Pagina 20 van 38 EersteEerste ... 1016171819202122232430 ... LaatsteLaatste
De resultaten 476 tot 500 van 932 worden weergegeven.
  1. #476
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Bij Ajax hebben ze één probleem, ze hebben afgesproken dat ze dit seizoen niet gaan scoren. Die doelstelling lukt weer aardig in de Arena!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #477

    Standaard

    Ajax verliest terecht, PSV en Twente gelijk.. ongelooflijk.

    Overigens nog het meest gestoord aan het feit dat Vink die donkerrode kaart van Rekik dus niet gaf, hoe kun je zo'n enorme blunder begaan.

  3. #478

    Standaard

    En zogenaamde Ajax supporters bekladden standbeeld van onze Coentje Moulijn zucht.............

  4. #479

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Ik verwacht weer een weekend vol verrassingen. Vanavond al twee echte 'toppers':

    Ajax - Vitesse
    PSV - PEC Zwolle

    Alles lijkt me mogelijk. Als PSV nu weer verliest, en The Duke zegt dat ze het bewust hebben laten lopen, geloof ik hem onmiddellijk. Vanaf nu is het hier bittere ernst.
    Wederom bewust laten lopen. Ze richten zich vol op seizoen 2014/2015.



  5. #480

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Wederom bewust laten lopen. Ze richten zich vol op seizoen 2014/2015.


    Ik zou het haast gaan geloven, ondanks alles.

    Ik heb de laatste 25 minuten gekeken, via een stream. Het zag er niet goed uit, en dat is een eufemisme. Ze hebben inmiddels wel een karrenvracht aan geblesseerden, dus dat kan gelden als excuus, maar ze zullen het toch op tijd moeten oppikken. Maher - bevrijd van Toivonen - liet nog niet veel zien.

  6. #481

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Ik zou het haast gaan geloven, ondanks alles.

    Ik heb de laatste 25 minuten gekeken, via een stream. Het zag er niet goed uit, en dat is een eufemisme. Ze hebben inmiddels wel een karrenvracht aan geblesseerden, dus dat kan gelden als excuus, maar ze zullen het toch op tijd moeten oppikken. Maher - bevrijd van Toivonen - liet nog niet veel zien.
    Ze creeren echt he-le-maal niks.
    En qua geblesseerden viel het mee: Toivonen (vind ik niet eens meetellen gezien zijn vorm) Park, Zoet (al vind ik zijn afwezigheid niet enorm voelbaar) en Depay (geschorst). Ok, Schaars viel snel uit.
    Eerlijke constatering van de opstelling van gisteren:
    Tyton is een prima keeper
    Brenet zal nooit PSV waardig worden
    Rekik en Bruma zijn gewoon goed
    Willems heeft techniek en een actie, maar kan niet verdedigen
    Schaars viel uit, dus geen mening; zijn vervanger Van Ooijen is nivo NEC, NAC
    Hiljemark is weinig bijzonders
    Bakkali laat echt niks meer zien (maar is pas 17)
    Maher heeft potentie (zie vorig seizoen) maar laat al maanden niks zien
    Narsingh is er lang uitgeweest, dus niet eerlijk om hem nu al af te schrijven
    Locadia heeft geen bal op doel gekregen

    Verder vielen Zanka (epische miskoop; goddank was die gratis/transfervrij) en Jozefzoon (kan alleen maar rennen)
    Brandhout Matavz kon banken, net als talent (Hendrix (dat is wel iemand waar veel van verwacht kan worden) en vraagteken Arias.

    Maar goed; bij de concurrentie is het veelal ook bagger wat er rondloopt. Daar waar vroeger wereldtoppers als Romario, Ronaldo, Bergkamp, Litmanen, van Nistelrooij, Nilis etc topscorer werden is het veelzeggend dat de laatste jaren spelers als Vleminckx (van NEC, daarna to-taal mislukt bij Club Brugge), Dost (bankzitter bij Wolfsburg) etc er +-30 in 1 seizoen konden maken....met daarachter Altidore (voor AZ mislukt in Spanje en bij Hull....en nu weer flop bij Sunderland)

  7. #482

    Standaard

    Nou he he Feyenoord profiteert eindelijk is van het puntenverlies van Ajax, PSV en Twente door bij Cambuur met 0-2 te winnen, Feyenoord kwam flink tegen de verhouding in op voorsprong, maar 2e helft had Feyenoord weinig meer te duchten van Cambuur.
    Armenteros faalde voor de verandering weer is hopeloos in de spits.

    Op naar de topper van volgende week Feyenoord - AZ

  8. #483

    Standaard

    Ach, het heeft wel iets: het seizoen beginnen met drie nederlagen en na twaalf speeldagen boven Ajax en PSV staan.
    Wie tien jaar geleden had gezegd dat zoiets mogelijk was, was met gillende sirene afgevoerd.

  9. #484

    Standaard

    Ik ben gister voor het eerst in de Amsterdam Arena geweest. Als Vitesse fan moest ik me dus stil houden in het Ajax vak, al is dansen en springen sowieso niet aan te raden met de steile trappen en tribunes daar!
    Een typische Eredivisie 2013 wedstrijd. Matige kwaliteit van beide kanten, spel dat op en neer golft. Symbolisch dat uit de bal die 1-0 had moeten zijn uit de counter 0-1 valt. Gestolen? Nee dat niet, al was een gelijkspel terechter geweest.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #485
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken over de lachwekkendheid van onze competitie. Het wordt met de week erger...
    Vraag me toch echt af waarom ik gisteren helemaal naar de Arena ben gegaan -in de regen, een afgesloten A10 en A4, nul entertainment- en dan is het nu nog lekker weer! Wat als het straks ook nog eens koud wordt? En dan woon ik vrijwel om de hoek, laat staan als je van verder kwam..., Coen!

    Maar dan kijk je verder, wat andere ploegen doen of gedaan hebben, dan krap je je toch wel even achter oren. Natuurlijk is die onvoorspelbaarheid leuk, maar het moet niet veel gekker gaan worden. Dat 11 ploegen nu op enkele punten van elkaar af staan heeft een flinke invloed, maar wat was er eerder? De Kip of het Ei.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #486

    Standaard

    SC Cambuur - Feyenoord 0-2 (0-1)

    Eerste helft was Cambuur beter met een aantal goede kansen. Gelukkig viel net voor de rust de 0-1 door een mooie uitgespeelde goal van Immers. Tweede helft was Feyenoord beter en gaf het verdedigend bijna niks meer weg. Goal van Te Vrede was erg goed ingekopt en een sollicitatie naar een basisplek volgende week.

  12. #487

    Standaard

    Eindelijk weer een meevaller voor Ajax hopelijk schept dit vertrouwen voor de ploeg.

  13. #488

    Standaard

    Gefeliciteerd Ajacieden.

    Ik heb alleen het laatste halfuur kunnen kijken, maar dat zag er goed uit. Een paar spelers lijken weer bij hun beste (of toch betere) niveau aan te kunnen knopen. Schöne, Fisher, Siem de Jong kwam er ook weer een beetje door.
    Mooie prestatie tegen een overigens niet grootse tegenstander. Discipline moet hier en daar nog wat worden bijgespijkerd. Op een gegeven moment stond Veltman plots alleen tegen twee tegenstanders. Dat moet je tegen Milan natuurlijk niet proberen ...

  14. #489

    Standaard

    Bij het onpartijdige NOS zijn ze ook compleet doorgeslagen, 1 wedstrijd tegen een zeer matig Celtic winnen en gelijk maken ze weer kans op die tweede plek?! Blijkbaar zijn ze daar ook alle realiteitszin uit het oog verloren en daar gaan dan onze belastingcenten heen. Laat RTL 7 het maar uitzenden, die zeggen het tenminste als het slecht is!

  15. #490
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Co had daar een mooie term voor: "scorebord journalistiek"
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #491

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Bij het onpartijdige NOS zijn ze ook compleet doorgeslagen, 1 wedstrijd tegen een zeer matig Celtic winnen en gelijk maken ze weer kans op die tweede plek?! Blijkbaar zijn ze daar ook alle realiteitszin uit het oog verloren en daar gaan dan onze belastingcenten heen. Laat RTL 7 het maar uitzenden, die zeggen het tenminste als het slecht is!
    1 puntje minder dan Milan en vorige keer gelijk gespeeld, de kans is natuurlijk niet zo groot maar er kan nog van alles gebeuren.

    Als RTL7 de uitzendrechten zou krijgen zou ik een stream zoeken. Kan dat echt niet serieus nemen.

  17. #492

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Bij het onpartijdige NOS zijn ze ook compleet doorgeslagen, 1 wedstrijd tegen een zeer matig Celtic winnen en gelijk maken ze weer kans op die tweede plek?! Blijkbaar zijn ze daar ook alle realiteitszin uit het oog verloren en daar gaan dan onze belastingcenten heen. Laat RTL 7 het maar uitzenden, die zeggen het tenminste als het slecht is!
    Statistisch gezien heeft Ajax er simpelweg kans op; wat is daar onpartijdig aan? Wees blij dat we naast PSV en AZ tenminste nog een beetje mee doen in Europa, of gun je het de Amsterdammers als Feyenoorder weer eens niet?

  18. #493

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Statistisch gezien heeft Ajax er simpelweg kans op; wat is daar onpartijdig aan? Wees blij dat we naast PSV en AZ tenminste nog een beetje mee doen in Europa, of gun je het de Amsterdammers als Feyenoorder weer eens niet?
    Statistisch gezien hebben Barcelona en AC Milan het de afgelopen jaren ook veel beter gedaan dan Ajax in de CL dus om daar (statistiek) nou je hoop op te vestigen?!

    Waterreus denkt serieus dat ze een puntje kunnen pakken tegen Barcelona omdat die al door zijn en een minder team op zullen stellen, dan nog hebben ze op alle posities veel betere spelers rondlopen dus dat niveauverschil is dan nog steeds veel te groot,

    Met Ajax niets gunnen heeft het niet veel te maken, meer met het storende commentaar van de NOS. Toen PSV eraf ging tegen Milan zei ik ook dat ze kansloos waren geweest terwijl de NOS ze ophemelden alsof het een wereldploeg was. Kijk waar die nu staan!

  19. #494

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Largo Bekijk bericht
    Als RTL7 de uitzendrechten zou krijgen zou ik een stream zoeken. Kan dat echt niet serieus nemen.
    Ik heb het niert over VI maar over de EL-uitzendingen van AZ en PSV. Als die slecht spelen wordt dat gewoon gezegd door Derksen en Van der Gijp. Daar doen ze dus niet zoals bij de NOS alsof je gek bent als kijker door net te doen alsof het een wereldpot was terwijl het een zaadpot was, dat bedoel ik daarmee!

  20. #495

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Bij het onpartijdige NOS zijn ze ook compleet doorgeslagen, 1 wedstrijd tegen een zeer matig Celtic winnen en gelijk maken ze weer kans op die tweede plek?! Blijkbaar zijn ze daar ook alle realiteitszin uit het oog verloren en daar gaan dan onze belastingcenten heen. Laat RTL 7 het maar uitzenden, die zeggen het tenminste als het slecht is!
    1 punt achter op Milan, met nog 2 duels te gaan.
    Is het lastig? Zeker.
    Is het onmogelijk? Zeker niet.
    Theoretisch maakt Ajax gewoon kans op die 2e plek (wat een wereldprestatie zou zijn overigens), dus klopt het toch wat men zegt?

    En idd: RTL7 zegt het als het slecht is....sterker: volgens Derksen, Gijp, Genee etc is het al-tijd slecht (tenzij het Barcelona etc is; das nl altijd goed volgens die lui...reden dat ik geen Voetbalpraatprogrammas kijk)

    Ik zie dat PSV en AZ vanavond europees spelen.....alleen kan ik feyenoord niet in de gids vinden?

    Hier in Eindhoven is trouwens (net als in Amsterdam) een noodbevel vanwege de Zagreb supporters. In Amsterdam zou dit ook zo zijn omdat er supporters van Sankt Pauli en Anderlecht in de stad zijn. WTF? Wat doen die lui daar?

  21. #496

    Standaard

    Anderlecht supporters hebben een band met Ajax supporters en schijnbaar hebben supporters van Sankt Pauli dat met Celtic.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #497

    Standaard

    PSV alweer verloren :

    NAC - PSV 2 - 1

    Goed gedaan hoor, ga zo door en we blijven het lachertje van de competitie.

  23. #498
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Goede wedstrijd van Ajax met wederom een goede Schöne en Veltman. Maar op een paar uitzonderingen speelde de rest ook gewoon goed.

    Tja , Twente speelt gelijk en PSV verliest. AZ komt er tegen Feyenoord niet echt aan te pas, maar staan wel voor. Kortom: Nederlandse competitie in topvorm!
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 10-11-2013 om 16:30
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #499

    Standaard

    Ongelooflijk toch hoe ver PSV is teruggevallen. Iedereen had denk ik wel verwacht dat ze een terugslag zouden krijgen, maar dit had toch niemand kunnen voorzien.

    Ajax is denk ik over het dode punt heen. NEC is geen maatstaf natuurlijk, maar ze speelden afgelopen woensdag al een stuk beter, en één zo'n wedstrijd kan een wereld van verschil maken.

  25. #500

    Standaard

    PSV heeft een trainer nodig met 'n harde hand die de over het paard getilde z.g. sterren goed op hun plaats zet.

    Daarnaast ook de balverliefdheid van diverse spelers afleren.

    Voetbal is 'n teamsport en geen onemanshow.

    Op deze manier bereiken ze nooit wat en blijft het 'n middelmatig elftal.

    Daarnaast 'n belediging voor de trouwe supporters die veel geld voor 'n kaartje neertellen.

    ****

    Bovenstaande reactie staat onder het telegraaf artikel, en geeft mijn inziens precies weer wat er aan de hand is, en wat nodig is.

Pagina 20 van 38 EersteEerste ... 1016171819202122232430 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •