De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Once Upon A Time in the West (UHD)

    Once Upon A Time in the West (UHD)

    De absolute klassieker en het meesterwerk Once Upon A Time in the West is nu op 4K UHD+BD in Nederland beschikbaar, maar deze release is niet helemaal geslaagd.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Dag Roger, bedankt voor de review. Uit nieuwsgierigheid, als je over een periode deze film opnieuw wil zien, welke versie kies je: de UHD of de oudere BR?

  3. #3

    Standaard

    Tja, ik denk dan toch de UHD. Toch vanwege dat deze transfer net even dat meer detail heeft en een betere nuance in de kleuren door DV.

  4. #4

    Standaard

    Merci. Ik had ook verwacht dat UHD iets beter is. Ik had hem net ontvangen van Bol, dan stuur ik hem niet terug. 1 van de weken eens zien.

  5. #5

    Standaard

    Ik wacht dan de Italiaanse even af, als die er komt. En anders wacht ik wel tot deze een tientje of zo is, meer heb ik er nu helaas niet voor over. Jammer, aangezien dit toch 1 van de beste films aller tijden is.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik wacht dan de Italiaanse even af, als die er komt. En anders wacht ik wel tot deze een tientje of zo is, meer heb ik er nu helaas niet voor over. Jammer, aangezien dit toch 1 van de beste films aller tijden is.
    Wat geeft je zoveel hoop dat de Italiaanse versie beter zou kunnen worden JP? Heb je ergens gelezen dat ze een eigen transfer gaan maken voor die release oid?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •