Pagina 86 van 453 EersteEerste ... 367682838485868788899096136186 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.126 tot 2.150 van 11304 worden weergegeven.
  1. #2126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Brengen ze dan nog een fysieke drager uit ?
    alleen nog voor Star Wars
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  2. #2127

    Standaard

    Ik wilde vandaag de steenbok van Terminator Genisys bestellen via de Duitse Mediamarkt. Helaas niet mogelijk.
    Waar is deze noemer te bestellen en staan er ook Nog subs op?

    Vreemd genoeg ook geen aparte thread over de blu-ray release

  3. #2128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Ik wilde vandaag de steenbok van Terminator Genisys bestellen via de Duitse Mediamarkt. Helaas niet mogelijk.
    Waar is deze noemer te bestellen en staan er ook Nog subs op?

    Vreemd genoeg ook geen aparte thread over de blu-ray release
    Kans is groot dat hier bij ons ook een MM steelbook komt in november.

  4. #2129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Kans is groot dat hier bij ons ook een MM steelbook komt in november.
    Klopt, alleen wel een steelbook met alleen de 2D versie.

    Deze gaat geen 3D versie bevatten.

    Bron : chef MM Eindhoven

  5. #2130

    Standaard Met NL SUBS?

    Bevat NL Subs?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Met NL SUBS?

    peptalk;2010192


    Via amzon.co.uk marketplace voor 10,43 pond

  6. #2131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JeroenS Bekijk bericht
    Bevat NL Subs?
    Afgaande op het plaatje gaat het hier om de Amerikaanse uitgave en die heeft geen Nederlandse ondertitels.

  7. #2132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Afgaande op het plaatje gaat het hier om de Amerikaanse uitgave en die heeft geen Nederlandse ondertitels.
    Klopt.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #2133

    Standaard


    zo is de 3-logy klaar: 5,99 € @ Standaard BH
    DVD & Blu-Ray collectie

  9. #2134

  10. #2135

    Standaard

    Dus jij koopt 2 dure titels omdat je dan een 3e film die je eigenlijk niet wilt erbij krijgt? Dan is de missie van de marketing geslaagd. Je koopt 2 titels die je ergens anders goedkoper kunt krijgen bij hen omdat je er een 'onderzetter' bij krijgt.
    Ik doe dit soort acties alleen als ik alle 3 de films echt wil of ik weet dat ik met de 3e iemand een plezier doe met een verjaardag ofzo.

    No offense uiteraard: iedereen moet zelf weten..

  11. #2136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Dus jij koopt 2 dure titels omdat je dan een 3e film die je eigenlijk niet wilt erbij krijgt? Dan is de missie van de marketing geslaagd. Je koopt 2 titels die je ergens anders goedkoper kunt krijgen bij hen omdat je er een 'onderzetter' bij krijgt.
    Ik doe dit soort acties alleen als ik alle 3 de films echt wil of ik weet dat ik met de 3e iemand een plezier doe met een verjaardag ofzo.

    No offense uiteraard: iedereen moet zelf weten..
    Age Of Ulton 24,99 en Jurassic World 26,99 beide de 3D versie , heb daar een 3e film met een waarde van 19,99 bij gekozen. dus komt op 53 euro voor 3 blurays.

    ff snel en knullig berekend kost me dat dan nog geen 18 euro per film , good luck finding it cheaper!!!!
    Laatst aangepast door videlleke : 07-10-2015 om 19:01

  12. #2137

    Standaard

    Besteld bij bol.com:



    The Last Ship - Seizoen 1

    Prijs: € 19,99




    Gooische Vrouwen 2 / Ellis In Glamourland

    Prijs: € 9,99
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #2138

    Standaard

    Gisteren binnen gekregen van Amazon.it voor € 27,96 totaal:

    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  14. #2139

    Standaard

    Besteld bij Bol.com:

    -The French Connection (2-Disc) [€ 9,99]
    -Game of Thrones - seizoen 4 [€ 19,99]
    "Bond. James Bond."

  15. #2140

    Standaard

    Even een vraag of opmerking tussendoor: kan er geen gewoonte van gemaakt worden om alleen prijzen te vermelden als een product net besteld is, en niet wanneer hij aan is gekomen? In het laatste geval zijn de prijzen vaak alweer omhoog geschoten of veranderd en daarmee totaal zinloos geworden. Een prijsmelding heeft in mijn ogen alleen nut als anderen er ook nog gebruik van kunnen maken. Het is maar een idee
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  16. #2141

    Standaard

    MM Eindhovern Ekkersrijt: Shaolin € 9
    Ruim te veel films, muziek en docu's. Verslaafd sinds 1964.

  17. #2142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Even een vraag of opmerking tussendoor: kan er geen gewoonte van gemaakt worden om alleen prijzen te vermelden als een product net besteld is, en niet wanneer hij aan is gekomen? In het laatste geval zijn de prijzen vaak alweer omhoog geschoten of veranderd en daarmee totaal zinloos geworden. Een prijsmelding heeft in mijn ogen alleen nut als anderen er ook nog gebruik van kunnen maken. Het is maar een idee
    Goede suggestie...!

  18. #2143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Even een vraag of opmerking tussendoor: kan er geen gewoonte van gemaakt worden om alleen prijzen te vermelden als een product net besteld is, en niet wanneer hij aan is gekomen? In het laatste geval zijn de prijzen vaak alweer omhoog geschoten of veranderd en daarmee totaal zinloos geworden. Een prijsmelding heeft in mijn ogen alleen nut als anderen er ook nog gebruik van kunnen maken. Het is maar een idee
    Ja en nee, als je bijvoorbeeld via een verkoopsite hebt gekocht maakt het niet veel uit of je een prijsvermelding doet als je hebt besteld of hebt ontvangen aangezien je daar 'eigen prijzen' hebt.

  19. #2144

    Standaard

    Kan verwijderd worden
    Laatst aangepast door batmaster : 08-10-2015 om 19:18

  20. #2145

    Standaard

    Besteld bij amazon.it :

    THe hobbit: battle of the five armies extended voor € 20,52

    Terminator complete collection (5 BR incl Genisys) voor € 33,02

  21. #2146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Even een vraag of opmerking tussendoor: kan er geen gewoonte van gemaakt worden om alleen prijzen te vermelden als een product net besteld is, en niet wanneer hij aan is gekomen? In het laatste geval zijn de prijzen vaak alweer omhoog geschoten of veranderd en daarmee totaal zinloos geworden. Een prijsmelding heeft in mijn ogen alleen nut als anderen er ook nog gebruik van kunnen maken. Het is maar een idee
    Dit is onderdeel van een discussie die steeds weer de kop opsteekt en al talloze malen gevoerd is .... Het heeft net zo goed geen zin om de prijs te noemen als je bijvoorbeeld de nieuwe Avengers hebt gekocht voor de gangbare prijs. Of tweedehandsjes. En daarnaast hebben we de pricewatch natuurlijk.
    Maar zoals gezegd; dit alles is al vaker langsgekomen. Volgens mij moeten mensen hier lekker posten wat ze wiĺlen . Met prijs of zonder prijs, met winkel of zonder winkel.

  22. #2147
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Daar ben ik eigenlijk wel helemaal mee eens Rogue.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #2148

  24. #2149

    Standaard

    Ik denk met name dat het het aardig is om de prijs te vermelden als je een titel ergens voor een leuke prijs hebt gekocht. Zavvi heeft nog wel eens tijdelijk een leuke aanbieiding. Als je dan de prijs pas vermeld als je hem hebt ontvangen, kunnen anderen geen gebruik meer maken van de aanbieding omdat deze dan waarschijnlijk is vervallen. Verder zal me het ook een worst wezen voor hoeveel iemand iets heeft gekocht....

  25. #2150
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik denk met name dat het het aardig is om de prijs te vermelden als je een titel ergens voor een leuke prijs hebt gekocht. Zavvi heeft nog wel eens tijdelijk een leuke aanbieiding. Als je dan de prijs pas vermeld als je hem hebt ontvangen, kunnen anderen geen gebruik meer maken van de aanbieding omdat deze dan waarschijnlijk is vervallen. Verder zal me het ook een worst wezen voor hoeveel iemand iets heeft gekocht....
    Ik snap de insteek goed, maar daar is de 'pricewatch' nou juist handig voor. Voor speciale aanbiedingen heeft Zavi ook een eigen topic. De meeste anderen ook.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 86 van 453 EersteEerste ... 367682838485868788899096136186 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •