Qua prijzen zijn ze ook aardig duur. Bestel liever bij Amazon UK, scheelt ook inclusief verzendkosten alsnog geld als je importeerd.
Qua prijzen zijn ze ook aardig duur. Bestel liever bij Amazon UK, scheelt ook inclusief verzendkosten alsnog geld als je importeerd.
Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!
Als je inlogt op de NL site kan je je Duitse abbo omzetten naar de Nederlandse. Staat zelfs dat je geld terugkrijgt. Ik heb voor een jaar betaald, geen idee wat je dan terugkrijgt. Maar die 2,99 is stukken goedkoper als de 50 euro per jaar wat ik eerst betaalde ervoor.
De site oogt mij ook nog erg onvolledig. Precies of ze een oude versie van Amazon vertaald hebben en die maar Amazon NL genoemd hebben. Zoals al eerder vernoemd heb je inderdaad nog DVD en HD Dvd filters maar geen blu-ray filter. De films lijken inderdaad ook nog import versies te zijn. Ik ben eens benieuwd hoe de site de komende weken/maanden gaat evolueren.
Vooralsnog niet interessant. Zou pas interessant zijn als de Engelse titels via .nl verkrijgbaar zijn, maar dat is niet zo. Eén UHD en dan Duits. Maar we houden het in de gaten. Hopelijk dat het wat met de prijzen elders gaat doen nu er iets van concurrentie is.
Creativity, it's all in the mind!
So much to do, so little time...
That's no moon, it's a spacestation!
We're gonna need a bigger boat!
www.electricdriver.eu
www.santulli.nl
Voor de prijzen hoef je het nog niet te doen. Maar er zijn wel Duitse 4K/Blu-ray's met een levertijd van een dag. Dat scheelt.
(mag weg; bij nader inzien overbodig).
Laatst aangepast door martwout : 10-03-2020 om 15:03
Niet in de e-mail:Door je aan te melden ga je akkoord met de algemene voorwaarden van Amazon Prime. Na je proefperiode van 30 dagen wordt je lidmaatschap automatisch omgezet in een betaald lidmaatschap. Je geeft ons toestemming om een bedrag van € 2,99/maand in rekening te brengen door middel van een opgegeven betaalmethode in je account. Je Prime-lidmaatschap wordt maandelijks automatisch verlengd totdat deze wordt geannuleerd. Indien je je lidmaatschap niet wilt voortzetten voor € 2,99/maand, kun je deze op ieder moment annuleren door de instellingen van je lidmaatschap te wijzigen in je 'Account'.Zie hier: https://www.primevideo.com/help/ref=...4263XHAGWBSC8RIk heb het eerder ook niet erbij zien staan. Maar het zal ongetwijfeld dan via de voorwaarden omhoog gaan.
De webshop is nog wat rommelig. Alleen zonder filters zie je 4K staan maar op andere terreinen mis ik nog produkten die via Amazon.de wel te verkrijgen zijn.
Ik heb nog een lopende jaarabonnement bij amazon Duitsland, ben wel benieuwd als ik overstap of ik verzendkosten moet betalen? Ik bestel ook op amazon Italie, Frankrijk, Spanje, Engeland dan vind ik het logisch dat ik voor de verzendkosten betaal, het is tenslotte een stuk verder dan Duitsland. Zullen wij met amazon Nederland ook "gratis" bezorging krijgen als je het koopt op de site van Amazon Duitsland?
Laatst aangepast door Dai : 10-03-2020 om 17:08
Op de website staan een aantal UHD, maar alleen aangemerkt als bluray: Brightburn, Spiderman: Far from home, etc
Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)
LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, Panasonic DP-UB9004
Authentic Cinema, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K
Gelijk wat besteld. Fijn dat ze ook Duitse en Engelse uitgaven hebben. Vooralsnog kun je nog niet direct via je IBAN betalen zoals op de Duitse en Franse Amazon, maar wel met iDeal. De site oogt idd nog wat rommelig; Vooral bij het sorteren van films kun je vaak geen blu-ray kiezen, terwijl die er wel tussen staan.
Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
(2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon
Wat ik gezien heb
Mijn collectie
Laat ze eerst maar eens duidelijk op de website zetten, welke ondertitels er op de discs staan.
Ford v Ferrarii komt volgende week uit, maar ik zie op de nederlandse Amazon geen nederlandse retease staan (Wel een release met het nederlandse EAN nummer, maar daar staat niet bij dat er NL subs op staan)
Als ik een bestelling doe, deze betaal en een ordernummer krijg en ik later op de dag weer een bestelling doe, worden deze 2 bestellingen dan gebundeld, of apart verstuurd?
Hoop maandag of dinsdag hier iets over te kunnen zeggen, als mijn bestellingen binnenkomen.
Correctie: wordt vermoedelijk 1 pakket. Zie 3 bestellingen met zelfde dhl nummer.
Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
Wat ik gezien heb
Mijn collectie
Bedankt, dat moet ik dus juist niet hebben. Komen pakketbezorgers uberhaupt nog wel aan de deur, met al die corona-maatregelen, of gaat het direct naar een ophaalpunt?
DHL gaat in mijn ervaring eerst aanbieden en dan daarna direct naar ophaalpunt.
Wat ik gezien heb
Mijn collectie
Ik had, vanuit mijn werk, wel een mail van PostNL. Pakket en post bezorging gaan voorlopig door, kan niet worden overgedragen door de pakketten zelf. Indien je als ontvanger akkoord bent met de levering zal de bezorgen (indien nodig) namens jou tekenen zodat er zo weinig mogelijk contact is. Maar dat was vanmorgen, wellicht dat hier n.a.v. de laatste ontwikkelingen nog wel verandering in komt.
Amazon.nl heeft ondertussen ook een levertijd van een week voor dingen die op voorraad zijn.
Zojuist een item besteld wat op voorraad zou zijn volgens Amazon, maar de levertijd in de bevestigingsmail staat op volgende week dinsdag.
Sluit je Prime af bij Amazon.nl, dan kan je nooit meer Prime afsluiten bij Amazon.de.
Dan is voor mij de keus makkelijk: Klant blijven van Amazon.de, en de nl site laten voor wat het is!!!
zondag besteld met de melding dinsdag geleverd. Maar helaas is het al verzet naar 28 april omdat heel Frankrijk op slot zit.
Een eerder besteld pakketje zou vandaag om/voor 20:00u moeten worden afgeleverd, maar ik heb nog geen enkele bevestiging gehad dat dit ook daadwerkelijk gaat gebeuren. De T&T zit al een week vast op hetzelfe punt en er wordt vooralsnog niks geüpdate bij zowel Amazon als de pakketbezorger. Voorlopig maar even niks meer uit het buitenland bestellen.
Alle bezorgdiensten hebben momenteel grote logistieke problemen omdat opeens iedereen via webshops goederen gaat bestellen. Kwestie van gewoon geduld hebben. Kan nog wel een week (of langer) duren.
TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max