Discussie: World War Z

  1. #26

    Standaard

    Ziet er op zich wel ok uit
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #27

    Standaard

    Ik ben ook on board. Ziet er niet onaardig uit en leuk ook om Pitt in zo'n dergelijke rol te zien. Normaal krijg je een Vin Diesel of The Rock voorgeschoteld in zulke films, dus dit is wel een step up.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    Ik ben ook on board. Ziet er niet onaardig uit en leuk ook om Pitt in zo'n dergelijke rol te zien. Normaal krijg je een Vin Diesel of The Rock voorgeschoteld in zulke films, dus dit is wel een step up.
    Brad Pitt is inderdaad een pluspunt bij een film als deze. Vin Diesel en The Rock zijn zulke leeghoofden.

  4. #29

    Standaard

    WOW zeer vet,mijn soort film.

    Mvrg,
    Raymen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  5. #30

    Standaard

    Battle los angeles met bekende acteurs en zombies inplaats van aliens, dit idee krijg ik er een beetje bij. MAAR de trailer spreekt me wel aan

  6. #31

    Standaard

    Op zich wel leuk gegeven, snelle zombies ipv langzame, maar al met al verwacht ik dat dit een PG-13 versie van The Walking Dead gaat worden. Tel daarbij op de grote productie problemen waar deze film mee kampt.....maar ik geef ze het voordeel van de twijfel en ben wel benieuwd naar eindresultaat.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Battle los angeles met bekende acteurs en zombies inplaats van aliens, dit idee krijg ik er een beetje bij. MAAR de trailer spreekt me wel aan
    Als deze zo slecht word als Battle Los Angeles dan zou dat jammer zijn. Wat een puinhoop was dat zeg.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    snelle zombies ipv langzame, maar al met al verwacht ik dat dit een PG-13 versie van The Walking Dead gaat worden.
    welke zombiefilm van de afgelopen 5 jaar had langzame zombies?

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Als deze zo slecht word als Battle Los Angeles dan zou dat jammer zijn. Wat een puinhoop was dat zeg.
    Ik hoop het niet, maar door de shots in de trailer kwam bij mij de film Battle Los Angeles wel meteen boven drijven.. had jij daar geen last van?

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Ik hoop het niet, maar door de shots in de trailer kwam bij mij de film Battle Los Angeles wel meteen boven drijven.. had jij daar geen last van?
    Nee, gelukkig niet

    Ik vind dit toch wel iets meer kwaliteit uitstralen.........en Brad Pitt is altijd cool.

  11. #36

    Standaard

    In de aanloop naar het Superbowl-weekeinde kunnen we van verschillende films weer nieuwe trailers en teasers verwachten. Hier is alvast een voorproefje, in de vorm van een nieuwe trailer voor World War Z.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  12. #37

  13. #38

    Standaard

    Zie nu pas dat pg-13 film wordt, jammer maar hopelijk maakt actie en verhaal veel goed.

  14. #39

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #40

    Standaard

    Nieuwe poster:

    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  16. #41

    Standaard

    Wat een lachwekkende poster, te slecht voor woorden.

  17. #42

  18. #43

    Standaard

    Zie dat deze ook in 3D uitkomt, ben benieuwd of/wat dit voor meerwaarde gaat bieden....

  19. #44

    Standaard

    En nog een poster:

    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  20. #45

  21. #46

    Standaard

    PG 13 rating
    Geen blood and gore
    CGI zombies die ook nog eens rennen met de snelheid van een TGV trein.

    Juliie geloven toch serieus niet dat dit een goede zombie film is?
    Mweh, dit commerciele gedrocht sla ik maar over, is me het downloaden nog niet eens waard.....
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher Bekijk bericht
    PG 13 rating
    CGI zombies die ook nog eens rennen met de snelheid van een TGV trein.

    Juliie geloven toch serieus niet dat dit een goede zombie film is?
    Mweh, dit commerciele gedrocht sla ik maar over, is me het downloaden nog niet eens waard.....
    Ga ém dan eerst eens kijken zou ik zeggen. Je hebt een oordeel over een film die je niet eens gezien hebt.

  23. #48

    Standaard

    Inderdaad. Spanning kan een goede vervanger zijn voor de gore en zoals eerdere films hebben bewezen zijn snelle zombies best eng...

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Ga ém dan eerst eens kijken zou ik zeggen. Je hebt een oordeel over een film die je niet eens gezien hebt.
    Spreekt me gewoon niet aan deze aanpak om de redenen die ik al aangaf. Vind ook de combinatie blockbuster en zombie thema gewoon niet samen gaan.
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher Bekijk bericht
    Spreekt me gewoon niet aan deze aanpak om de redenen die ik al aangaf. Vind ook de combinatie blockbuster en zombie thema gewoon niet samen gaan.
    Je hoeft ém natuurlijk niet te gaan kijken.........maar ik zou een poging doen. Misschien is het toch wel een leuke film

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •