Marketing Online: DVD biedt kansen voor supermarkt

De videofilm-explosie ging grotendeels aan hen voorbij. Maar nu zetten supermarkten voorzichtige stappen om mee te spelen op de DVD-markt.

De meeste succesvolle titels op de explosief gegroeide DVD-markt zijn opnieuw uitgebrachte ‘klassiekers’ (ET, Beatles) en kaskraker-familiefilms. Supermarkten hebben dan ook belangrijke voordelen in de strijd om DVD-kopers, met hun reputatie als familievriendelijke winkel en vaardigheden in cross-merchandising. Supermarkten kunnen DVD’s neerzetten als onderdeel van een afgestemde, winkelbrede merchandising-inspanning. Met in-store incentives, à la de Harry Potter-themafeesten in de nacht voor de DVD-release, met aansluitend de start verkoop om 12.01 uur.


Klik hier voor het volledige bericht.

Recente artikelen

Laatste reacties

Mazdalfa  |  04-02-2003

Vroegah had je geen humor....nu gelukkig wel :))
Lees meer >

Godbluff  |  04-02-2003

Ja zeg! Vroegah had je helemaal geen films! En nog vroegah had je helemaal geen mensen! En nog vroegahderder had je helemaal niks Ja een of ander z...
Lees meer >

Surya  |  04-02-2003

"Vroegah" had je helemaal geen DVD's! Lol :D Spot on mate!
Lees meer >

Ludo Keeris  |  04-02-2003

Vroegah had je geen DVD's in de supermarkt ;) "Vroegah" had je helemaal geen DVD's!
Lees meer >

Geef ook een reactie in dit topic!

Filteren

Tags

Meer >

Archief

Meer >

Deel deze pagina