De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Dune: Part Two (Streaming)

    Dune: Part Two (Streaming)

    Dune: Part Two is een erg goed vervolg geworden en mist alleen een stukje emotie om de film naar een nog hoger plan te tillen.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Vond zelf deel 2 helaas een stukje minder dan deel 1, net alsof het geestdriftige van de spelers iets verloren was gegaan. Niets mis met het spektakel en de beelden, maar wat jij omschrijft als "mist alleen een stukje emotie" is bij mij meer het gevoel dat de makers iets teveel geven om het spektakel en de beelden dan om het verhaal en de prestaties van de acteurs. Komt misschien ook omdat ik een liefhebber van het verhaal ben en dan ook zelf in het bezit ben van de eerdere verfilmingen van het verhaal en de miniserie. De eerdere verfilming vind ik op het gebied van acteren sterker en had, zoals jij het noemt, meer emotie en dan zowel van de acteurs als het verhaal. Bij de vorige verfilming had je niet het idee dat er nog een vervolg zou komen, bij deze laatste verfilming lag het er dik bovenop dat er ruimte is voor een vervolg.

    Heb toch wel met plezier naar de nieuwste Dune 1 en 2 gekeken, en vond deel 1 sterker dan deel 2....... maar kan niet het gevoel kwijtraken dat ik wat mis, iets dat ik bij de eerdere verfilming niet had, die was spannender en misschien ligt het ook wel daaraan dat ik wat mis, je kent immers het verhaal al en de eerdere verfilming heb ik ook meer dan eens bekeken, ook de miniserie......
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •