DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!
Bol is er slordig de laatste tijd. Deze week 2 vergelijkbare problemen via 2 verschillende bestellingen. De ene keer een blu-ray besteld en de dvd ontvangen, de andere keer de gewone cd-versie ontvangen, terwijl de deluxe edition is besteld. Het storende is, dat als je kijkt op de factuur die je via de site kan inzien, het EAN-nummer dat daar staat overeenkomt met het niet bestelde item!
Ik vind dat echt een schandalige actie.
DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!
Heb ik vanmiddag All Is Lost bestelt op BR met de melding, 'voor 23:00 uur bestelt is morgen in huis' staat er nu ineens 'levering 2-3 weken'!
Hopelijk hoor ik bij gelukkigen die hem dan wel krijgen.
DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!
Denk het Werner. Want heb het 'verzonden' mailtje gewoon ontvangen gelukkig
Wel vreemd dat zo'n nieuwe film ineens zo'n lange levertijd meekrijgt. Vaak is dat toch rond de 3-4 dagen.
DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!
Bij Bol zijn de bulkweken weer begonnen. Nou zat ik al een poosje in dubio of ik de Harry Potter Collectie zou bestellen voor 41,99. Was best een mooi prijsje. Nou zag ik vanmorgen dat de prijs op 29,99 stond dus gelijk bestelt natuurlijk:
Harry Potter - Complete 8-Film Collection (Blu-ray) -
Daniel Radcliffe
Kijk ik net weer staat de prijs op 39,99:
Check
Ben benieuwd of ik hem krijg toegezonden nu.1
€ 29,99 € 29,99 Vandaag voor 23.00 uur besteld, morgen in huis
Gisteren Mary Poppins 50th Anniversary edition besteld voor €9.99, staat vandaag voor €19.99
Saving Mr. Banks (Blu-ray) -
Tom Hanks
1 € 19,99 € 19,99 Vandaag besteld, dinsdag in huis Mary Poppins (50th Anniversary Edition) (Blu-ray) - Matthew Garber
1 € 9,99 € 9,99 Vandaag besteld, dinsdag in huis
Ben ook benieuwd of ze verstuurd worden.
Laatst aangepast door TifKag : 19-05-2014 om 16:59
Mary Poppins heeft een hele tijd op die 9,99 gestaan dus dat zal vast wel goed komen.
Zoals op deze foto, die bij Bol wordt geadverteerd, te zien is staat er links onder een Limited Edtion nummer.
Zoals te zien op de editie die ik vandaag ontving ontbreekt dit nummer. Dit vind ik erg jammer en heb daarover contact opgenomen. Men vertelde me dat ik daar alleen via mail een klacht over kon indienen. Dus dat ga ik dan ook maar doen want vind zo'n nummer echt een toegevoegde waarde voor een L.E. Veel hoop op succes heb ik echter niet aangezien dit blijkbaar de laatste was en hij niet meer nieuw leverbaar is. Maar niet geschoten is natuurlijk altijd mis.
Heb ik gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt de helpdesk even voor het blok te zetten. Het is namelijk het geval dat wij hier drie accounts hebben bij hun. Mijn zoon, vrouw en ikzelf. Eerste twee bestellen vrijwel nooit en ik veelvuldig. Echter ontvangen de eerste twee accounts om de haverklap kortingsbonnen, zogenaamde 'cadeautjes'. Natuurlijk weet iedereen dat dit lokkertjes zijn om klanten te overtuigen om weer eens iets te bestellen. Ikzelf, als grootverbruiker mag echter nooit zulke presentjes in mijn mail ontvangen. What's wrong with this picture...
Men vond dat ik inderdaad gelijk had en gaf me prompt een € 3,- kortingsvoucher voor de volgende bestelling :P Leuk natuurlijk maar daar ging het me niet echt om. Ik wilde ze alleen wat wakker schudden om ook grootverbruikers eens wat vaker leuke coupons toe te sturen ipv alleen slapende accounts. Wie weet
Is ie waarschijnlijk toch niet zo Limited als eerst geadverteerd....
Ik studeer zelf marketing, en ik kan je vertellen dat het vaak gebeurt dat de meest loyale klanten geen kortingen krijgen, omdat het idee is dat deze toch wel kopen. Mensen die echter niet vaak kopen krijgen deze wel om ze te stimuleren iets te kopen.
Het gaat soms zelfs nog verder dan dat... Ik weet toevallig van Amazon ( Ik weet niet of dit bij films ook gebeurt) de prijs verhoogt voor mensen die een grotere kans hebben iets te kopen ( je hebt bijvoorbeeld eerder naar dat product gezocht etc) Als je dan onder een ander account naar dat zelfde product zoekt heb je soms een lagere prijs.
Bij Bol: Endeavour 17,99 (adviesprijs 14,95) - zeker een 'vaste klanten ' prijs
Is toch algemeen bekend? Vooral bij boeken van vakanties (vluchten- en hotelprijzen). Er wordt gewoon puur naar je surfgedrag gekeken, gebruik je bijv. je desktop om verschillende prijzen te checken, na een (paar) uur weer checken blijkt dat de goedkoopste prijs is gestegen...... gebruik je je tablet om de prijs weer te checken van dezelfde reis blijkt opeens de eerdere goedkopere op de site te staan.......
Dit wil ik eigenlijk al een tijdje kwijt, maar nog niet aan gedacht het hier effectief te plaatsen.
Al gedurende een ruime tijd kan ik op Bol niet meer met gewone bankkaart betalen.
Telkens als ik overga tot de betaling, keert het systeem terug en geeft een error/foutmelding aan.
Ik moet dan telkens mijn kredietkaart boven halen, wat ik echt niet wil.
Zeer vervelend.
Iemand van België die ook dat probleem voor heeft of heeft gehad?
Denk dat er iets fout gaat met bol.com CC bedragen worden al afgeboekt voor blu-raysn die nog moeten uitkomen, dus preorders. Zal ze daarover mailen.
Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
(2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon
Wat ik gezien heb
Mijn collectie
Bij Maestro betalen lukt het wel, maar bij Bankcontact loopt er idd iets fout.
Update. Inmiddels heb ik contact gehad met bol.com over de verkeerde cc afboekingen. Het gaat hier om zogenaamde reserveringen die bol.com bij de cc maatschappij doet voor pre-orders. Helaas zijn van de vier reserveringen drie niet herleidbaar naar daadwerkelijke pre-orders, dus dat zijn spookreserveringen. Tip: check je cc account. Mogelijk dat het bij jou ook gebeurt. Bol.com heeft als excuus een storing in de software.
Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
(2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon
Wat ik gezien heb
Mijn collectie
Dit gebeurd altijd hoor en als je internetbankiert dan zal je zien (bij ign dan) dat reserveringen grijs worden weergegeven en echte betalingen oranje. Dit is meer om jezelf in te dekken en je niet ongelimiteerd overal reserveringen kunt uitzetten. Als je eenmaal je limit hebt bereikt dan kun je niks meer kopen/reserveren.
Heb deze spookreserveringen bij bol/amazon/futurmshop en andere webwinkels al vaker gehad. Niks aan de hand dus!
Heb mijn bankrekening bekeken maar er is niets van af gegaan wat niet moest.
Tenzij dit later nog kan gebeuren, maar dat betwijfel ik.