Vandaag besteld in pre-order bij Amazon.co.uk :
81H1G+CnvtL._AC_SL1500_.jpg
Red Sonja 4K UK € 21,00 (incl. verzenden) met kortingscode van 5 pond !
Vandaag besteld in pre-order bij Amazon.co.uk :
81H1G+CnvtL._AC_SL1500_.jpg
Red Sonja 4K UK € 21,00 (incl. verzenden) met kortingscode van 5 pond !
HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB
Oke dank je voor de informatie !
Heb zelf al een aantal Steelbooks en pakketjes met meerdere titels ontvangen waar normaal ook al douane kosten voor hadden moeten worden betaald en ik geen rekening voor heb gekregen dus ik heb er vertrouwen in dat dat nu ook weer zonder rekening zal worden bezorgd
HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB
Eens even op Zavvi rondgekeken, maar de meeste prijzen zijn nog steeds achterlijk hoog.
En ze waren vroeger zo goedkoop...
Net besteld via Amazon.de:
- Ambulance 4k
Via Amazon.nl:
- King kong (1976 editie) (Spaanse versie met NL subs)
Yep, ik heb 'm hier liggen. Ik ben gisteren in Duitsland gaan shoppen...
Overigens: het is niet alleen de informatie op de hoes, ik heb 'm in het toestel gestoken en er staat wel degelijk Nederlands op.
Voor wie het mocht interesseren: op de gewone Blu-ray stond ook Nederlands op de cover, maar die heb ik niet gekocht.
Laatst aangepast door Werner : 12-06-2022 om 18:00
DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!
Dit is overigens mijn haul van gisteren in Duitsland (enkel Ambulance is 4K)
En ik heb de laatste weken nog wat uit de States laten overkomen ook
maar die laatste is terug naar afzender want er zat een kras op de disk waardoor het beeld bevroor. Ik ben in blijde verwachting van een nieuw exemplaar.
En van de Free Shipping bij wom.de:
When I die I don't want no part of heaven
I would not do heaven's work well
I pray the devil comes and takes me
To stand in the fiery furnaces of hell
from "Youngstown" by Bruce Springsteen
mijn collectie mijn verkoop topic
Ik heb net de Franse steelbook van The Untouchables 4K binnen. Grappig, er zitten kogelinslagen in de tin.
Verdeeld over 3 verschillende bestellingen op Amazon US:
(aantal titels zitten/zaten in de 3-voor-2-actie, goedkoopste artikel wordt afgetrokken)
Ik heb me even laten gaan...
Je kunt het ook binnen een week aan benzine uitgeven, maar dan doe ik liever dit
Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd
LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer
Ben ik in de picture?
TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max
Ik had nog wel een paar andere mooie dingen op het oog, zoals een giallo box, maar gelukkig heb ik me daartoe kunnen inhouden De verzendkosten en btw maken importeren niet erg aantrekkelijk meer tegenwoordig, dus als er dan zo'n aanbieding langskomt waarbij die kosten voor een goed deel worden gecompenseerd, dan moet het maar in éen keer goed dacht ik
LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer
Ben ik in de picture?
Ik heb geen ervaring met een forwarding adres, dus geen idee of dat ook iets voor mij zou zijn en hoe het werkt. Maar verreweg het meeste dat ik importeer komt uit de UK en grote bestellingen als deze uit de VS zijn een uitzondering.
Lawrence of Arabia was niet bestelbaar.
Ben ik in de picture?
vandaag binnen gekomen via Amazon Italië :
IMG_1128.jpg
Morbius 4k IT Steelbook € 34,80 incl. verzenden
Vandaag ontvangen van Amazon Italië :
IMG_1129.jpg
Lawrence Of Arabia 4k IT Limited Edition 4-disc Steelbook € 36,50 (incl. verzenden)
Thanks Wedlock meteen besteld bij Amazon Italië
De prijs is al wat gezakt en ik kreeg een promotie code van Amazon voor 10 euro extra korting.