Samsung verbindt zich aan The Matrix

Samsung Electronics en Warner Bros. Consumer Products zijn een wereldwijd geldend partnership aangegaan met Warner Bros. Pictures en Village Roadshow Pictures, de eigenaars van de zo succesvolle bioscoopfilmfranchise ‘The Matrix’. De joint venture heeft betrekking op de promotionele rechten voor het langverwachte tweede en derde vervolg van de baanbrekende Matrix-trilogie. Het gaat om ‘The Matrix Reloaded’ (verwacht op 15 mei a.s.) en ‘The Matrix Revolutions’ (verwacht in november dit jaar) en strekt zich ook uit tot de DVD/VHS-versies van The Matrix Reloaded en ‘The Matrix Animatrix’. De laatste is een verzameling van negen, korte visionaire films die is verbonden met de aanstaande Matrix-films en het videospel ‘Enter The Matrix’. Nadere details over de verbintenis met het hoogaangeschreven Matrix-project zullen door Samsung Electronics en Warner Bros. Consumer Products binnenkort bekend worden gemaakt.
 
Eric Kim, Executive Vice President van Samsung Electronics Global Marketing Operations, beschouwt het innovatieve partnership als een uitgelezen mogelijkheid voor Samsung om zijn producten in een opwindende context te tonen. ‘Het geeft ons de mogelijkheid onze klanten, medewerkers en onze retailpartners te enthousiasmeren,’ aldus Kim. ‘Het integreert ook onze technologieën in de hyper-geavanceerde en trendsettende wereld van The Matrix.’

Volgens Matrix-producer Joel Silver zullen de promotionele activiteiten van Samsung rondom The Matrix Reloaded en The Matrix Revolutions onvergelijkbaar zijn met wat nu gebruikelijk is. ‘We verheugen ons op het gaandeweg onthullen van allerlei aspecten van het partnership naarmate de releasedatum van The Matrix Reloaded dichterbij komt.

Silver en de schrijvers en regisseurs Larry en Andy Wachowski werken nog aan de post-productie van The Matrix Reloaded en The Matrix Revolutions. Keanu Reeves, Laurence Fishburne, Carrie-Anne Moss en Hugo Weaving keren terug in de rol die zij ook in The Matrix speelden, de eerste aflevering en veelgeprezen actiethriller die vier Academy Awards won, alle kaartverkooprecords verbrak door wereldwijd meer dan US$ 475 miljoen op te brengen en als eerste bioscoopfilm op DVD meer dan 1 miljoen exemplaren te verkopen. Tot nu toe heeft The Matrix wereldwijd op VHS/DVD een omzet van US$ 325 miljoen gerealiseerd.

The Matrix Reloaded en The Matrix Revolutions worden in 2003 wereldwijd uitgebracht door Warner Bros. Pictures, onderdeel van AOL Time Warner Company, en in geselecteerde gebieden door Village Roadshow Pictures.

Recente artikelen

Laatste reacties

Tom Rood  |  14-02-2003

ik hoop niet dat de tv's ook zo'n make over krijgen.. wel slim van samsung.. ik heb net de nieuwe superbowl reclame gezien en het lijkt er op dat het weer ...
Lees meer >

Remco Out  |  13-02-2003

Wat een afgrijselijk ding zeg..!:D Ik vind het schitterend, prachtig. :D Maar is er aan te zien dat het Samsung is of ben ik scheel?
Lees meer >

Rob P.  |  11-02-2003

http://www.thematrixphone.com/ als je heel goed kijkt kan je al iets zien Wat een afgrijselijk ding zeg..!:D
Lees meer >

Deniz  |  11-02-2003

http://www.thematrixphone.com/ als je heel goed kijkt kan je al iets zien
Lees meer >

Geef ook een reactie in dit topic!

Filteren

Tags

Meer >

Archief

Meer >

Deel deze pagina