Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 67891011 LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 251 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    NICE!! bedankt voor de melding, gelijk gepre-ordered. M`n eerste bestelling in ruim een maand!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #227

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    NICE!! bedankt voor de melding, gelijk gepre-ordered. M`n eerste bestelling in ruim een maand!
    Zag hem eerder al op 'dat andere forum'

    Stomme vraag wellicht, maar betaal je met een pre-order dan deze maand al of in november als de release is? Zit nu erg krap bij kas namelijk...
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  3. #228
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    NICE!! bedankt voor de melding, gelijk gepre-ordered. M`n eerste bestelling in ruim een maand!
    Je weet dat deze alleen Duitse ondertitels zal hebben ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  4. #229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Zag hem eerder al op 'dat andere forum'

    Stomme vraag wellicht, maar betaal je met een pre-order dan deze maand al of in november als de release is? Zit nu erg krap bij kas namelijk...
    Ze schrijven pas geld van je rekening af zodra hij verstuurd wordt in november.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  5. #230

    Standaard

    Ok dank je.

    Ik hoop op Engelse ondertitels. Hoe weet je dat Stefaan?
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  6. #231
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Deel intuïtie/ervaring en natuurlijk ook gewoon, en vooral, controleren. Volgens bluray-disc.de heeft deze alleen Duitse ondertitels. Het intuïtie/ervaring gedeelte gaat dan over het feit dat Sunfilm in Duitsland bij mijn weten weinig tot zelfs geen titels heeft met Engelse ondertitels.

    Vind het wel een mooie digibook maar ga deze links laten liggen. Zou het wel redden met alleen de Engelse audio track, maar dat vereist toch een stuk meer concentratie.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #232

  8. #233

    Standaard

    Iemand enig idee of the Right Stuff ook nog een Nederlandse release krijgt???
    Ik heb in 2010 de blu ray van Apocalypse now laten importeren, in de veronderstelling dat er nooit een dergelijke versie in Nederland zou uitkomen. Een half jaar later was die er dus wel, mooier zelfs.
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  9. #234

    Standaard

    Er gaat een supergave Bruce Lee digibook (of hoe je de vorm van deze boxset ook noemt) verschijnen : http://www.amazon.com/gp/product/Bru...=ATVPDKIKX0DER

  10. #235

    Standaard

    In duitsland verschijnen deze digibooks :





    (Zijn de afbeeldingen van de italiaanse versies, waarschijnlijk dezelfde als de duitse versies)

  11. #236

    Standaard

    Forrest Gump verschijnt op 5 februari ook in Nederland, evenals Saving Private Ryan.

  12. #237

  13. #238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Forrest Gump verschijnt op 5 februari ook in Nederland, evenals Saving Private Ryan.
    Al vind ik digibooks nog zo mooi, deze van Forrest Gump heeft een lelijke rug vind ik (net als de rest van bovenstaande serie) en heeft hij maar 1 disc. De gewone release heeft 2 discs en is maar 10 euro bij Bol (of 3 voor 25).

  14. #239

    Standaard

    In dezelfde serie als Forrest Gump en Saving Private Ryan (Masterworks collection) is ook Top Gun uitgekomen. Deze had ik gisteren vast bij MM Hengelo. Gewoon een NL versie. Daar verbaasde ik me over aangezien ik deze nergens geadverteerd heb gezien en ook nu alleen de Duitse versie vind. Zelfs Bol verkoopt hem niet. Best vreemd toch?

    En inderdaad jammer dat ze bij de mediabooks de bonusschijven achterwege laten. Zonde vind ik dat. Desalniettemin heb ik Forrest en Ryan wel aangeschaft omdat ik ze qua uitvoering mooier vind dan de oude en ik om extra's niet zo heel veel geef. Maar voor de compleetheid hadden ze er wel bij gemoeten...

  15. #240

    Standaard Elvis Presley: That's The Way It Is (1970)



    Warner Bros. Home Entertainment has announced the Special Edition Blu-ray release of director Denis Sanders' Elvis: That's the Way It Is. The 1970 Elvis Presley documentary has been newly remastered and arrives in premium DigiBook packaging on August 12th, 2014.

    Sanders' (Shock Treatment) "rockumentary" features the work of Academy Award-nominated cinematographer Lucien Ballard (The Caretakers, The Wild Bunch) and follows the August 1970 Las Vegas show's development from rehearsal to stage.
    The film utilizes thousands of feet of materials and includes sequences added to capture Elvis' performances with greater intimacy while providing a behind-the-scenes window into his creative process.

    The Blu-ray edition of Elvis: That's the Way It Is is presented in 1080p with DTS-HD Master Audio 5.1 surround, and includes both the original theatrical cut and the retooled 2001 Special Edition version of the film.
    Extras are as follows:

    • Patch It Up: The Restoration of Elvis: That's The Way It Is
    • 12 Outtakes: Song/Non-musical Sequences
    • 2001 Special Edition Cut
    • 1970 Original Theatrical Version


    Bron: blu-ray.com

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #241

    Standaard Elvis Presley: Viva Las Vegas 50th Anniversary Edition (1964)



    Viva Las Vegas (1964)

    Verschijnt 12 augustus 2014 (Bron: HighDefDigest)

    Technical Specs


    • Blu-ray
    • Digibook Packaging

    Video Resolution/Codec


    • 1080p/VC-1

    Aspect Ratio(s)


    • 2.35:1

    Audio Formats


    • English Dolby TrueHD 5.1 Surround


    Subtitles/Captions


    • English SDH, English, French, Spanish

    Supplements


    • Commentary by Steve Pond, rock journalist and author of "Elvis in Hollywood"
    • Featurette Kingdom: Elvis in Vegas
    • Theatrical trailer

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #242

    Standaard 12 Years A Slave (Amazon Exclusive)

    Exclusief bij Amazon DE verschijnt op 16 mei 2014 onderstaande digibook-uitgave van 12 Years A Slave:




    Sprachen:
    Deutsch DTS-HD MA 5.1
    Englisch DTS-HD MA 5.1


    Untertitel:
    Deutsch für Hörgeschädigte; Englisch für Hörgeschädigte

    Region:
    B

    Disc Kapazität:
    BD-50 GB

    Bildformat(e):
    1920x1080p (2.40:1)

    Video-Codec:
    MPEG-4/AVC

    Spieldauer:
    134 Minuten

    Blu-ray features:

    • Booklet
    • Interviews mit: Chiwetel Ejiofor, Steve McQueen, Michael Fassbender, Lupita Nyong’o, Brad Pitt & Hans Zimmer
    • Featurettes:
      - Chiwetel Eijofor wird Solomon Northup
      - Die Vision des Regisseurs
      - Ein Portrait über Solomon Northup
      - Das Team hinter 12 Years a Slave
      - Die Filmmusik
    • Vom Buch zum Film
    • B-Roll
    • Bildergalerie
    • Deutsche Trailer
    • Originaltrailer

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  18. #243

    Standaard

    Gezien in de Vlaamse editie van Mediazine van MM.
    The amazing spider-man 2 krijgt een exclusieve MM digibook.
    De steelbook staat er niet bij.

  19. #244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Gezien in de Vlaamse editie van Mediazine van MM.
    The amazing spider-man 2 krijgt een exclusieve MM digibook.
    De steelbook staat er niet bij.
    Laat mij gokken: het is enkel de 2D en niet de 3D?

  20. #245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Laat mij gokken: het is enkel de 2D en niet de 3D?
    Ik zie inderdaad nergens 3D staan op de hoes dus ik veronderstel dat het enkel 2D gaat zijn.

  21. #246

  22. #247

    Standaard

    Il vind het spijtig dat Warner (US) zeer zelfdzaam nog digibooks uitbrengt. Blijkbaar hebben ze die vervangen door de archives collection in een HDslimcase.

  23. #248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JT H. Bekijk bericht

    NICE!
    Maak er volgende keer een link van, of verklein hem aub.

    Deze is nogal erg groot.

  24. #249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Enemy mediabook:
    Erg mooie digibook inderdaad. Het enige dat ik een beetje jammer vind, is dat deze digibook zo hoog is (hoogte van een dvd hoes) waardoor hij niet in mijn blu-ray kast past

  25. #250

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xirow Bekijk bericht
    Erg mooie digibook inderdaad. Het enige dat ik een beetje jammer vind, is dat deze digibook zo hoog is (hoogte van een dvd hoes) waardoor hij niet in mijn blu-ray kast past
    Klopt, snap ook niet dat sommige distributeurs daar aan vast blijven houden... Mooie digibook valt wel meer op zo
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 67891011 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •